Şimdi Ara

.... (582. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
41.239
Cevap
273
Favori
4.342.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 580581582583584
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm

    Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli


    bütçeniz ne kadar

    900liraya da kombi var
    3000liraya da
  • Merhaba arkadaşlar, benim şimdiki sorum (sorunum desek daha doğru olur)Şöyle özetleyeyim;Kombi mutfak balkonunda ve balkonun bir kısmını pimapen yaptırıp aradaki duvarı yıkıp mutfağı genişlettim , kombi pimapenle kapatılmayan kısımda ama balkonun o kısmı tamamen panjurlu dün izmirgaz gelip gaz açtı daha sonrasında buderus servisi gelip kombiyi çalıştırdı fakat garantiyi başlatmadı kombi dolabı taktırın sonra gelip garantiyi başlatıcaz deyip gitti.Ardından tesisatı yapan firma elemanları geldi ve daha önce panjurlu balkona kombi taktıklarını böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını belirttip beni suçlar bir tutum sergilediler sonra dolap getirdiler(60cm lik ,50cmlik leri teknik servis kabul etmiyormuş herhangi bir sorun olduğunda dolabı sökmek zorunda kaldıklarından) bu seferde kombinin solunda ve sağında yeterli yer olmadığından bu dolap takılamıyor takılması için kombinin sağındaki doğalgaz borusunu söküp daha sağa kaydırmaları gerekiyor muhtemelen kombiyide sağa alabilirler yanlız bunun için tekrar dogalgazı kapattırmamı muhtemelen işçilik ve boru parasınıda benden isteyecekler.Sorum panjurlu balkona takılan kombiye dolap şartmıdır?yoksa servis işi yokuşamı sürdü.

    Bu sabah Isısan servis yardım merkezini aradım bu konuda yardım almak için ama 10dk telefonda bekledikten sonra bilgisayarda satın aldığım ve servisin geldiği görünmediği için yardımcı olamıyoruz genel müdürlüğe haber vericem onlar arayacak dedi ama hala arayan yok.Tekrar maddi harcama yapmak istemiyorum tek istediğim bu haliyle servisin garantiyi başlatması zaten tesisatçı firma bana ızdırap oldu maddi manevi çöktüm artık uğraşmak istemiyorum bu konuyla ilgili olarak.Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stripe -- 20 Temmuz 2011; 14:05:44 >




  • Sayın sprite

    Kombi dolabının bir standardı varmı bilmiyorum ancak size bir örnekle açıklayayım bir önceki sayfada kombime ait resimler var..Kombinin altındaki kollektör açıktaydı orayı kapatmak için mobilyacı geldi ve ölçüsünü aldı sonra 2 saat içinde gelip 5 dk.da montajını yaptı gitti.

    Yani hazır kombi dolabı almak yerine konuma uygun ölçüleri alınarak, ergonomik bir görüntü ile yaptırabilirsiniz eğer borunun olduğu kısım kapanmıyorsa görünmeyecek şekilde dolap ile kamufle edilebilir. Bence boruyla kombiyle oynamadan en iyi çözüm bu..Tabi ki işin teknik kısmını sormak lazım mesela yanlarda 5 cm aşağıda 10 cm boşluk gibi önergeleri varmı bilmek lazım...Benim ki bir fikir sadece...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stripe

    Merhaba arkadaşlar, benim şimdiki sorum (sorunum desek daha doğru olur)Şöyle özetleyeyim;Kombi mutfak balkonunda ve balkonun bir kısmını pimapen yaptırıp aradaki duvarı yıkıp mutfağı genişlettim , kombi pimapenle kapatılmayan kısımda ama balkonun o kısmı tamamen panjurlu dün izmirgaz gelip gaz açtı daha sonrasında buderus servisi gelip kombiyi çalıştırdı fakat garantiyi başlatmadı kombi dolabı taktırın sonra gelip garantiyi başlatıcaz deyip gitti.Ardından tesisatı yapan firma elemanları geldi ve daha önce panjurlu balkona kombi taktıklarını böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını belirttip beni suçlar bir tutum sergilediler sonra dolap getirdiler(60cm lik ,50cmlik leri teknik servis kabul etmiyormuş herhangi bir sorun olduğunda dolabı sökmek zorunda kaldıklarından) bu seferde kombinin solunda ve sağında yeterli yer olmadığından bu dolap takılamıyor takılması için kombinin sağındaki doğalgaz borusunu söküp daha sağa kaydırmaları gerekiyor muhtemelen kombiyide sağa alabilirler yanlız bunun için tekrar dogalgazı kapattırmamı muhtemelen işçilik ve boru parasınıda benden isteyecekler.Sorum panjurlu balkona takılan kombiye dolap şartmıdır?yoksa servis işi yokuşamı sürdü.

    Bu sabah Isısan servis yardım merkezini aradım bu konuda yardım almak için ama 10dk telefonda bekledikten sonra bilgisayarda satın aldığım ve servisin geldiği görünmediği için yardımcı olamıyoruz genel müdürlüğe haber vericem onlar arayacak dedi ama hala arayan yok.Tekrar maddi harcama yapmak istemiyorum tek istediğim bu haliyle servisin garantiyi başlatması zaten tesisatçı firma bana ızdırap oldu maddi manevi çöktüm artık uğraşmak istemiyorum bu konuyla ilgili olarak.Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.


