Şimdi Ara

DİZEL SEDAN OLARAK, MEGAN MI, PEUGEOT MU, CERATO MU ? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
0
Favori
94.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • golf diycem ama golfun en basit dizeli 55 ytl den başlıyor
  • googleda gezerken denk geldim, konu oldukça eski ama dikkatimi çeken birkaç önemli husus var.

    birileri megane 2 dci'nin performansına, yol tutuşuna ve sağlamlığına ilginç yorumlar yapmış. Palio 1.3 mj kullanarak bu araç ile dalga geçtiğini söyleyenler var ki of of demekten alamadım kendimi.

    1.5 senedir bu aracın hb versiyonunu kullanıyorum, aynı zamanda başka bir arkadaşımda da 1.6 benzinli sedan versiyonu var. İki aracı da yol tutuşu konusunda pistlerde ıslak ve kuru zeminlerde oldukça zorladık ve bir karşılaştırma isterseniz yol tutuşuyla ünlü bir önceki kasa sedan focustan bariz güzel sonuçlarla karşılaştık. (Diğer arkadaşımın eski aracıydı) Bu araca binip zorlamadan yol tutuşuna laf eden insanlara sadece gülerim. Bu ve alt segmentte bugüne kadar daewoo nubira, astra, focus, corsa, corolla, mondeo, 307, palio, fiesta kullandım, bu saydıklarımın arasında yol tutuşu konusunda megane dan iyi olan yok. Kullandığım araçları bu açıdan denemek için genelde otoban bağlantılarını kullanırım, örneğin kuru zeminde kurtköy istanbul yönü girişinde virajda megane ile ancak 100 km ile kaymaya başlarken bu rakamı sadece modifiyeli focus sport kullanan bir arkadaşım zorlayabildi. Özellikle ıslak zeminlerde bir terslik olurda frenleme esnasında denge bozulur ise ABS+EBD oldukça başarılı çalışıyor, geçen yıl adıyamanda ani buzlanma dolayısıyla bir dağ yolunda atlattığım tehlikenin ardından hayatımı bu ikiliye borçluyum.

    Gelelim performans hususuna, bir laf vardır at binicisine göre kişner :) İlk aldığımda tatil dönüşü fransız plakalı aynı arabanın 1.9 dci modelini 190 civarında solladım ama gurbetçimiz de inatçıydı. Neticede normal şartlarda 1.5 dci 1.9 dci ı geçemez mantıken. Lakin bir palio multijet, bu arabayı "kullanan" biriyle dalga geçmek bir yana selektör yapacak kadar bile yaklaşamaz. Zaten son sürati taş çatlasın 170 civarı varsa iyi, megane devrini alınca düz yolda 190 üstüne çıkabiliyor bayırda ise 210 kmde artık max devire geliyor kullanılan mazot kaliteli ve araba boş ise. Kendim en son denediğimde 12 saniyede 0-100 arasını aldım ama drag pisti gibi bir ortamda 11li değerleri rahatlıkla görebileceğini tahmin ediyorum, fabrika çıkış verisi 14 saniye olmasına rağmen. Benzinlisi ise ayrı bir dünya, 200 kmnin üstüne zorlanmadan çıkabiliyor ve bu süratte bile fare gibi makas atabiliyor gıdım kaymadan. Ha performans konusunda kral mıdır? Örneğin 1.6 tdci focusun daha iyi bir performans verdiğine eminim ama hiç rasgelmedim keşke kendi gözlerimle de görebilseydim:) Neticede 80 hplik bir araçtan bahsediyorum ama altını çizmek istediğim nokta 80 hp diyerek geçmemek lazım.

    Yakıt tüketimi ufaklıklara göre sanırım biraz daha fazla ama şöyle açıklayayım, bugün üsküdardan izmite gittim (tam 100 km), giderken cruise control ile 90 km sabit süratle gittim yaktığım mazot sadece 3.3 litre idi. Dönüşte canım sıkıldı arabayı "biraz" zorladım :) Bu şekilde rakam 6.5 litreye çıktı süratim ise genelde 180 km civarıydı. Yol bilgisayarını her depo doldurmada test ediyorum yanılma payı %1-2 civarı onu da sözlerime katayım.

