Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (435. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
913.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 433434435436437
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam dostlar, Palio mu sattım. Yeni araç arayışındayım, aldığımda bilgi veririm. Buralardayım bi yere gitmiyorum. Ama eski hızım olmayabilir. Görüşürüz...
  • erman83 E kullanıcısına yanıt
    ne almayı düşünüyosun abi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erman83

    Selam dostlar, Palio mu sattım. Yeni araç arayışındayım, aldığımda bilgi veririm. Buralardayım bi yere gitmiyorum. Ama eski hızım olmayabilir. Görüşürüz...

    Hayırlı olsun. Kaça sattin
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de bir süredir bir iki sorun var. Maddi kısıtlılıktan dolayı üstüne düşmek gelmiyor içimden. Sorunlar şöyle.

    Arka fren sistemini kampanalar ve pabuçları komple değiştirerek yenilemiştim geçtiğimiz temmuzda. Toplam 300 TL'ye mal oldu işçilikle. Parçalar 240 TL tutmuştu..
    Fren yenilendikten sonra fren performansım mükemmel oldu fakat frene basarken sürekli tık tık tık ses geliyor, halen geliyor bu ses. Takan usta nomal, bu zamanla alışınca keser demişti ama kesilmedi. Fren pedalında tıkırtıyı ayağımda hissediyorum.. Sanki, abs gibi ama araba ne kadar hızlıysa tıkırtı o kadar hızlı geliyor, yavaşladıkça tıkırtı da yavaşlıyor.

    İkinci problem, sağ arka taraftan amortisörden ya da amortisör takozundan geldiğini düşündüğüm tıkırtı sesleri var. Küçük çukurlarda kendini çok belli ediyor fakat sert bir çukura düşsem anlaşılmıyor (yüksek çarpma sesi geldiği için kamufle olduğunu düşünüyorum) ve bu tıkırtı 80-120 km/sa hızlara ulaştığımda sürekli tık tık tık şeklinde geliyor. Küçük çukurlarda gelmesi amortisör patlak gibi hissettirse de hızlanınca sabit olarak gelmesi sanki tekerleğin içinden geliyormuş gibi düşündürüyor.

    Aklıma gelen bir başka ihtimal de bu iki sorunun aslında birbirine bağlı olması, ki frene basınca gelen ses ile hızlıyken gelen ses birbirine benziyor.

    Arka amortisör, helezonlar ve takozların parça maliyeti sağ sol komple 400-500 TL kadar tutuyor. İmkanım olsa komple değiştirmek istiyorum da işte...

    Sanayideki ustam helezon kırıksa oradan geliyordur dedi ama test sürüşü yapmadan söyledi bunu, çok güvenemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bona

    Arkadaşlar Selam
    2005 yeni kasa 1.3 dynemic aracıma uzunlara h7 led uygulaması yaptım
    oldukca güzel aydınlatması oldu ve sellektör yaparken şimşek etkisi çok güzel

    hhttps://www.youtube.com/watch?v=oNxeq_-j6VQ



    Çok güzel olmuş hakikaten, hayırlı olsun. Nasıl yaptınız? Kendiniz mi yaptınız, bir yere mi yaptırdınız? Maliyet ne kadar oldu? Anlatırsanız ben de yapmayı düşünebilirim. Selektör yapmak gelmiyor içimden bu arabada Aheste aheste yanıyor selektör. Kolu çektikten bir iki saniye sonra anca görülüyor selektörüm
  • Arkadaşlar tapaları sonunda değiştiddirdim. Resmen tapalar ilistire dönmüş delik deşik olmuşdu usta baya uğradı tam 6 saat 100 tl ödedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhsyhn*34 S kullanıcısına yanıt
    Yeni tapalarin iç yuzeylerine lehim sardiysaydin..Bir daha pas yapmaması için..Lehime pas işlemiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s.a arkadaşlar kolay gelsin bişey sormak istiyorum. benim arabamın yayları çok yüsek araba haddinden fazla yüksek duruyo arkalar. saydım yaylar 9 dişten oluşuyo.. mesela ben onların 2 tanesini kestirsem 7ye düşürsem azcık araç basılsa. konfor olarak çok kaybım olur mu ? üzerindekiler orjinal yay bi bozulma olur mu yoksa hissedilmez mi ? çünkü fazla basmak istemiyorum . bu arada araç polo 2000 model. bide kestirmek kaç para ?

