Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (1000. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.069
Cevap
49
Favori
4.130.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 998999100010011002
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bak bana ben hergün burdayım
  • Herkse selamun aleykum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61

    bak bana ben hergün burdayım


    Plaka işini ne yaptın hocam


    quote:

    Orijinalden alıntı: kralmatematikci01

    Herkse selamun aleykum....


    Aleyküm Selam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: honestt


    quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: tofaşcı07

    enes abi araban 4 ileri olanlardan mı

    yavuz kardesim; erhan kardesim; yunus kardesim;

    Arabam 4 ileri kısa oranlı spor şanzıman dedikleri türden. elime 5 ileri slx sanzimanı da gecti ama takmadim cunku bu uzerindeki şanzıman 5 viteslere oranla cok cok seri. Draq için ve beim için ideaL :):)
    Saygilar herkese iyi aksamlar dilerim.


    valla sen de işini biliyon enes


    Selamlar öncelikle:)
    yavuzum napalim kardesim bilmek zorundayız. Eger bu işe baş koyduysak tofaşa gönül verdiysek en mükemmeli olmali diye düşünüyorum. Arabayi gören kafayi siyiriyor 89 mod. araba nasil bu kadar diri olur. zaten kaputun alti bambaşka. Bi huyum daha var kolay kolay kimseye kaputu açmam. mesela geçenlerde anqel lar takılırken ve araba ayara gittiginde bikaç resmi var onun dişinda motor resmi bulamassiniz. Ariza olayini kendim halletmeye çalisiyorum zaten ve hallediyoruz da tamirciye pek nadir gider oda ince ayarlar için anlarsin ya yariş zamani falan. Antalya / kumluca da slalom yarişi olcak yakın zamanda araci turbolayip sokmayi düşünüyorum ama bakalim hayirlisi. bi arkadasimda kkk16 ve garret gt35 turbo var ikisinden birini yukleyecez birde kupa aldikmii tadindan yenmez :):)
    Saygilar....

    abi ortak bir yönümüz varmış bende dragcıyımşahini satmasaydım onunla akacaktık alemlere,
    uno ya yavaş yavaş mod yapmaya başlıyom




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oiven

    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61

    bak bana ben hergün burdayım


    Plaka işini ne yaptın hocam




    Aleyküm Selam


    app yaptıracam plakada ezikler var baya onları düzeltebilirmi bilmem.40 liraya yapıyolar app siyah çerçeveli yaptırcam ama öle harfler rakamlar birbirine girmiş değil düzgün bişe yapacam.orjinalleride bagajda taşıcam pek sorun olmaz heralde.geçende ayakkabı parlatma süngeri aldım 4 tane tamponlara sürdüm canavar olduçok süper parlıyolar ama farkettimki tampona zımpara gerek ince ezikler var parlayınca daha belli oluyolar.ama ne kadar sürer tamponların parlaklığı bilemem

    quote:

    Orijinalden alıntı: kralmatematikci01

    Herkse selamun aleykum....

    ve aleyküm selam verahmetullah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut OLPAK

    Herkese merhabalar...

    Doğan L kullanıcı el kitabını nasıl bulabilirim acaba:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut OLPAK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut OLPAK

    Herkese merhabalar...

    Doğan L kullanıcı el kitabını nasıl bulabilirim acaba:)



    abi nette zor bulursun bir ara foruma verilmişdi rapid ama error veriodu
    bende var ama tarayıp atamam zamanım yok
  • Erhan bi gün olmassa toplanir gideriz. dedim ya bi aksilik olmassa (maddi açıdan) kumluca slalomuna kadar yukliyecem arabayı girtlagina kadar. :):):)

    0,6 çelik piston dereceli eksantrik hks intercooler hks blow off hks turbo timer garret gr35 turbo 61 mm düz boru elektronik headers vs. vs. vs :):)

    Kralmatematikci01 abimm aLeyna aLeykum seLam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bico

    1.4 aracımın teknik verileri internette bir çok sitede farklı farklı kısacası Orjinal Kiatpçığındaki bilgilere dayanark söylüyorum ama 165 km/s son hız ancak aracım 170 km/s hızı gördü.

