DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Doğan SLX 1995 aşırı LPG tüketimi. yardım lütfen.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
11.327
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> LPG Dönüşümü >> Doğan SLX 1995 aşırı LPG tüketimi. yardım lütfen.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      51 Mesaj
      09 Aralık 2007 18:34:32 Konu Sahibi
      Arkadaşlar 1995 model doğan slx aracıma landi marka lpg dönüşüm sistemi taktırdım.Ancak aşırı gaz tüketimi var.
      27 lt=138 km
      6 lt= 38 km
      yakıt sarfiyatı oldu.Bundan sonra bujileri ve distribütör kapağını yeniledim bu seferde:
      6 lt=32 km yaptı.subap ayarı da yaptırmayı düşünüyorum.Acaba faydası olurmu.
      bu konuda ustalarımızın ve bilgisi olanların görüşlerini bekliyorum.TEŞEKKÜRLER:



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      434 Mesaj
      09 Aralık 2007 21:30:51
      Benim de karbüratörlü aracım var 15 lt lpg yakıyor şehir içi....selamlar
      |
      |
      _____________________________

      The Day that never comes
    • Çavuş
      51 Mesaj
      10 Aralık 2007 00:00:16 Konu Sahibi
      100 km de 15 lt valla seninki benden çok iyi.şehir içinde km si 25 ykr a tekabül ediyor.gene de biraz fazlası var.aynı araçtan kullananların söylediklerine göre 20 ykr nin altına düşmesi gerekiyormuş.yani 12 lt ile şehir içinde 100 km gitmesi lazım tabiki bilmem dğrumudur.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2665 Mesaj
      10 Aralık 2007 00:23:24
      benim daha önce şahin s'im vardı. şehiriçi 15lt/100 km yaklaşıyordu tüketimi rahat bi şekilde
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      238 Mesaj
      10 Aralık 2007 11:56:03
      eski arabam doğan' nın tüketim verilerini fikir vermesi açısından yazıyorum
      uzun yolda 9lt lpg /100km
      şehir içi 13-16 lt lpg / 100 km
      |
      |
      _____________________________

      2011 Astra Sedan 111. yıl 1.3 cdti
    • Binbaşı
      1203 Mesaj
      10 Aralık 2007 13:56:22
      Arabanın çekişi ve gaz yemesi normalmi?
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      13 Aralık 2007 21:31:47 Konu Sahibi
      hayır yok.lpg taktıktan sonra hiç bir fark göremedim.hatta kullananlar çok randımanlı olduğunu fazla yakıt olayını da subap ayarı ile çözebileceğimi söylediler.sizce bunun faydası olurmu ?.
      son denemelerimde:
      2,89 lt = 22 km yani; km de 0,131 lt şehir içi = 22,7 ykr. (litresi 1,73 ytl den)
      2,89 lt = 28 km yani; km de 0,103 lt şehir dışı= 17,8 ykr. ( '' '' )
      sizce bu veriler normailmi ?
      TEŞEKKÜRLER.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1305 Mesaj
      14 Aralık 2007 15:02:39
      geçen lpg ciye 93-94 model bir doğan geldi gaz 1.490 iken adam aracının km de 350 bin yaktığını söyledi kalakaldım orda...usta dedim sen naptın bu araba benzinde ne kadar yakıyor dedim adam hiç cesaret edip benzinde binmemiş

      tofaş ın kuş serisi biraz fazla yakıyor...geçen taksiye bindim 2007 model clio 1.4 adama dedim ne yakıyosun 210 bin yakıyorum dedi...yani doğanlar kafadan 250 bin yakar altına indirmek zor bence...

      dolayısıyla bu veriler
      quote:

      son denemelerimde:
      2,89 lt = 22 km yani; km de 0,131 lt şehir içi = 22,7 ykr. (litresi 1,73 ytl den)
      2,89 lt = 28 km yani; km de 0,103 lt şehir dışı= 17,8 ykr. ( '' '' )
      sizce bu veriler normailmi ?
      TEŞEKKÜRLER.