    cogu önermiyo konforu bozulur diye ama bilemedim.
  • Vallahi hic aklıma gelmedi,zaten bayağı bir uğraştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhsyhn*34 S kullanıcısına yanıt
    Ben de nasil atladiysam,sana hatirlatabilirdim yaptirmadan once..saglik olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    A.s. kardesim prensibin olsun,orjinallikten sasma..Aracin alcalir Bu da sana yol tutusta olumlu yansir ancak yukte tekerler camurluga surtebilir..Yaylanma olumsuz etkilenir yani yol konforu düşer..Daha sert amortisör kullanman gerekir..Çünkü alcalan aracın yaylanmak için toleransı azalır.Modifiye işi oyle bir iştir ki,çorap söküğü gibi bir sonraki adımla uğraşmak zorunda kalirsin..aracı hızlandırırsın,sonrada durdurmak için frenleri güçlendirirsin:)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    A.s Yayları kestirme yerine soğuk pres yaptıran çok var, araç basmak için genelde soğuk pres yapıyorlar.

    Kendimden örnek vereyim. İlk kasa palio kullanıyorum orjinal yayları oturmuş, ben herhangi bişey yaptırmadım. Artı ve eksi olarak kısaca tarif edeyim.
    Lastikle çamurluk arasına 4 parmak girmiyor. İlk zamanlar yani araç yüksekken 100 km üzeri hızlarda araçda havalanma hissi vardı direksiyon boşa çıkmış gibiydi. Virajlarda özellikle çevre yollarında keskin virajlarda araç yana yatıyordu.

    Yaylar oturduktan sonra 100 den sonra eskiye nazaran daha iyi ve kararlı oldu pek tedirgin etmiyor. Virajlarda yana yatması epeyce azaldı devrilrcek hissi kalmadı. Çok hızlı girdiğimde aracın hafif hafif kayıyor gibi geliyo ama eskiye nazaran daha güvenli gibi.

    Bozuk yollarda eskiye nazaran daha rahatsız, örneğin metal hız kesiciden geçerken aracın hızkesiciye çıkıp indiğini vuruntu şeklinde hissediyorum. Arabayı kullananlar soruyo buarada neden böyle takoz gibi hiç esnemiyo diyen dahi var.

    Lastik ebatları orjinal çamurluğa sürtme yapmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunc52 -- 28 Şubat 2016; 22:18:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili arkadaşlarım. Oncelikle merhaba. Araci alali 6 ay oldu ama araniza anca katildim. Bu sayfada yardimlasma gercekten guzel. Neticesinde bende uye olmak istedim. Arac 98 palio hl. Sorun ise, alt havalandirmanin oldugu yerden beyaz sigara dumani gibi duman gelmesi. Lakin kokusuz bir duman. Pek emin olmamakla birlikte kalorifer peteginden oldugunu soylediler.yorumunuz nedir. Simdiden tesekkurler ilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu kulüpteki yardımlaşmayı hiç bi grupta görmedim nerdeyse hiç bir mesaj karşılıksız kalmamış Allah hepinizden razı olsun
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oOoSöNMeZoOoO -- 28 Şubat 2016; 23:45:48 >
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    Hocam önceki aracımın yayları kesikti 1 sene kullandım kullanmaz olaydım hala kalça kemiğim sızlıyor bozuk yollarda illallah ettirir çukurlarda direkt olarak şaseyi zorlar aman diyim kestirmeyin.Press olaylarına girişmenizi hiç tavsiye etmem arkadaşımın araçta vardı yay kırıldı hali perişan...Coilover ve air süspansiyonlu arabada kullandım air suspansiyonlu aşırı maliyetli ve riskli o seçeneği direk eliyorum geriye coilover kalıyor önlere coilover yaptırarak hem konfordan çok ödün vermezsiniz hemde aracı kullanım amacınıza göre indirip kaldırabilirsiniz bu işlemin maliyeti 300TL ile 600 TL arasında değişmektedir.Ama unutmayınız ki fabrikanın çıkardığının aksine yaptığınız her şey araca zarar verme kapasitesine sahiptir.