    Uzun lafın kısası bir kötü huyumuz var ki bire bir görmeden inandığımız birşeyi çok rahat savunabiliyoruz ama burası bir noktada araba alacak kişileri yönlendirme vazifesi üstlendiğinden mümkün olduğunca birebir bildiklerimizi aktarmamız yerinde olacaktır.

    Ayrıca eve diğer bir araç olarak cerato veya rio dsl düşünüyoruz, özellikle rio biraz daha gençlere hitap ettiğinden dolayı daha çekici geliyor. Forum boyunca yazılanlar genelde olumlu göründü, bu araçların yakıt tüketimleri, sağlamlıkları ve performansları hakkında daha ayrıntılı bilgi verebilecek kimse olursa memnun olurum.




  • dizel teknolojisi konusunda günümüzde multijeti(ctdi) tek geçerim.hem çok sessiz hem de performansı çok iyi.Zaten bu motor iki firmanın ortak yapımından meydana geldi.(GM-FIAT)
  • eğer güvenlik senin için önemliyse ondan sonra yol tutuş yakıt ekonomisi ikinci el değeri önemliyse
    kesinlikle megane bugün hiç bir marka megane nin prestijini gölgeleyecek bir otomobil üretebilmiş değil... (kendi segmentinde)
  • megane veya ceratoama favorim bunların arasında megane
    quote:

    Orjinalden alıntı: keleter

    Dizel sedan bir araba almak istiyorum 30-33 milyar aralığında. Bu fiata yukarda yazdığım dizelleri bulabildim. Focus, C4 vs çok yukarıda.
    MEGAN; 1.5 motor, 80 beygir, 6 airbag, manuel klima, 2 cam otomatik, cruse kontrol, 2 yıl garanti; fiatı - 33.900
    PEUGEOT 305 LOOK; 1.6 motor, 110 beygir, 2 airbag, digital klima, 4 cam otomatik, 2 yıl garanti, fiatı - 34.000
    CERATO; 1.5 motor, 104 beygir, 10 airbag, digital klima, 4 cam otomatik, 16 inc çelik cant, mp3-teyp, 3 yıl garanti, 240 euro karşılığı 5 yıl garanti - fiatı-32.900

    Fiat/donanım ceratoda çok iyi görünüyor. İkinci eli düşünürsem, cerato dezevantaj. Bu arabayı en az 5-6 yıl kullanmayı düşünürsem makul olabilir mi ? Öncelikle KİA CERATO, 2. eli düşünmeden önce, araba kalitesi olarak nasıl acaba ? Donanımlarden ve 2. elden de önce, arabanın araba olarak kalitesini merak ediyorum.
    Ben test sürüşünü yaptım ama malum, problemler sonradan ortaya çıkıyor. İlk test sürüşü aldatıcı olabiliyor.

    TAVSİYELERİNİZİ ve GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM...




  • Valla ben Cerato hastasıyım hem tipine hem 1.6 lt dizel 117 hp süper motoruna çok hoş modifiye ediliyor
    Kia nın gelmiş geçmiş en iyi araabasıdır "Cerato" sunduğu donanıma karşın fiyatı çok uygun, kaçmaz diye düşünüyorum
  • ölümüne megane

    şimdi kia dicem iyi hoş sorunsuz ama parçasıda çok pahalı...o yüzden renault diyorum ben... 1.5 dcı da iyidir
  • isme aldanmayın. önce megane kullananlara bir sorun derim. Bence yeni Cerato 1.6 lt dizel motor ve 115 beygir. Ama bugün itibariyle fiyatlara baktım zam gelmiş.
  • valla 1,5 yıldır megane2 dci sportway kullanıyorum,çok memnunum.tam depo şehir içi 1000,şehirlerarası 1300km gidiyor.araba sesi içeri almıyor,yol tutuş çok başarılı.hatta marmarisden muğlaya çıkan virajlı yolda,yolu iyi bilmediğimden sollama yapıyordum,aniden neredeyse 180 derecelik viraja girdim,araba savruldu ama karşı yola bile geçmeden ya da allah korusun takla falan atmadan durdu.
    bagajı çok geniş,6 hava yastığı,cruise kontrol,klima,yol bilgisayarı falan var.bence tek eksiği B çıtaları diyorlar galiba,biraz kalın,sağa bakarken görüntüyü engeleyebiliyor.ama dediğim gibi en büyük özelliği bu pahalılıkta çok az yakıt tüketimine sahip olması,güvenliğide iyi zaten gerisi ayrıntı...
  • quote:

    googleda gezerken denk geldim, konu oldukça eski ama dikkatimi çeken birkaç önemli husus var.

    birileri megane 2 dci'nin performansına, yol tutuşuna ve sağlamlığına ilginç yorumlar yapmış. Palio 1.3 mj kullanarak bu araç ile dalga geçtiğini söyleyenler var ki of of demekten alamadım kendimi.