    Siz daha önce kombiyi monte ettirip kullandınızmı? Tadilat sırasında gaz kesildi ve sonrasında gelip gazmı açıldı doğrumu anladım konuyu. Eğer sonradan bir değişiklik yaptırdıysanız bu değişikliği yapmadan önce bu durumu hesap etmeniz gerekiyordu. Pvc pencere ile kapalı alanlara sorun olmuyor ama panjurlu alana izin vereceklerini sanmıyorum. Mutlaka kapalı dolap içine almanız gerekiyor. Gaz dağıtım şirketleri eğer bir işgüzar elemana denk gelmediyseniz nerdeyse sıfır risk durumunda olmadan gazı açmaz bu duruma kızmamak gerekir bu tamamen sizin ve cihazınızın güvenliği içindir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm

    Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli


    100 m2 alanda 10 mt petek olması ilginc geldi bu metrajlardan eminmisiniz. Ayrıca bir cihazı 19 yıl kullanmıssınız anlaşılan çok önemli sorunlarda olmamış bu durumda öneri istemenize gerek yok Aynı markaya devam.




  • Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli

    Bütçem 1500-1800 TL AYIRABİLİRM

    aslında
    Ferroli divatop
    ECA confeo plus
    Bosch exclusive baktım

    ne dersiniz üstadlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe

    Merhaba arkadaşlar, benim şimdiki sorum (sorunum desek daha doğru olur)Şöyle özetleyeyim;Kombi mutfak balkonunda ve balkonun bir kısmını pimapen yaptırıp aradaki duvarı yıkıp mutfağı genişlettim , kombi pimapenle kapatılmayan kısımda ama balkonun o kısmı tamamen panjurlu dün izmirgaz gelip gaz açtı daha sonrasında buderus servisi gelip kombiyi çalıştırdı fakat garantiyi başlatmadı kombi dolabı taktırın sonra gelip garantiyi başlatıcaz deyip gitti.Ardından tesisatı yapan firma elemanları geldi ve daha önce panjurlu balkona kombi taktıklarını böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını belirttip beni suçlar bir tutum sergilediler sonra dolap getirdiler(60cm lik ,50cmlik leri teknik servis kabul etmiyormuş herhangi bir sorun olduğunda dolabı sökmek zorunda kaldıklarından) bu seferde kombinin solunda ve sağında yeterli yer olmadığından bu dolap takılamıyor takılması için kombinin sağındaki doğalgaz borusunu söküp daha sağa kaydırmaları gerekiyor muhtemelen kombiyide sağa alabilirler yanlız bunun için tekrar dogalgazı kapattırmamı muhtemelen işçilik ve boru parasınıda benden isteyecekler.Sorum panjurlu balkona takılan kombiye dolap şartmıdır?yoksa servis işi yokuşamı sürdü.

    Bu sabah Isısan servis yardım merkezini aradım bu konuda yardım almak için ama 10dk telefonda bekledikten sonra bilgisayarda satın aldığım ve servisin geldiği görünmediği için yardımcı olamıyoruz genel müdürlüğe haber vericem onlar arayacak dedi ama hala arayan yok.Tekrar maddi harcama yapmak istemiyorum tek istediğim bu haliyle servisin garantiyi başlatması zaten tesisatçı firma bana ızdırap oldu maddi manevi çöktüm artık uğraşmak istemiyorum bu konuyla ilgili olarak.Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.


    Siz daha önce kombiyi monte ettirip kullandınızmı? Tadilat sırasında gaz kesildi ve sonrasında gelip gazmı açıldı doğrumu anladım konuyu. Eğer sonradan bir değişiklik yaptırdıysanız bu değişikliği yapmadan önce bu durumu hesap etmeniz gerekiyordu. Pvc pencere ile kapalı alanlara sorun olmuyor ama panjurlu alana izin vereceklerini sanmıyorum. Mutlaka kapalı dolap içine almanız gerekiyor. Gaz dağıtım şirketleri eğer bir işgüzar elemana denk gelmediyseniz nerdeyse sıfır risk durumunda olmadan gazı açmaz bu duruma kızmamak gerekir bu tamamen sizin ve cihazınızın güvenliği içindir.


    Kombi tesisatı 1 temmuzda yapıldı daha önce evde doğalgaz tesisatı yoktu.Sorunum izmirgazla ilgili değil servisle ilgili kombiyi kullanıma açtı ama garantiyi onaylamadı.Dolapsız olmaz dedi bende sabah ısısan servis desteği aradım bu durumu sormak için izmirgaz onaylayıp gazı açtı ama servis onaylamadı garanti için eğer buderus garantiyi onaylamak için ısrar ederse sanırım mecburen dogalgaz boruları sökülecek buda bana tekrardan maliyet çıkaracak gazı kapatıp dolap işi bitiminde tekrar açtırmak işçilik vs. işçilikleride çok kötü bu arada.Tek istediğim bu şekilde servisin garantiyi onaylaması bu işler beni çok bunalttı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intererdem

    Sayın sprite

    Kombi dolabının bir standardı varmı bilmiyorum ancak size bir örnekle açıklayayım bir önceki sayfada kombime ait resimler var..Kombinin altındaki kollektör açıktaydı orayı kapatmak için mobilyacı geldi ve ölçüsünü aldı sonra 2 saat içinde gelip 5 dk.da montajını yaptı gitti.

