Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.070
Cevap
49
Favori
4.115.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar gerçekten güzel olacak gibi.araçlarımızı en iyi biz tanırız sorunlarımız da olursa birbirimize buradan yardımcı olmaya çalışalım
  • Arkadaslar hepinizden bi ricam olacak affınıza sığınarak. Araç resimleri eklerken bu benim aracım yada bu resmi beğendim ondan koydum die belirtelim bence.

    Cünkü arac üzerinde bi aksesuar görürsek o kisiye sormak kolay olur bence
  • Herkes kendi aracını koyarsa sanırım sorun ortadan kalkar :D
    Benim koyduğum foto benim aracıma ait...
    Sorunları paylaşmak çok güzel olur..
    Boya konusunda soruları cevap verebilriim bende..
  • Arkadaşlar, size biraz 14 yıl kullandığım siyah Şahin arabamdan bahsedeyim. Dediğim gibi 02.02.1990 Cuma günü babam'la almıştık o arabayı. 15 yaşındaydım o zamanlar. Ondan önceki arabalar akşam evin önüne geldiğinden, yetkili satıcıya gidip içine ilk sıfır'ken bindiğim arabadır. Araba kullanmayı ilk siyah Şahin'de öğrendim. 94 Şubat ayında ehliyetimi aldım ve 2004 Ekim ayına kadar bizzat 10 yıl kesintisiz kullandım bu arabayı. Araba a'dan z'ye en ufak vidasına kadar bakımlı ve orjinal bir arabaydı. Bizi Ege'ye de Akdenize'de, Karadenizin ta Sumela Manastırına götürdü. 98 yılında acemi birliğim olan Bilecik'e 2 ay boyunca her Pazar geldi. Babam'da ben de kadranı son hıza dayayarak gittiğimiz zamanlar da oldu. İlk aldığımız da yanına kırmızı şeritler çektirmiştik. Arabanın boyası vs. orjinaldir. 96 yılında arka çamurluk içleri çürümeye başlamıştı, yaptırdım. 90 bin km.'de debriyaj balatsı değişti. Satarken halen o balata üstündeydi. 97 yılında babam E-5 te giderken üzerine gelen bir Tır'dan kendini kurtarmak için refüje çarpmıştı. Ön kaput ve ön çamurluklar o zaman değişmişti. Tofaş Yetkili Servisinde değişip boyandı ve şaseye bir şey olmadı. Ön sinyaller normalde sarıydı o zamandan sonra yani 97'den sonra beyaz oldu.
    Babam 2002'de aniden vefat edince araba yadigar oldu ve dada da değerli olmuştu gözümde. Aslında o zamanlar değiştirmeyi düşünüyorduk ancak babamı aniden kaybedince kaldı tabi. 2003 yılında kontak anahtarı bir kaç kez dönmemezlik yaptı ve komple kilit sistemi, kapılar vs. değişti. 2003 yılında yolda giderken aniden stop etti arabam ve acil servis çağırdım. Triger kayışım kopmuş onu değiştirdi ve dişli takımını değiştir yine kopar dedi. Ertesi gün arabayı komple servise soktum ve komple her yerini en ufak vidasına kadar yaptırdım. Arka amortisörler bile o zaman değişti. Araba o zaman 166500km. deydi. Arka amortisörü değiştirirken servistekiler şaşırmıştı. Orjinal kırmızı renk fabrikasyon amortisörlerdi. Anlayacağınız 2003 Ağustos ayında 166500km. de arabam komple elden geçti ve Göztepe Oto Tofaş Yetkili Servisine yaptırmıştım. ZAten sürekli oraya giderdim. O zamanın parası ile 430 milyon para harcamıştım. Aradan bir yıl geçti ve 170bin küsür km. de 2004 Ekim ayında ön amortisörleri de değiştirdim. Onlar 90 binde değişmişti. O an arabayı değiştirmek aklımda yoktu ancak, bir kampanya arabayı değiştirmeye karar verdirdi bana. LPG yoktu arabada. Bir depo ile İstanbul içerisinde 285 km. yol yapıyordum ve yazın sıcakta camlar bile fayda etmiyordu. ZAmanı geldi deyip, arabayı 170527.km'de Renault'a takasa verip 2005 Symbol'e terfi ettim. Ancak benzin kokusunu halen daha özlüyorum. Ağlaya ağlaya verdim arabamı. Babam'la almıştım onu ve babamsız değiştirdim. Arabanın son günü tam 20 adet resmini çektim ve akşam verip, yeni arabayı aldım.
    Arabam hemen satılmış ertesi gün öğlen biri almış. Alan adamı o zamanlar görmüştüm ve boynuma sarılmadığı kalmıştı. Arabaya hiç bir masraf yapmamış. Bravo sana demişti, iyi bakmışsın arabaya sadece tüp taktım demişti. Geçenlerde yine gördüm bir yerde park halinde. Halen bıraktığım gibi aynı boya ile.

    Bir kaç resim daha. Arabayı değiştireceğim günün sabahı (2004 - Ekim) çektiğim karelerden.

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-6-2004.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-5-2004.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-4-2004.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-2-2004.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-14-2004.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-12-2004.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i105/BURAKCAD/1990%20Murat%20131/34E8522-8-2004.jpg




  • Hocam harbi yazıların çok güzel olmuş..
    Satmaya kıyamıyo insan arabasını bende kıyamadım
    ilk araba başka oluyo..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sendman

    Boya konusunda soruları cevap verebilriim bende..


