Şimdi Ara

^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.154
Cevap
99
Favori
1.442.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1,4 70s le 185 mi bastın?
  • Arkadaşlar merhaba.Daha önce mesaj atamamıştım,direk imzayı kopyala-yapıştır yaptım öyle kalmıştı:)Aracım 97 model Uno 70SX i.e...Ben de buradayım,eklerseniz sevinirim(en azından satıncaya kadar:D)
  • lada samara mı almadan önce bi tane 60s bulmuştum. araba darbeli çıkmıştı maalesef. eğer o araba sağlam olsaydı, benim de bir unom vardı. hem de 60s . bugün uno alacak olsam yine gidip 60s bakarım ben.
  • selam arkadaşlar.bende bir uno kullanıcısıyım.uno sx 1.4 kullanıyorum aracımdan memnunum seviyorum yalnız baskı balata gitti gidicekmiş öyle söyledi tamirci arkadaş.bide direksiyon kutusunda bi problem var.Ve sadece komple baskı balata yağı faln herşeyine değiştirmeye 250 ytl masraf çıkardı, direksiyon kutusu içinde en fazla 100 ytl çıkar dedi.sizce bu fiyat normalmi?

    vede bugüne kadar herşeyi iyi hoşta arabamın bi çekiyorsam elektrik tesisatından çekiyorum.teyp arada bir çalışmıyor kafasına göre geliyor.sigarta kutusundan yapabilirmiş diye söyledi elektrikçi.

    uno gerçektende yeni başlayanlar için yada ilk araba sahibi olmak isteyenler için hem uygun hemde hesaplı bi otomobil.
  • ewet sewgilikardeşim ibre biraz zorlamayla 185 i gördü görmesine ama bende bildgim butun duaları okudum gercekten dedigim gibidenemek içn kurtköy gişelerinden gebze gişesine kadar olan yolda yaptım ama o hızda yolmak gercekten cok tehlikeli .....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KaTaToNYaZ

    ewet sewgilikardeşim ibre biraz zorlamayla 185 i gördü görmesine ama bende bildgim butun duaları okudum gercekten dedigim gibidenemek içn kurtköy gişelerinden gebze gişesine kadar olan yolda yaptım ama o hızda yolmak gercekten cok tehlikeli .....

    EVET ARKADASIM GERCEKTENDE DEDİGİN GİBİ UNO LARIN YÜKSEK HIZLARDA YOL TUTUSU GERCEKTEN ZAYIF .WALLA BENCE YOL TUTUSUNU İYİLESTİRMEK İCİN ARACA SPOR YAY TAKMAK VEYA ARACI BİRAZ YERE YAKINLASTIRMAK LAZIM . CÜNKÜ ARAC KÜCÜK VE YERDEN YÜKSEK . YALNIZ UNOLARIN ÖN TAKIMLARI COK NAZİK BUNUDA UNUTMAMAK LAZIM. BEN DAHA NÖNCE ARACI YERE YAKINLASTIRDIM. VE BOZUK YOLLAR DISINDA GAYET MEMNUNDUM.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: farketmez


    quote:

    Orjinalden alıntı: extreme84

    HAVA KANALLARI BULUNAN DİSKLER SÜREKLİ OLARAK HAVA SİRKÜLASYONU SAĞLADIĞI İÇİN DAHA GEÇ ISINIR
    DELİKLİ VE KANALLI SPOR FREN DİSKLERİ METAL ALAŞIMINDAN VE HİGH KARBON ÖZELLİĞİNDEN DOLAYI YÜKSEK ISILARDA DA GÖREVİNİ YAPAR PERFORMANS DÜŞMESİNİ ENGELLER.BU DİSKLER FREN MESAFESİNİ AZALTIR 200 -250 YTL CİVARI TUTAR.



    Merhaba,
    Bunlar gerçekten çözüm oluyormu?Çünkü benim en büyük sorunum uno'mda duramıyorum:))şaka değil hakikaten duramıyorum,geçen hafta gösterdim aracı,balatalar sağlam,sadece biraz hava yapmıştı havayı aldılar biraz farketti ama 70-80'de bile giderken canım burnumda,takip mesafesini mecbur fazla bırakıyorum.yolda hep tedirginim (gerçi bu iyi galiba ;

    BU DİSK FİRENLERİN CÖZÜM OLMASI MUHTEMEL VE BUNLARDAN DAHA İYİ FİREN EKİP MANLARI YOK BUNLAR TÜM SPOR ARABALARDA KULLANILAN VE İYİ SONUC VEREN EKİPMALARDIR.
    BALATALARA BAKTIRMANA RAGMEN DURAMAMANIN 1-2 SORUNDAN İB ARET OLABİLİR. FREN DİSK AYNALARI İNCELMİS OLABİLİR. VE ARKA KAMPANA LARDA SORUN OLABİLİR VE ÖN FRENLERE BU YÜZDEN FAZLA YÜK GELİYOR VE ÖN FRENLER SİSİYO OLABİLİR VE BİDE ENSON FREN MERKEZLEME ÜNİTESİNİDE Bİ KONTROL ETTİR.




