Şimdi Ara

Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] (17521. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Bocellii , Dürüstİnsan Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 15 Misafir (2 Mobil) - 15 Masaüstü2 Mobil
5 sn
351.395
Cevap
2.725
Favori
21.520.447
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
574 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • m-99 M kullanıcısına yanıt

    Nays ve Paycell kart ile ödemede %15 veya %20 iade veriyor.Kampanyalar kısmından takip etmeniz gerekiyor.Platformlar değişebiliyor ( Epic,Xbox veya Steam gibi.)

  • BD911 kullanıcısına yanıt
    Baya ince eleyip sık dokumuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ScreamEagles kullanıcısına yanıt

    Hocam ben ilk Anno 1404 oynamayı düşünüyorum. Onun History paketi full DLC vs her içeriği ile geliyo. Anno 1800 son çıkan oyun çok fazla DLC var ben başta ana oyunu alıp sonra başka zaman DLCleri toplarım belki. 1800 çok detaylı olduğu için direkt full paketi önermiyolar. Zorluk açısından.

  • m-99 M kullanıcısına yanıt

    Ben Dungeons ve DLC lerini şu şekilde aldım.



    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
  • drpakers kullanıcısına yanıt

    Ben DLC paketini görmemiştim,onu da ilave ettim.Minecraft Dungeons sanırım hatalı fiyat.Normalde 195 lira ve ultimate paketini alırsanız 11 dolar yani 352 lira civarı.


    Bu iki paket 56 liraya mal oluyor.

  • Vommel kullanıcısına yanıt

    Zaten Şubat'ta bile bu ikisi 112 TL tutuyordu. Çok göz önünde bi kampayada hata olmaz diye düşünüyorum.

  • Dürüstİnsan kullanıcısına yanıt

    hocam kusura bakmayın biraz popülizmvari bir söylem gibi olacak ama ben olaya gönül rahatlığıyla kendi tarafımızdan bakabiliyorum. asgari ücretin açlık sınırının altında kaldığı bir ülkede ben oyun oynamaya heves edip de oynayamayan ufaklıkları düşünüyorum, geliştiriciymiş steam'miş falan pek umurumda değil.

    yeri burası olmadığından fazla uzatmayacağım. saygılar...

  • Judassem kullanıcısına yanıt

    Böyle düşünmekten bir sürü oyun aldık oynamadık daha zaten Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]  Biz oynayamadan epic veya prime beleşe verecek oyunları. Mesela şu suicide squad oyunu beğenilmiyor ama ben bir merak ediyorum. Şimdi alırım 2-3 ay sonra ya gamepass e eklenir ya prime verir en kötü epic verir diye alasım gelmiyor. O yüzden aldığın gibi oynayacağın oyunları alacaksın dolara geçerse de geçsin zaten dediğim gibi kaliteli oyunlar mena dolar fiyatlandırması epicle benzer durumda. Kupon olunca epic öne geçiyordu işte. Epic bana ne yaptıya gelirsek ne zamandır kullanıyorum bilmem ama hala aynı arayüz. Biz Steam'ı yakalayacak diye beklerken adamlar yerinde sayıyor. Ben kuponsuz epic den oyun almam artık steam varken.

  • orcunbayrak kullanıcısına yanıt

    50 ne yaptınız abartmayın hocam, bence en az 1000 tane vardır.

  • Forgotten City'i de amazon bedavaya vermiş, bir daha hemen oynayacaklarım dışında oyun falan almayacağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epicteki dragon age bedavayı almak için bir yol var mı arkadaşlar ? hala bölgeniz de mevcut değil diyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ea play sebebsiz yere Dead space 2 yi silmiş hesabımdan anlamadım.

    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
  • David Attenborough kullanıcısına yanıt

    İade edin hocam oyunu.

  • GSACS G kullanıcısına yanıt
    Birkaç ay önce almıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • David Attenborough kullanıcısına yanıt

    benim de öyle 3-4 oyunum oldu iade etmedim acikcasi ...ama amazon ya epicde zaten bedava verilmis oyunlari veriyor yada benim satin aldiklarimi mi buluyor diyorum kendi kendime ..

  • m-99 M kullanıcısına yanıt

    Amazon'la aralarındaki anlaşmayla ilgili bir durummuş. Silinmiş görünse de kütüphanede duruyor hocam.

  • Arkadaşlar Mk1 için fiyat iyi mi? Premium almasam düz sürüm yeterli olur mu? Teşekkür ederim.


    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
  • nadirgoktan N kullanıcısına yanıt

    farkli karakterler olabiliyor o sürüm farkında ve karakterler oyun icin cok onemli olabiliyor ..


    Asasgidakiler onemli miydi sizin icin ?


    #Premium Sürümü İçeriği:

    - Kombat Pack: 6 Yeni Oynanabilir Karakter (Omni-Man, Quan Chi, Peacemaker, Ermac, Homelander, Takeda) ve 5 Yeni Kameo Karakteri (Tremor, Mavado, Janet Cage, Ferra, Khameleon)

    • DLC Karakterlerine 1 Haftalık Erken Erişim
    • Johnny Cage için Jean-Claude Van Damme Kostümü
    • 1.250 Ejderha Kristali (Oyun İçi Para Birimi)
  • nadirgoktan N kullanıcısına yanıt

    Hocam çok multiplayer oynamayacaksanız Premium sürüme gerek yok. Hikayeyi oynar biraz multiplayer takılırım diyorsanız düz sürüm işinizi görür.

  • nadirgoktan N kullanıcısına yanıt

    mk1 dandik bir oyun hocam o fiyata değmez. Ruhsuz hantal serinin en zayıf halkalarından birisi. Profesyonel oyuncular bile terk etmeye başladı. Story mod saçma sapan paralel evrenler vs. mk11 bile daha kaliteli bir oyun bundan. Dövüş oyunu alınacaksa sf6 tavsiye ederim.

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.