Şimdi Ara

DLSS 2.0, Unreal Engine’e kolayca entegre edilebiliyor, %180’e kadar performans artışı mümkün (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
1.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Full sallamışsın kardeşim kusura bakma ama.

    Ben yapay zeka mühendisiyim, senin burada bahsettiğin interlaced upscaling. DLSS bir interlaced upscaling teknolojisi değildir, temporal reconstuction tabanlı bir deep-learning tabanlı super sampling teknolojisidr.

    DLSS gibi teknolojiler, oyunun %50 sini update etmez, tamamını update eder. Oyunu düşük çözünürlükte renderlayıp resimi yapay zeka kullanarak kaliteli hale getirirler.

    RAW işlenmiş görüntü kalitesi gibi olamaz zaten tamamen saçmalık. Senin 'işleme' olarak tanımladığın şey, 3D verinin işlenerek gerçek verinin pixel tabanlı bir approximation unu oluşturmaktadır. Derin öğrenme, 3D rendering algoritmalarının başarısız olduğu yerlerde üstün başarı göstererek doğru yapıldığında native resolution da renderlanmış görüntüden daha iyi görüntü verebilme kapasitesine sahiptir, ki DLSS 2.1 Quality modunda zaten bunu sürekli bir şekilde yapmaktadır.





  • smalsrol S kullanıcısına yanıt
    DLSS 2.1 Quality modunda neredeyse her zaman Native den iyi sonuç veriyor. Siz hala DLSS 1.0 da kalmışsınız

  • warking95 W kullanıcısına yanıt
    2.1i yakından görmedim hocam bir sey diyemem
  • The Imp kullanıcısına yanıt
    Native görüntü kalitesi gibi olamaz doğru değil. Native dediğin şey 3D verinin işlenerek gerçek verinin pixel tabanlı bir approximation unu oluşturmaktadır. Derin öğrenme, 3D rendering algoritmalarının başarısız olduğu yerlerde üstün başarı göstererek doğru yapıldığında native resolution da renderlanmış görüntüden daha iyi görüntü verebilme kapasitesine sahiptir, ki DLSS 2.1 Quality modunda zaten bunu sürekli bir şekilde yapmaktadır.

    Bak burada 1080p renderı alıyoruz, ve bunu upscale ediyoruz. Örneğin 1080 render dan 4K ya upscale ettiğimizde, 1180p de renderlanmış bir görüntüden çok daha iyi görüntü elde ediyoruz. Yani üst çözünürlükte renderlanan görüntüyü zaten kafadan geçmiş oluyoruz. Yapay zeka modeli ağırlaştıkça, deep learning modelinin 'daha iyi' olduğu çözünürlük değeri de artacaktır.

    DLSS kullanarak örneğin, 1080p veriyi 1081p ye upscale etsek, 1081p renderdan zaten açık ara farkla iyi görüntü elde etmiyor muyuz? Yani 'native' yi geçmek gayet mümkün.

    Ben yapay zekacıyım, DLSS in nativeyi geçmesi için, mevcut computation budgeti haricinde hiçbir neden yoktur. RTX 5000 ve üstü serisi çok rahat söylerim her zaman native den iyi bir resim üretecek kapasiteye sahip olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi warking95 -- 5 Şubat 2021; 20:41:45 >




  • cansev07 kullanıcısına yanıt
    60 almadim hocam, 40-50 arasi. Islemci olarak Ryzen 2700x ve 3200 mh cl16 ram var. Her bir parca fpse etki eder. Kaldi ki 1070ti, duz 1070 den %15 e kadar daha iyi performans veriyor
  • warking95 W kullanıcısına yanıt

    salladım ucundan kıyısından tuturmuşuz sağ ol en azından boşa gitmedi bunu öğrendim.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.