  • exterem 84 denemekde yarar war düşündügüm gibiama beni tek korkutan sey yolların durumu her yer tumsek cukur tabiki bideön takım hassasiyeti war
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KaTaToNYaZ

    ewet sewgilikardeşim ibre biraz zorlamayla 185 i gördü görmesine ama bende bildgim butun duaları okudum gercekten dedigim gibidenemek içn kurtköy gişelerinden gebze gişesine kadar olan yolda yaptım ama o hızda yolmak gercekten cok tehlikeli .....




    o hızı unoyla yaptın demek helal olsun diyorum.peki azraille tanıştın mı sana şimdi tölerans göstermiş bak bi daha göstermez.120 yapıyorum en fazla ondan yukarı çıkıncada korkmaya başlıyorum kendimi ölüm treninde gibi hissediyorumvalla dayımın oğlu sürüyordu 145 gördüm bnm arabada en fazla oda 5 kişiydik arabada çekmedi yukarısınıbnm araba için en fazla 160 diyorum ben.tabi deviri dayarsam sonuna kaça gelir bilemem




  • walla azraille tanışmadık ama gercekten cok tırstım ama ciddi söylüyorum kanatları olsa thy tarifeli ucak olacaktı nerdeyse bende cözüm arıyorum acaba kapı iclerine kursun filan döktürsemmi diye ciddi ciddi düşünüyorum arkadaaşlar ne dersiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: extreme84


    quote:

    Orjinalden alıntı: farketmez


    quote:

    Orjinalden alıntı: extreme84

    HAVA KANALLARI BULUNAN DİSKLER SÜREKLİ OLARAK HAVA SİRKÜLASYONU SAĞLADIĞI İÇİN DAHA GEÇ ISINIR
    DELİKLİ VE KANALLI SPOR FREN DİSKLERİ METAL ALAŞIMINDAN VE HİGH KARBON ÖZELLİĞİNDEN DOLAYI YÜKSEK ISILARDA DA GÖREVİNİ YAPAR PERFORMANS DÜŞMESİNİ ENGELLER.BU DİSKLER FREN MESAFESİNİ AZALTIR 200 -250 YTL CİVARI TUTAR.



    Merhaba,
    Bunlar gerçekten çözüm oluyormu?Çünkü benim en büyük sorunum uno'mda duramıyorum:))şaka değil hakikaten duramıyorum,geçen hafta gösterdim aracı,balatalar sağlam,sadece biraz hava yapmıştı havayı aldılar biraz farketti ama 70-80'de bile giderken canım burnumda,takip mesafesini mecbur fazla bırakıyorum.yolda hep tedirginim (gerçi bu iyi galiba ;

    BU DİSK FİRENLERİN CÖZÜM OLMASI MUHTEMEL VE BUNLARDAN DAHA İYİ FİREN EKİP MANLARI YOK BUNLAR TÜM SPOR ARABALARDA KULLANILAN VE İYİ SONUC VEREN EKİPMALARDIR.
    BALATALARA BAKTIRMANA RAGMEN DURAMAMANIN 1-2 SORUNDAN İB ARET OLABİLİR. FREN DİSK AYNALARI İNCELMİS OLABİLİR. VE ARKA KAMPANA LARDA SORUN OLABİLİR VE ÖN FRENLERE BU YÜZDEN FAZLA YÜK GELİYOR VE ÖN FRENLER SİSİYO OLABİLİR VE BİDE ENSON FREN MERKEZLEME ÜNİTESİNİDE Bİ KONTROL ETTİR.


    Sağol öneriler için,cesaretimi toplayıp sanayiye girince muhakkak bu söylediklerini kontrol ettireceğim.teşekkürler.




  • Arkadaşlar ben hala fren disklerini orjinallerinden daha büyük olanlarla değiştirelim diyorum.Ancak orjinal fren disklerinin ebadını öğrenmek lazım.Örneğin:orjinal ebadı 250 mm ise 270 mm lik bir disk zannedersem bizim işimizi görür.
  • Uno'cular olarak biraz canlanalım:) Biraz foto koyayım..Harika makinalar bunlar yaa:D

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^


     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
  • UNO MK2 ORJİNAL FREN DİSK ÇAPI

    Brakes

    Front 240mm ventilated

    Rear 227mm solid disc
  • -----------------------Mk1 --------------------------------Mk2

    1-Engine -------------1301cc -146A2 ---------------1372cc - 146A8
    2-Turbo--------------- IHI RHB4 --------------------Garrett T1/T2
    3-Box ----------------5 speed manual-------------------- 5 speed manual

    4-Steering ---------Uno quick rack --------------------------Uno quick rack
    5-Weight (Kerb)--------- 845kg -----------------------------925kg


    6-Top Speed----------- 122mph -----------------------------128mph
    7----0-60 ------------------8.3secs -----------------------------8.3secs
    8-Max Power--------- 105bhp-----------------------------116bhp

    --------------------@ 5750rpm -----------------------@ 6000rpm



    9-Max Torque ----------108 ft/lbs-----------------------119ft/lbs

    -----------------------@ 3200rpm--------------------@ 3500rpm


    10-Std. boost ---------------0.6bar---------------------- 0.7bar




  • UNO

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
  • 2

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
  • test


     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
  • Mavi uno ne kadar güzel ya!
  • UNO TURBO

  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.