    Yani hazır kombi dolabı almak yerine konuma uygun ölçüleri alınarak, ergonomik bir görüntü ile yaptırabilirsiniz eğer borunun olduğu kısım kapanmıyorsa görünmeyecek şekilde dolap ile kamufle edilebilir. Bence boruyla kombiyle oynamadan en iyi çözüm bu..Tabi ki işin teknik kısmını sormak lazım mesela yanlarda 5 cm aşağıda 10 cm boşluk gibi önergeleri varmı bilmek lazım...Benim ki bir fikir sadece...




    İntererdem kombi resimlerinize şimdi baktım çok güzel işçilik açıkçası çok imrendim , iyi günlerde kullanın.Benim olayım kombinin tamamen dolabın içine alınması ve kombi ortada kalacak kombinin yanlarındada 2,5 cm lik boşluk kalması gerekiyormuş kombinin konumu ve doğalgaz borusun yeri buna imkan vermiyor olay bu.Panjurlu balkonda dolap şartmı( bunun net bir cevabını almak istedim servis destek hattından ama olay uzadı kayıdım yokmuş vs.) kombiyi aldığım firma gerekmiyor diye diretti ama servis dolap yoksa garantide yok diyor ,genel müdürlükten arayacaklardı hala ses yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stripe


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe





    Kombi tesisatı 1 temmuzda yapıldı daha önce evde doğalgaz tesisatı yoktu.Sorunum izmirgazla ilgili değil servisle ilgili kombiyi kullanıma açtı ama garantiyi onaylamadı.Dolapsız olmaz dedi bende sabah ısısan servis desteği aradım bu durumu sormak için izmirgaz onaylayıp gazı açtı ama servis onaylamadı garanti için eğer buderus garantiyi onaylamak için ısrar ederse sanırım mecburen dogalgaz boruları sökülecek buda bana tekrardan maliyet çıkaracak gazı kapatıp dolap işi bitiminde tekrar açtırmak işçilik vs. işçilikleride çok kötü bu arada.Tek istediğim bu şekilde servisin garantiyi onaylaması bu işler beni çok bunalttı.


    Bazı şeyler size mantıksız geliyor olabilir ama herşeyin bir mantıklı açıklaması var servis kendini garantiye almak istiyor siz dolap içine almazsanız yarın çok soğuk günlerde cihaz donacak ve arızalanacak sizde bu durumdan şikayet edeceksiniz hakkınızı arayacaksınız madem öyle neden izin verdiniz diyeceksiniz servis bunu öngörerek onay vermiyor. Bağlantıyı yapanlar herşeye olur derler ama ısısan yetkilisi olmaz diyorsa işi merkezde çözemez. Bütün bu gaz borusu vs ile uğraşmak istemiyorsanız pvc pencere ile o bölgeyi kapatacaksınız başka yapılacak birşey olduğunu sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe





    Kombi tesisatı 1 temmuzda yapıldı daha önce evde doğalgaz tesisatı yoktu.Sorunum izmirgazla ilgili değil servisle ilgili kombiyi kullanıma açtı ama garantiyi onaylamadı.Dolapsız olmaz dedi bende sabah ısısan servis desteği aradım bu durumu sormak için izmirgaz onaylayıp gazı açtı ama servis onaylamadı garanti için eğer buderus garantiyi onaylamak için ısrar ederse sanırım mecburen dogalgaz boruları sökülecek buda bana tekrardan maliyet çıkaracak gazı kapatıp dolap işi bitiminde tekrar açtırmak işçilik vs. işçilikleride çok kötü bu arada.Tek istediğim bu şekilde servisin garantiyi onaylaması bu işler beni çok bunalttı.


    Bazı şeyler size mantıksız geliyor olabilir ama herşeyin bir mantıklı açıklaması var servis kendini garantiye almak istiyor siz dolap içine almazsanız yarın çok soğuk günlerde cihaz donacak ve arızalanacak sizde bu durumdan şikayet edeceksiniz hakkınızı arayacaksınız madem öyle neden izin verdiniz diyeceksiniz servis bunu öngörerek onay vermiyor. Bağlantıyı yapanlar herşeye olur derler ama ısısan yetkilisi olmaz diyorsa işi merkezde çözemez. Bütün bu gaz borusu vs ile uğraşmak istemiyorsanız pvc pencere ile o bölgeyi kapatacaksınız başka yapılacak birşey olduğunu sanmıyorum.