    Saat : 03:20
    Yer : KAYSERİ
    Gösterge : 169-170 civarı
    Aracın durumu : Yolcu + 4 Kişi Bagaj Full+ Araç 47.000 km'de dir..
    Aracın Özelliği :Karbüratörlü + Lpg Yok + Bakımları muntazam ve Eksiksiz
    Aracın Yakıtı :Shell 95 Oktan Katkılı Benzin


    Bu durumu nasıl açıklayabiliriz çünkü bana kimse inanmadı gerçi inandırmak amacım değil hele ki hız yapmak hiç ancak sadece 1 defalığına mahsus deneme amaçlı bir zevkti sadece.. (TEHLİKELİ,TAVSİYE ETMEM..)


    fabrika 165 diyor ve siz 170 yaptısanız bu mantıksız değil.
    büyük ihtimal ibreniz 170 i gösterirken asıl hızınız 155 civarları idi.ibre sapması %10-15 oluyor.
    siz yinede yavaş gidin bu araçlar o kadar hızı kaldırmayabilir.


    arkadaşlar o kitapçıkta yazan 165 km olayı doğrudur ama araç bakımlı ayarları düzgünse eğer 180 -190 da yapablir ama o yazan değer devamlı gidebileceği hızdır bütün araba kitapçıklarında ve tanıtım olaylarında da bu böyledir benim aracım bundan (94 şahin 1600) 4 yıl falan önce ibreyi tersine çeviriyordu fakat artık neden se öyle gitmiyor tarafımdan test edilmiş olup o süratte gece gitmiştim bir kere manifolt contası yanmıştı hiç unutmam
    saygılarımla ...




  • Herkese Merhabalar...

    Kullanıcı el kitapçığı lazım olmuştu...
    Forumdan pek ses çıkmadı ama genede araştırmaya devam ettim...
    4442255 Fiat Çağrı Merkezini Arayıp Ücretsiz olarak Temin Edebiliyorsunuz... 94model den itibaren gönderme yapıyorlarmış...
    Amcamın Aracı 92model olmasına rağmen Gönderme talebinde bulunduğumuz taktirde gönderim yapılacakmış...

    Herkes temin etsin faydalansın...

    İyi Günler dilerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]

    ((Tyler Durden)) Hocam kusura bakma şu son sayfalara bi tepki vermek gerekiyodu,o da sana denk geldi.Kimin ne dediği belli değil,daha foruma ilk mesaj yazan soru soruyo.Karıştı gene ortalık.Yeni gelen üyeler önce biraz paylaşımda bulunun ki sonra soru sormaya yüzünüz olsun.Paldır küldür gelen s.a benim arabada şöyle böyle sorun var diyerek giriş yapıyo.Kimse kusura bakmasın paylaşım yapmayana cevap vermem şahsen,adam kırk yılda bir geliyo dertlerle geliyo,sonra bakıyon yok.Benim bi sorunum olunca o adam nerde yok


    haklısın valla tepki diil de benimki, her şeyden önce tanışmak gerek resim vs eklemek gerek ki kaynaşalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi honestt -- 6 Mart 2010; 17:24:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralmatematikci01

    Herkse selamun aleykum....

    Ve aleykum selam




    Umut Olpak hocam imzanda "2002 slx görünümlü" demişsin hema senin araç 99 görünümlü 2002 ler soldan depo+slx yok
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    @Kral64
    Maşallah çok aza indirmişler ya nerdeyse bedavar
    aslan61
    Hocam app yasak değilmi normalde mühürsüz fln oldugundan ceza yemeyesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazy_helboy -- 6 Mart 2010; 17:29:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut OLPAK

    Herkese Merhabalar...

    Kullanıcı el kitapçığı lazım olmuştu...
    Forumdan pek ses çıkmadı ama genede araştırmaya devam ettim...
    4442255 Fiat Çağrı Merkezini Arayıp Ücretsiz olarak Temin Edebiliyorsunuz... 94model den itibaren gönderme yapıyorlarmış...
    Amcamın Aracı 92model olmasına rağmen Gönderme talebinde bulunduğumuz taktirde gönderim yapılacakmış...

    Herkes temin etsin faydalansın...

    İyi Günler dilerim...


    Sahibinden comda 50-70 arası satıyorlar kitapçıkları. Demek bu işinde sahtekarları varmış Bilgilendirdiğin iyi oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazy_helboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: honestt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    merhaba arkadaslar benim aracla ilgili bir problemim var ve bunu 2 yıldır cözemedik.
    aracta marsa bastığım zaman sanki akü bitmiş gibi hiç motor dönmeden gırk deyıp kalıyor sanki motor dönmek istiyor ama birsey sıkıp dönmesine engel oluyormus gibi. avansa baktık normal. marş dinamosunu 3 kez elden gecirdik normal. sorun nedir acaba..