    1.5 senedir bu aracın hb versiyonunu kullanıyorum, aynı zamanda başka bir arkadaşımda da 1.6 benzinli sedan versiyonu var. İki aracı da yol tutuşu konusunda pistlerde ıslak ve kuru zeminlerde oldukça zorladık ve bir karşılaştırma isterseniz yol tutuşuyla ünlü bir önceki kasa sedan focustan bariz güzel sonuçlarla karşılaştık. (Diğer arkadaşımın eski aracıydı) Bu araca binip zorlamadan yol tutuşuna laf eden insanlara sadece gülerim. Bu ve alt segmentte bugüne kadar daewoo nubira, astra, focus, corsa, corolla, mondeo, 307, palio, fiesta kullandım, bu saydıklarımın arasında yol tutuşu konusunda megane dan iyi olan yok. Kullandığım araçları bu açıdan denemek için genelde otoban bağlantılarını kullanırım, örneğin kuru zeminde kurtköy istanbul yönü girişinde virajda megane ile ancak 100 km ile kaymaya başlarken bu rakamı sadece modifiyeli focus sport kullanan bir arkadaşım zorlayabildi. Özellikle ıslak zeminlerde bir terslik olurda frenleme esnasında denge bozulur ise ABS+EBD oldukça başarılı çalışıyor, geçen yıl adıyamanda ani buzlanma dolayısıyla bir dağ yolunda atlattığım tehlikenin ardından hayatımı bu ikiliye borçluyum.

    Gelelim performans hususuna, bir laf vardır at binicisine göre kişner :) İlk aldığımda tatil dönüşü fransız plakalı aynı arabanın 1.9 dci modelini 190 civarında solladım ama gurbetçimiz de inatçıydı. Neticede normal şartlarda 1.5 dci 1.9 dci ı geçemez mantıken. Lakin bir palio multijet, bu arabayı "kullanan" biriyle dalga geçmek bir yana selektör yapacak kadar bile yaklaşamaz. Zaten son sürati taş çatlasın 170 civarı varsa iyi, megane devrini alınca düz yolda 190 üstüne çıkabiliyor bayırda ise 210 kmde artık max devire geliyor kullanılan mazot kaliteli ve araba boş ise. Kendim en son denediğimde 12 saniyede 0-100 arasını aldım ama drag pisti gibi bir ortamda 11li değerleri rahatlıkla görebileceğini tahmin ediyorum, fabrika çıkış verisi 14 saniye olmasına rağmen. Benzinlisi ise ayrı bir dünya, 200 kmnin üstüne zorlanmadan çıkabiliyor ve bu süratte bile fare gibi makas atabiliyor gıdım kaymadan. Ha performans konusunda kral mıdır? Örneğin 1.6 tdci focusun daha iyi bir performans verdiğine eminim ama hiç rasgelmedim keşke kendi gözlerimle de görebilseydim:) Neticede 80 hplik bir araçtan bahsediyorum ama altını çizmek istediğim nokta 80 Hp diyerek geçmemek lazım.

    Yakıt tüketimi ufaklıklara göre sanırım biraz daha fazla ama şöyle açıklayayım, bugün üsküdardan izmite gittim (tam 100 km), giderken cruise control ile 90 km sabit süratle gittim yaktığım mazot sadece 3.3 litre idi. Dönüşte canım sıkıldı arabayı "biraz" zorladım :) Bu şekilde rakam 6.5 litreye çıktı süratim ise genelde 180 km civarıydı. Yol bilgisayarını her depo doldurmada test ediyorum yanılma payı %1-2 civarı onu da sözlerime katayım.