    Mantıksız gelmiyor aslında evet servis haklı olarak kendini garantiye almak istiyor olabilir ,benim madur edildiğim konu ve sinirlendiğim şey bu kombiyi satan montajını ve kalorifer sistemini yapan firmada ısısan ın yetkili satıcısı bunları çok iyi bilmesi gerekir bana o yönde bilgi verip işi o şekilde yapması gerekirdi şimdi tekrar bana masraf ve iş çıkardılar 100tl yede hazır ellerinde bulunan dolaptan sattılar(bu iş için uygun özel dolap diye) genel müdürlüğün aramasını bekliyorum bu işi açıklığa kavuşturmak için ,eğer söylediğiniz gibi pvc dolap oluyorsa öyle yaptırırım bunlarıda genel müdürlük arayınca şikayet ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stripe -- 20 Temmuz 2011; 15:22:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm

    Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli

    Bütçem 1500-1800 TL AYIRABİLİRM

    aslında
    Ferroli divatop
    ECA confeo plus
    Bosch exclusive baktım

    ne dersiniz üstadlar?


    1500-1800liraya bence yoğuşmalı kombi düşünün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stripe


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe

    Merhaba arkadaşlar, benim şimdiki sorum (sorunum desek daha doğru olur)Şöyle özetleyeyim;Kombi mutfak balkonunda ve balkonun bir kısmını pimapen yaptırıp aradaki duvarı yıkıp mutfağı genişlettim , kombi pimapenle kapatılmayan kısımda ama balkonun o kısmı tamamen panjurlu dün izmirgaz gelip gaz açtı daha sonrasında buderus servisi gelip kombiyi çalıştırdı fakat garantiyi başlatmadı kombi dolabı taktırın sonra gelip garantiyi başlatıcaz deyip gitti.Ardından tesisatı yapan firma elemanları geldi ve daha önce panjurlu balkona kombi taktıklarını böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını belirttip beni suçlar bir tutum sergilediler sonra dolap getirdiler(60cm lik ,50cmlik leri teknik servis kabul etmiyormuş herhangi bir sorun olduğunda dolabı sökmek zorunda kaldıklarından) bu seferde kombinin solunda ve sağında yeterli yer olmadığından bu dolap takılamıyor takılması için kombinin sağındaki doğalgaz borusunu söküp daha sağa kaydırmaları gerekiyor muhtemelen kombiyide sağa alabilirler yanlız bunun için tekrar dogalgazı kapattırmamı muhtemelen işçilik ve boru parasınıda benden isteyecekler.Sorum panjurlu balkona takılan kombiye dolap şartmıdır?yoksa servis işi yokuşamı sürdü.

    Bu sabah Isısan servis yardım merkezini aradım bu konuda yardım almak için ama 10dk telefonda bekledikten sonra bilgisayarda satın aldığım ve servisin geldiği görünmediği için yardımcı olamıyoruz genel müdürlüğe haber vericem onlar arayacak dedi ama hala arayan yok.Tekrar maddi harcama yapmak istemiyorum tek istediğim bu haliyle servisin garantiyi başlatması zaten tesisatçı firma bana ızdırap oldu maddi manevi çöktüm artık uğraşmak istemiyorum bu konuyla ilgili olarak.Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.


    Siz daha önce kombiyi monte ettirip kullandınızmı? Tadilat sırasında gaz kesildi ve sonrasında gelip gazmı açıldı doğrumu anladım konuyu. Eğer sonradan bir değişiklik yaptırdıysanız bu değişikliği yapmadan önce bu durumu hesap etmeniz gerekiyordu. Pvc pencere ile kapalı alanlara sorun olmuyor ama panjurlu alana izin vereceklerini sanmıyorum. Mutlaka kapalı dolap içine almanız gerekiyor. Gaz dağıtım şirketleri eğer bir işgüzar elemana denk gelmediyseniz nerdeyse sıfır risk durumunda olmadan gazı açmaz bu duruma kızmamak gerekir bu tamamen sizin ve cihazınızın güvenliği içindir.


    Kombi tesisatı 1 temmuzda yapıldı daha önce evde doğalgaz tesisatı yoktu.Sorunum izmirgazla ilgili değil servisle ilgili kombiyi kullanıma açtı ama garantiyi onaylamadı.Dolapsız olmaz dedi bende sabah ısısan servis desteği aradım bu durumu sormak için izmirgaz onaylayıp gazı açtı ama servis onaylamadı garanti için eğer buderus garantiyi onaylamak için ısrar ederse sanırım mecburen dogalgaz boruları sökülecek buda bana tekrardan maliyet çıkaracak gazı kapatıp dolap işi bitiminde tekrar açtırmak işçilik vs. işçilikleride çok kötü bu arada.Tek istediğim bu şekilde servisin garantiyi onaylaması bu işler beni çok bunalttı.



    eğer kombinin tamamı panjurun içinde kalıyorsa hiçbir sorun yok ve resmen ısısan servisi kıllatmış.
    kombinin acık kalan tarafı var mı?
    çevremde sizin gibi balkonunda panjuru olup dolapsız kombi taktıran ve servisine onaylatan tanıdıklarım var.
    ama tanıdıklarım başka marka kombi almışlardı
    sanki kombiye takılan dolaplar panjurdan daha iyi koruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 20 Temmuz 2011; 16:12:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration


    quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm

    Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli

    Bütçem 1500-1800 TL AYIRABİLİRM

    aslında
    Ferroli divatop
    ECA confeo plus
    Bosch exclusive baktım

    ne dersiniz üstadlar?


