Şimdi Ara

Digiturk bayi ve müşteri hizmetlerinin taciz telefonları ve sms'leri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Digiturk müşteri hizmetleri ve bayileri son 1 yıldır sürekli olarak beni arayıp Digiturk'e geçiş yapmamı öneriyorlar. İşin komik tarafı zaten Digiturk kullanıyor olmam.

    Ev ahalisinin hemen hepsini haftada en az 1 defa arıyorlar, haftada 3-4 kez'de SMS gönderiyorlar. Yeni paket teklif etseler anlarım ama arayan kişiler ve SMS gönderen kişiler Digiturk abonesi olduğumu bilmeden abonelik teklif ediyor. İşin kötüsü yurt dışındayken de arıyorlar ve bu aramaları yüzünden roaming ücreti ödemek durumunda kalıyorum.

    Tamam bayiler belki kimin abone olduğunu göremiyor olabilir ama müşteri hizmetleri zaten aboneliği olan ve cep telefonu sistemde kayıtlı olan birini nasıl olur da abone yapmak için yeniden arayabilir? Ev ahalisinin hatlarının hepsi 532 ve yaklaşık 15 yıllık faturalı hatlar. 542 ile başlayan diğer hattımı arayan soran yok, zanımda 532 ile başlayan numaraları daha sık arıyorlar.

    Foruma biraz bakındım başka şikayetçi olanlarda var. Digiturk müşteri hizmetlerine beni tekrar arayıp rahatsız etmeleri halinde aboneliğimi sonlandıracağımı söyledim. Umarım artık akılları başlarına gelir.

    Bu konuda başka rahatsız edilen varsa birlik olup Digiturk'ü ilgili kurumlara şikayet edebiliriz. Tek bir kişi bu konuda yetersiz kalacaktır fakat herkes destek verirse Digiturk ile başlayıp diğer tacizcileri (D-Smart, Denizbank, diğer bankalar v.b.) belki yola getirebiliriz.







  • Bana da rahatsız edecek sıklıkta sms geliyor farklı farklı digiturk bayilerinden. Ne yapabiliriz tekrar atmamaları için acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben müşteri hizmetlerini arayıp beni rahatsız etmeyin demekten bıktım.
    Onlar her hafta arayıp sms atmaktan bıkmadı
    Not :ne ds nede dt ile alakam yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işin en komik tarafıda digi nin böyle şeylere ihtiyacı yok,zaten en çok müşteriye sahip platfomlar arasında!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmiTr55

    Bana da rahatsız edecek sıklıkta sms geliyor farklı farklı digiturk bayilerinden. Ne yapabiliriz tekrar atmamaları için acaba?

    Ben şikayet siteleri dahil neresi varsa şikayet ettim ama hala mesaj gelmekte. SMS'e çok sinirlenmiyorum ama yerli yersiz aramalarından iyice sıkılmaya başladım. Bugün arayan olmadı ama tekrar aradıkları ve abone olduğumu bilmeyip tekrar abonelik teklif ettikleri anda aboneliğimi sonlandıracağım.
  • Vallahi ben de bıktım. Digitürk alacağım varsa da almayacağım bu taciz mesajlarından sonra. Haftada 3 veya 4 defa kesin olarak geliyor. Her biri farklı telefon numaralarından. Bir ara D-Smart mesaj atıyordu. Bunlara inat Tivibu alacağım. İnat değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Digiturk basta olmak uzere butun sirketler ve bankalardan bikkinlik geldi artik. Numarami degistiricem bunlarin yuzunden. Sabahin 8'inde biri aranir mi? Bankalara sozde kredi ve kredi karti limiti geldi musteriye gire ama hala hergun kredi veya kredi karti icin arayip duruyorlar. Sigorta sirketleride basladi aramaya, bunu sonlandirmalari gerekiyor, rahatsiz edici boyutlarda cunku.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akıllı telefonunuz varsa engelleyin geçin yoksa bunlardan başka türlü kurtulma imkanı yok, kene gibi mübarekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritz21

    Digiturk basta olmak uzere butun sirketler ve bankalardan bikkinlik geldi artik. Numarami degistiricem bunlarin yuzunden. Sabahin 8'inde biri aranir mi? Bankalara sozde kredi ve kredi karti limiti geldi musteriye gire ama hala hergun kredi veya kredi karti icin arayip duruyorlar. Sigorta sirketleride basladi aramaya, bunu sonlandirmalari gerekiyor, rahatsiz edici boyutlarda cunku.

