Şimdi Ara

DİGİTURK HD KANALLAR GİTTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
13.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • öncelikle daha önce bu sorunla karşılaşıldı ve çözüldümü bilmiyorum aceleyle konu açmak zorunda kaldım kusura bakmayın :) konuya gelecek olursak, bugüne kadar televizyonda ulusal kanalların bazılarının hd kanalları mevcuttu. örneğin Tv 8 yerine Tv 8 HD bulunuyordu ATV yerinede ATV HD. ancak bugün ev arkadaşım sinyalde azalma görünce dekoderi fabrika ayarlarına döndürmüş ve tekrar digitürk kolay kurulum yapmış. ancak şuan televizyondaki kanalların HD versiyonları kayboldu ve yerine normal kanallar geldi. örneğin TV 8 HD yerine Tv 8 normal kanalı geldi. Tekrar nasıl HD kanalları kurabilirim yardım ederseniz çok sevinirim :)



  • Şuanda hd kanallarınız 300 lü sıralarda müşteri hizmetlerini arayıp durumu belirtin cihaza sinyal gönderiyorlar ve kolay kurulum yapınca hd kanallar ön sıralara geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gefe16 kullanıcısına yanıt
    hocam 233'ten sonra 400 lü kanallara geçiyor aradaki kanallarda yok. kaç defa kolay kurulum yapmayıda denedim olmadı . yinede teşekürler .
  • Merhabalar . Bu sorunu nasıl çözdünüz şu an aynı sorunu yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mekansizercan m kullanıcısına yanıt
    Hocam,

    Kutunun fişini çekip 5dk bekleyip sonra türksat kolay kurulum yapmayı deneyebilir misiniz?

    Sorun devam ederse müşteri hizmetleri ni arayıp bi güncelleme sağlatın sonra tekrar kurulum yapmayı deneyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Maalesef olmuyor . Müşteri temsilcisi ise Türksat’ta HD kanal yok diye saçmalıyor. Gerçekten bilgisiz insanları bu sistemlerin başına koyuyorlar . Nasıl halledeceğim bilmiyorum .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Metin hocam tekrar aradım yeni bir müşteri temsilcisi halletti. Güncelleme yaparak . Dün gece aradığım iki temsilcide halledememişti. Bu arada ilgilendiğiniz için teşekkür ederim .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mekansizercan m kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam. Demek ki sinyal göndermiştir böylelikle sıkıntı gitmiştir. Tekrar sorun yaşarsanız yazın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Tamam teşekkür ederim .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HD kanallar sizlere ömür. :)) Kurulum yapsam gelir mi ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • capo di capi kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar,

    Öncelikle digiturk müşteri hizmetleri ni arayıp kutuya güncelleme sağlatın. Ardından kolay kurulum yapın hdler gelecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Eyvallah Metin kardeş. Aramadan önce bi kurulum yapayım dedim düzeldi. 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • capo di capi kullanıcısına yanıt
    Rica ederim 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.