Şimdi Ara

DSG enteresan bir tepki verdi(Seat Ateca) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
9.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    DSG şanzıman tam otomatik eat6'dan daha sorunsuz diyen, Bugatti'de kullanılan şanzımanla dandirik polo'da kullanılan şanzımanı bir tutan birine ne anlatsak boş.

    Satış adeti ile yorum yapıyorsanız ABD'de aylık satılan CVT şanzımanlı araçların sayısını bir araştırın. Sadece Civic 30 bin satıyor, daha Corolla, Fit, Subaru modelleri var. Üst üste koysan 1 ayda satılan CVT'li araba sayısı Türkiye'de 1 yılda satılan DSG'li araba sayısına yakın.

    Elindeki tek örnek Nissan olduğu için Nissan üzerinden yürüyorsun. Forumda defalarca yazdım DSG ne ise Nissan'ın xtronic şanzımanı da aynıdır. İkiside pimi çekilmiş bomba gibi nerede bırakacağı belli değil.

    CVT ya da tam otomatik şanzıman hiç mi arıza çıkarmıyor? Tabi ki her ürün arıza yapabilir ama bunun oranı önemli. Üretim bandından on binlerce ürün arasından 2-3 tane arızalı ya da kusurlu ürün çıkması normal karşılanabilir. Ancak aynı seride aynı arızayı veren çok sayıda ürün varsa buna kronik arıza denir.
    https://www.sikayetvar.com/volkswagen/dsg-sanziman
    https://www.sikayetvar.com/cvt/sanziman
    https://www.sikayetvar.com/eat6/sanziman

    Şikayet sayılarından zaten hangi araçların kronik sorunlu olduğu belli oluyor.

    Çift kavrama şanzımanların savunulacak bir yeri yok. Yaşanan sorunlardan dolayı Peugeot, Citroen, Volvo tamamen EAT6 şanzımana geçti. Ford benzinli motorlarda tam otomatik şanzımana geçiş yaptı. Çift kavramada ısrar eden bir kaç firmadan birisi VW ki o da sorunsuz olduğu için değil yeni şanzıman geliştirmek için bütçe ayırmamak adına ve yedek parçadan para kazandığı için bu sistemi dayatmaya devam ediyor.

    Lütfen sallamayalım kavramayı garantiden filan değiştirmiyorlar. Kavrama sarf malzeme olduğu için onun kaçarı yok ama mekatronik arızasında iyi niyet garantisi adı altında indirimli olarak tamir ediyorlar. Yani 2 yıl doldu mu her türlü faturayı kilitliyorlar. Sizin DSG'de az arıza var zannetmenizin nedeni iyi niyet garantisine sokarken arıza çıktığını "kimseye anlatma belgesini" imzalatmalarıdır.
    https://forum.donanimhaber.com/dsg-sanziman--88154445#88154445

    Değerli Hocam;

    Böyle marka savunuculuğu görmedim. Bir de Passat'tan F10 520i'ye geçen bir hocamız daha vardı.

    Garantiden kavrama değişen bir sürü örnek mevcut burada asılsız hiç bir şeye dayanmayan bilgi vermeyiniz.

    Ben hiç bir yazımda DSG EAT6'dan daha sorunsuzdur demedim. Toplam satılan araç sayısına göre arıza oranı yapıldığında en sorunsuz şanzımanlardan birisi DSG çıkacaktır dedim.

    Amerika'da VW satmıyor mu sanki verdiğiniz örnekler tamamen taraflı. Her mesajınızda Honda Fanboy'u olduğunuzu belirgin şekilde belli ediyorsunuz.

    Her söylediğimi farklı yere çevirmişsiniz, Bugatti'de ve Porsche'de DSG kullanılıyor dediğimi Polo'daki DSG kullanılıyor diye anladıysanız yapabilecek bir şey yok.

    Forumda DSG ile gördüğünüz her bilginin doğru olduğunu düşünüyorsunuz fakat hepsi bir fotoğraftan ibaret.

    2015'den sonra forumda açılan sadece 2 konu var. Biri Audi A3 diğeri de 3600'de arıza yapan Comfortline Passat. O konuların ayrıntısını sizden daha iyi biliyorum emin olun. İki konuda da VW araç sahiplerinin sorunlarını çözdü. Passat Filo aracıydı zaten o hocamıza başka araç verilmişti. Ama bu konuların da kesinliği yok. İki tane fotoğraftan ibaret.

    2015'den sonraki DSG'lerin herhangi bir kronik sorunu kalmadı. Şanzımanın bir sürü parçası ve ısınan yağı, ısınmayan bir türeviyle değiştirildi. Yağlı kavrama olanlar zaten sorunsuz. Forumdan değil de çevrenizde tanıdıklarınızdaki araçlardan biraz örnek veriniz bakalım arıza yapmışlar mı ?

