Şimdi Ara

Discovery Air inceliğin kurbanı mı oldu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 3 aydır Discovery Air kullanmaktayım. Cihazdan genel olarak memnundum ki kasanın yamuldugunu fark ettim. Cihazı düşürmedim veya sert biyere çarpmadım. Ve kasanın yamulduğu yer plastik değil sert bi malzemeden yapılmış. Bu yamulmada ısınmanın bi etkisi olabilir mi?

    [simage] [/ Discovery Air inceliğin kurbanı mı oldu?]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan4854 -- 19 Temmuz 2015; 0:36:23 >







  • 2 gb lik versiyon mu 1 gb mi, sonradan uretilenlerde yapisal kasa icerik farklilastirmasi olma ihtimali yuksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 GB versiyon.
  • Pek çok şeyin etkisi olabilir ama ben pek yamulma göremedim belki resimle alakalıdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimde çok belli olmuyor olabilir ama dikkat ederseniz ses açma bölümünde bir kıvrılma mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telpa dünyasına hoşgeldin..... cihazda tasarım hatası, mühendislik hatası, kalitesiz malzeme yoooook.

    hepsi senin suçun, garanti kapsamı dışında

    geçmiş olsun hocam

    ben de size birkaç anımı anlatayım

    General Mobile PİŞMANLIKTIR hele hele de elinize discovery geçtiyse.

    2 yıllık General Mobile discovery kullanıcısıyım.

    1- 6. ayında şarj soketi bozuldu. (kullanıcı hatası deyip 50 tl aldılar)
    2- 1 seneye kalmadan tekrar bozuldu.
    3- ekranda onlarca ölü piksel çıktı.
    4- bu ölü pikseller mantar gibi büyüdü ve fındık kadar oldu yayıldı ekrana.
    5- garanti kapsamına sokmadan ücret istediler 250 küsür TL.
    6- cihaz geri geldiğinde hafıza kartı görmedi ve kasayı 2 yerden kırmışlar, vidayı fazla sıkmış.
    7- zaten zayıf dayanıksız olan cihaz çöp oğlu çöp oldu.

    buyurun size resimler.

    ne zamandır ölü piksel kullanıcı hatası oldu????

    evet discovery çabuk bozuluyor diğerlerine göre fakat sıkıntı bu değil. GM den telefon alınmaz, ya da son tercih olur neden mi?

    Çünkü cihazlarının arkasında durmuyorlar. Berbat bir kalite 300 tl lik yerli cihazdan daha berbat. herşeye kullanıcı hatası demese yapıverse ortada sorun olmaz ama özetle telpa = pişmanlık




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.