    1500-1800liraya bence yoğuşmalı kombi düşünün


    Ama tesisatım eski demir boru yani sıkıntı yaratmazmı?
    birde yoğuşma suyu için ayrı diger lazım onu nereye vereceğim o da sorun?

    peki hangi marka önerirsiniz
    tsk ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm


    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration


    quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm

    Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli

    Bütçem 1500-1800 TL AYIRABİLİRM

    aslında
    Ferroli divatop
    ECA confeo plus
    Bosch exclusive baktım

    ne dersiniz üstadlar?


    1500-1800liraya bence yoğuşmalı kombi düşünün


    Ama tesisatım eski demir boru yani sıkıntı yaratmazmı?
    birde yoğuşma suyu için ayrı diger lazım onu nereye vereceğim o da sorun?

    peki hangi marka önerirsiniz
    tsk ederim


    yoğuşma borusu için uygun yeriniz var mı?
    eğer uygun yeriniz yoksa yoğuşmalı kombi olmaz

    yoğuşmalı kombi için en uygun boru cinsleri: oksijen bariyerli boru,alüminyum folyolu boru ve bakır borudur
    ama günümüzde artık birçok evde riske girilip kompozit boru dahil demir boru olan tesisatlara yoğuşmalı kombi takılıyor.çevremden biliyorum

    bütçeniz yoğuşmasız kombi için çok iyi

    ferroli divatop
    buderus gb 052
    vaillant 242-3-5

    bu kombilerden birini gözünüz kapalı alabilirsiniz

    ama ben olsam yoğuşmasız kombi için 1200lira bandında olan kombilerden birini alırdım

    ferroli domitech "öncelikle öneririm"
    bosch classic plus
    ariston genus hermetik
    demirdöküm nitron

    1500-1800 lira bandındaki kombiler
    1200 lira bandındaki kombiler

    tercih sizin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 20 Temmuz 2011; 16:44:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicm

    Merhabalar

    Ankarada oturmaktayım. Evim 100 m² içten yalıtımlı 19 yıllık ferroli kombimi emekli etmek yeni bir kombi almak isiyorum (Basıç göstergesi bozuldu, tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor)
    Tesisatım eski. 10 m lik peteğim var.

    Üstadlar ne önerirsiniz
    hangi marka alayım bir de 4 aylık bebeğim var kışın iyi ısınmamız gerekli

    Bütçem 1500-1800 TL AYIRABİLİRM

    aslında
    Ferroli divatop
    ECA confeo plus
    Bosch exclusive baktım

    ne dersiniz üstadlar?


    ""tuvaletteki çek bası açınca tar tar diye acayip sesler geliyor"" ise bu kombiden değil, su tesisatındandır. Tuvaletteki bası değiştirirseniz bu ses kesilir.
    Bu bütçede İstanbul'dan alacağınız kalite kombiyi Ankara'dan aynı fiyata alma şansınız yok. Ben de Ankara'da oturuyorum.
    Bu bütçede önereceğim kombileri ve alacağınız güvenilir siteleri linkte belirtiyorum. Birine karar verirsiniz.
    1- Yeni nesil premix yoğuşmalı, tasarruflu, problemsiz Bosch Classic Condense 22 kW 1.700 TL + 50 TL eve teslim kargo ve kombi ücretiniz evde ödeme = toplam 1.750 TL montajına da 200 TL verirsiniz. Sadece yoğuşma gideri için ayrı küçük bir ücret ödersiniz.
    Bosch Premix
    2- Yeni nesil premix yoğuşmalı, tasarruflu, problemsiz Ariston Genus Premium 24 kW 1.650 TL + 30 TL kargo = toplam 1.700 TL montajına da 200 TL verirsiniz. Sadece yoğuşma gideri için ayrı küçük bir ücret ödersiniz.
    Ariston Genus Premium
    3- Yeni nesil premix yoğuşmalı, tasarruflu, problemsiz Ariston Clas Premium 24 kW 1.500 TL + 30 TL kargo = toplam 1.530 TL montajına da 200 TL verirsiniz. Sadece yoğuşma gideri için ayrı küçük bir ücret ödersiniz. Ariston Genus Premiumdan farkı timerlı gelişmiş lcd ekranı ve yarı otomatik su doldurma düğmesidir. Diğer teknolojisi bire bir aynıdır.
    Ariston Clas Premium
    4- Condense (klasik, yarım) yoğuşmalı, problemsiz, yoğuşmasıza göre % 7-12 az, premixe göre yaklaşık % 3 daha fazla yakar Bosch Condense 2000 W 1.440 TL + 50 TL kargo evde nakit ödeme = toplam 1.490 TL montajına da 200 TL verirsiniz. Sadece yoğuşma gideri için ayrı küçük bir ücret ödersiniz.
    Bosch Condense 2000W
    5- Condense (klasik, yarım) yoğuşmalı, problemsiz, yoğuşmasıza göre % 7-12 az, premixe göre yaklaşık % 3 daha fazla yakar Ferroli Domicondense 24 kW 1.550 + 50 TL = toplam 1.600 TL montajına da 200 TL verirsiniz. Sadece yoğuşma gideri için ayrı küçük bir ücret ödersiniz.
    Ferroli Domicondense

