Şimdi Ara

.::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::. (1563. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
46.961
Cevap
182
Favori
3.006.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15611562156315641565
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AnatoliA

    quote:

    Orijinalden alıntı: aaen

    quote:

    Orijinalden alıntı: _AnatoliA

    Arkadaşlar merhabaa.

    geçenlerde arabamın çalışmadığıyla ve sentesiyle ilgili sıkıntılarımı sizinle paylaşmıştım.
    Kendi başıma yaptığım kontrolde usta tarafından ayarlanan sentenin bozuk olduğunu tahmin ediyordum, çünkü araç (marea hlx 5 silindir 154 hp) eskisi gibi çekmiyor ve yakıtıda çok fazla tüketiyordu. ayrıca motor yanma odası compressor basıncını ölçtürdüm düşük çıktı (1:8,5 - 2:8 - 3:8 - 4: 9,5 - 5:8,7 bar). ustaya şikayetimi belirttim cevap olarak; benden önceki bakan kişi sübaplarını eğmiş olabilir ben senteyi ayarladım. bunun üzerine motora girdim sentesini kontrol ettim. (tabi gerekli ekipmanları temin ederek)

    sentenin bozuk olduğunu görünce (o an ustayı andım kulağı çınlamıştır) ertesi gün boş bir dükkan buldum (tabi çekicinin arabayı alabileceği bir yer ) motoru kulaklarından ayırarak triger koruma kapağını söküp gerekli sente ayarını gerçekleştirdim, marşa bastım ve araç çalıştı
    sonrasında aracı test ettim eski performasına dönmüştü sonra yola vurdum 190'ı banamısın demedi (yol bitti). şimdi tekrar oda basınçlarını ölçtüreceğim istediğim değere ulaştımı ona bakacağım

    bu araç 3 usta gördü, 3. usta çalıştırmayı başardı ama böyle çalıştı. hepsinin arkasını ben topladım ve hala da topluyorum yağ kaçağı gördüm şükür korkulacak biyerde değil. bu 3. usta civatanın birini diş sıyırtmış. bu; motor şasesine bağlanan klima, şarj ve hidrolik pompa grubu aksağamının bağlantı civatası.

    evet arkadaş başıma büyük şeyler geldi, büyük işler öğrendim ve alnımın akıyla çıktım. bununla ilgili resimleri fırsat bulduğumda sizinle paylaşacağım.
    bu arada ben makina mekanik teknisyeniyim, daha önce arabam olmadığından otomobil motoruyla ilgilenmemiştim şimdi çok keyifli bir uğraş olduğunu fark ettim.
    Artık sıkıldıkca sente ayarına bakar, motorunu indirir toplarım

    iyi ki makine teknisyenisin yoksa zor çıkardın bu işin içinden. tekrar geçmiş olsun.

    aaen kardeşim sağolasın
    başımıza geldi çektik. sonucu bana maddi olarak çok kaybettirsende kazandırdığıda oldu.


    umarım ustalara fazla ihtiyaç duymadan kendi işiniz kendiniz görürsünüz hayırlı muvafakiyetler dileğiyle,ben şahsen kendim ustalara hiç gitmek istemiyorum kendi işimi hep kendim halletmek taraftarıyım,adamlar ufak bir işe bir sürü para istiyor yaptığı işede hiç itina göstermiyor malum sürekli aynı işi yapıyorlar ya artık bıkmışlar sanırım onlarda haklı




