Bende casper dizüstü bilgisayarı var 2 ay önce ısınıp kapanma sorunu sebebiyle garanti süresi devam etmesi sebebiyle yetkili servise götürdüm . Macun ve fan temizliğinin ardında ürünü aldım bir kaç hafta düzenli bir şekilde kullandım sorun yok gibiydi 2 hafta önce açık durduğunda bile 5 dk içinde ısınıp kapanmaya başladı tekrar götürdüm soğutucu panelini değiştirdiklerini söyleyip ürünü geri aldım 1 hafta sorunsuz kullandım şimdi tekrar bilgisayar ısı çok yüksek ve bir süre sonra kapanmaya başlıyor ne yapmalıyım servise götürüp ürün değişikliği isteğinde bulunabilir miyim veya ne yapmam gerekir ? ürün alınalı 1 sene olmadı .
aynı sorundan itibaren 4 kez götürürseniz para iade hakkınız olmuş olur casper ne yazıkki soğutma konusunda başarısız bir firma dikkat ettiyseniz diğer markaların ürünleri aynı özellikte olmasına rağmen 2 katı fiyatında
nacizane tavsiyem ne yapıp edip tüketici hakem heyetine kadar sürükleyin paranızı 2 3 ay sonrada olmuş olsa tamamını iade alın ve casper'dan kurtulun
1 sene önceki fatura tutarını iade almış olucaksınız buradan çok avantajlı olur. dediğim gibi önce 4.kez servise girsin çıksın servis raporlarıyla doğru kaymakamlığa
altefnatif çözüm istiyorsanız sağlam bir soğutucu yardımcı olur.