Şimdi Ara

Digiturk Güncelleme Sorunu İçin Servise Yönlendirip 380TL Fatura Çıkartıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sabah yazılım güncellemesi ekranı geldi. Yazılım bilgisi ekranında hiçbir hareket olmadan öyle kaldı.

    Müşteri hizmetlerini aradım. Fişi tak çıkar yaptık, sinyal gönderiyorum falan dedi. 5 saniyede 1 reset atmaya başladı. Ekranda yazılımınız güncel görünüyor diyor.


    Birşey yapamayınca servise yönlendireceğim isterseniz diyor. Ona da 380 küsur para ödeyecekmişim.

    Ben ne alaka diyorum, prosedür böyle diyor.


    Bunun bir çözümü var mı? Menü tuşunu görmüyor o yüzden fabrika ayarlarına da döndüremiyorum.

    Kutuda BE1 yazısı var, ekrana da 0x80000 falan yazan bir arıza kodu çıkıyor.


    Güncelleme veren kendileri, kutu kendilerinin; ben para ödeyecekmişim bir de. Sanki kullanıcı hatası.


    Üyeliğimi iotal ederim yone uğraşmam.


    Not: Laptopum arızalı. Uygun olsa belki internetten yazılım yükleyip usb'yle denerdim ama mümkün değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam digiturk un böyle saçmalıkları, sinekten yağ çıkartma dertleri ve müşterilerine artık hiç saygıları kalmadığı için 23 yıllık üyeliğimi bitirdim ve resmen tadım geldi.

    Ciddi olarak artık ne yapacaklarını şaşırdılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de benzer sorun var. Bir sonuç alabildiniz mi? İptal birimi 1000 TL cayma bedeli deyince beklesin dedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hrn001 H kullanıcısına yanıt
    Bir süredir meşguldüm, foruma giremedim.
    Kutu babamların evindeydi. Kalsam uğraşırdım da, maç falan izliyor diye verdim parayı.
    Rekabet olmayınca böyle oluyor işte.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jinduw J kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Çözümü basit iptal talebi verin cayma bedeli var derlerse onaylayın korkmayın. 1 2 gün içerisinde ararlar ve ücretsiz servis yönlendirme yapılır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Kendimin olsa uğraşırdım. Babamın adına ve onun evinde olduğu için ödemek zorunda kaldım. Haftasonu Fenerbahçe maçı vardı. İptal edecekleri tutar, evlatlıktan reddederdi beni. :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jinduw J kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Öyle bir durum olmaz fatura ön ödemeli olduğu için son faturayı ödedim Kasım 3 e kadar izlemek istiyorum diye mutlaka belirtin ve iptal talebi verin. Böylece hem yayınlar kapanmaz hem sorun çözülür.

    Uğraşacak çok bir durum da yok müşteri hizmetleri ni arayıp iptal birimine bağlanın ve dediğim şekilde konuşun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.