Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (433. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 431432433434435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benm araçta bazen boştayken yada giderken boşa attıgımda stop eder gibi oluyor gaz verince topluyor bunu her zaman yapmıyor ama nadirde olsa yapıyor neyden kaynaklanıyor olabilir sizce.araç dizel 1.3
  • ysnsln kullanıcısına yanıt
    Bütün dizel paliolarda var diye biliyorum. Bakım zamanı yaklaştığın da daha sık yapmaya başlıyor. Gaz vermenize gerek yok kendi kendine toplar.Daha hiç stop etmedi bu rolantı dalgalanmasından dolayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Köroğlu06 kullanıcısına yanıt
    aklıma mazotta pislik olabilecegi yada depoda su birikmiş olma ihtimalleri geliyor ama bilmiyorum nadirde olsa yapıyor bunu.kronik oldugunu düşünmüyorum ama sizin araçta da oluyor mu dediğim olay
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de pazartesi itibarıyla 130 bin kmde bir palio go alarak aranıza katıldım. Araçta atiker lpg sistemi var 2011 de takılmış. Bugün yolda giderken es kaza bir atiker bayisi gördüm ve uğradım bi baksınlar diye. adam lpg filtresi değişecek dedi iyi dedim 30 tl. Sonra pc ye bagladı arabayı. Ooo hocam senin enjektörler gitmiş değişecek dedi 200 tl. Yuvarlak bişey var gazın geçtiği yer sanırım. Ordan bi hortum söktü koklayan aleti yanaştırdı alet çıldıracak gibi oldu. ooo hocam bunun gaz kesicisi ve beyni de değişecek dedi 240 tl de ona yazdı benim de ciğerimi yaktı.

    Bunların yanında araba soğukken marşa basıyorum ve 5 6 saniyede falan çalışıyor bu normal mi? Hatta ben atikere girerken aklımda bu vardı ve söylemiştim adam masrafları söylemeden önce. Alakası olabilir mi?

    bir de 200 km yokuşlu inişli yolda basarak gittim 130 140 altına inmedim ve araçta 185 taban lastik var. bu şartlarda 9,5 litre yaktı bu normal midir?

    Yardımcı olan olmayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum artık buralardayım