    Sorum bu :)

    quote:

    Arkadaşlar sormak istediğim birşey daha var benim arabamın kaputunda güneş yanığı var. Arabada kaza yada herhangi bir parçasında boya yok. Araba çok temiz sizce boyatmalımıyım. Boya + Çizik, ezik vs düzeltmeye 900YTL istediler. Arabayı boyatırsam "Bu araba niye boyandı? Kazalımı?" sorularıyla karşılaşırmıyım? Tavsiyeniz nedir. (Dipnot:Araba orjinal rengine boyanacak.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maerdir -- 13 Nisan 2009; 22:12:14 >
  • Dostum abim otoboyacı dolayısıyla sürekli boya ve orjinallik üzerine işler oluyor..
    Arabanın boyandığı anlaşılır ancak kaportasında bi oynama olmadığı da anlaşılır.Yani sen aracını boyatsan bile kaportacı adam gibi bakarsa kaputun değişmediğini kolaylıkla anlayabilir.Çünkü orjinal silikonları hala üzerinde olacaktır.
    Ayrıca 92 model arabada orjinallik durumu pek aranmıyo bildiğim kadarıyla genellikle 2000 üzeri araçlarda bu tip sorularla karşılaşıyoruz.
    Birşey anlamadım arabanı komple mi boyatıyosun?Eğer sadece kaputsa konu olan 900 çok para dostum...
  • Komple boyaya 900 istediler. Sadece kaputu sordum. Renk farkı olur dediler banada
  • @sendman
    dostum aracındaki doğan gövdesini yaptırmak ne kadara mal oldu.şahin s için düşünüyorum daha hoş duruyor.
  • ankaralı179,
    göğüslüğü mü diyosun,eğer öyleyse malzeme elimizde vardı bi ücret vermedik ancak normal şartlarda göğüslüğü alman gerekir ne kadardır bilmiyorum?Ayrıca montaj işi gerçekten el emeği istiyo ona göre bi usta bulman lazım..
  • Ahbikan
    Arkadaşım arabanı komple boyatmaman gerekir normal şartlarda sadece kaput içinse boya metalik olduğundan ayırmaması lazım..ancak boya çok yıprandıysa komple boyatılması uygudur.
    Ancak 900 YTL yine de fazla..
    MAx 600 YTL bence..
  • arkadaşlar geçen çıkmacıdaydım orjinal eski kasa dogan goguslugu 90 o kadar iyi degildi bide Çok guzel bide yeni kasa dogan goguslugu vardı ama 170 istedi galiba ona bilginize guzel bi gogusluk çıkma 150 den aşagı degil yani anlıyacagız bu arada boya olayı hakkında bilgi vereyim benim arkdaşımda taksiden çıkma 91 dogan var sarı renk bordo yapacak rengini kaporta işçilik çurukler kapı ayarları vs vs tampomlar falan 1100 falan fiyat istemişler galiba ama çok işçilik istiyo arabası...bu arada 85 dogan var malesef benim arabada boya istiyo ben sordum 450 500 arası boya atacaklar iç dış ama şole diyim alaşehir usulu degil yapacakları boya guzel olacak tabi buna çuruk masrafı kaporta içliki falan binince 700 800 arası bişey çıkacak tahminim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer35 -- 20 Mart 2008; 2:04:34 >
  • benim bahsettiğim sadece boya ve kaliteli işçilik diğer masraflar konusunda bilgi vermedim..
  • iyi bir işçilikle atılan boya diğer masraflarla birlikde 1000 ytl civarı tutar.
  • Anladım. Teşekkür ederim yorumlarınız için.Bakalım biraz düşüneyim..

    muzaffer35 senide listemize ekledim.
  • Slmlar...

    2001 Model 1,6 Hd kartal satılık...

    Araç komple boyalı

    fabrika çıkışı lpgli


    Fiyat, resimler ve daha fazla bilgi için pm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi droll -- 21 Mart 2008; 16:23:52 >
  • Umarım bi alıcı bulursun...
  • ilk arabam 88 kartal
    91 kartal -L
    95 SLX KARTAL
    şu anda 2005 chevrolet lacetti kullanıcısıyım yalnız kuş serisini hiç bir zaman unutmayacağım özellikle SLX ler muazzam rahattı seviyorum sizleri canım kuşlarımmmmm
  • durmak yok KUŞ a devam
  • Arkadaşlar bugün Ankara yağmurluydu arabayla dışarı çıkmıştım. Bir talihsizlik oldu su birikintisine girdim iyice derinleşti. Sağ salim sudan çıktım ama araba stop etti. Sonra bir 5-6 dakikalık denemeyle arabayı çalıştırdım. 1-2km gitti yine stop etti. Sonra beni baya uğraştırdı denedim. Sağolsun bir amca geldi biraz bekle dedi çalıştırırsın dedi. Bekledim çalıştı sanayi'ye gittim ama ustamı bulamadım. Diğer ustalarda bujiler ıslanmıştır gece çalışmaz falan dediler. "Şunu nu değiştirelim, Bununu değiştirelim" muhabbetini herkes bilir çömez sandılar anlayacağınız. Eve geri geldim araba eski halindeki gibi çalışıyor şu anda. Yalnız rolantide daha şiddetli titriyor.

    Bu gece 03'de işe gidicem sizce arabamın sorunu ne? Bujiler ıslandıysa bana neye patlar?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.