  • BENDE ŞUANDA 2004 MODEL FİAT MAREA LİBERTY MODEL ARABA VAR.ARAÇTA ATİKER MARKA LPG SİSTEMİ MEVCUTTUR. İSTER SABAH SOĞUK HAVADA OLSUN İSTER SICAK HAVADA OLSUN ARABAYI ÇALIŞTIRDIĞIM DA BELLİ BİR ISIYA GELDİĞİNDE GAZA GEÇMESİ GEREKİYOR.AMA BENİMKİ HER NE DENSE TAM BENZİNDEN GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDİYOR.MOTORUN ISINMASI YADA SOĞUK OLMASI FARKETMİYOR SÜREKLİ BU SORUNU YAŞIYORUM.ATİKER MARKA TÜPÜN BEYNİ DEĞİŞTİ BİR İŞE YARAMADI AYARLARI YAPILDI İŞE YARAMADI.EN SONUNDA DEDİLER BOĞAZ KELEBEĞİNİN DEĞİŞMESİ GEREKİYOR DEDİLER ONU DEĞİŞTİRSEM 540 LİRA AMA DEĞİŞTİRİP TE AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VAR ONDAN DOLAYI GÜVENEMİYORUM.ARACIN BEYNİNDE SORUN OLABİLİR DEDİLER.BOĞAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLETTİM (FAKAT BİR KISMINI TEMİZLEYEBİLİYORSUN POTANSİYOMETRE TARAFI PRESLİ BİR ŞEKİLDE OLDUĞU İÇİN AÇAMIYORSUN)BİR ARA ROLANTİ BOZUKLUĞU VARDI ONU KABLO DESTEKLERİ İLE HALLETTİK.ARAÇTA ZATEN BENZİNDE KULLANILDIĞINDA HİÇBİR SIKINTI YOK CANAVAR.GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDERKEN ARABAYI DEBRİYAJDAN VURDURUP GAZA GEÇİRDİĞİMDE DE GAZDA BİR SIKINTI YAŞAMIYORUM ARABA GAYET GÜZEL GİDİYOR.TEK SIKINTIM BENZİNDEN TÜPE GEÇERKEN STOP ETMESİ.BIKTIM ARACI VURDURA VURDURA GAZA GEÇİRMEKTEN.BİR GÜN ENJEKTÖRLER MOTORUN BİR YERİ ELİMDE KALACAK. LÜTFEN YARDIMCI OLUN BIKTIM BU DURUMDAN...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurur2335

    BENDE ŞUANDA 2004 MODEL FİAT MAREA LİBERTY MODEL ARABA VAR.ARAÇTA ATİKER MARKA LPG SİSTEMİ MEVCUTTUR. İSTER SABAH SOĞUK HAVADA OLSUN İSTER SICAK HAVADA OLSUN ARABAYI ÇALIŞTIRDIĞIM DA BELLİ BİR ISIYA GELDİĞİNDE GAZA GEÇMESİ GEREKİYOR.AMA BENİMKİ HER NE DENSE TAM BENZİNDEN GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDİYOR.MOTORUN ISINMASI YADA SOĞUK OLMASI FARKETMİYOR SÜREKLİ BU SORUNU YAŞIYORUM.ATİKER MARKA TÜPÜN BEYNİ DEĞİŞTİ BİR İŞE YARAMADI AYARLARI YAPILDI İŞE YARAMADI.EN SONUNDA DEDİLER BOĞAZ KELEBEĞİNİN DEĞİŞMESİ GEREKİYOR DEDİLER ONU DEĞİŞTİRSEM 540 LİRA AMA DEĞİŞTİRİP TE AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VAR ONDAN DOLAYI GÜVENEMİYORUM.ARACIN BEYNİNDE SORUN OLABİLİR DEDİLER.BOĞAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLETTİM (FAKAT BİR KISMINI TEMİZLEYEBİLİYORSUN POTANSİYOMETRE TARAFI PRESLİ BİR ŞEKİLDE OLDUĞU İÇİN AÇAMIYORSUN)BİR ARA ROLANTİ BOZUKLUĞU VARDI ONU KABLO DESTEKLERİ İLE HALLETTİK.ARAÇTA ZATEN BENZİNDE KULLANILDIĞINDA HİÇBİR SIKINTI YOK CANAVAR.GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDERKEN ARABAYI DEBRİYAJDAN VURDURUP GAZA GEÇİRDİĞİMDE DE GAZDA BİR SIKINTI YAŞAMIYORUM ARABA GAYET GÜZEL GİDİYOR.TEK SIKINTIM BENZİNDEN TÜPE GEÇERKEN STOP ETMESİ.BIKTIM ARACI VURDURA VURDURA GAZA GEÇİRMEKTEN.BİR GÜN ENJEKTÖRLER MOTORUN BİR YERİ ELİMDE KALACAK. LÜTFEN YARDIMCI OLUN BIKTIM BU DURUMDAN...

    Mesaji buyuk harfle yazman hos olmamis......

