Şimdi Ara

Dizel mi turbo dizel mi daha iyi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Amcamda w124 kasa 300d var

    3000 motor 113 beygir 210 tork

    Turbosuz dizel ama ciğerli işte

    Bence iyi gidiyor 0-100 12 saniye imiş bence çok değil.

    Benim Cruze da 1.6 atmosferik 113 beygir 150 tork

    Bu arada 450.000 km’de. Ama bir kez rektefiye gördü diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PetrovaFire -- 15 Temmuz 2020; 15:10:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • O 304 lere kadar otobuslerde de atmosferik dizeller vardi. Uzun soluklu rampalarda bayim bayim bayilirlardi...

    Ardindan O 403 ile 12.000cc lik hayvani bir Intercooler lı Turbo V8 koydular da rampalar sessiz sedasiz çikilmaya baslandi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • Son atmosferik dizel Şehiriçi 130km/h yapanları vardı. Dip gaz gitmek için yapılmışlar. Kibar adam işi değil.

    Dizel mi turbo dizel mi daha iyi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, doğrudur. Bir arkadaşta vardı, 100mt kullanıp bıraktım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    İkarus otobüsler vardı hocam. Ne melanet bir şeydi onlar ya...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    İkarus otobüsler vardı hocam. Ne melanet bir şeydi onlar ya...
    Hahaha

    Köruklüsü olan ikanur lar daha beterdi böğürür böğürür gitnezdi.

    Ardindan ankarada yerlerine O 345 mersolar gelince s600 gibi gelmisti konfor ve sessizlikte


    Dizel mi turbo dizel mi daha iyi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 15 Temmuz 2020; 21:52:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    O345'ler de efsanedir hocam. Otomatik vites otobüs mü vardı o zamanlar.
    Tabi yanlış hatırlamıyorsam 3ten 4e geçerken bi "vadaaaa" gibi bir ses çıkartırdı. Ama tabiki dönemin en kral otobüsüydü O345'ler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla teknik olarak turbosuz dizeller daha uzun ömürlü ancak iş gerçek koşullara gelince turbo dizeller daha uzun ömürlü.

    Fiat'ın 2000'lerde kullandığı 1.9D dizeller ile 1.9JTD dizeller var. Düz dizelleri ortalama 100 binde rektefiye olurken JTD'ler 350 bini görüyor. 1.3 Multijet ise milyon km deviriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus Z97 TUF SaberTooth Mark Sİntel Core İ7 4790K@4.4 GHzMSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC
    Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11Corsair AX760iCorsair Obsidian 750D
    Logitech G27

    Sony PS4 500 GB Xbox One S 500 GB
  • Turbosuz dizelde motor uzun omurlu olur ama surucunun omru kisalir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benzinlinin de dizelin de turbolusu candır Benzinli atmosferik yine devir çevirir baymaz pek ama dizel 4bin de tıkanır turbo yoksa rampada bayılır da bayılır
    _____________________________
    Nokia X6, Galaxy S2, Galaxy Note 2, iP 5, iP 5s, iP 6, Samsung S7e, iP 7 Plus, iP Xs
    AMD Ryzen 9 5900X MSI x570 Corsair 16Gb DDR4 3000mhz Zotac gtx1060 3gb Corsair CX750 PSU DELL U2414H IPS, Macbook Air M2
    Canon 6D - Sigma 24-105 f4 ART - Sigma 85mm f1.4 ART - MC Carl Zeiss JENA 135mm f3.5 - MC Revuenon 24mm Macro - Tair 3S 300mm - LowePro Hatchback Aw 22L - Xiaomi Urban Style Bag
    Fotoğraf Portfoliom = 500px:http://500px.com/MuhammetTeker
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    toyota 1.6 motorla 132 beygir veriyor :)) ama sizin makina da çok eski atmosferik de olunca böyle oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • turbosuz dizellerde common rail sistemi olmadığı için enjektörü pompası yeni nesil araçlar kadar hassas değil yani bozulacak turbo enjektör pompa yok (ihtimali daha düşük anlamında) ve common rail sisteminin çalışmasını sağlayan sensörler de yok. Bozulacak parça daha az olduğu için tabiki daha sağlam olacak. Asıl mesele bu araçları ömrü boyunca kullanınca hangisi daha az para harcatacak o. Bizde 1.5 dci araç var dayımda 1.9d atmosferik dizel var aynı yolda 1.9d 100km/2 lt fazla yakıyor aşağı yukarı yani 100.000 km de bu mazot fiyatlarına göre 1300 tl fazla yakacak demektir. Tabi çok daha esnek sessiz sürüş de sağlıyor dayımın araba ile 65 70 ile dipgaz çıktığım yeri 1.5 dci ile 6. vites yarım gaz 110 ile rahatça tırmanıyorum.

    _____________________________
    94 Benzinli Beyaz Renault Broadway 2016 kasım satıldı 11.000 tl

    2012 Renault Fluence 1.5 dci 110 hp 2016 kasım alındı 45.750 tl
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.