    Uzun lafın kısası bir kötü huyumuz var ki bire bir görmeden inandığımız birşeyi çok rahat savunabiliyoruz ama burası bir noktada araba alacak kişileri yönlendirme vazifesi üstlendiğinden mümkün olduğunca birebir bildiklerimizi aktarmamız yerinde olacaktır.

    Ayrıca eve diğer bir araç olarak cerato veya rio dsl düşünüyoruz, özellikle rio biraz daha gençlere hitap ettiğinden dolayı daha çekici geliyor. Forum boyunca yazılanlar genelde olumlu göründü, bu araçların yakıt tüketimleri, sağlamlıkları ve performansları hakkında daha ayrıntılı bilgi verebilecek kimse olursa memnun olurum.

    al bendende o kadar




  • slm arkadaslar.öncelikle aranıza yenı katıldım.sımdıden hosgeldınınız dedıgınızı hıssedebılıyorum.
    neyse konumuza gecelım .arkadasımız dedıkı parca sorunu var dıye.
    onceden astra g hb vardı 50000 km essek gıbı kullandım.ne bır ses yaptı ne bıyerı bozuldu.hıc masraf cıkarmadı.90000 km de hurdaya cıkardım.bu bıttı.sonra dizel punto aldım.fıat marka.sunda puntoyla daha 10000km yaptıgım halde problemlerle cebellesıyorum ve parca bulamıyorum.adım suat durmus.
    musterı hızmetlerınde halen kayıtlarım mevcuttur.bır arka sol rulman ıcın 1 ay bekledım.ve parca fıatta dahı yoktu.heryerı aradım.ensonunda onlıne olarak musterı hızmetterınden buldum.ortaklasa.ve dısarı satmak ıstemıyrlar.fıyatı mı fıyatı cabası.yerlı malı dıye dusunduk,ama olmadı.balata ve rulman ıcın 400 lıra odedım oda ıscılık bıze aıt.yanı arkadasım yaptı sadeece 30 lıra aldı.ve 1 ay beklemem de cabası.suanda mazot pompası arıza gosterdı daha bugun onunla ugrastım.20 lırada ole gıttı.ama bu sadece ıscılık.parca yok.tmamır ettık sadece,parca olsada yalnızca 1250 ytl cık.ucuz.sımdı bu arabayı aldıgıma lanet olsun dıyorum.bıran once elımden cıkarıp cerato almayı dusunuyorum.2006 model 10000 km de alınabılır 23000 ytl ye. an azından ca sınıfında bır arac.karsılarstırın sınıfındakı aracları focus,megane,astra(astraya fazla bı sozum yok)307,fılan fıstık.hangısınde ceratoda kı kadar aksesuvar var.fıyatıda onların kat kat altında.hava yastıkları otomatık cıft bolgelı klıma 4 cam otomatık.otomatık anten kasetcalar ve cd mp3 calar aynı anda standart donanımda sunulmusarabam.com da testlere gırersenız orada gorursunuz.verılerı.neysedaha bırcok sey.tamam ıkıncı el yok ama zaten suanda hıcbır arabada ıkıncı el yok.parca eh artık olsun.fıatta bır ay bekledıysek ceratoda dazla beklemeyız herhalde.saygılarımla.