      gayet iyi bence...daha da az yakar belki ama bu seferde araba gitmez...
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1256 Mesaj
      14 Aralık 2007 21:37:10
      siz ne diyonuz yav 97 vectra 2000 motorla aynı yakıyo bu araba abovv.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      14 Aralık 2007 22:22:46 Konu Sahibi
      armi arkadaş ilgine teşekkür ederim.ne yapalım tofaş'ın parça ucuzluğunu yakıtıyla telafi edeceğize benziyor.
      doğru söylüyosun google96.arkadaşın 1,6 97 model vectra sı ile 840 km yol yaptım ve 60 lt benzin tüketti.gün gelir onlardan alırız.teşekkürler.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1722 Mesaj
      14 Aralık 2007 23:07:38
      Tüketim gayet nomal. Doğanlar zaten eski teknoloji ve çok yakıyor. Benim aracım 97 honda civic 1.4.Uzun yolda sakin kulnımda 7lt, basınca9lt'ye kadar çıkıyor, şehir içinde 10-11 lt. Düşün artık sen.
      |
      |
      _____________________________

      Paran yoksa japon, paran varsa alman...
    • Teğmen
      197 Mesaj
      14 Aralık 2007 23:50:26
      tofaşların tüketimde jeep e kafa tuttuğunu herkes biliyo ama bu kadarını jeep bile yakmıyo
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      968 Mesaj
      15 Aralık 2007 02:31:43
      92 model şahin ile tam tamına şehir içi 19lt yaktım
      fakat biraz performanslı kullanım

      ama yinede çok fazla
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      15 Aralık 2007 23:14:36
      Arkadaslar Bende sifir voltran tüp taktırdım 10 YTL ile 55 KM Yapıor normelmi sizcE?
      Gaz ayarimi fln yaptırdım Abart Eksoz var onu soktursem daha az yakar gibi gelior ya
      GAZ : 1.750





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unix -- 16 Aralık 2007; 17:17:30 >
      |
      |
    • Çavuş
      51 Mesaj
      16 Aralık 2007 00:27:25 Konu Sahibi
      bence normal 1 lt ile 10 km yol yapması gerek.ben landi taktırdım uzun yolda onu yakıyor.oranları yukarıda yazdım zaten.
      senin ;
      10 ytl 5,71 lt gaz
      55 km yapmışsın km de 0,103 lt gaz 18,1 ykr yapıyor.
      hele bunu şehir içinde yaptıysan çok iyi.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1139 Mesaj
      16 Aralık 2007 14:02:35
      91 şahin atiker takılı
      km de 250 yakıyor hesaplama şu
      şekilde 35 ytl / 140 km = 0,250
      şehir içi soğuk motor kısa mesafe kullanıyorum
      gidiş 6 geliş 6 geliş = 12 km günde katedilen yol
      |
      |
      _____________________________

      imza
    • Er
      13 Mesaj
      16 Aralık 2007 22:14:26
      Selam arkadaşlar bende 95 model doğan var buna 4 ay önce ALDESA marka lpg taktırdım fakat pek memnun değilim yakıtla ilgili aracın birçok yeriyle işlem yapırdım ama nafile acaba nedeni ALDESA marka olmasımı şu anda Km de 250 ykrş yakıyor sizce nasıl bu konuyla ilgili arkadaşlardan cevap bekliyorum....
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1139 Mesaj
      16 Aralık 2007 23:35:47
      tekrar yazayım tofaşin karbüratörkü araçlari
      eski teknolojidir 250 ykr şehir içinde bıraz
      fazlada olsa katlanacaksınız, yapacağiniz sey lpg
      ile ilgili olaran beyin kontrolu - gaz ayarı ve
      gaz filtresinin belli periyodlarda değişmesidir bu arada
      aracın diğer aksamı yağ su antifriz akü buji lastik vs bakımlı olmalı
      aracını daha yumuşak kullanırsan tüketim azalabilir
      |
      |
      _____________________________

      imza
    • Er
      13 Mesaj
      24 Aralık 2007 20:14:16
      Arkadaşlar ben tofaşın yakıt tüketiminden bıktım artık 1997 model RENAULT 9 brodway almayı düşünüyorum acaba yakıt tüketimi konusunda lpg,de bu araç ne yakar bilgisi olan arkadaşlardan cevap lütfen.....
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4384 Mesaj
      24 Aralık 2007 20:41:30
      tofaştan daha az yakacağı kesin. hele enjeksiyonlu broadway alırsan hiç yakmıyor gibi gelir sana.
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtımı
modasor
SEO
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR2
0,602
1.2.162

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.