DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Diş Hekimliğinden Tıpa Yatay Geçiş
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
27
Cevap
1
Favori
11.152
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> YGS/LYS >> Diş Hekimliğinden Tıpa Yatay Geçiş
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      23 Temmuz 2012 09:22:59 Konu Sahibi
      Beyler bugün zaman gazetesinde okudum , gazete medipol üniversitesinin reklamını yapmış bir tane de öğrencinin röportajını yayınlamış.Kız diyorki ilk sene diş hekimliği okumuş medipolde ama öğretmenleri kızın başarısını farkedince tıpa yatay geçiş yapmış ve tıp 2.sınıf okuyormuş


      var mı böyle muhabbet dişten tıpa geçiş ne alaka ?



      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      23 Temmuz 2012 09:49:37 Konu Sahibi
      up


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      23 Temmuz 2012 11:53:11 Konu Sahibi
      up


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      27 Temmuz 2012 19:54:59 Konu Sahibi
      up


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      27 Temmuz 2012 20:20:29 Konu Sahibi
      up ULAN up


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Teğmen
      222 Mesaj
      27 Temmuz 2012 20:39:56
      ilk defa duydum böyle bişey dişten ttıpa


      _____________________________

    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      27 Temmuz 2012 20:49:41 Konu Sahibi
      Bir Allah ın kulu da bilmiyor şu mevzuyu , ben de ilk kez duydum ama nedir bu olay her üniversite de olur mu önceden biyoloji bölümünden tıpa geçiş oluyormuş dişten neden olmasın


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Teğmen
      103 Mesaj
      01 Ağustos 2012 20:47:39
      dişten tıpa yatay geçiş her üniversitede varmış aslında fakat kontenjan varsa. mesela bir ünide bir öğrenci tıpta okuyor fakat sevmedi mühendisliğe veya diş geçiş yaptı bu sefer dişten tıpa geçmek isteyenler için şans doğuyor. fakat bunun bir şartı varmış ortalamanı bütün sınavlarda belli bir puanın altına düşürmemek mesela ort 5 üzerinden 4-4,65 ise olabiliyormuş birde disiplin suçu almamak şartı ile. bende okudum o haberi ve araştırdım.bildiklerim bu kadar.


      _____________________________

    • Teğmen
      214 Mesaj
      28 Ağustos 2014 16:42:24
      Arkadaşlar bu mümkün mü? Yani tıp ile diş dersleri yüzde 80 ortak mı? Bilgili arkadslar cevaplarsa sevinirim.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Ağustos 2014 16:46:22
      yatay geçiş kontenjanları dahilinde puanların da tutuyorsa neden olmasin


      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      205 Mesaj
      28 Ağustos 2014 16:55:04
      Reklam kokuyor gibi geldi bana, 2-3 sene önce de aynı haber vardı.


      _____________________________

      Burada vurulacak birisi vardı, onu da ben vurdum!
    • Teğmen
      143 Mesaj
      28 Ağustos 2014 16:57:27

      bu yatay geçişler zormuş ya torpil olayları dönüyo diyolar doğru mudur bilmiyom


      Unfaithfull kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      214 Mesaj
      28 Ağustos 2014 17:14:38
      Yok arkadaslar tarihe bakarsaniz zaten oncenin konusu ben de merak ettigim icin bir uplayim dedim.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fzh -- 28 Ağustos 2014; 17:15:50 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      28 Ağustos 2014 18:01:28 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: topal2010

      bu yatay geçişler zormuş ya torpil olayları dönüyo diyolar doğru mudur bilmiyom

      torpil olayları oluyor aynen özellikle de yurdışından tr'ye geçenler de oluyor kıbrıs falan,

      asıl konuya gelince, dişten tıpa geçen vardı zamanında medipol tıpta ama hala devam ediyor mu bilmiyorum
      her tıp fakültesi senatosunun belli kararları var sadece %80 uyuma bakıyorsa geçiş mümkündür ama bütün
      tıp fakültelerinin senato kararlarını incelemeniz (yatay geçiş yönetmeliklerini) okumanız gerekir



      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Teğmen
      135 Mesaj
      29 Ağustos 2014 11:57:45
      Teorikte böyle bir uygulama var ama yapan sayısı çok az oluyor. Devlet üniversiteleri için konuşuyorum bölüm degistirme isteklerine üniversitenin belirledigi bir kurul bakıyor bu da torpilin önünü cok fazla açıyor kim ne derse desin. Özel üniversitelerde daha mümkün ve örneği cok fazla olan bir uygulama. Tabi bunlara bakmazsak kontenjan varsa sartlarin tutuyorsa basvurup geçiş yapabilirsin imkan sunulmus ne kadar olur bilinmez.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      299 Mesaj
      29 Ağustos 2014 12:17:34
      Özelde vardı zaten artık devlette de var YÖK reisin talimatıyla


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      30 Ağustos 2014 19:55:20
      biz tıptan tıpa geçemiyoruz adam dişten tıpa geçmeye çalışıyor


      _____________________________

    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      30 Ağustos 2014 21:44:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: ciftcime

      biz tıptan tıpa geçemiyoruz adam dişten tıpa geçmeye çalışıyor

      kurulu düzeni bırakıp gitmek de zor hocam ben bu sene rizeyi kazandım ama gitmedim mesela



      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Teğmen
      192 Mesaj
      30 Ağustos 2014 22:12:11
      marmara üniversitesinde eczacılıktan tıpa geçen de var.olabiliyor böyle şeyler ama olağanüstü ders ortalamaları ve bolca şans lazım.


      _____________________________

    • Teğmen
      205 Mesaj
      31 Ağustos 2014 03:41:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: Efreque

      marmara üniversitesinde eczacılıktan tıpa geçen de var.olabiliyor böyle şeyler ama olağanüstü ders ortalamaları ve bolca şans lazım.

      Marmara Üniversitesinde ilahiyattı sanırım alakasız bir bölümden tıpa geçen var bildiğim kadarıyla orada sistem farklı, tüm bölümler arası geçiş oluyor. İlk uygulandığında çok saçma geçişler olmuş kimsenin haberi olmadığı için ama artık öyle değilmiş. Marmarada okuyan bir arkadaş söylemişti.



      _____________________________

      Burada vurulacak birisi vardı, onu da ben vurdum!
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.