    2. problem. rolanti 7 lerde hararet 70 lerde ve stop etmek istediğim zaman motor sarsılarak 2-3 saniye sonra stop ediyor.

    3. problem. sabahleyin araba calıstı ama su motoru gibi pat pat diyerek calıstı. gaz yemiyor jıkle fayda etmiyor.bir sabah calıstırdım 500 metre normal calısma ile gittim stop ettim dısarıda işimi gördüm motoru calıstırdığım zaman yına aynısını yaptı ve 10-15 saniye kadar yapıp sonra birden bire kesiyor.. nedenleri ne olabilir.

    not. saydığım arızaları devamlı yapmıyor....radyatorde ve yedek su deposunda hiç su azalması olmuyor ve yag kendi renginde... motor ustası silindir contasında nemlenme var dedi ama doğru olabilir mi bilmiyorum boyle bir arıza olsa devamlı yapmaz mı?


    ii geceler kardeşim
    1- marş konusunda şunu söyelebilirim gırk edip kalması kömürlerinden kollektörün bakımsızlığından veya elektrikle ilgili i temazsızlıktan olabilir ama sıyırma diyorsan eğer başımda o bela anlatiim; marş dişlisi eskiyince girk gijj gibi sesler çıkarır yanı volanı sıyırır eğer zamanında marş dişlisi değişmezsen volanı sıyıra sıyıra bu sefer volanı yer ve volanda sadece iki nokta yıpranır çunkü motoru stop edince en baştaki ve en sondaki pistonlar ya alt ölü nokta da yada üst ölü noktada kalır, ortadakilerin de ikisi bunların aksi noktada kalır ee haliye motoru stop edince marş dişlisinin karşısında volanın sadece iki yeri isabet edecek halde kalır... demem o ki dişli eskiyince sen de bakımını yaptırmayınca volanı yersin bu durumda sen marş dişlisini yenilesen dahi artık volanın dişleri göçmüştür aynı gıjj sesi bu kez de volan yemiş olduğundan duyulur... ustaya götür aracını marş dişlisinin kafayı sökünce volanın o anki konumunu ve durumunun nasıl olduğunu dinamonun ordan basını eğip bakınca görebilirsin.. tabii bahsettiğim gibi bi problemin varsa volanın dişlerinin yıprandığını ve etrafa şaçılmış çapakları görebilirsin... ve gördüğün bu şey volanın tam karşı hızasında da olacaktır... aracını 5 e takıp biraz viteste itekleyince marş dişlisine rast gelmeyen volanın sağlam dişlilerini de göreceksin... ve bu yolla bi mantık yürüterek; eğer aracın marş yapınca inatla gıjj ederse tut tak 5 e debriyajı bırak aracın bır adım kadar ilerleyip dursun sonra mars bas aracın bu kez normal şekılde marş basacaktır, çünkü 5te debrj bırakınca, az gidip durunca araç, pıstonlar accık hareket edecek ve marş dişlisinin karşısına volanın yıpranmamış yeri denk gelecektir... çare ne yazık ki volanı değişmek o da balata sanzıman inme masrafını beraberinde getirecek...

    2- motoru altta tutan kulak takozların kırık veya eski olabilir bu sarsılarak stop etme sarsılarak çalışmaya sebep olur ve bı sarsılma stop anında uzun sürebilir (sadece fikir)

    3- rolanti ayarı, lpg ayarı, buji tırnak aralığı, bujilerden birinin vadesini tamamlaması sonucu tekleyerek çalışma ısınınca belki duzelme filan, hatta fren vakum hortumundaki kaçaktan bile tekler yüksek devirlerde duzelir, çok sebebi olabilir usta görmeli en basitinden buji kablolarından biri tam oturmuyo olabilir.


    Abi şimdi sana bir sorum olacak bizim aracında marş dişlisinin 1i sıyrılmış aldıkdan 2 hafta sonra oldu yaptırmadık daha elimize para geçmediğinden açıyorum kontagı çok nadir oluyor ama oluyor basıyorum marşa gıjjj edince bırakıyorum kapatıp açıyorum tekrar normal şekilde alıyor bazen üst üste 2 defa yapınca çalıstırmıyoruz vurduruyoruz.Bunun bir zararı olurmu yada ne kadara mal olur marş kabloları fln değiştirmiş peder geçen kazada kopanları.


    kardeşim dediğm gibi ihmal etme ben ihmal ettim volanın dişleri gitti :( marş dinamosunu yani kömürlerini kollektörünü dişlisini işi iyi bilen birine götür volana da iyice baktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestt


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazy_helboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: honestt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    merhaba arkadaslar benim aracla ilgili bir problemim var ve bunu 2 yıldır cözemedik.
    aracta marsa bastığım zaman sanki akü bitmiş gibi hiç motor dönmeden gırk deyıp kalıyor sanki motor dönmek istiyor ama birsey sıkıp dönmesine engel oluyormus gibi. avansa baktık normal. marş dinamosunu 3 kez elden gecirdik normal. sorun nedir acaba..