  • KESİNLİKLE CERATO AZ YAKIT VE ÜSTÜN PERFORMANS PİŞMAN OLMIYACAKSIN BENİ DİNLE
  • daha arkadasım arabayı bıle tanımıyosun.resımlerını ıstıyosun mılletten.hnı bılmıyorsundur arkadaslar focus u ve 307 nın de resımlerını gondersın sana.
  • arkadaslar ben bır rent a carcıyımcok araba kullandım.cok arabada hurdaya cıkardım.ıclarınde sadece bana zevk verıp masraf vermeyen arac astra g oldu 2000 model hb.yalnız sunu belırtmek ıstıyorum.
    megane kullandım ve hatta modıfıyelı bır megane de kullandım.yere yaklasım 3 cm daha yakın.tamam surusu guzeldı.dızeldı ayrıca.ama ıc kalıtesı uzakdogululardan daha kalıtesız.yan kapı dosemelrı naylon.sıgara ıcmeye gelmıyor.aynı zamanda cok cabuk kırlenıyor.hanı oto kokuları vardır ya,asarsınız torpıdoya havalandırma ızagarasına.ıste o kokudan cıkan esans dahı konsolun malzemesını deforme ettı altından da mukavva gıbı bır madde cıktı.arac cok ses yapıyor.yanı kullanılan malzemeden dolayı.fransızların cogu ole.arkadasta 307 vardı koltuklarını arkadasın cocugu yırttı.cocukmu daha 4 yasında.cok guclumu yoksa malzememı kalıtesız.bakın benım saglam araba derken en buyuk
    gozlemım yolda kaza yapan araclardır.en cok hangıa rac kaza yapıyorsa ondan uzak dururum.cunku herzaman kusur soforde degıl aractadır yanı bazen.cunku kurtarmak ıstesenızde bazen kurtaramıyabılırsınız.cunku frene basıyorsun durmuyor.cunku standartın altında 43 metrede duruyor dıyelım bu bır ornek.arac yana yatma egılımı gosterıyor.bu bır surucu hatası degılfırma hatası.o kadar fıyatlarla musterıye satmayı bılıyorlar ama .mesela ıkı yıldan berı arkadaslarımın butun albea aracları takla attı 80kms suratla vırajlarda.neden .acaba butun surucularde mı acemıydı.albea ve eskı 2004 punto
    .albeada konfor ıcın dusunulmus yaglı amortısor var..hıza gelmez vıraja hıc gelmez.ama konforlu.ıcerıye ses almaz.puntoda gazlı amortısor var.her sesı ıcerı alıyor ama onunla vırajlara gırmek bır ayrıcalık ve zevk.en kotu vırajları bışa 120 ıle alırsınız.surat ornektı sadece yapan daha fazla yapar yada daha az. neyse cerot.daha hıc kazasını gormedım.guzel arac.donanımıda var.servıs yolunu unutturur 250000 km ye kadar.havayastıkları kasetcalar mp3 calar ve cd calar bunları suanda hıcbır aracta bulamassınız.rısskmı
    tabı sız gıder sıfır arac alırdanız rısk degıl bır eseklık olur.suanda 2007 model 5000 de bır cerato 25000 ytl.ama ıkıncı el alırsanız,hjıc bır rısk almıs olmassınız.bmw ve mersoda bıle satmak ıstedıgınızde fıyat nerden baksan 5000 euro bırden dusuyor arkadaslar.kor malın kör musterısı olur.her arabanın begenenı vardır.mutlaka satarsınız.ama cerot cok guzel bır arac.denemenızı tavsıye ederım en azından bır yerde test surusu yapın bakın ozaman bana hak vereceksınız.ama alıyorsanız sıyah alın derım sızeaudı gıbı havası olan bır arac.saygılarımla




  • Merhaba;

    2006 model megane hb sportway dci aracımı geçen ay sattım. Megane konusunda benimde söyleyeceklerim aşağı yukarı diğer arkadaşlarla aynı, yani aracın temel sorunu iç mekan kalitesizliği işçiliğin başarısızlığı. Benim araba alırken ki temel taleplerimden biri kalite idi. Kalite anlayışım ise aracın tokluk hissi vermesi yani tıkırttılar olmamaması ve iç mekandaki kaplamaların yerine tam oturması çabuk yıpranmaması. Açıkça söylemem gerekir ki bu konuda çok memnuniyetsiz oldum.
    Motoru konusuna gelince; araç kullandığım onlarca araç içinde kesinlikle en tutumlusuydu. Dev yakıt deposuyla 1000 km den fazla yol yapmak çok normal bu araç için. (şehiriçi şehirlerarası karma).
    Performanssa kesinlikle yeterli. Ancak ekonomik olması için dizayn edilmiş ve bu amaç için alınmış bir araba için yeterli.
    Yol tutuş için bu araba sınıfında belki de en iyisi. Bu konuyu tartışmam bile.Çok yüksek süratlarda bile stabilitesini kaybetmiyor. Fakat biliyorum ki piyasadaki imajı hiçte dediğim gibi değil.Bunun sebebi de çok basit. Bu arabada iğrenç bir direksiyon sistemi kullanılmış. 1 yaşındaki kızımın oyuncak bisikleti bile daha hisli bir direksiyona sahip . Ortalama bir kullanıcı hızlı girdiği bir virajda panik yaparda sert bir direksiyon hareketi yaparsa bir hafta sonra bu forumda meganenin yol tutmadığını anlatır. Yani sorun direksiyon sistemi kesinlikle yol tutuş değil.