    Not: Sıralama, sağlanan fayda+kalite/fiyat kriteri göz önüne alınarak tarafımdan yapılmıştır. Farklı görüşte olanlar olabilir. Premix yoğuşmalılar sizin fiyat aldığınız yoğuşmasız kombilere göre % 10-15 arası daha az yakarak aynı sıcaklığı sağlar. Condense (klasik, yarım) yoğuşmalılar ise % 7-12 arası daha az yakarlar.
    Condense (klasik,yarım) yoğuşmalılarda, yoğuşmasızlarda bacadan atılarak kullanılamayan enerjiden yararlanılarak daha fazla verim alınabilmektedir. Premixlerde, buna ek olarak ayrıca ön karıştırırcılı brülör olduğundan hava-yakıt oranı ideal seviyede karıştırılarak max verim elde edilir.
    Siz Ankara'dan da bu fiyatları alınız ve karşılaştırınız. Kolay gelsin.




  • @kilicm, ister yoğuşmasız, ister condense (klasik, yarım) yoğuşmalı, isterse yeni nesil premix yoğuşmalı kombi alın, eski tesisatınızı mutlaka 150-200 TL vererek temizletiniz. Bunu yapmazsanız, yıllarca oluşan pas ve kireç yeni kombiye zarar verebileceği gibi, ısınmayı da olumsuz etkileyebilir.
    Sadece petek üstünden su basıp, altından hortumla gidere verip temizleyenler olduğu gibi, yukardan su basarken kirli suyu ayrıca vakumla çekerek temizleyenler de var. Bulamazsanız, ben size Ankara'da bu işi yapan firmanın telefonunu özelden veririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe

    Merhaba arkadaşlar, benim şimdiki sorum (sorunum desek daha doğru olur)Şöyle özetleyeyim;Kombi mutfak balkonunda ve balkonun bir kısmını pimapen yaptırıp aradaki duvarı yıkıp mutfağı genişlettim , kombi pimapenle kapatılmayan kısımda ama balkonun o kısmı tamamen panjurlu dün izmirgaz gelip gaz açtı daha sonrasında buderus servisi gelip kombiyi çalıştırdı fakat garantiyi başlatmadı kombi dolabı taktırın sonra gelip garantiyi başlatıcaz deyip gitti.Ardından tesisatı yapan firma elemanları geldi ve daha önce panjurlu balkona kombi taktıklarını böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını belirttip beni suçlar bir tutum sergilediler sonra dolap getirdiler(60cm lik ,50cmlik leri teknik servis kabul etmiyormuş herhangi bir sorun olduğunda dolabı sökmek zorunda kaldıklarından) bu seferde kombinin solunda ve sağında yeterli yer olmadığından bu dolap takılamıyor takılması için kombinin sağındaki doğalgaz borusunu söküp daha sağa kaydırmaları gerekiyor muhtemelen kombiyide sağa alabilirler yanlız bunun için tekrar dogalgazı kapattırmamı muhtemelen işçilik ve boru parasınıda benden isteyecekler.Sorum panjurlu balkona takılan kombiye dolap şartmıdır?yoksa servis işi yokuşamı sürdü.

    Bu sabah Isısan servis yardım merkezini aradım bu konuda yardım almak için ama 10dk telefonda bekledikten sonra bilgisayarda satın aldığım ve servisin geldiği görünmediği için yardımcı olamıyoruz genel müdürlüğe haber vericem onlar arayacak dedi ama hala arayan yok.Tekrar maddi harcama yapmak istemiyorum tek istediğim bu haliyle servisin garantiyi başlatması zaten tesisatçı firma bana ızdırap oldu maddi manevi çöktüm artık uğraşmak istemiyorum bu konuyla ilgili olarak.Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.


    Siz daha önce kombiyi monte ettirip kullandınızmı? Tadilat sırasında gaz kesildi ve sonrasında gelip gazmı açıldı doğrumu anladım konuyu. Eğer sonradan bir değişiklik yaptırdıysanız bu değişikliği yapmadan önce bu durumu hesap etmeniz gerekiyordu. Pvc pencere ile kapalı alanlara sorun olmuyor ama panjurlu alana izin vereceklerini sanmıyorum. Mutlaka kapalı dolap içine almanız gerekiyor. Gaz dağıtım şirketleri eğer bir işgüzar elemana denk gelmediyseniz nerdeyse sıfır risk durumunda olmadan gazı açmaz bu duruma kızmamak gerekir bu tamamen sizin ve cihazınızın güvenliği içindir.