    EAT6'ya geçen tüm markaları toplasanız satış adeti bir Passat etmiyor. Hiç satış yapmayan bir şanzımanın arıza oranı hakkında da objektif yorum yapılamaz. Satış rekorları kıran DSG ile karşılaştırılamaz.

    Ayrıca Şikayetvar şikayetlerine tekrar gelecek olursam adam oraya vites topuzu aşınması, motor yağ eksiltiyor, bayi aracımı alırken düşük değer verdi gibi alakasız şeyler olmasına rağmen DSG ile ilgili toplam 22 tane var ve baştaki şikayetlere bakacak olursanız sorunlar çözülmüş ve bayiye teşekkür etmişler.

    Nissan sahipleri şikayetlerli CVT değil Nissan Şanzıman adıyla yazıyor öyle yazarsanız karşınıza 225 tane şikayet çıkacaktır. Nissan'da herhangi bir yerde CVT ibaresi yok X-Tronic olarak geçiyor bu işleri bilmeyen sürücüler çift kavrama, cvt ne anlama geliyor bilmez.

    Saygılarımla.



    Profilimde Honda logosu gördün diye bana Honda fanboyu diyorsun sanırım. Senin meslek nedir vw satış temsilciliği mi?

    Aklı başında hiç kimse dsg en az arıza çıkaran şanzımanlardan biridir yazmaz. Nissan xtronic ile DSG uzak ara en çok arıza çıkaran şanzıman tipidir. Powershift'de arkalarından gelir. Kalkıp tork konvertörlü şanzımanlarla kıyaslayıp en az arıza çıkaran şanzımanlardan biri demek için insanın araçlar hakkında en ufak bir fikrinin olmaması gerekiyor. Birde Nissan'da sorun çıkması DSG'yi az sorun çıkaran bir sistem yapıyormuş gibi kendini teselli ediyorsun.

    Hala Bugatti'de dsg kullanıyor diyorsun. Polo'da kullanılan DSG ile Bugatti'de kullanılan DSG'nin sadece ismi birbirine benzer. Yoksa Polo'yu komple versen Bugatti'nin şanzımanını satın alamazsın.

    Şikayetvarda DSG sorunu çözülmeyen kavramaya para istenildiği için feryat edenler var. 1 Şubat 2017'de şikayet oluşturmuş ve 1500 TL aldılar ama sorun çözülmedi diye feryat ediyor adam.

    https://www.sikayetvar.com/volkswagen-cozulemeyen-dsg-kavrama-sorunu

    Amerikada vw satmıyor mu diyorsun ya orada satış yapabilmek için DSG şanzımana 10 yıl garanti veriyorlar yine de müşteriler tarafından Fiat ile bir tutuluyor.

    http://www.sekizsilindir.com/2017/03/musteri-memnuniyeti-en-iyi-araba-marka.html

    Tutturmuşsun bir 2015 yılından sonra arıza çıkmıyor diye. Arıza çıkmadığı için değil VW tarafından tehdit edildikleri için arıza çıktığını internette paylaşamıyorlar.

    DSG enteresan bir tepki verdi(Seat Ateca)

    DSG enteresan bir tepki verdi(Seat Ateca)



    Değerli Hocam;

    Verdiğiniz cevapla bir önceki mesajınızı tekrarladığınızı görüyorum. O belgenin gerçekliğini kanıtlayamazsınız. Forumda gördüğünüz ne olduğu belirsiz bir belge fotoğrafı ekleyip onun üzerinden konuşuyorsunuz.

    2015'den sonraki sorunlar demedim 2015'den sonraki araçlarda sıkıntı çıkmıyor dedim. Böyle bir belge gerçek olsa şikayetvar'da 2015'den sonra yazılmış şikayet nasıl oluyor ?

    Bana gösterdiğiniz gerçek olup olmadığı belli olmayan belge ve şikayetvar'daki şikayetler tamamı 2015'den önceki araçlara ait.

    2 Kez tekrar yazmış olmama rağmen bazı yazdığım şeyleri anlamak istemiyorsunuz galiba. Ben Polo'daki DSG ile Bugatti aynı dediğimi hatırlamıyorum. Hala yazdığım şeyleri çevirip söylüyorsunuz. Arıza çıkarma oranına göre yüzdelik hesap yapılsa en az arıza yapan şanzıman DSG çıkacaktır. Bunu bir türlü kabullenmek istemiyorsunuz.

    CVT deyince de onda da hemen lafı çevirip sadece Nissan sorunlu diğerleri çok iyi diyorsunuz. Ben yazdığım mesajların hiç birinde marka savunuculuğu veya şu şanzıman kötü gibi bir yorum yapmadım. Fakat siz hiç kullanmadığınız şanzımanlar hakkında kötü yorum yapıp kendi kullandığınız Honda CVT'yi her mesajınızda açık şekilde göklere çıkarmaktasınız.