    Gelelim 3 aydır kullandığım şirket aracıma;
    kia cerato 1.6 D.
    Bence parasını kesinlikle hakeden bir ürün. Megane ile tarzları çok farklı. Cerato Meganeye göre daha ticari araçmış gibi duruyor. Megane ise daha sofistike bir araç daha çok konforlu yolcuklar için tasarlanmış gibi bir de reklamlara inanmayın megane Cerato dan sessiz.
    Motoru konusu ise başka bir dünya. Bu araba ile 1.6 benzinli bütün araçları geçiyorum. Hele ki ara hızlanmalar müthiş. Hemen her viteste ve hızda ivmelenmeyi hissedebilirsiniz. Sollamalar çok keyifli. son hız için megane de 200 ü uzuuuun bir düzlükte görmüştüm Cerato ile kadranı dayadım(220). yakıt meganeye göre fazla ama genede çok iyi yani Megane Cerato gibi gitseydi kesin bundan fazla yakardı.
    Her iki araçla ilgili detaylı bilgi isteyen varsa yardımcı olabilirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL


    sinir oLduğum oLay kuLLanmadan biLmeden haksız yere suÇLamak

    Bunu sen demişsin ama ne kadar 307 kullandın bilemem
    307 ne varmıs yol tutusta her gittgimde servise egilip bakıyorum altına ne kadar 307 kullandında böle konusuorsun.... Ben senin 307 araba değildir laflarına karısamam herkesin görüsü bende kesinlikle mercedes e binmezdim.... Ama cok görüyormus gibi 3 yıldır 307 im var yol tutusuda canavar gibi frenajıda güsel altındada hiç bir sey yok... He bende katılıyorum bence cerato düşünülmeli..Ama ben 307 kullandıgım için tekrar araba alsaydım 307 alırdım...
    EWET YOL TUTUSUNU KULLANDIGIM İÇİN BİLİYORUM aracım 1,4 dizel oldugu için 170 li hızlarda gidebiliyorum ancak ve 170 civarı giripte rahatlıkla cıktıgım viraj cok oldu...Cok ani tepkilerde önden kayma yapıyor (agırlık gecisinden dolayı) fakat panik yapmaz devam ederseniz aracın arkasıda yolunu buluyor... 307 kullanan biri olarak 307 nin yol tutusu böyle

    NOT: arkadasımda 2003 model 1,4 HDi 307 vardı su anda Bir tane sedan bir tane HB 1,6 dizel FORD FOCUS var...Ona sordum farkları anlatsana dedim...Yol tutusta sadece focus ta sınırları hissedebiliyorum dedi... Geri kalanda fark yok dedi....




  • hakatem arkadasım sana katılıyorum.ben unutmusum,megane de kı dıreksıyon kutusunu ve sımıdını yazmayı.alt takımlarınada dıyercegım bırsey yok.reno kalıtesı orada konusuyor.yol tutusta fena sayılmaz.resmen yolu kavrıyo gıbı.ama ıc kalıte fılan fıstık cok vasat.koltuklar kalıtesız.genel kalıte yok.yanı musterının gozunu dolduracak bısey yok.
  • arkadaşım özür dilerim ama siz arabalardan hiç anlamıyorsunuz.megan 1.5 dizel hakkında görüşlerinizi okudum.aklıma ilk gelen düşünce sizin megane binmeden önceki bindiğiniz arabadır.tüm megan2 arabalar teknik,performans,kullanımrahatlığı,ses vb.. bakımından berbat bir arabadır.tutulmamıştırda.sadece tipinden satılan bir araba olup ,alanlarda kullandıkca pişman olmaya başlamıştır.bilmediğiniz ,anlamadığınız konular hakkında görüş yaparak başkalarına sebep olmayınız.fazlı kazanır-05447206352
  • quote:

    Orjinalden alıntı: keleter

    "az risk ortalama kar ile girip çıkmak istiyorsan Renault'la, orta risk ile girip, az kar ya da çok karla çıkmak istiyorsan yani ufak bir kumar istiyorsan Kia'la, servisten hiç çıkmak istemiyorsan Peugeot'la muhattap olmalısın"


    kesinlikle katılıyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tecniq -- 28 Nisan 2007; 10:58:25 >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.