    2. problem. rolanti 7 lerde hararet 70 lerde ve stop etmek istediğim zaman motor sarsılarak 2-3 saniye sonra stop ediyor.

    3. problem. sabahleyin araba calıstı ama su motoru gibi pat pat diyerek calıstı. gaz yemiyor jıkle fayda etmiyor.bir sabah calıstırdım 500 metre normal calısma ile gittim stop ettim dısarıda işimi gördüm motoru calıstırdığım zaman yına aynısını yaptı ve 10-15 saniye kadar yapıp sonra birden bire kesiyor.. nedenleri ne olabilir.

    not. saydığım arızaları devamlı yapmıyor....radyatorde ve yedek su deposunda hiç su azalması olmuyor ve yag kendi renginde... motor ustası silindir contasında nemlenme var dedi ama doğru olabilir mi bilmiyorum boyle bir arıza olsa devamlı yapmaz mı?


    ii geceler kardeşim
    1- marş konusunda şunu söyelebilirim gırk edip kalması kömürlerinden kollektörün bakımsızlığından veya elektrikle ilgili i temazsızlıktan olabilir ama sıyırma diyorsan eğer başımda o bela anlatiim; marş dişlisi eskiyince girk gijj gibi sesler çıkarır yanı volanı sıyırır eğer zamanında marş dişlisi değişmezsen volanı sıyıra sıyıra bu sefer volanı yer ve volanda sadece iki nokta yıpranır çunkü motoru stop edince en baştaki ve en sondaki pistonlar ya alt ölü nokta da yada üst ölü noktada kalır, ortadakilerin de ikisi bunların aksi noktada kalır ee haliye motoru stop edince marş dişlisinin karşısında volanın sadece iki yeri isabet edecek halde kalır... demem o ki dişli eskiyince sen de bakımını yaptırmayınca volanı yersin bu durumda sen marş dişlisini yenilesen dahi artık volanın dişleri göçmüştür aynı gıjj sesi bu kez de volan yemiş olduğundan duyulur... ustaya götür aracını marş dişlisinin kafayı sökünce volanın o anki konumunu ve durumunun nasıl olduğunu dinamonun ordan basını eğip bakınca görebilirsin.. tabii bahsettiğim gibi bi problemin varsa volanın dişlerinin yıprandığını ve etrafa şaçılmış çapakları görebilirsin... ve gördüğün bu şey volanın tam karşı hızasında da olacaktır... aracını 5 e takıp biraz viteste itekleyince marş dişlisine rast gelmeyen volanın sağlam dişlilerini de göreceksin... ve bu yolla bi mantık yürüterek; eğer aracın marş yapınca inatla gıjj ederse tut tak 5 e debriyajı bırak aracın bır adım kadar ilerleyip dursun sonra mars bas aracın bu kez normal şekılde marş basacaktır, çünkü 5te debrj bırakınca, az gidip durunca araç, pıstonlar accık hareket edecek ve marş dişlisinin karşısına volanın yıpranmamış yeri denk gelecektir... çare ne yazık ki volanı değişmek o da balata sanzıman inme masrafını beraberinde getirecek...

    2- motoru altta tutan kulak takozların kırık veya eski olabilir bu sarsılarak stop etme sarsılarak çalışmaya sebep olur ve bı sarsılma stop anında uzun sürebilir (sadece fikir)

    3- rolanti ayarı, lpg ayarı, buji tırnak aralığı, bujilerden birinin vadesini tamamlaması sonucu tekleyerek çalışma ısınınca belki duzelme filan, hatta fren vakum hortumundaki kaçaktan bile tekler yüksek devirlerde duzelir, çok sebebi olabilir usta görmeli en basitinden buji kablolarından biri tam oturmuyo olabilir.


