Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (383. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 381382383384385
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ofset degeri yani ET değeri yükseldidikçe jant içeri giriyor

    ET değeri düştükçe jant dışarı çıkıyor

    Benim jant 1.5 cm içeri girse sorun çözülür mesela

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. 2005 model Fiat Palio 1.2 8V aracımız var ve araç 156 Bin kilometrede. Motordan üfleme sesi gelmeye başladı ve aynı zamanda bakım zamanı geldi. Arabaya LPG takılmadan önce bakımları yetkili serviste yapılıyordu. Fakat LPG takıldıktan sonra babam yetkili servis yerine bir arkadaşını yanında bakım yaptırmaya basladı. Artık araba ile ben ilgilenmek istiyorum acaba yetkili servise götürsem aracı bakarlar mı yoksa özel servise mi gitmek gerekiyor. Eğer özel servise gitmemiz gerekiyorsa İstanbul Maslak-Sarıyer civarında özel servis önerirseniz sevinirim.

    Bakımda muhtemel yapılacaklar :

    - Hava filtresi değişimi
    - Fren balata değişimi
    - Belki triger kayışı değişir
    - Motordan gelen ses motor kulakçığı ya da takozu büyük ihtimalle

    Bu yapılacaklara göre bir fiyat verebilir misiniz. Teşekkürler şimdiden.
  • LooKTeri L kullanıcısına yanıt
    yetkili servis çok pahalı.
    o yüzden iyi bir ustaya götür...ilk 3 madde deeğişimi sanayide çok fazla tutmaz.en fazla 300. diğerini bilmiyorum
  • LooKTeri L kullanıcısına yanıt
    bu bakımlar için özel servise gitmeye değmez bence ama maddi konu sıkıntı değil derseniz tabikide özel servis.
  • LooKTeri L kullanıcısına yanıt
    sadece triger değişimi en az 300 tutar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LooKTeri L kullanıcısına yanıt
    Hava filtresi 10 TL
    Fren Balata 50 TL (çift)
    Triger Kayışı 150-200 TL
    Motor Kulağı 50 TL
    Motor Yağı 65 TL (Castrol Magnatech 10W-40)
    İşçilik 150-160 TL
    TOPLAM 475-535 TL civarı. Sanayi fiyatları...
  • alpert2001 kullanıcısına yanıt
    Bunlar 2006 model için en az 800 1000 tl civarı

    Bu fiyatlar normal mi 2006 palio için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık iki yıldır 2003 Model 1.2 16 valf Fiat Palio sahibiyim. Kendi yaptırdığım bakımların rakamları yaklaşık olarak. 2003 ile 2006 model arasında motor farkı yoksa periyodik bakımda, kullanılan parça ve işçilik fiyatları da aynı seviyelerde.
  • Arkadaşlar merhaba bende dün itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım.
    2005 Palio Speedgear 1.2 16v(mk2)

    Bir sorun olacak yardımcı olacak ark.lara şimdiden tesekkurler. Gösterge panelinde sol en başta kırmızı işaret var (klavuzda vites kutusu arızası yazıyor) bu otomatik viteslerin bakımı çokmu pahalı ve neden bu ışık yanar bilginiz varmi. Araç 110 binde. Benden önceki de umursamamış hic.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar elime bi miktar para geçti palio mu değiştirmeye karar verdim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-2006-model-dizel-hyundai-accent-orjinal-120%2C000-km-232508018/detay

    sizce bu arabaya bu para verilir mi ? yada biraz daha bekleyip fiesta falan mı almalıyım şuan en fazla çıkacagım 19-20 bin lira gibi bi fiyat bu araç nedense çok hoşuma gitti full özellikleri var benim palip da lima yoktu yazın çok sıkıntı çekiyodum siz ne önerirsiniz ?
  • Bu aractan bi akrabamda vardı şehir içi ne yaptımsa 45 50 kuruştan az yaktıramadım diyor du

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar.
    Aranıza katılalı 5 ay oluyor. Aracım 99 Palio 1.6 16v. Bundan 2 ay evvel motordan şıkır şıkır ses geldiğini işittim. Sanayiye götürdüğümde kadehlerden kaynaklanıyor değişmesi lazım dediler değiştirdik. Ancak ses kesilmedi tekrar aynı ustaya götürdüm bu seferde yağ pompası değiştirdi sonuç yine hüsran. Ustayla biraz takışınca başka bir usta buldum ona götürdüm. Bu arada 2. ustaya gidene kadar ne elektrikçi kaldı gitmediğim ne de gazcı. Tabii haliyle motor açılıp kapanınca bir sürü ayarı kaçtı arabanın. Gaz yememeye başladı önceleri. İlk aldığımda filtreden motora giden o kalın boruyu eskiden ek yerlerini elektrik bantlarıyla çok güzel muntazam bir şekilde sarmışlardı. İlk götürdüğüm usta bu boruyu gelişi güzel yerine oturtturdu ve sağından solundan açıklıklar kaldı. İkinci götürdüğüm usta bunun sorun olmayacağını bu arabanın enjektörlü olduğunu söyledi.