    Kombi tesisatı 1 temmuzda yapıldı daha önce evde doğalgaz tesisatı yoktu.Sorunum izmirgazla ilgili değil servisle ilgili kombiyi kullanıma açtı ama garantiyi onaylamadı.Dolapsız olmaz dedi bende sabah ısısan servis desteği aradım bu durumu sormak için izmirgaz onaylayıp gazı açtı ama servis onaylamadı garanti için eğer buderus garantiyi onaylamak için ısrar ederse sanırım mecburen dogalgaz boruları sökülecek buda bana tekrardan maliyet çıkaracak gazı kapatıp dolap işi bitiminde tekrar açtırmak işçilik vs. işçilikleride çok kötü bu arada.Tek istediğim bu şekilde servisin garantiyi onaylaması bu işler beni çok bunalttı.



    eğer kombinin tamamı panjurun içinde kalıyorsa hiçbir sorun yok ve resmen ısısan servisi kıllatmış.
    kombinin acık kalan tarafı var mı?
    çevremde sizin gibi balkonunda panjuru olup dolapsız kombi taktıran ve servisine onaylatan tanıdıklarım var.
    ama tanıdıklarım başka marka kombi almışlardı
    sanki kombiye takılan dolaplar panjurdan daha iyi koruyor


    Balkon olarak kalan kısım tamamen panjur açık bir kısmı yok balkonun diğer kısmı pimapen yapılıp mutfağa dahil edilmişti,yardımınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stripe


    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: stripe

    Merhaba arkadaşlar, benim şimdiki sorum (sorunum desek daha doğru olur)Şöyle özetleyeyim;Kombi mutfak balkonunda ve balkonun bir kısmını pimapen yaptırıp aradaki duvarı yıkıp mutfağı genişlettim , kombi pimapenle kapatılmayan kısımda ama balkonun o kısmı tamamen panjurlu dün izmirgaz gelip gaz açtı daha sonrasında buderus servisi gelip kombiyi çalıştırdı fakat garantiyi başlatmadı kombi dolabı taktırın sonra gelip garantiyi başlatıcaz deyip gitti.Ardından tesisatı yapan firma elemanları geldi ve daha önce panjurlu balkona kombi taktıklarını böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını belirttip beni suçlar bir tutum sergilediler sonra dolap getirdiler(60cm lik ,50cmlik leri teknik servis kabul etmiyormuş herhangi bir sorun olduğunda dolabı sökmek zorunda kaldıklarından) bu seferde kombinin solunda ve sağında yeterli yer olmadığından bu dolap takılamıyor takılması için kombinin sağındaki doğalgaz borusunu söküp daha sağa kaydırmaları gerekiyor muhtemelen kombiyide sağa alabilirler yanlız bunun için tekrar dogalgazı kapattırmamı muhtemelen işçilik ve boru parasınıda benden isteyecekler.Sorum panjurlu balkona takılan kombiye dolap şartmıdır?yoksa servis işi yokuşamı sürdü.

    Bu sabah Isısan servis yardım merkezini aradım bu konuda yardım almak için ama 10dk telefonda bekledikten sonra bilgisayarda satın aldığım ve servisin geldiği görünmediği için yardımcı olamıyoruz genel müdürlüğe haber vericem onlar arayacak dedi ama hala arayan yok.Tekrar maddi harcama yapmak istemiyorum tek istediğim bu haliyle servisin garantiyi başlatması zaten tesisatçı firma bana ızdırap oldu maddi manevi çöktüm artık uğraşmak istemiyorum bu konuyla ilgili olarak.Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.


    Siz daha önce kombiyi monte ettirip kullandınızmı? Tadilat sırasında gaz kesildi ve sonrasında gelip gazmı açıldı doğrumu anladım konuyu. Eğer sonradan bir değişiklik yaptırdıysanız bu değişikliği yapmadan önce bu durumu hesap etmeniz gerekiyordu. Pvc pencere ile kapalı alanlara sorun olmuyor ama panjurlu alana izin vereceklerini sanmıyorum. Mutlaka kapalı dolap içine almanız gerekiyor. Gaz dağıtım şirketleri eğer bir işgüzar elemana denk gelmediyseniz nerdeyse sıfır risk durumunda olmadan gazı açmaz bu duruma kızmamak gerekir bu tamamen sizin ve cihazınızın güvenliği içindir.


    Kombi tesisatı 1 temmuzda yapıldı daha önce evde doğalgaz tesisatı yoktu.Sorunum izmirgazla ilgili değil servisle ilgili kombiyi kullanıma açtı ama garantiyi onaylamadı.Dolapsız olmaz dedi bende sabah ısısan servis desteği aradım bu durumu sormak için izmirgaz onaylayıp gazı açtı ama servis onaylamadı garanti için eğer buderus garantiyi onaylamak için ısrar ederse sanırım mecburen dogalgaz boruları sökülecek buda bana tekrardan maliyet çıkaracak gazı kapatıp dolap işi bitiminde tekrar açtırmak işçilik vs. işçilikleride çok kötü bu arada.Tek istediğim bu şekilde servisin garantiyi onaylaması bu işler beni çok bunalttı.



    eğer kombinin tamamı panjurun içinde kalıyorsa hiçbir sorun yok ve resmen ısısan servisi kıllatmış.
    kombinin acık kalan tarafı var mı?
    çevremde sizin gibi balkonunda panjuru olup dolapsız kombi taktıran ve servisine onaylatan tanıdıklarım var.
    ama tanıdıklarım başka marka kombi almışlardı
    sanki kombiye takılan dolaplar panjurdan daha iyi koruyor


    Balkon olarak kalan kısım tamamen panjur açık bir kısmı yok balkonun diğer kısmı pimapen yapılıp mutfağa dahil edilmişti,yardımınız için teşekkürler.