    Edit: aracım 1.2 16v teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PalioGo_32 -- 18 Şubat 2016; 18:01:12 >
  • PalioGo_32 P kullanıcısına yanıt
    öncelikle hayırlı olsun.
    yavaş gitmeni tavsiye ederim. paliolar,hayalimizde jaguar'a benzese de özellik olarak bir değildir. :-)))))
  • Tavsiye icin tesekkurler yokuslu inisli de olsa genel itibariyle dumduz bir yoldu belli ki ayni araci kullaniyoruz yakit konusuna ne diyorsunuz? Diger sorularim hakkinda fikriniz var mı iyi aksamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PalioGo_32 P kullanıcısına yanıt
    Aracını kazasız belasız iyi günlerde kullan. Alınmış malın kötüsü olmaz. İkinci el araçta illa ki masrafın olacak can sıkmaya değmez. Ben de 2014 Ocak ayından beri 2003 Model Palio 1.2 16v EL kullanıyorum. 60000 km'den yaklaşık 130000 km'ye geldi. Bu süre zarfında akü değişti, lpg(Atiker) takıldı, lastikler değişti(185/65/r14) bujiler Bosch'un Platinium-İridium bujileri ile değiştirildi(Her 30000km'de bir değiştiriyorum), bunların haricinde periodik olarak yağ, filtre ve lpg filtre değişimleri yapıldı. Yakıt düzeyin geçen aylarda senin seviyelerine gelmişti. Özellikle rampa inerken hararet ibresi 0'a yakına kadar iniyordu bu sebeple termostatı değiştirttim. Yakıtım 17-18 kuruşlara tekrar düştü. Bunu da göz önünde bulundurmalısın. Varsa böyle bir sıkıntı 25 TL'lik parça termostat. Lpg ile ilgili sıkıntıların giderildikten sonra yakıtın bir miktar düşecek. Bujileri de iridium olanlarla değiştirirsen vites küçülterek çıktığın rampalarda 1 vites kârın olacak. Hız konusunda ben de aracı çok denedim ama bunu hiç lpg'de yapmadım hep benzinde denedim. İbrenin tozunu tamamiyle alıyor bizim araçlar ama havalandığını hissediyorsun. Ona göre kullanmak lazım. Arabanın soğukken marşı geç almasında da marşa basmadan kontağı açtığında ilk olarak gösterge ışıklarının sönmesini beklemen gerekiyor çünkü ışıkların sönmesi sırasında benzin pompası motora benzin pompalıyor (sessiz bir ortamda dinlersen benzin pompasının bir süre çalıştığını duyarsın) o ses bitiminde basarsan hemen alması lazım. Tabi ateşleme ve yakıt sisteminde herhangi bir aksaklık yoksa. Yine bir sıkıntın olursa dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışırım.
  • Hocam ben hep dizel arac kullandigim icin en az 5 sn beklerim zaten nolursa olsun ama bu gec calisma isi normal degil. Bir iki lpg ustasi ismi aldim onlar da ayni derse degistirtmeyi dusunuyorum. Ayrica buji buji kablosu da degistirteyim diyorum. Dün hava filtresi ve lpg filtresini degistirdim. Yağ yeni dedi usta gerçi sentetik yağda belli olmuyor diye biliyordum ama. Bir de trigeri değiştireyim diyorum. Başka ilgilenmem gereken bir yeri var mi acaba periyodik olarak? Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PalioGo_32 P kullanıcısına yanıt
    Önerim bujileri Bosch platinium-iridium bujilerden tercih etmen. Ve buji kablolarını da kesinlikle orjinal lancia al. Ben buji kablolarını yan sanayi alma gafletinde bulundum. Zırt pırt yerinden çıkıyor ve ilk sökmede elinde kalıyor. Elin değmişken yağ, yağ filtresi, triger, V kayışlarını değiştirt. Bir de önceki mesajda bahsettiğim termostat olayına bakarak ol. Hararet çizgisi rampa aşağı, rampa yukarı veya aşırı trafik vs. durumlarda sürekli tam ortada olmalı. Aşırı düşme gibi durumlarda bil ki termostatın açık kalmıştır. Bu da direkt yakıtı km'de 4-5 kuruş kadar etkiliyor. Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama hava ne kadar sıcak olursa olsun aracın lpg ayarlarını ilk benzinde çalışacak şekilde ayarlatman. Bazı iş güzar ustalar -başıma geldi- benzinin boşa gitmesin diye direk lpg'de çalışacak şekilde ayarlama taraftarı oluyor bu da geç çalışma sebebi. Onun dışında aşırı yağmurlu havalarda kapı içlerinde su birikebilir sıkıntı yaratacak bir durum değil kapı altlarındaki tahliye delikleri çamur vs ile tıkanıyor. Bu sebeple arabada su dolu bidon sesi duyuyorsun :) Albea ve palioda bu durum mevcut. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Tekrar hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
  • Ya dostlar palio 2008 model arabamda direksiyonu tam kökleyince (sağa-sola) boğuk bir ses geliyor alttan sabit bir şekilde, nasıl desem sanki bi yer hava kaçırıyor gibi (kulaktan kulağa fark eder tabi). Tam kıvırmadan dönüşlerde herhangi bir ses falan yok. Nedeni ne olabilir acaba?
  • nemkate kullanıcısına yanıt
    hocam o sesin gelmesi normal arabanin direksiyonunu tam cevirmeden donm3k daha uygundur.direksiyon pompasindan geliyor ses.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Birde arkadaşlar benim araba arada bir titreme yapıyor geçen dikkat ettim.
    Araba çalışırken kapıyı açıyorsun araba titriyor, ya da sis farini acıyorum araba titriyor. Ayrıca 3-5 saniye aralıklarla titreme yapıyor bazen bunun sebebi de çok ilginç belki başına gelen olmuştur. Sürücü kapısının içinden mi altından mi bilmiyorum çat çat diye farklı tonlarda 5 saniye de bir ses geliyor, ne zaman ki o ses gelince araba titriyor. Bazı zamanlarda o ses gelmiyor işte o zamanda araba hiç titreme yapmıyor. Acaba bir yerde şase mi oluyor elektrik aksaminda akude mi problem var anlayamadım

    Sürücü kapısından gelen sesi çözdüm arkadaşlar, sol camı tam sona dayayınca herhalde cam motoru halen çalışmaya devam ediyor arada çat çat ses geliyor. Bu durumda elektrik aksamından dolayı arabayı titretiyor. Camı çok hafif aşağıya indiriyorum sorun düzeliyor ses falan kalmıyor böylece titremede olmuyor.
    Ama arabada elektrik adına çalışan hangi düğme varsa basında titreme yapıyor sonra düzeliyor. Bunun çözümüne henüz ulaşmış değilim.

    Biraz gaz verin, arabayı devir 2-3 bin filan iken kapıyı yada farı açın. Titreme bu şekilde olmuyorsa şarj dinamosuna bakım yaptırın, kömürleri bitmiştir muhtemelen. Yine de yapıyorsa; Şase bağlantısını kontrol edin, pas-kir varsa zımparalayıp temizleyin, bağladıktan sonra ince bir katman gres sürün, akünün kutup başlarını çok kirliyse güzelce temizleyip takın, sonra üzerini ince bir katman olacak şekilde gres yağıyla kaplayın. Belli ki bir lamba yanınca elektrik yetiştiremiyor araç. Akünün durumu kötüyse yenileyin.