    Neyse yine takılmadım mevzuya ama araç gaz yemiyor özellikle 2. vites de sanki arkadan çekiyorlarmış hissi veriyor. Bu sorunu gazcı halletmişti fakat oda gaz enjektörlerin de tıkanıklık veya problem olabileceğini söyledi ve şimdilik idare eder dedi. Arabanın çekişi bile düzelmişti. Ama vakit geçince yine aynısı oldu. Şimdilerde ise o küçük problemleri mumla arar oldum. 2. gittiğim usta yağ pompasının çakma olduğunu yağlama yapamayınca anladı zaten bozulmuştu değiştirdik orjinalini taktık. Şıkırtı sesi devam ediyor. Etsin artık vazgeçtim ama şimdide araç benzin pompası arıza verdi meğer oda çin malıymış.

    Neyse usta dedi ki elektrikçiye göster. Gösterdim orada şaka gibi çalışmaya başladı şimdide harika çalışıyor. Çalışıyor ama 3 gün evvel devir göstergesi 2000 d/dk da takılı kaldı. Acaba gaz telimi diye düşündüm kontrol ettim değil. Sonra kendi kendine normal rölantide çalışmaya başladı. Gayet iyi çalışıyor ama yolda özellikle ısınınca gaza basıp bırakınca rölantiye düşerken stop ediyor. Normal hızda giderken gaz pedalından ayağımı çekince motor freni yapar diye biliyorum ama çok uzun sürede yavaşlıyor.

    Ne yapacağımı bilmiyorum ustalar sağ olsun arabadan da soğuttular. Bu gibi sorun yaşayanınız var mı? Varsa nasıl çözdünüz?
  • taiphun kullanıcısına yanıt
    Aracı benzin ile kullanın,ayni sorunlar devam edecek mi bakin..Hangi sorun devam edecek ise yada etmeyecek ise ona göre hareket edilir..Birinci adım benzinle kullanmak..Zorda kalırsanız yetkili serviste aracin çalışma parametrelerini kontrol ettirebilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar palio 1.4 EL aracımdaki bazı sorunları sizlerle paylaşacağım yardımlarınızı bekliyoruz.
    1-Araç sabahları çalıştığında rölantisi 1800lerde ve kısa mesafe kullanıyorum aracımı bana rölanti yüksek gibi geldi ve motor ısındıktan sonra bile rölanti 1000-1100 aralığında olması gereken 800 civarı değilmidir?(
    2-En önemli sorun ise araç 2000 devire gelince lpgye geçiyor(düz sistem lpg) ve zangır zangır titriyor benzinde hiç sorun yok direksiyon ve kaput aşırı sallanıyor lpg ayarı yaptırdım v.s ama olmadı bu beni fena halde rahatsız ediyor.Bunu nispeten azaltmak için sabahları önce benzine alıyorum ve yaklaşık 1 dakika sonra lpg anahtarından lpgye geçiyorum bu şekilde araca bir zarar gelir mi?
  • Arka amortisörler tahmini ne kadara patlar

    Yakın zamanda arka amortisör değiştiren var mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi geceler arkadaşlar bugün depoyu fulledim 100 km si şehir dışı 50kmsi şehir içi olmak üzere sürdüm arabayı sonra dönüşte gazı tekrar fulledim 25 liraya fullendi yani 20 kuruştan az yakmış bide 40-50 km bayağı bi trafik varken eeskişehir trafiği bilen bilir dur kalk dur kalk. Maşallah yani bu arabadan daha az yakan bi araç var mı diye merak ediyorum gerçi birazda benim sürümüne bağlı düşük devirde 80-100 arası gidip geldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzinde rolantide titreme gazda hafif titreme var. ayrıca araç su eksiltiyor.

    lpg ile 10 lt yakıtla ortalama 50-60 km yapabiliyorum.

    sizce bu fazla yakıt sorununu nasıl düzeltebilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panamalı Hasta

    benzinde rolantide titreme gazda hafif titreme var. ayrıca araç su eksiltiyor.

    lpg ile 10 lt yakıtla ortalama 50-60 km yapabiliyorum.

    sizce bu fazla yakıt sorununu nasıl düzeltebilirim?

    Bence sen benzine geç hocam:) Ben 50 tl benzin ile istanbulda şehir içi kullanımda 120 130 km yapıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panamalı Hasta kullanıcısına yanıt
    lpg beyni bozulmuş olabilir. aynı sıkıntılar bende de vardı kaç kere motorcuya gittim. elektrikçiye gittim. kablolar kelepçeler değişti. fayda etmedi.
    gazcıya gidince adam senin beyin ölmüş dedi. bir değiştirdi. şimdi ş. içi 17-18 kuşu ş.dışı 14 kuruş yakıyor. titreme bitti. su eksiltme yok.
    soğutma suyunu iyice kokla gaz kokusu geliyorsa kesinlikle lpg beyni değişecek.
  • 50 tl lpg 293 km İstanbul Sehirici

    1.4 fire enjeksiyon lu model 2006

    tekrar dan 100 tl lpg 523 km

    sizin araçta sorun var bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 381382383384385
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.