    Cozumun basit, birincisi tupun beyni daha asagiya monte edilmeli, ikinciside enjektorlerin manifolda dahada yaklastirilip yeni ayarla ve 2filteninde degismesiyle duzelir, benim 1.6mda oldugu gibi.

    Yanliz tum bunlar birarada ise yariyor.




  • Merhaba, marea hlx aracım var, bir kaç gündür çalısmama sorunu var, çalışmadığı zaman enjeksiyon lambası yanıyor ve araç ancak vurdurunca çalışıyor, cihaza bağlayıp baktık "Eksantirik sensörü arızası" verdi, sensörün değişmesi gerekiyormuş beş silindirim olunca herkes yapamaz dediler, bir ustaya yönlendirdiler o da parça hariç işçilik 250 TL alırım dedi. Sizin görüşleriniz nedir, bu tür bir olayla karşılasan oldumu cevabınız bekliyorum iyi akşamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi knalcaci -- 31 Ekim 2011; 23:01:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: knalcaci

    Merhaba, marea hlx aracım var, bir kaç gündür çalısmama sorunu var, çalışmadığı zaman enjeksiyon lambası yanıyor ve araç ancak vurdurunca çalışıyor, cihaza bağlayıp baktık "Eksantirik sensörü arızası" verdi, sensörün değişmesi gerekiyormuş beş silindirim olunca herkes yapamaz dediler, bir ustaya yönlendirdiler o da parça hariç işçilik 250 TL alırım dedi. Sizin görüşleriniz nedir, bu tür bir olayla karşılasan oldumu cevabınız bekliyorum iyi akşamlar

    arkadaşım merhaba .
    o sensör bosch da 235 tl idi. nerden biliyorum?
    benim araba sübap büktü gereken revize ve parça degişimi işlemleri gerçekleştirildikten sonra benim araçda çalışmadı.
    aynen bendede egzantrik sensörü hatası verdi. bence sorun sensörle ilgili değil.
    bana pm den cep telini gönder durumu anlatayım. usta konusunda acele etme.
    inşallah sorun büyük değildir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bond777


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurur2335

    BENDE ŞUANDA 2004 MODEL FİAT MAREA LİBERTY MODEL ARABA VAR.ARAÇTA ATİKER MARKA LPG SİSTEMİ MEVCUTTUR. İSTER SABAH SOĞUK HAVADA OLSUN İSTER SICAK HAVADA OLSUN ARABAYI ÇALIŞTIRDIĞIM DA BELLİ BİR ISIYA GELDİĞİNDE GAZA GEÇMESİ GEREKİYOR.AMA BENİMKİ HER NE DENSE TAM BENZİNDEN GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDİYOR.MOTORUN ISINMASI YADA SOĞUK OLMASI FARKETMİYOR SÜREKLİ BU SORUNU YAŞIYORUM.ATİKER MARKA TÜPÜN BEYNİ DEĞİŞTİ BİR İŞE YARAMADI AYARLARI YAPILDI İŞE YARAMADI.EN SONUNDA DEDİLER BOĞAZ KELEBEĞİNİN DEĞİŞMESİ GEREKİYOR DEDİLER ONU DEĞİŞTİRSEM 540 LİRA AMA DEĞİŞTİRİP TE AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VAR ONDAN DOLAYI GÜVENEMİYORUM.ARACIN BEYNİNDE SORUN OLABİLİR DEDİLER.BOĞAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLETTİM (FAKAT BİR KISMINI TEMİZLEYEBİLİYORSUN POTANSİYOMETRE TARAFI PRESLİ BİR ŞEKİLDE OLDUĞU İÇİN AÇAMIYORSUN)BİR ARA ROLANTİ BOZUKLUĞU VARDI ONU KABLO DESTEKLERİ İLE HALLETTİK.ARAÇTA ZATEN BENZİNDE KULLANILDIĞINDA HİÇBİR SIKINTI YOK CANAVAR.GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDERKEN ARABAYI DEBRİYAJDAN VURDURUP GAZA GEÇİRDİĞİMDE DE GAZDA BİR SIKINTI YAŞAMIYORUM ARABA GAYET GÜZEL GİDİYOR.TEK SIKINTIM BENZİNDEN TÜPE GEÇERKEN STOP ETMESİ.BIKTIM ARACI VURDURA VURDURA GAZA GEÇİRMEKTEN.BİR GÜN ENJEKTÖRLER MOTORUN BİR YERİ ELİMDE KALACAK. LÜTFEN YARDIMCI OLUN BIKTIM BU DURUMDAN...