    EK:Şunuda aklımızdan çıkarmamakta fayda var orjinal dışındaki yay sistemi yol tutuşunu her zaman olumlu etkilemez.Yayı kestirdim,spor yay attım 150 ile viraj dönüyorum olayındaki tek doğruluk payı pürüzsüz ve yeni atılmış asfaltta yapıldığıdır,arabada 4 kişi olmamıza rağmen viraj dönerken yolun dalgalanmasından dolayı basık olan aracımı virajdan çıkardı spin attırdı.Şöyle düşününki fabrika zaten 7 bakla yay ile daha iyi olduğu kanısına varmış olsaydı 7 bakla yay koyardı 9 koymasının altında eminim bir çok sebep vardır.
    Evet palio yol tutuşu çok iyi olan bir araç değil veya estetik olarak çamurluk-teker görünüşünde çok iyi değil ama burada yapacağımız basit bir yay kesme işlemi ciddi zararlar verebilir(Kısa sürede ön takımın dağılması,kazaya sebebiyet,araç şasesine baskı,elektrik elektronik aksama zararlar,araç içindeki seslerin artması vs)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuppie06 -- 29 Şubat 2016; 1:03:33 >
  • ben gittim spor yay aldım tabi eski konforu yok ama en azından riski de yok patlama çatlama derdi yok tertemiz biniyorum... su selektor olayı cıdden benımde hosuma gıttı nasıl yaptıgınızı anlatırsanız sevinirim :)
  • 100km hız ile giderken beni ortalama 130 150 ile solluyan aracin rüzgarı aracı savuruyor resmen bu olay sizin de basiniza geldimi arkadaşlar. Ben bundan nefret ediyorum sanki solluyan aracin hava akimina kapiliyorsun gibi oluyor.
    Ama virajlarda felan savrulma yok gayet iyi tabi belli hızlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Ben de nasil atladiysam,sana hatirlatabilirdim yaptirmadan once..saglik olsun..

    Aynen erdem hocam sağlık olsun,bunlarda bi 10 sene götürur herhalde. Tabi antifiriz li kullanilirsa
    Aractan çıkan tapaları görüncegözlerime inanamadim her tapa ta 3,4 tane delik vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ustlar varya hep işin cakaliginda tabi bazılarını tenzi ederim.
    Adam suphelendigi tapayi söktü haliyle delikdi,öbür tapalara gerek yok dedi onlarda birşey gorunmuyor dedi.
    Olmaz dedim hepsini degiselim sonuçta onlarda delikdir dedim,neyse bunu zor zahmet razı ettim tabi söktü bi baktı onlarda delik. Bu bozuldu tabi, egsozu sokerkende ısı yalıtım sacı var onun da bağlandığı civata yi kırdı,bide tornaciya bayildik para.
    Egzos kaçırıyor simdide manifoltun oradan muhtemelen iyi sıkamadi,zaten ilk takdigindada kaçırdı sonra tekrar sökdü sıvı conta sürdü metal contanin üstün.
    Usta bu sıvı conta yanmazmi,yaninca tekrar kacirmazmi dedim kaçırmaz dedi. Tabi yine ben haklı çıktım.
    Anliyacaginiz istanbulda işini temiz yapan usta sayısı parmakla sayılır malesef.
    Allah bu ustaların eline kimseyi düşürmesin,o yuzden Aracımin çoğu bakımını kendim yapmaya çalışıyorum ama bazi durumlarda mecbur kalıyoruz işte bunlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhsyhn*34 S kullanıcısına yanıt
    butun paliolarda var bu muhabbet..3 farkli palio ile sabit denedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 433434435436437
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.