    Benim ilk mesajlarımda yazdığım 2015'den sonraki DSG'lerde arıza çok azaldı cümlesine yanıt olarak söylediğiniz hiç bir cevabınızda buna karşı bir şey gösteremediniz. Gösterdiğiniz şikayetler belgeler hepsi 2014 ve daha önceki araçlara ait.

    İnternette paylaşamıyorlar diye söylediğiniz şey için tekrar ediyorum; İnternette paylaşamıyorlarsa şikayetar'daki 2015 ve sonrasında yazılmış şikayetler ne acaba ?

    Lütfen Bilgi ve Deneyim Sahibi olmadan Fikir Beyan Etmeyiniz. Buradaki kişilerin yanlış bilgilenmesine neden oluyorsunuz.

    Bu mesajdan itibaren vereceğiniz cevaplarda LÜTFEN BENİM CEVABIMI TAM OLARAK OKUYUP ANLADIKTAN SONRA BİR ÖNCEKİ MESAJINIZI TEKRAR ETMEYEN BİR CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak diye birşey var ya..



    Neyse..



    Bir de şu yorumlar var sürekli;



    Tork konvertör candır

    Cvt candır

    Vs vs..



    Varsın 2 lt fazla yaksın!!



    Olaya bak. Sanki 0.5 litreden bahsediyor.



    Türkiye şartlarında kuruşun hesabını yapan adamlar,

    söz konusu dsg olunca bir anda cömertleşiyor;



    "VARSIN 2 LT FAZLA YAKSIN!!"



    Vay anasını..



    Değerli Hocam;

    Mesajınıza aynen katılıyorum. Son zamanlarda bilgi sahibi olmadan fikir beyan etmek moda oldu.

    Araba 0,1 litre daha az yaksın diye bir elinde hesap makinesiyle araba kullanan adam gelip bunu söylüyor.

    Saygılarımla.




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    quote:

    Arıza çıkarma oranına göre yüzdelik hesap yapılsa en az arıza yapan şanzıman DSG çıkacaktır.




    Bunu yazan bir vw satış temsilcisi ile tartışacak birşeyim yok. Size patlak şanzımanlı araçlarınız ile mutluluklar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    quote:

    Arıza çıkarma oranına göre yüzdelik hesap yapılsa en az arıza yapan şanzıman DSG çıkacaktır.




    Bunu yazan bir vw satış temsilcisi ile tartışacak birşeyim yok. Size patlak şanzımanlı araçlarınız ile mutluluklar dilerim.

    Değerli Hocam;



    Satılan DSG'li araç sayısına göre arıza çıkaranların sayısını oranlayıp yüzdelik hesabını yapınca satış sayısına göre arıza oranı en az şanzıman DSG çıkar.



    VW satış rakamlarını paylaşmama gerek yok heralde.



    2015 modelden sonra Audi A3 ve 3600 KM Passat dışında bir tane arıza örneği gösteremediniz. Fakat hala Patlak diyorsunuz ilginç.



    Bu yüzdelik oran konusunda @kerotobil hocamıza da danışabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2017 haziran sonu trafiğe çıkışlı henüz 20bin km'yi görmemiş 4x4 ateca şanzıman arızası verdi ve komple dsg değiştiriyor garanti kapsamında Vosmer İzmir. 10 gün civarı yatacak araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrim3 -- 21 Kasım 2018; 17:13:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrim3

    2017 haziran sonu trafiğe çıkışlı henüz 20bin km'yi görmemiş 4x4 ateca şanzıman arızası verdi ve komple dsg değiştiriyor garanti kapsamında Vosmer İzmir. 10 gün civarı yatacak araç.
    Geçmiş olsun alıştık artık zati

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha geçen hafta abimin 2017 1.2 tsi dsg li polo aracı 10 000km de mekatronik arızası verdi ve maltepe erel servisinde garantiden değişti .fiyatı 10500 tl imiş.yani iyileşen falan bir şey yok her zaman tetikte beklenecek bomba gerçekten.
  • Manüel modda kullanacaksan ne diye 30 bin fark verip dsg alıyorsunuz?

    Bu vwcilerin çilesi bitmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle şeyler insanı korkutabiliyor ama illa bişey olmuş olması gerekmez. Ama sonuçta çok araştırıp(!) aldığınız için olsa da önemli değil.

    Yalnız dsg kullanan arkadaşlar hep yağ gibi kayıyor diyor da sen neden kararsız kalmasın 3 vites birden yükseltmesin filan dedin onu anlamadım. Yoksa bu bazen saniyelerce napacağını düşünüyor da biz mi bilmiyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Araçlar ve yazılımlar herşeyi kendileri anlayamaz. Daha yapay zeka da yapılamadı malum. Bu yüzden tam otomatik bile olsa müdahale kaçınılmaz bir gereklilik. Ama otomatikde müdahale edip rahatını bozsan bile sadece elin çalışıyor. Hem el ayak değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.