Şimdi Ara

DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
2
Favori
5.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kim küçük motosiklet severki kullanıyordur çünkü bütçesi o kadardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayokhan

    buda benim cb125 e
     DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc) DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc)

    Güzel alet hocam yeni aldınız sanırım :))))...
    Allah kaza bela vermesin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samilton

    açılın en küçüğünüz geldi. yamaha bws 100

     DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc)

    Aman hocam küçük ama en delilerinden biri bu :D....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vlkndnmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayokhan

    buda benim cb125 e
     DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc) DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc)

    Güzel alet hocam yeni aldınız sanırım :))))...
    Allah kaza bela vermesin...

    amin evet daha 15 günlük :D




  • Güncel
  • yaz benide kardeşim, aynı dediğin kafadanım, 1000rr ın sesine hasta olsamda, her zaman küçük cc kulllanmaktan yanayım, o yüzden Bu moto Calibre 250rr sahibiyim.

     DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    yaz benide kardeşim, aynı dediğin kafadanım, 1000rr ın sesine hasta olsamda, her zaman küçük cc kulllanmaktan yanayım, o yüzden Bu moto Calibre 250rr sahibiyim.

     DH Küçük Motosiklet Sevenler Kulübü (0-250cc)


    Hayırlı olsun hocam gönlünüze göre birşey bulmuşşunuz Allah kaza bela vermesin...




  • Önümüzdeki ay alıyorum inşallah. Yaz beni de. Alınca fotoğrafları ekliycem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar motor yıkarken ne malzemeler kullanıyosunuz.. Kurulamak ve parlatmak için.. Mat plastik yüzeylere ne uyguluyorsunuz.. Hızlı ıslak sprey cilalar vs. Bilgilendirirseniz sevinirim.. Motor Pcx..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Arkadaşlar motor yıkarken ne malzemeler kullanıyosunuz.. Kurulamak ve parlatmak için.. Mat plastik yüzeylere ne uyguluyorsunuz.. Hızlı ıslak sprey cilalar vs. Bilgilendirirseniz sevinirim.. Motor Pcx..


    Mat parçalar için aspirins sprey (boyasız çamurluk benzeri parçalar çok kirlenmişşe güzel temizliyor zarar vermiyor) peşinden carrefourda satılan 3 tllik torbido sütü ve süngeri var onunla mat parçaların üzerinden geçerseniz ilk günkünden bile daha iyi oluyor sele üzerindede kullanabilirsiniz deriyede baya iyi geliyor parlatıyor aynı şekilde aynanın arkasındaki plastiklerde gidondaki gösterge düğmelerinden elcikde vs. kullanabilirsiniz mükemmel yapıyor ama sonrasında kuru bi bezle biraz silin kayganlaştırabilir...
    Parlak parçalar için herhangi bir kimyasal kullanmayın hondanın boyası hassasdır biraz, sadece su ve temiz bez peşinden herhangi bir cila uygulayabilirsiniz yalnız cilanın aşındırıcı özelliği olmasın....
    Motordaki, arka janttaki (gerçi sizinki zincirli değil janta yağ sıçratmaz) yağ lekeleri için wd-40 sıkın bi kere silin anında gidiyor...
    Ayrıca mat egzozda gayet güzel temizleniyor aspirins ile....
    edit:krom parçalar içinde wd40 en iyisidir boşuna diğer ürünlere dünya para bayılmayın 10 lira birşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vlkndnmz -- 21 Kasım 2013; 16:41:11 >




  • Vd-40 yağlı bırakır ve toz toplar görüşüm bu..

    Ben bugün motoru yıkadım.. Oto yıkama süngeri ile.. Oto şampuanı kullandım.. Güzelce köpükledim elimle ve basıncsız olarak hortum suyu ile duruladım..

    Sonuçta sadece su ile çamur lekeleri çok zor çıkar ve çizer düşüncesindeyim..

    Ayrıca mat yüzeyler gerçekten baş belası bir durum.. Damlacık lekesi oluyor sürekli yıkadıktan sonra.. O yüzden dediğin ürünleri deniyeceğim teşekkür ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Vd-40 yağlı bırakır ve toz toplar görüşüm bu..

    Ben bugün motoru yıkadım.. Oto yıkama süngeri ile.. Oto şampuanı kullandım.. Güzelce köpükledim elimle ve basıncsız olarak hortum suyu ile duruladım..

    Sonuçta sadece su ile çamur lekeleri çok zor çıkar ve çizer düşüncesindeyim..

    Ayrıca mat yüzeyler gerçekten baş belası bir durum.. Damlacık lekesi oluyor sürekli yıkadıktan sonra.. O yüzden dediğin ürünleri deniyeceğim teşekkür ederim..


    Aslında vd-40 yağ çözücü hocam korozyon ve yağları çözüyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vlkndnmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Vd-40 yağlı bırakır ve toz toplar görüşüm bu..

    Ben bugün motoru yıkadım.. Oto yıkama süngeri ile.. Oto şampuanı kullandım.. Güzelce köpükledim elimle ve basıncsız olarak hortum suyu ile duruladım..

    Sonuçta sadece su ile çamur lekeleri çok zor çıkar ve çizer düşüncesindeyim..

    Ayrıca mat yüzeyler gerçekten baş belası bir durum.. Damlacık lekesi oluyor sürekli yıkadıktan sonra.. O yüzden dediğin ürünleri deniyeceğim teşekkür ederim..


