Şimdi Ara

Diablo II'nin tasarımcısı Stieg Hedlund'dan yeni bir mobil oyun: ChronoBlade

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
10
Cevap
1
Favori
687
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Uygulama Haber >> Diablo II'nin tasarımcısı Stieg Hedlund'dan yeni bir mobil oyun: ChronoBlade
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Haber Editörü
    3953 Mesaj






      

     

    Kuruculuğunu Grand Theft Auto'nun yaratıcı ismi Dave Jones'ın üstlendiği NWay Studios, yeni oyunu ChronoBlade'i tarayıcılar, Ouya, Android ve iOS platformları için duyurdu.




    Aksiyon ve RPG dinamiklerini beat-em-up oynanışıyla birleştiren yapım, Diablo II'nin tasarımcısı Stieg Hedlund tarafından tasarlanıyor. Birbiriyle pek de uyumlu olmasa da, ortaçağ ve steampunk çizgilerini bir araya getirecek olan yapım; Co-Op ve PvP arenalarında çoklu oyuncu deneyimi de sunacak. 




    Free to Play temelleri üzerine kurulu ChronoBlade'in açık betası önümüzdeki hafta içerisinde tarayıcılar ve Ouya için başlayacakken, Android ve iOS platformlarında ne zaman boy göstereceği konusunda kesin bir bilgi bulunmuyor. 

     




    |
    |




  • Yarbay
    9079 Mesaj
    Diablo 1 in tadını hiç bir oyun veremiyor,
    çünkü diablo 1 de düşmanı gördüğünüz gibi kaçabiliyorsunuz ! ( boss'lar hariç tabiki :)
    oyunda düşman (tek haritada) sizi haritanın sonun kadar takip etmiyor du,
    bu açıdan oyun bir noktada sıra bazlı strateji tadına yakın real-time strateji anlamıyla aksiyonu
    tek kelime ile oyuncunun oyun oynama seviyesine göre,
    oyuncu oyunu kendi profesyonellik seviyesinde oynamasını sağlayan
    neredeyse hiç bir oyunda bulunmayan bir özellikti

    ama şimdi yeni oyunlarda mezara kadar birlikteyiz kanka misali görünür olan tüm düşmanları yok edene kadar göbek bağı ile bağlıymış gibi oynamak ! bir noktada oyuncuya düşünme strateji geliştirme fırsatı vermiyor !

    ama gel görki insanların oyundan anladığı tek şey görsellik ve efek olayında başka bir şey değil !
    kısacası kaliteli oyun bir noktada oyun oynamayı bırakıp oyunu nasıl oynayacağını insana düşünmesini sağlayan şeydir.

    bu açıdan maalesef ne D2 nede D3 , ilk oyunun bu özelliğini yeterince kullanamıyor.
    bir tek envanter ekranıyla malzeme geliştirme yönüyle elemana göre kombinasyon geliştirmekle olayın çözüleceğini sanıyorlar
    ama bu da bir noktada amelelik gibi bir şey !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEO19 -- 9 Haziran 2013; 11:37:52 >




  • Teğmen
    229 Mesaj
    @playstyle atmış kubat damage i
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    167 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SEO19

    Diablo 1 in tadını hiç bir oyun veremiyor,
    çünkü diablo 1 de düşmanı gördüğünüz gibi kaçabiliyorsunuz ! ( boss'lar hariç tabiki :)
    oyunda düşman (tek haritada) sizi haritanın sonun kadar takip etmiyor du,
    bu açıdan oyun bir noktada sıra bazlı strateji tadına yakın real-time strateji anlamıyla aksiyonu
    tek kelime ile oyuncunun oyun oynama seviyesine göre,
    oyuncu oyunu kendi profesyonellik seviyesinde oynamasını sağlayan
    neredeyse hiç bir oyunda bulunmayan bir özellikti

    ama şimdi yeni oyunlarda mezara kadar birlikteyiz kanka misali görünür olan tüm düşmanları yok edene kadar göbek bağı ile bağlıymış gibi oynamak ! bir noktada oyuncuya düşünme strateji geliştirme fırsatı vermiyor !

    ama gel görki insanların oyundan anladığı tek şey görsellik ve efek olayında başka bir şey değil !
    kısacası kaliteli oyun bir noktada oyun oynamayı bırakıp oyunu nasıl oynayacağını insana düşünmesini sağlayan şeydir.

    bu açıdan maalesef ne D2 nede D3 , ilk oyunun bu özelliğini yeterince kullanamıyor.
    bir tek envanter ekranıyla malzeme geliştirme yönüyle elemana göre kombinasyon geliştirmekle olayın çözüleceğini sanıyorlar
    ama bu da bir noktada amelelik gibi bir şey !
    quote:

    Orijinalden alıntı: playstyle

    Diablo 1 in tadını hiç bir oyun veremiyor,
    çünkü diablo 1 de düşmanı gördüğünüz gibi kaçabiliyorsunuz ! ( boss'lar hariç tabiki :)
    oyunda düşman (tek haritada) sizi haritanın sonun kadar takip etmiyor du,
    bu açıdan oyun bir noktada sıra bazlı strateji tadına yakın real-time strateji anlamıyla aksiyonu
    tek kelime ile oyuncunun oyun oynama seviyesine göre,
    oyuncu oyunu kendi profesyonellik seviyesinde oynamasını sağlayan
    neredeyse hiç bir oyunda bulunmayan bir özellikti

    ama şimdi yeni oyunlarda mezara kadar birlikteyiz kanka misali görünür olan tüm düşmanları yok edene kadar göbek bağı ile bağlıymış gibi oynamak ! bir noktada oyuncuya düşünme strateji geliştirme fırsatı vermiyor !