    Abi şimdi sana bir sorum olacak bizim aracında marş dişlisinin 1i sıyrılmış aldıkdan 2 hafta sonra oldu yaptırmadık daha elimize para geçmediğinden açıyorum kontagı çok nadir oluyor ama oluyor basıyorum marşa gıjjj edince bırakıyorum kapatıp açıyorum tekrar normal şekilde alıyor bazen üst üste 2 defa yapınca çalıstırmıyoruz vurduruyoruz.Bunun bir zararı olurmu yada ne kadara mal olur marş kabloları fln değiştirmiş peder geçen kazada kopanları.


    kardeşim dediğm gibi ihmal etme ben ihmal ettim volanın dişleri gitti :( marş dinamosunu yani kömürlerini kollektörünü dişlisini işi iyi bilen birine götür volana da iyice baktır

    Sagolasın abi ihmal etmemek gerekte hem arabayı satılıga çıkardık hemde maddi durumdan biraz sarsıntılıyız su aralar 1-2 ay kadar inş. satmasak yaptırıcaz binmiyoruz zaten sadece dün 60 km yaptı o kadar.




  • evet arkadaşlar buraya dikkat
    yaklaşık bir ay önce hepsiburada dan çbs marka yağmur kaydırıcı sprey almıştım.burdan bi arkadaş kullanınca sonucu yazmamı istemişti.bundan 2 gün önce bi boşluğum vardı tamponları ayakakbı parlatma süngeriyle parlatmıştım ve cama yağmur kaydırıcı spreyi uygulamıştım.uygulama şeklim şöyleydi
    önce camı güzelce suyla yıkayıp sildim cam temiz hale geldi ve kuru bezle kuruladım.kuru ve temiz bir cam
    sonra spreyi cama sıkmaya başladım.cam sil gibi.kutunun üzerinde 15-20 cm uzaktan sıkın yazıyo ama hava rüzgarlı olduğu için ben biraz yakın sıktım.sonra temiz ve mümkünse çok emici olmayan bir bezle camdaki spreyi bütün cama yaydım
    buraya dikkat
    spreyi cama yaydım yani bastırıp cam siler gibi silmedim camı.hafif dokunuşla bütün cama dağıttım.kurumaya bıraktım 10 dk sonra camda yağ gibi leke izler oluştu heryerinde.bana pek işe yarayacak gibi gelmemişti ama yinede deneyelim dedik işte.sonra kuru ve temiz bir bezle camı temizledim.yağ gibi iz bıraktığı için biraz bastırmak gerek bezi.
    sonuç:
    bugün trabzonda hava yağışlı sıcaklık bilmem kaç
    ben eve yeni geldim babam köye gitmiş arabayla kapıdan girince söylediği ilk cümle şuydu
    arabanın camına ne sürdün????
    nie dedim.cam hiç su tutmuyo dedi yıkarken bile damla su durmuyo camda yağmurda hiç silecek açmadan gelmiş.
    sonucunu merak eden arkadaşlara duyrulurfırsat bulursam fotosunu çeker koyarım camların




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazy_helboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: dembay


    quote:

    Orijinalden alıntı: honestt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dembay

    merhaba arkadaslar benim aracla ilgili bir problemim var ve bunu 2 yıldır cözemedik.
    aracta marsa bastığım zaman sanki akü bitmiş gibi hiç motor dönmeden gırk deyıp kalıyor sanki motor dönmek istiyor ama birsey sıkıp dönmesine engel oluyormus gibi. avansa baktık normal. marş dinamosunu 3 kez elden gecirdik normal. sorun nedir acaba..

    2. problem. rolanti 7 lerde hararet 70 lerde ve stop etmek istediğim zaman motor sarsılarak 2-3 saniye sonra stop ediyor.

    3. problem. sabahleyin araba calıstı ama su motoru gibi pat pat diyerek calıstı. gaz yemiyor jıkle fayda etmiyor.bir sabah calıstırdım 500 metre normal calısma ile gittim stop ettim dısarıda işimi gördüm motoru calıstırdığım zaman yına aynısını yaptı ve 10-15 saniye kadar yapıp sonra birden bire kesiyor.. nedenleri ne olabilir.

    not. saydığım arızaları devamlı yapmıyor....radyatorde ve yedek su deposunda hiç su azalması olmuyor ve yag kendi renginde... motor ustası silindir contasında nemlenme var dedi ama doğru olabilir mi bilmiyorum boyle bir arıza olsa devamlı yapmaz mı?


