Bildirim
Dispatch faster (gearbest) ne demek ?


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Siparis hazirlanma suresini hizlandirmak istiyorsaniz o butona tikliyorsunuz sizin siparisi daha hizli hazirlayip kargoya veriyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
50 ye yakın alışverişim var gearbestten ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım , teşekkürler hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İngilizce anlıyoruz da pratikte farklı bir anlamı olmasın? Zaten olabildiğince hızlı veriyorlardır. Bana torpil geç diye buton olması mantıklı mı?
Belki birden fazla şey sipariş edildiğinde bir kısmı stokta, bir kısmı stokta değil bekleniyorsa hepsini birden kargo yapmak için bekletiyorlardır? Hızlandır deyince elde olanları biran önce kargo yapıp diğerleri gelince kargo yapıyorlardır? Bu uygulamaya da normalde yapıyorlar zaten ama arada sadece birkaç günlük süre varsa bekletebilirler, bekletme kardeşim gönder elinde olan kısmı anlamına gelebilir?
Neyse tahmin yürütmekten yoruldum. Başlığı açan arkadaşımız o butona tıklarsa belki birşeyler öğrenebiliriz açılan sayfadan. Ücret talep ediliyor mu neyin nesidir belli olur belki. Olmadı ticket açıp müşteri hizmetlerine sorar, gelen cevabı buraya koyar biz de seve seve çeviri yaparız gerekirse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben tek urun siparis vermistim ondada cikti bu buton ama hocam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahbazpower- -- 1 Eylül 2016; 23:09:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: gunman233
İngilizce anlıyoruz da pratikte farklı bir anlamı olmasın? Zaten olabildiğince hızlı veriyorlardır. Bana torpil geç diye buton olması mantıklı mı?
Belki birden fazla şey sipariş edildiğinde bir kısmı stokta, bir kısmı stokta değil bekleniyorsa hepsini birden kargo yapmak için bekletiyorlardır? Hızlandır deyince elde olanları biran önce kargo yapıp diğerleri gelince kargo yapıyorlardır? Bu uygulamaya da normalde yapıyorlar zaten ama arada sadece birkaç günlük süre varsa bekletebilirler, bekletme kardeşim gönder elinde olan kısmı anlamına gelebilir?
Neyse tahmin yürütmekten yoruldum. Başlığı açan arkadaşımız o butona tıklarsa belki birşeyler öğrenebiliriz açılan sayfadan. Ücret talep ediliyor mu neyin nesidir belli olur belki. Olmadı ticket açıp müşteri hizmetlerine sorar, gelen cevabı buraya koyar biz de seve seve çeviri yaparız gerekirse.
tıklamadım hocam ama bu buton çıkan ürünleri kargolamışlar, zaten dün almıştım bu buton niye çıktı onuda anlamadım
-
quote:
Orijinalden alıntı: ze_mahşer
quote:
Orijinalden alıntı: gunman233
İngilizce anlıyoruz da pratikte farklı bir anlamı olmasın? Zaten olabildiğince hızlı veriyorlardır. Bana torpil geç diye buton olması mantıklı mı?
Belki birden fazla şey sipariş edildiğinde bir kısmı stokta, bir kısmı stokta değil bekleniyorsa hepsini birden kargo yapmak için bekletiyorlardır? Hızlandır deyince elde olanları biran önce kargo yapıp diğerleri gelince kargo yapıyorlardır? Bu uygulamaya da normalde yapıyorlar zaten ama arada sadece birkaç günlük süre varsa bekletebilirler, bekletme kardeşim gönder elinde olan kısmı anlamına gelebilir?
Neyse tahmin yürütmekten yoruldum. Başlığı açan arkadaşımız o butona tıklarsa belki birşeyler öğrenebiliriz açılan sayfadan. Ücret talep ediliyor mu neyin nesidir belli olur belki. Olmadı ticket açıp müşteri hizmetlerine sorar, gelen cevabı buraya koyar biz de seve seve çeviri yaparız gerekirse.
tıklamadım hocam ama bu buton çıkan ürünleri kargolamışlar, zaten dün almıştım bu buton niye çıktı onuda anlamadım
Butona tıklasaydın keşke merak ettim sırf bunu öğrenmek için alışveriş yapacağım birkaç güne. bende de çıkar umarım :P Geçen siparişte 1 günde güya kargoya verildi pre-advised oldu paket fotosu da gönderdiler ama bu kargoya verildi demek değil aslında. Paket hazır, PostNL (veya hangi kargo ise) gelip paketi almasını bekliyorlardı demek. Bir hafta böyle kaldı bu kargo hergün gelip mal almıyor mu bunların deposundan yahu. Sırf bunun için merak ettim sinir etmişti acelem olduğu vakit başıma gelmişti. Her zaman olmuyor tabii. Burdan PostNL yetkililerine sesleniyorum birkaç kamyon daha gönderin! Olmadı gearbest yetkilileri bana da buton koysun benim paketi deponun çıkışına yakın yere koysunlar :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben o butona tıkladım hiçbirşey olmadı tablet almıştım tahmini kargoya veriliş süresi siparişten sonra 2 yada 3 iş günüydü 3 günün sonunda o buton çıktı bende bastım 2 gün sonra kargoya verdiler bence onun amacı biz seni unuttuk yada ürün stoklarımızda yok seni oyalıyoruz bak buraya tıklada hızlı hazırlıyoruz ayağına bir kaç gün daha seni oyalayalım manası taşıyor bence :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi back2back -- 3 Eylül 2016; 1:29:09 > -
bu butonun amacı büyük ihtimalle tüm müşteri hizmetlerindeki ile aynı.
bir arıza kaydı bırakırsınız, bunu "ya çok acil bu." dediğinizde, "acil olduğunu bildirdim efendim" diyerek tekrar düzenlerler.
yani, yüzlerce talep var diyelim, bunlar önce tarihe göre sıralanır, ardından önemlilik düzeyi yüksek olanlar en üste alınır ve onlar da tarihine göre birbiri arasında sıralanır.
ilk bakışta mantıksız ve torpil gibi gelebilir ama durum bu. herkes gelip bu butona tıklarsa ne olur? o zaman bir anlamı kalmaz. ihtiyacı olanlar basarsa gerçekten de biraz faydalı olabilir onlar için.
yine de keyfi bekletmeyecekleri için, en fazla birkaç saatlik fayda sağlar diye düşünüyorum, o da o gün içinde kargolanacak siparişler arasında en üste geçmenizi sağlar en fazla yani.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X