    ama gel görki insanların oyundan anladığı tek şey görsellik ve efek olayında başka bir şey değil !
    kısacası kaliteli oyun bir noktada oyun oynamayı bırakıp oyunu nasıl oynayacağını insana düşünmesini sağlayan şeydir.

    bu açıdan maalesef ne D2 nede D3 , ilk oyunun bu özelliğini yeterince kullanamıyor.
    bir tek envanter ekranıyla malzeme geliştirme yönüyle elemana göre kombinasyon geliştirmekle olayın çözüleceğini sanıyorlar
    ama bu da bir noktada amelelik gibi bir şey !

    +1

    Diablo 2 iyi bence. Diablo 3'ü hiç beğenmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silinebilirpan -- 9 Haziran 2013; 21:39:59 >
    _____________________________




  • Yarbay
    4231 Mesaj
    İlginç bir oyun bekliyorum...


    Edit=Bilgilendirme için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXios -- 9 Haziran 2013; 17:11:07 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2718 Mesaj
    Beklemedeyiz bilgilendirme için tesekkurler
    |
    |
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • Emekli Yönetici
    8015 Mesaj
    Güzel bir oyun olabilir. Beklemedeyiz.
    |
    |
    _____________________________

    I LOVE THIS GAME
  • Yarbay
    9079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: silinebilirpan

    quote:

    Orijinalden alıntı: playstyle

    Diablo 1 in tadını hiç bir oyun veremiyor,
    çünkü diablo 1 de düşmanı gördüğünüz gibi kaçabiliyorsunuz ! ( boss'lar hariç tabiki :)
    oyunda düşman (tek haritada) sizi haritanın sonun kadar takip etmiyor du,
    bu açıdan oyun bir noktada sıra bazlı strateji tadına yakın real-time strateji anlamıyla aksiyonu
    tek kelime ile oyuncunun oyun oynama seviyesine göre,
    oyuncu oyunu kendi profesyonellik seviyesinde oynamasını sağlayan
    neredeyse hiç bir oyunda bulunmayan bir özellikti

    ama şimdi yeni oyunlarda mezara kadar birlikteyiz kanka misali görünür olan tüm düşmanları yok edene kadar göbek bağı ile bağlıymış gibi oynamak ! bir noktada oyuncuya düşünme strateji geliştirme fırsatı vermiyor !

    ama gel görki insanların oyundan anladığı tek şey görsellik ve efek olayında başka bir şey değil !
    kısacası kaliteli oyun bir noktada oyun oynamayı bırakıp oyunu nasıl oynayacağını insana düşünmesini sağlayan şeydir.

    bu açıdan maalesef ne D2 nede D3 , ilk oyunun bu özelliğini yeterince kullanamıyor.
    bir tek envanter ekranıyla malzeme geliştirme yönüyle elemana göre kombinasyon geliştirmekle olayın çözüleceğini sanıyorlar
    ama bu da bir noktada amelelik gibi bir şey !

    +1

    Diablo 2 iyi bence. Diablo 3'ü hiç beğenmedim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Panzeraction
    quote:

    Orijinalden alıntı: playstyle

    +1

    Diablo 2 yine iyi de. Diablo 3'ü hiç beğenmedim.

    şu an D1 için steam'daki atölye desteği gibi bir destek verseler
    haliyle sağlam senaryo oluşturacak çok fazla fan var

    uzun lafın kısası artık oyuncular bile firmaların dönemsel projelerinin fişinin çekilmesinden sonra
    anca oyunun bir üst nesil efekli versiyonuna sahip olma anlayışı bir noktada her şeye sıfırdan başlamak misali geliyor

    bundan bi kaç yıl sonra tüm oyuncular devamlı genişletilebilir atölye desteği olan oyunlara tam destek verecek
    çünkü bir oyunda iyi bir seviyeye geldikten sonra oyunun bitmesi kadar kötü bir şey olamaz !

    sırf bu yüzden yeni oyun arayışı tamamen bir zaman kaybı olarak görüyorum.
    |
    |
    _____________________________
    steam free game list ;) https://store.steampowered.com/search/?sort_by=Reviews_DESC&maxprice=free

    kabe vinç kazası,kabe örtüsü yırtıldı, c-19 virüsü ve çekirge sürüsü, ve daha sonra ; 5nm altında üretilen işlemcilerin oluşturacağı quantum tunneling sinyalini izleyen Ye'cüc ve Me'cüc kavimleri




  • DH Yönetici
    7984 Mesaj
    Diablo sesine geldim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 9 Haziran 2013; 19:00:09 >
    |
    |
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP Edition | RAM: GSKILL 2x8GB Ripjaws V 3000MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MasterBox MB520| Monitör: AOC 24" 24G2U | Fare: Logitech G102 Prodigy | Klavye: SteelSeries Apex 150 | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 2019 Edition | Pad-1: SteelSeries Qck+ | Pad-2: GamePower RGB100 | Ses Sistemi: Logitech Z506 5+1 | Telefon: iPhone 7 32GB
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    18 Not
    diablo 2yede laf atılmış ya yuh artık
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
kolayoto.com
Bey Azura
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.