Şimdi Ara

Dota 2'nin Reborn Güncellemesi Çok Yakında Çıkacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Steam'de en çok oynan oyunlar arasında açık ara en tepede yer alan Dota 2 bildiğiniz gibi Source 2 ile birlikte yeniden yapılıyor. Dota 2 Reborn olarak anılan oyunun yeni sürümünü bekleyenlerdenseniz, çok beklmeyeceksiniz gibi görünüyor. Valve, Reborn güncellemesinin önümüzdeki haftalarda oyuncularla buluşacağını açıkladı.
     
         Hala bitirmeleri gereken özelliklerin olduğunu söyleyen geliştiriciler, bunları hızlı bir şekilde bitirmeye çalışıyorlar. Bu haftalarda oyundaki son hataları düzeltileceğini, arayüzü detaylandırılacağını ve sizin yorumlarınıza göre yenileneceğini söyleyen geliştiriciler, sonrasında ise HUD'ı yeniden tasarlayacaklarını ve oyuna gelecek çeşitli özellikler üzerinde çalışacaklar.
     
         Bakalım Dota 2, Source 2 ile nasıl bir performans ortaya koyacak.








  • Bugün 5.8 GB lık bir update geldi oyuna sanırım yakında tamamlanır oyun .

    Changelog


    Added full support for the 64 bit Dota client
    Improved input processing latency
    Inventory items can now be tagged with custom tags allowing for more powerful filtering options
    Enabled Autoexec.cfg support
    Started rolling out community created custom games on Valve dedicated servers
    All Source 1 content (items, music packs, etc) is now in Source 2 Increased custom game maximum map size to support 32k on each axis (2x larger on each axis)
    Added additional Open Mic voice options in the Settings panel
    Fixed various bugs with Control Groups not loading and saving correctly
    Mouse button keybindings will now display correctly in the settings dialog
    Enabled the All Hero Challenge panel (accessible via the profile)
    Fixed additional cases where global items could become unequipped
    Improved hero loading speed in various game modes
    Improved the time it takes to perform the initial update when connecting to a game server
    Add settings option to control whether the console is enabled or not
    Added force right-click attack to the settings dialog
    Added spectator smooth drag to the settings dialog
    Added effigies in the Global Items panel
    Weather effect default items now appear correctly
    Fixed various crashes
    Reworked how projectiles are sent from the server to be more resilient to packet loss
    Fixed an issue that caused players to take too long to time out, and thus be unable to reconnect quickly
    Fixed various issues with Voice Chat
    Fixed being unable to enter the game after being automatically randomed a hero in Ranked All Pick
    Fixed a rare case where item combining could cause items to be destroyed
    Friends list is now sorted correctly
    Fixed an issue where spectating would sometimes never finish loading
    Allow editing of the profile card options from your own profile page
    Fixed some cases of particles not being destroyed correctly
    Fixed some cases of particle effect models flickering; for example Tusk's Ice Shards
    Visage's Familiars will now display their ambient particles
    Fixed Scepter upgraded Demonic Purge being refreshable
    Winter's Curse and Reaper's Scythe will not prevent Aghanim's upgraded Skeleton King Reincarnation
    Fixed some cases where trying to purge invisibility effects would cause visual flickering
    Improved the selection boxes on Winter Wyvern
    Fixed some cases where incoming voice would affect the audio even when voice volume was set to zero
    Fixed a bug with reconnecting during ARDM
    Improved rendering performance on Global Items panel
    Fixed a bug where SendCustomGameEventToServer wouldn't work correctly on Valve dedicated servers
    Added SendCustomMessageToTeam scripting function
    AddCommand bindings are now cleared between games
    Implemented the player_chat game events
    PhysicalArmorBaseValue and BaseMagicalResistanceValue are now networked
    Fixed a bug where setting certain style properties via Javascript could stomp other properties (e.g. setting panel.style.x would stomp panel.style.y)
    Added the ability to specify the size of a new tile grid or resize an existing tile grid
    Added shadow filtering for sfm lights, controllable by shadowFilterSize control
    Added DepthBias and SlopeScaleDepthBias controls to sfm lights
    Added ambientIntensity control to sfm lights
    Increased max sfm light count to 32 (max shadowed light count is still 16)
    Implemented ambient occlusion in sfm
    Workshop tools are now an optional DLC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hoid -- 2 Eylül 2015; 12:47:43 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Dota 2'nin Reborn Güncellemesi? zaten yazın başından beridir DOTA 2 REBORN var.Sanırım dedikleri gibi olacak herkes REBORN dan oynamak zorunda kalacak

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: michael01

    Dota 2'nin Reborn Güncellemesi? zaten yazın başından beridir DOTA 2 REBORN var.Sanırım dedikleri gibi olacak herkes REBORN dan oynamak zorunda kalacak


    Aynen, bugün update geldi zaten, haftaya falan da eski dota2 client kalkıyor. Hatta ilk dota 2 majors turnuvasının source 2 motorunda oynanacağını duyurdu Valve.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.