    Bir tavsiyem de cam motorunu mutlaka söküp kontrol edin. Kısa devre ve dolayısıyla kaçak yapıyorsa (içeride kıvılcım filan atıyor olabilir, o çıt çıt sesleri yani) yangına sebep olma riski var! Sigortaya bağlı mıdır değil midir cam motorları emin olun en azından..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick_k_v

    Arkadaşlar s.aleykum. bende 2003 model palio 1,2 16v full modeli var. aracın orjinal teybini sökmek istemiyorum. blaupunkt marka kaset calar var. buna usb aux girişi yapılabiliyor mu? sağ üstte bi tuşa bastığımda "no cd" yazıyor ekranda. sanırım cd changer takılabliyor. bi yardımcı olursanız sevinirim arkadaslar.

    Ben kaset adaptörü taktım kullanıyorum. Kaset adaptörü ile aux imkanı oluyor. Yalnız kaset adaptörü alınca kaseti vidalarını söküp içindeki plastik dişlileri sökün, yoksa kaset yok gibi algılayıp teyp otomatik olarak radyoya atıyor. Hem sökünce kaset sesi de azalıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Ya dostlar palio 2008 model arabamda direksiyonu tam kökleyince (sağa-sola) boğuk bir ses geliyor alttan sabit bir şekilde, nasıl desem sanki bi yer hava kaçırıyor gibi (kulaktan kulağa fark eder tabi). Tam kıvırmadan dönüşlerde herhangi bir ses falan yok. Nedeni ne olabilir acaba?


    Tüm hidrolik direksiyonlu araçlarda direksiyonu köküne kadar çevirmek hem bahsettiğiniz sese hem de direksiyon pompasının zorlanmasına sebep olur. Sürekli yaparsanız ileride sorun çıkarır. Tam çevirmeyip azıcık boşluk bırakarak kullanmaya alışın.
  • acemi 2005 pailo dizel sahibiyim, sol ön far park ve uzunda iyi yanıyor ama kısa ampulü patlak herhalde aynı park ışığı gibi yanıyor, kısa ampul olarak nerden ve nasıl bir şey almam gerekir bu ampullerin watı var mı,bir de kendim değiştirebilir miyim?
  • gecekusu3006 kullanıcısına yanıt
    Anladım kardeşim çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiler aracımın hidrolik direksiyon sıvısını kontrol edeyim diyorum, nerede bu direksiyon hidroliği,aracı incelesem bulurum veya görmüşümdür belki ama yine de sorayım dedim. İlk kasa 1.4 motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    Aracın kaputunu açınca,soluna doğru bak dipte..Araca göre aracın sağ tarafında camın hemen altında..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim abicim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecekusu3006

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Birde arkadaşlar benim araba arada bir titreme yapıyor geçen dikkat ettim.
    Araba çalışırken kapıyı açıyorsun araba titriyor, ya da sis farini acıyorum araba titriyor. Ayrıca 3-5 saniye aralıklarla titreme yapıyor bazen bunun sebebi de çok ilginç belki başına gelen olmuştur. Sürücü kapısının içinden mi altından mi bilmiyorum çat çat diye farklı tonlarda 5 saniye de bir ses geliyor, ne zaman ki o ses gelince araba titriyor. Bazı zamanlarda o ses gelmiyor işte o zamanda araba hiç titreme yapmıyor. Acaba bir yerde şase mi oluyor elektrik aksaminda akude mi problem var anlayamadım

    Sürücü kapısından gelen sesi çözdüm arkadaşlar, sol camı tam sona dayayınca herhalde cam motoru halen çalışmaya devam ediyor arada çat çat ses geliyor. Bu durumda elektrik aksamından dolayı arabayı titretiyor. Camı çok hafif aşağıya indiriyorum sorun düzeliyor ses falan kalmıyor böylece titremede olmuyor.
    Ama arabada elektrik adına çalışan hangi düğme varsa basında titreme yapıyor sonra düzeliyor. Bunun çözümüne henüz ulaşmış değilim.

    Biraz gaz verin, arabayı devir 2-3 bin filan iken kapıyı yada farı açın. Titreme bu şekilde olmuyorsa şarj dinamosuna bakım yaptırın, kömürleri bitmiştir muhtemelen. Yine de yapıyorsa; Şase bağlantısını kontrol edin, pas-kir varsa zımparalayıp temizleyin, bağladıktan sonra ince bir katman gres sürün, akünün kutup başlarını çok kirliyse güzelce temizleyip takın, sonra üzerini ince bir katman olacak şekilde gres yağıyla kaplayın. Belli ki bir lamba yanınca elektrik yetiştiremiyor araç. Akünün durumu kötüyse yenileyin.

    Bir tavsiyem de cam motorunu mutlaka söküp kontrol edin. Kısa devre ve dolayısıyla kaçak yapıyorsa (içeride kıvılcım filan atıyor olabilir, o çıt çıt sesleri yani) yangına sebep olma riski var! Sigortaya bağlı mıdır değil midir cam motorları emin olun en azından..

    Gaz verince pek anlaşılmıyor ama kardeşim bir kaç denememde titremedi diyebilirim. Digğer dediklerine de uygun bir zamanda bakacam. Motorum çok kirli zaten akü başlarıda en son öyleydi. İnşallah dediğin şekilde çözülür. ALLAH razı olsun.
  • 
Sayfa: önceki 431432433434435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.