Şimdi Ara

[DİKKAT] Xiaomi Redmi Note 8 Telefonunuzun Sensörleri Bozuk Olabilir (THH Kararı Eklendi.) (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
581
Cevap
28
Favori
119.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çöpomi den uzak durun. Acaba redmi note 8'in bu sorunlarından bahseden bir youtuber var mıdır? Zannetmiyorum. Hepsi deliler gibi bu çöpü övüyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AİGUN -- 6 Aralık 2019; 16:15:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de var Proximity fail diyor Accelerator numaralar sürekli oynuyor.

    Edit:

    [DİKKAT] Xiaomi Redmi Note 8 Telefonunuzun Sensörleri Bozuk Olabilir (THH Kararı Eklendi.)

    [DİKKAT] Xiaomi Redmi Note 8 Telefonunuzun Sensörleri Bozuk Olabilir (THH Kararı Eklendi.)

    [DİKKAT] Xiaomi Redmi Note 8 Telefonunuzun Sensörleri Bozuk Olabilir (THH Kararı Eklendi.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A Lifetime -- 6 Aralık 2019; 16:56:30 >




  • Arkadaşlar ben mi 5 modelini kullanıyorum 2 buçuk seneden fazla oldu. 2 senedir gayet memnundum -batarya dışında ama bu farklı bir konu- ama bu sene üniversiteye başladım, farklı bir şehirde üniversite çok sık haritayı kullanma ihtiyacı duydum ve telefon çok kez beni yarı yolda bıraktı. Yerimi yanlış gösterme olsun, yanlış yön gösterme olsun, yön göstermeme olsun çok kez zor durumda kaldım. Daha dün ankarada adanaya gelirken haritadan konumuma bakmak istedim, beni hatayda gösteriyordu .
    Bu hatalı sensörlerden birisinin harita, navigasyon veya yön bulma ile bir ilgisi var mı? Eğer öyleyse ileride harita konusunda zor durumda bırakabilir sizi.

    Bence yolculuk yaparken haritayı kullanmayı deneyin problem var mı yok mu, yerinizi doğru gösteriyor mu, yönünüzü doğru gösteriyor mu, hareket ederken doğru yere gidiyor mu kontrol etsin herkes. Bu konuda problem var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fantilatör -- 6 Aralık 2019; 16:54:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @AİGUN
    Keşke bunlardan da bahsetseler.En azından izleyiciler bilgilenir ve satıcı firmalar da gerekli önlemleri almaya, sorunları çözmeye çalışırlar.

    @A Lifetime
    Testte sorun vermesi yazılımsal olabilir. Önemli olan bu sorunlar sizde var mı onları kontrol etmeniz gerekiyor. Her cihazda bu arızalar bulunmuyor.

    @fantilatör
    Onu yolda denemek lazım. Arızası bulunan ve denemiş olan arkadaşlar görür yazarsa bizimde bilgimiz olur.
  • Evet arkadaşlar yaklaşık 2 haftalık gündelik kullanım sonucunda her ne kadar donanım testlerindeki sensör olayı bende de mevcut olsa dahi bir sorunla karşılaşmadım hiç. Sensörler ahize ya da diğer fonksiyonlar kusursuz çalışıyor bende.

    Şahsi görüşüm sorunun test modu uygulamasında olduğu, büyük ihtimalle sizin cihazınızda da olacaktır, test menüsünde ilk başta Software Information kısmını açın, yine "Ok" tuşuna basamayacaksınız.

    Umarım ciddi bir durum değildir çok önce dediğim üzere cihaz garantisiz, başıma bela almış olurum.

    Ayrıca hakem heyetinden bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum. Bilirkişi cihazı inceleyecek ve sorun yok diyip geri gönderecektir diye düşünüyorum. Yine de başvuran arkadaşlar umarım istediği sonucu alır.

    Kullandığım rom Miui Global 10.3.5.0, ayrıca bootloader kilidi açık.
  • Telefondan nedense çok memnun değilim alalı 2 ay felan oluyor. Bende de bu sorunlar var + İnternet ile ilig ufak problemler yaşıyorum özellikle bip mesaj uygulamasında.

    Bu donanımsal sorunları göstererek iade süreci başlatabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • J.McNulty kullanıcısına yanıt
    Bizim yaşadığımız sorun veya başka donanımsal sorun varsa iade sürecini başlatabilirsiniz ama yüksek ihtimal firma kabul etmeyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: copierbond64

    Bizim yaşadığımız sorun veya başka donanımsal sorun varsa iade sürecini başlatabilirsiniz ama yüksek ihtimal firma kabul etmeyecektir.
    Tüketici hakem heyeti ne der onu merak ediyorum asıl. Firma telefon patlasa onu da kabul etmiyor zaten :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • J.McNulty kullanıcısına yanıt
    Tüketici Hakem Heyetinde başvurularımız var ama tabi sonuçlanmadığı için ne olacağını bilemiyoruz. Bekleyip göreceğiz.
  • Telefon elime geçti bugün, bende de proximity çalışıyor ama ivme ölçer ok yazısı çıkmıyor :d Onun dışında bir problem yok gibi görünüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmetgonulx kullanıcısına yanıt
    O teste o kadar takılmayın. Önemli olan sizin telefonunuz da bu sorunlar var mı ?
  • Mesajım bulunsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22 kasımda hepsi buradadan aldığım note 8 bugün geldi direk iptal ettim mi9t pro siparişi verdim o gelecek onu kullanıcam ben bu telefondan 2 tane almıştım evdekiler kullanıyor ama hep sorun problem şu sensör olayı zaten başlı başına bir dert ben kullanmak istemiyorum. Alacaklar 2 kere düşünsün derim bu telefon ile ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SUPERMAN kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun en güzelini yapıp başka model almışsınız. Hayırlı olsun.
  • Teşekkür ederim darısı size artık mi9t pro 128 GB inşallah memnun eder beni
    @copierbond64

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 32 Gb lığı sanırım.
  • 32 Gb alınmaz. Bu arada alırsanız mutlaka deneyin ve eğer böyle sorunlar varsa iade edin.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.