    ii geceler kardeşim
    1- marş konusunda şunu söyelebilirim gırk edip kalması kömürlerinden kollektörün bakımsızlığından veya elektrikle ilgili i temazsızlıktan olabilir ama sıyırma diyorsan eğer başımda o bela anlatiim; marş dişlisi eskiyince girk gijj gibi sesler çıkarır yanı volanı sıyırır eğer zamanında marş dişlisi değişmezsen volanı sıyıra sıyıra bu sefer volanı yer ve volanda sadece iki nokta yıpranır çunkü motoru stop edince en baştaki ve en sondaki pistonlar ya alt ölü nokta da yada üst ölü noktada kalır, ortadakilerin de ikisi bunların aksi noktada kalır ee haliye motoru stop edince marş dişlisinin karşısında volanın sadece iki yeri isabet edecek halde kalır... demem o ki dişli eskiyince sen de bakımını yaptırmayınca volanı yersin bu durumda sen marş dişlisini yenilesen dahi artık volanın dişleri göçmüştür aynı gıjj sesi bu kez de volan yemiş olduğundan duyulur... ustaya götür aracını marş dişlisinin kafayı sökünce volanın o anki konumunu ve durumunun nasıl olduğunu dinamonun ordan basını eğip bakınca görebilirsin.. tabii bahsettiğim gibi bi problemin varsa volanın dişlerinin yıprandığını ve etrafa şaçılmış çapakları görebilirsin... ve gördüğün bu şey volanın tam karşı hızasında da olacaktır... aracını 5 e takıp biraz viteste itekleyince marş dişlisine rast gelmeyen volanın sağlam dişlilerini de göreceksin... ve bu yolla bi mantık yürüterek; eğer aracın marş yapınca inatla gıjj ederse tut tak 5 e debriyajı bırak aracın bır adım kadar ilerleyip dursun sonra mars bas aracın bu kez normal şekılde marş basacaktır, çünkü 5te debrj bırakınca, az gidip durunca araç, pıstonlar accık hareket edecek ve marş dişlisinin karşısına volanın yıpranmamış yeri denk gelecektir... çare ne yazık ki volanı değişmek o da balata sanzıman inme masrafını beraberinde getirecek...

    2- motoru altta tutan kulak takozların kırık veya eski olabilir bu sarsılarak stop etme sarsılarak çalışmaya sebep olur ve bı sarsılma stop anında uzun sürebilir (sadece fikir)

    3- rolanti ayarı, lpg ayarı, buji tırnak aralığı, bujilerden birinin vadesini tamamlaması sonucu tekleyerek çalışma ısınınca belki duzelme filan, hatta fren vakum hortumundaki kaçaktan bile tekler yüksek devirlerde duzelir, çok sebebi olabilir usta görmeli en basitinden buji kablolarından biri tam oturmuyo olabilir.



    cevabın için tesekkurler ama dişli sıyırması yok. yani ne motor ne de marş dinamosu donmuyor. ikisi de sıkıssıp kalıyor. diğer sorunlar ise senin söylediğinde her zaman yapar. nbu arasıra oluyor. bujıler ve kabloları yeni degişti.

    Elektirik zayıf gidiyor olabilirmi abi genellikle bahsettiğin aracın aküsü bitincede olur kıv çevirir yada kıv kıv kıv çevirir bırakır.Seninkindede zayıf gidiyor olabilir.


    evet ondan da olur benimki mesela yavaş marş basıyodu farlar flan açıkken de guvv edip kalıyodu role taktılar bi tane hızlandı şimdi marş kabloları da değişmiş dediğine göre kablolarda da bi sıkıntı olabilir.
    @dembay kardeş burda olsaydı baktıtırdık iki dkda ama uzaktayım ne yazık ki erzurumdayım ama yazın istanbula gelecem görüşmek isteyen olursa memnuniyetle. ayriyeten de enescim sana gelmeyi düşünüyorum yazın




  • Basımızın üstünde yerin var abi ist. bende eğer görüşmek mümkün olursa çok güzel olur.
  • inşallah hele bi yaz gelsin bu forumdayız hepimiz yurt içi birbirimizi çok rahat buluruz allahın izniyle
  • slm arkadaşlar benim 90 şahin km rede 330-360 arası yakıyor bazen daha fazla bu gün susuturucu tıkalıymış ekzostcuda degiştirdim şimdi araç dahada raharladı yakıt sarfiyatı düşermi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canop -- 6 Mart 2010; 19:16:28 >
  • 
Sayfa: önceki 998999100010011002
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.