    ısısan servisi kıllatmış
    hakkınızı arayın.ısrarcı olursanız gelip kombiyi onaylarlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin


    quote:

    Orijinalden alıntı: alierdogan32

    Sayın üstadlarım tam BOSCH Classic Condense almaya karar vemişken hiç aklımda olmayan kombi toptancısında BAYMAK BRÖTJE NOVADENS EXTRA 240 YOĞ. KOMBİ yi gördüm fiatı verileri aşağı yukarı BOSCH Classic Condense le aynı ama artısı 3+4:7 yıl garanti yazıyor yeterince uzun bir garanti verebildiğine göre malına güveniyor herhalde.Sizce ne yapmalıyım.Saygılar A_E


    Garantisinin uzun olması kombide avantaj sayılabilir. Ancak önemli olan sık problem çıkarmamasıdır. "kombi birkaç gün çalışmasa da olur" denecek bir ürün değil. Bu nedenle çevrenizdeki servisin kalitesi ve hassasiyeti de önemlidir. Tüm bu olasılıkları araştırın. Sadece garantisi fazla diye benzer ürüne kapılmayın. Bu modelde zaman zaman fan arızası görülebiliyor ve parçası da yurt dışından temin ediliyor. Her üründe benzer arızalar olabilir ancak önemli olan çabuk müdahele edilebilmesidir.
    www.sikayetim.com
    Şikayetler - Tüm Kategoriler - Tüm Zamanlar
    http://www.sikayetim.com/module.php


    ""5 ay önce aldığımız ve yeni kullanmaya başladığımız novadens extra 240 yoğuşmalı kombi birden bire eror verdi.(eror 198) 10 gün oldu.servis gelip baktı fan motoru yanmış dendi. Hala bir haber yok. almanya dan parça bekliyorlarmuş. Oğlum 6 yaşında soğuktan zatürre oldu.Anneme gönderdim. Biz eşimle hastalandık.Hemde ne hastalanma . Baymak gibi büyük bir firmanın kışın ortasında bizi böyle bırakmasına hayret ettik. Magdur olduk. Ne kombiymiş almanya dan parça olmayınca olmuyor. Herkes duysun baymak kombi aldık magdur olduk başka kimse magdur olmasın. Tencerede su ısıtıp oğlumu yıkadım ya.2500 tl.verip aldığım daha birtürlü kullanmak nasip olmayan bu kombi bana ne zaman yarayacak. Yazın mı acaba.O kadar doluyum ki .""
    ""27.10.2010 Tarihinde Almış Oldugumuz Baymak Novadens Extra 240 Model Baymak Kombi Takıldığı Zaman Arıza Vermiştir.Fanının Arızalı Olduğunu Ve Değiştirilmesi İçin Almanyaya Sipariş Verdiklerini Belirttiler...Yalnız Ayın 27'sinden Bu Yana Kadar Herhangi Bir Dönüş Olmamıştır...;Havalarında Soğumasıyla Beraber 3500 TL Verdiğimiz Klimayı Çalıştıramıyoruz.Ve Tarafımızada Geri Dönüş Olmuyor.Daha Alınalı 10 Gün Olmayan Cihazı İse Yenisi İle Değiştiremeyeceklerini Belirtiyorlar...Güvenerek Almış Olduğumuz Ve Adını Sıkca Duyuran Baymak Kombi'nin Aslında Düzenbaz ve Müşteri Memnuniyetini Hiçe Sayan Sistemini Esefle Kınıyorum...Durum 4 İş Günü İçerisinde Düzeltilmediği Halde Yasal Haklarımızı Kullanarak TÜKETİCİ HAKLARI'na Bildireceğimizi Belirtmek İsteriz....

    Ve de Artık Çevremdeki İnsanlara Baymak Kombi Kullanmamaları Gerektiğini Belirteceğim....Çünkü Tüketiciyi ve Çevreyi Koruyan Bir Anlayışla Çalışmadıklarını Belirteceğim..""



    Anladım sayın üstadım.Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.100 m2 için BOSCH Classic Condense + FR10 modilasyonlu oda termottadı na karar verdim.Fakat 190 m2 Dublekse eca confeo premix-s yogusmali kombi 30 kw + E.C.A Modülasyonlu Oda Termostatı (Oval) T87M1029+dış hava sensörüne gerek varmı. veya ariston genius premium yogusmali kombi 30 kw+ Ariston RC W Kablolu modülasyonlu Oda Termostatı bu biraz pahalı başka ucuzu da yok .bunlardan birini tercih edeceğim herhal en hesaplısı bunlar.Sizce ne yapmalıyım. Saygılar A_E




  • 
Sayfa: önceki 580581582583584
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.