    Numara değiştirmek işe yaramıyor. Hattınız aktif kullanılan bir hat ise aranıyorsunuz. Benim 532'li eski hattımı çok sık arıyorlar ama 542'li çok az kullanılan hattı aramıyorlar. Dakika yetmediği için Vodafone'dan duble 1000 tarifeli 0545 ile başlayan ve daha önce hiç kullanılmamış sıfır numara aldım, onu da aynı şekilde arıyorlar.

    Operatörler kabul etmese de bu firmalar numaraları operatörler alıyor ve numaraları alırken aktif olarak kullanılan numaraları talep ediyorlar. Vodafone online işlem merkezine her girdiğimde kampanya karşılığında numaramı firmalar ile paylaşmak isteyip istemediğimi soran bir uyarı ile karşılaşıyorum. Belli ki operatörler paylaşım yapıyor. Ayrıca kampanyaların altında veri kullanım izni satırlarına denk geldim, 3 operatörde uygun fiyatlı tarifelerinin altında veri kullanım izni maddesini sıkıştırıyor.

    Akıllı telefon önerisi olanlar olmuş, bende de block list benzeri uygulamalar var ama bunlar sürekli olarak farklı numaralardan da aradıkları için iş görmüyor.




  • Digiturk artık kendini Türksat gibi göstermeye başlamış, yazık.

    Gelen mesaj;

    Türksat Super Paket ile her ay yüzlerce film, belgesel ve spor kanallarını evinizin rahatlığında günde sadece 80 kuruşa izleyebilirsiniz. Bilgi için 350 0 444.

    Bende Türksat yeni paket yaptı sanıp aradım meğerse Digiturk'müş. Ayda 24 liraya HD kanallar dahil 12 ay taahhütlü paket veriyorlarmış.http://www.digiturk.com.tr/digiturk-kampanyalari/super-paket

    Neden Türksat Süper Paket şeklinde mesaj attıklarını ve Digiturk adının hiç geçmediğini sordum, Türksat uydusu üzerinden satılan Türksat anlaşmalı bir paket olduğu için bu şekilde olduğunu söylediler. Bahane de gerçekten çok saçma. SMS listesinden çıkmak istediğimi söyledim tamam halledilecek dendi ama birkaç saat sonra yine SMS geldi. Bir günde ortalama 4-5 SMS gönderiyorlar ve rahatsızlıktan başka bir şey değil.

    Bu şekilde taciz mesajlarının bir daha gelmeyeceği konusunda söz verdikleri ama mesajlar sonlanmadığı içinde aboneliğimi sonlandırıyorum. Bir daha evime Digiturk'u sokmayacağım.




  • Artık küfür etmeye başladım , arama beni diyorum karşıdaki eleman telefonu suratıma kapatıyor. 3 gün sonra tekrar telesekter beni olur olmadık zamanlarda arayıp rahatsız ediyor. Bu şirket batsa üzülmem yazıklar olsun.
  • B169 kodlu işletmeciye bildirmeme rağmen adi taşeronlardan sürekli taciz mesajları geliyor. İptal linkleri hikaye.





     Digiturk bayi ve müşteri hizmetlerinin taciz telefonları ve sms'leri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında e-devlette bunu şikayet edebileceğiniz bir yer var diye biliyorum. BTK kısmında olması lazım ordan birşeyler yapabilirsiniz bence.
  • Bu Digiturk ve Digimed tacize devam ediyor. B169 T FON hiçbirşey yapmıyor.



    Siz ne yaptınız bu durum için arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    aynı mesaj sürekli bana da geliyor fakat iptal linkleri çalışmıyor hiçbir şekilde iptal edilmiyor. Digitürk'e küfretmekten başka bir şey yapamıyorum :)
  • Arayıp önce üyelere hd hizmeti vermeyi bilin diyin.
  • Bayiler toplu SMS işlemi yaptırıyor. Tavsiyem bayiyi arayıp bildirin çıkarsınlar.
  • Ben B169 kod nolu işletmeciye şikayet maili atmama rağmen hala DIGITURK gönderici adıyla Digimed bana mesaj atıyor. Küfretseniz ne çare. Resmen Digiturk'e abone olmayın diye yapılan bir hareket olduğunu düşünüyorum.



    Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sayfasından açık kimlik ile şikayet edeniniz oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    sizlere gelen yanıltıcı mesajları telefon no -saat bilgisi- ve içerik bilgisi dahil BTK ve BİMER E şikayet ediniz... gerekli inceleme yapılacak o tlefon sahiplerine yaptırım uygulanacaktır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.