Şimdi Ara

DirectX 12 ile Gtx970 SLI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dx12 beraberinde CF/SLI grafik belleği paylaşımı getirecek deniyor. Başarılır bence ve merak ettiğim şu:
    nVidia sürücü çıkarıp Dx12'de 970 SLI kullanımı sırasında 7Gb öncelikli yapabilir mi? Öyle olursa SLI'da F/P tercih olur gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Oyle birsey yapilirsa super olur directx 12 ile ama suanki teknolojiyle malesef bir kart in bellegi kdr kullanilabiliyor ama cift gpu calisiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedrumFurror

    Dx12 beraberinde CF/SLI grafik belleği paylaşımı getirecek deniyor. Başarılır bence ve merak ettiğim şu:
    nVidia sürücü çıkarıp Dx12'de 970 SLI kullanımı sırasında 7Gb öncelikli yapabilir mi? Öyle olursa SLI'da F/P tercih olur gibi.

    Yapar mı değil yapmak zorunda. Bence sırf bu yüzden gtx960 ı 2gb çıkarttılar. SÜrekli sli performansına vurgu yapılıyor ve tek eksiği 2 gb olması. Eğer sli da 2+2=4 olursa ki dx12 öyle olacağı kesin, o zaman süper olacak. Eğer sıkıntı çıkmazsa sli destekli 2 gb ramli kartlar senelerce iş görür.
  • berkanenes kullanıcısına yanıt
    Directx 12 de bellek kullanımı konusunda ayrı ayrı kullanılabileceği söyleniyordu yani ikisinin toplamı kadar,inşallah öyle birşey olur da bellek sıkıntısı yaşamayız.
    1Gb bile fazla 2gb ne yapacaksın dediğimiz zamanlar ne ara geçti de 4gb den aşağı kart almam demez olduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByNostravian

    Directx 12 de bellek kullanımı konusunda ayrı ayrı kullanılabileceği söyleniyordu yani ikisinin toplamı kadar,inşallah öyle birşey olur da bellek sıkıntısı yaşamayız.
    1Gb bile fazla 2gb ne yapacaksın dediğimiz zamanlar ne ara geçti de 4gb den aşağı kart almam demez olduk

    SHadow of Mordor da yüksek çözünürlüklü kaplamalar için 6gb vram uyarısı koyduklarında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByNostravian

    Directx 12 de bellek kullanımı konusunda ayrı ayrı kullanılabileceği söyleniyordu yani ikisinin toplamı kadar,inşallah öyle birşey olur da bellek sıkıntısı yaşamayız.
    1Gb bile fazla 2gb ne yapacaksın dediğimiz zamanlar ne ara geçti de 4gb den aşağı kart almam demez olduk

    Hocam ben şu an kullandığım 3,5 yıllık 6950'mi aldığım zamanlar 2Gb "alınabilir ama gereksiz" olarak görülüyordu. Sonbahar gibi yeniden baktım piyasaya ve gördüğüm fiyatlar, bellek hızları ve 4gb kartları görünce şaşırdım biraz. 4Gb normal geldi aslında, asıl şaşırdığım fiyatlardı. Hele şu anki fiyatlar...
    EVGA'nın önünü kestiler, Amazon zaten vergiyi alınca esprisi kaçıyor. Tek ihtimal yurt dışına çıkınca almak oldu ki ne zaman işimiz düşer ABD'ye? Hadi düştü diyelim, en büyüğünden bir bavul gerek sırf parçalar için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • DirectX 12 çoklu GPU kullanımlarında belleklerin tamamının tek GPU'ymuş gibi kullanılmasına imkan tanıyacak, doğrudur ancak bu sadece altyapısal bir destek olacak. Bu nedenle maalesef her Dx12 destekli oyunda kullanılabilir bir özellik olamayacak çünkü bu tekniğin tüm kodlama yükü tamamen oyun geliştiricilerin üzerine bırakılmış durumda. Yani oyun geliştirici firma isterse, gerekli yazılımsal desteği verirse oyununda bu özelliği kullanabiliyor olacağız. CryEngine, Unreal Engine gibi birçok oyunun kullandığı grafik motorları tarafından hızlıca adapte olunmasını umuyorum, böylece daha hızlı yaygınlaşır ve daha çok oyunda kullanılmış olur.
  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Önde gelen motorlar tarafından desteklenir bence. Unreal, Cry, Frosbite, vb.
    Hatta BF5 bile çıkabilir 2016 yazında, bu özelliği de vurgularlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadtneverdie kullanıcısına yanıt
    Söylediğinizin gerçekleşmesini büyük umutlarla bekliyorum.Amd yaparsa Nvidia'da yapmak zorunda ama bu vram sorunlarından sonra söylediğiniz gibi Nvidia da yapmak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kiriklar

    Söylediğinizin gerçekleşmesini büyük umutlarla bekliyorum.Amd yaparsa Nvidia'da yapmak zorunda ama bu vram sorunlarından sonra söylediğiniz gibi Nvidia da yapmak zorunda.

    AMD nin yapması çokta önemli değil, çünkü 3 gb ramli çok modeli var ve bu ram gayet yeterli. Ancak Nvidia SLI a çok önem verdiği için ve marketing bölümü çakallıkta AMD yi ezip geçtiği için sırf millete sli yaptırırız diye gtx960 ı 2 gb çıkartmışlardır. Yoksa onlarda biliyor 2 gb ın artık yetersiz olduğunu. Ortada 4gb gtx960 haberi olmadığına göre böyle olması lazım. Risk alamadığım için gtx960 alamayıp şimdiki kartlarla dx12 yi beklemeye karar verdim.
  • Aklıma şöyle bir şey geldi, işlemci içindeki dahili grafik ünitesini de kullanma desteği verecek mi ? böyle bir şey olursa en çok amd kullanıcılarının işine yarar bence, apu ları dx 12 de intel den daha iyi performans artışı sağlamış anandtech sitesinin testinde, tabi ne kadar optimize ve tarafsız orası dx 12 destekli oyunlar çıktıktan sonra belli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedrumFurror

    Dx12 beraberinde CF/SLI grafik belleği paylaşımı getirecek deniyor. Başarılır bence ve merak ettiğim şu:
    nVidia sürücü çıkarıp Dx12'de 970 SLI kullanımı sırasında 7Gb öncelikli yapabilir mi? Öyle olursa SLI'da F/P tercih olur gibi.

    1000 tl gıbı bır fıyattan satılan r9 290 alınır toplamda 8gb olur acıklamalara gore :)
  • FairLighty kullanıcısına yanıt
    Sadece 4K testlerde geçiliyor 970, 290'a. SLI bellek desteği gelirse VRam sıkıntısı da ortadan kalkar ve 4K'da da fark atar. Yani her şey bir desteğe bakıyor.
  • Aynen oyle gecen sene bile diyoduk 2 gb al 3 4 sene idare eder diyoduk ama simdi Shadow of mordor 5.5 gb vram kullaniyo ultrada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen öyle bişi olursa süper olur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.