Şimdi Ara

Doğtaş Mobilya Dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar, şimdi size Doğtaş Mobilya'nın nasıl hırsız,düzenbaz ve yalancı bir firma olduğunu başıma gelmiş bu olayla anlatacağım. Temmuz başında Doğtaş Mobilya Beylikdüzü şubesinden yatak aldık. Satış personeli bir ay içerisinde yatağın geleceğini hatta daha erken bile geleceğini, hiçbir şekilde gecikmeyeceğini söyleyip ikna çalışmalarına girdi. Kurumsal firma olduklarını gecikmenin mümkün olmayacağını, ürünün kaliteli olduğunu dile getirdi. Bizde ürünü aldık sözleşmemizi yaptık faturamız kesildi kredi kartımdan taksitli ödememizi yapıp mağazadan çıktık. Aradan iki hafta geçti ürünün akıbetini merak edip aradık ürünün hazır olduğunu bir hafta içerisinde geleceği söylendi. Bir hafta geçtikten sonra tekrardan arayınca Kurban Bayramından önce elimize ulaşacağı bilgisi verildi. Tamam dedik ne de olsa sözleşme bir aylıktı.

    Bayram gelmeden tekrardan arayıp sürecin sonuçlanması için tekrardan aradık. Çünkü bize kimse haber vermiyordu. Ve her hafta süreç firma tarafından uzatılıyordu. Yetkili bayram yoğunluğundan dolayı ürünlerin teslimatını yetiştiremediklerini bayramdan sonra ki hafta kesinlikle elimize ulaşacağının bilgisini verdi. Kapatmadan önce söz verildi. Bayramdan sonra aramalarını bekledik ama arayan olmadı. Bayramdan sonra 3. İş gününde arayınca bize ürünün kumaşının Belçika'dan geleceğini Ağustos ayının sonuna doğru elimize ulaşacağını belirtti. O an firmanın dolandırıcı olduğunu anladım. Bize ürünün satışını yapan personeli istedim tatilde olduğu söylendi mağaza yetkilisini istedim onun dışarıda olduğu söylendi. Personele yalancı olduklarını paramızın derhal iade edilmesini söyledim. Para iadesine yanaşılmadı zorlayınca ve biraz diş gösterince kabul ettiler.

    Ardından Beylikdüzü Doğtaş Mobilya şubesine gittim birde ne göreyim satışı yapan personel ve yetkili oradaydı. Yalancılık kanlarına işlemiş bir firmanın şaşkınlığı içerisindeydim. Tartışma yaşandı ama yüzsüz oldukları için utanmadılar bile . Ardından başka bir personel geldi. 5 Dakikalık işlemden sonra işlemimizin bittiğini 2-3 gün içerisinde hesabımıza ücretin yatacağını söyledi. Bir hafta geçti hesapta bir işlem gerçekleşmemişti. Bankayı aradım hiçbir işlemin olmadığını söyledi. Bu konuşmadan sonra Doğtaş Mobilya'nın merkezini aradım Beylikdüzü şubesinin onaylamadığını söylediler. Şubeyi arayınca topu merkeze attı . Şimdi ikinci haftaya geldik ikinci taksidimi ödedim. Artık bunlarla diyalog kurmak istemiyorum. Midemi bulandırdılar. İlk kez bu denli yalancı,haysiyetsiz ve hırsız bir firmayla karşılaştım.

    Mağazalarındaki güzel görüntüye aldanmayın. Personelin diline ise hiç inanmayın nasıl eğitilmişlerse dolandırıcılığı çok iyi yapıyorlar. İnternet ve forum sitelerinde nasıl vatandaşı dolandırdıklarını okuyabilirsiniz. Kurumsallıkla alakası yok. Burayı okumuş olan vatandaşlara sesleniyorum sakın ama sakın bu firmadan alışveriş yapmayın.

    Benim bir sorum olacak sizlere cevaplarsanız çok memnun olurum. Bu akşam tüketici hakem heyetine şikayetimi bildireceğim ama süreç ister istemez uzun sürecek. Bu süre zarfında bankanın bu haysiyetsiz firmaya ödeme yapmasını istemiyorum. Bankayla da iletişim halindeyim ama onlarda bir şey sunmuyor. Bu firmanın taksitlerini ödememek için bu süre zarfında ne yapmak gerekir ?







  • Valla mağazaya gidin müşteriler gelince yaşadığınız durumu anlatın onlara direk paranızı verirler diye düşünüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Hocam yazıda belirttiğim iade için gittiğimizde tartışma yaşandı. O gün bir şey yapmamak için kendimi zor tuttum. Ben bu sefer gidersem yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum. Haklıyken haksız olmak istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidensa -- 22 Ağustos 2020; 14:51:52 >
  • hidensa H kullanıcısına yanıt
    Neredeyse tüm firmalar ahlaksız, bende çabuk sinirlenenen birisiyim.

    Kredi kartı harcama itirazı yapın o zaman en kolay çözüm bu olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    İtirazımı yaptım ama onlarda geri dönüş yapmadı. Memleketin her köşesi çürümüş. Esnaf denilen küçümsenen hor görülen tacirler bu kurumsal denilen firmaların yaptığını yapmaz. Sabırla yol almakta fayda var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bellona Mobilya Rezilliği
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.