    Aslında vd-40 yağ çözücü hocam korozyon ve yağları çözüyor...

    Yanlış anlama ama vd-40'ın yapmadığı hiç birşey yok.. İşim gereği paslı olan vidaları vs. sökerken kullanıyorum.. Arabamda genel amaçlı yağlama için kullanıyorum vs.

    Ama genel anlamda yağlı bırakıyor ve toz topluyor.. Daha önce denedim.. O yüzden krom yerleri bezle güzelce siliyorum.. Plastik yerleride dediğin ürünleri kullanıcam..




  • Hocam Ekle Bisan WRC 200
  • Arkadaşlar Honda Pcx'i sıfır aldım.. Sıfır aldığım ilk motorum.. Daha önce ikinci el kullandığımdan rodaj işi hiç yapmadım..

    Sormak istediğim şu..

    Motorla ani kalkışlar yapmıyorum ve ani frenlemede yapmıyorum..
    Yakıt olarak Shell Nitro 97 oktan kullanıyorum sürekli..
    Daha 200 km de..
    Şehir içi gazı çok yavaş açıyorum ani yüklenmeler yapmıyorum.. Motor ısınana kadar 50-60 arası çok yavaş çıkıyorum..
    Genellikle 70 km hızı geçmiyorum..
    Arada bir iki kere artçılı olarak çok rahat bir şekilde 100 km hızı gördüm 150 km'de iken motor..
    Tek başıma bir kez 110 yaptım..
    Ancak motor tamamiyle ısınmış ve gazı tapa gaz yapmadan yavaş yavaş açarak..

    Sormak istediğim yanlış veya eksik yaptığım birşeyler varmı.. ?

    Ortalama hızım 60'ı geçmemeye öze gösteriyorum..

    İlk 1000 kilometre bunlara uymaya çalışıcam..

    Ancak ara ara 100 km hızları zorlamak kısa sürelide olsa bunu yapmak motora zarar verir mi ?

    Nasıl davranmalıyım.. ?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim..




  • @Mitoqondri

    Birkaç kere yüze çıkmak zarar vermez. Devirli kullanmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    @Mitoqondri

    Birkaç kere yüze çıkmak zarar vermez. Devirli kullanmayın.

    Devirliden kastınız nedir.. ? Yani sonuçta vitesli değil devir aralığını ayarlama şansımız zor.. Açıklarmısınız.. ?
  • Ani hızlanmalarda motor yüksek devir çevirir. Ani hızlanmalardan kaçınılmalı ve 80km üzeri hızlarda uzun süre gidilmemelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    Ani hızlanmalarda motor yüksek devir çevirir. Ani hızlanmalardan kaçınılmalı ve 80km üzeri hızlarda uzun süre gidilmemelidir.

    Teşekkür ederim bilgi için..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Arkadaşlar Honda Pcx'i sıfır aldım.. Sıfır aldığım ilk motorum.. Daha önce ikinci el kullandığımdan rodaj işi hiç yapmadım..

    Sormak istediğim şu..

    Motorla ani kalkışlar yapmıyorum ve ani frenlemede yapmıyorum..
    Yakıt olarak Shell Nitro 97 oktan kullanıyorum sürekli..
    Daha 200 km de..
    Şehir içi gazı çok yavaş açıyorum ani yüklenmeler yapmıyorum.. Motor ısınana kadar 50-60 arası çok yavaş çıkıyorum..
    Genellikle 70 km hızı geçmiyorum..
    Arada bir iki kere artçılı olarak çok rahat bir şekilde 100 km hızı gördüm 150 km'de iken motor..
    Tek başıma bir kez 110 yaptım..
    Ancak motor tamamiyle ısınmış ve gazı tapa gaz yapmadan yavaş yavaş açarak..

    Sormak istediğim yanlış veya eksik yaptığım birşeyler varmı.. ?

    Ortalama hızım 60'ı geçmemeye öze gösteriyorum..

    İlk 1000 kilometre bunlara uymaya çalışıcam..

    Ancak ara ara 100 km hızları zorlamak kısa sürelide olsa bunu yapmak motora zarar verir mi ?

    Nasıl davranmalıyım.. ?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim..


    Hocam bende kendi bilgilerim dahilinde cevap vereyim....

    1:97 oktan benzin 2.000 cc üzeri yüksek sıkıştırma oranı olan motorlarda kullanılır sizin için gereksizdir şehiriçinde 30-50 km arası fazla benzin yakarsanız ve bujilerinizin erken kurumlanmasına neden olur.Başkada bi zararı olmaz ama yararıda yok işte 95e geçin derim ben....

    2:Ara ara o süratlere çıkmak motora bi zarar vermez rodajda sadece tapa gaz kalkışlardan kaçının yeterli zaten servisde aynı şeyi söyleyecekdir...Onun dışında normal kullanın yani bi problem olmaz ben 1 çinli 1 tvs apache 1 cbr 250 1 tanede crf 250l rodajı yaptım...Çok deli kullanıp 50-60 km boyunca motoru bağırta bağırta sıkıştırmadınız sürece bi sıkıntı olmaz...Devrinde gidin motoru dinleyin...Geri kalan herşey şehir efsanesidir servise sorarsanız ustanızda aynı benim dediklerimi söylecekdir...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.