    Mesaji buyuk harfle yazman hos olmamis......

    Cozumun basit, birincisi tupun beyni daha asagiya monte edilmeli, ikinciside enjektorlerin manifolda dahada yaklastirilip yeni ayarla ve 2filteninde degismesiyle duzelir, benim 1.6mda oldugu gibi.

    Yanliz tum bunlar birarada ise yariyor.

    peki bunları yapma amacım nedir onu anlamadım.beyin zaten yeterince aşağıda.aşağıya alınınca ne fark ediyor??enjeksiyonların manifota yaklaştırılmasının nedeni nedir??açıklarsanız sevinirim.teşekkür ederim..




  • Arkadaşlar Çok acil lastik önerisi lazım 185/65 r 14 janta ne marka alıyım 4 mervsim olarak ankara da yaz kıs idare edebilecek
  • bendede vardı sorun geçen hafta yaptırdım akslardan kaynaklanıyor demişti usta tamir olursa 50 değiştirirsek en fazla 150 tutar demişti söktü baktı aksların girdiği yuva gibi bir yer var o aşınmış onu değiştirdi sorun çözüldü parça 75 işçilik 25 toplam 100 lira
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borki

    selamlar bişey sormak stiyorum benim marea bugün 80-90 arası titreme yapmaya başladı ama boşa atınca titreme kesiliyor yani balans olmadığını düşünüyorum 80 den sonra kafa silkelemeye başlıyor nedendir acaba?

    bendede vardı sorun geçen hafta yaptırdım akslardan kaynaklanıyor demişti usta tamir olursa 50 değiştirirsek en fazla 150 tutar demişti söktü baktı aksların girdiği yuva gibi bir yer var o aşınmış onu değiştirdi sorun çözüldü parça 75 işçilik 25 toplam 100 lira
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurur2335

    quote:

    Orijinalden alıntı: bond777


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurur2335

    BENDE ŞUANDA 2004 MODEL FİAT MAREA LİBERTY MODEL ARABA VAR.ARAÇTA ATİKER MARKA LPG SİSTEMİ MEVCUTTUR. İSTER SABAH SOĞUK HAVADA OLSUN İSTER SICAK HAVADA OLSUN ARABAYI ÇALIŞTIRDIĞIM DA BELLİ BİR ISIYA GELDİĞİNDE GAZA GEÇMESİ GEREKİYOR.AMA BENİMKİ HER NE DENSE TAM BENZİNDEN GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDİYOR.MOTORUN ISINMASI YADA SOĞUK OLMASI FARKETMİYOR SÜREKLİ BU SORUNU YAŞIYORUM.ATİKER MARKA TÜPÜN BEYNİ DEĞİŞTİ BİR İŞE YARAMADI AYARLARI YAPILDI İŞE YARAMADI.EN SONUNDA DEDİLER BOĞAZ KELEBEĞİNİN DEĞİŞMESİ GEREKİYOR DEDİLER ONU DEĞİŞTİRSEM 540 LİRA AMA DEĞİŞTİRİP TE AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VAR ONDAN DOLAYI GÜVENEMİYORUM.ARACIN BEYNİNDE SORUN OLABİLİR DEDİLER.BOĞAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLETTİM (FAKAT BİR KISMINI TEMİZLEYEBİLİYORSUN POTANSİYOMETRE TARAFI PRESLİ BİR ŞEKİLDE OLDUĞU İÇİN AÇAMIYORSUN)BİR ARA ROLANTİ BOZUKLUĞU VARDI ONU KABLO DESTEKLERİ İLE HALLETTİK.ARAÇTA ZATEN BENZİNDE KULLANILDIĞINDA HİÇBİR SIKINTI YOK CANAVAR.GAZA GEÇME ESNASINDA STOP EDERKEN ARABAYI DEBRİYAJDAN VURDURUP GAZA GEÇİRDİĞİMDE DE GAZDA BİR SIKINTI YAŞAMIYORUM ARABA GAYET GÜZEL GİDİYOR.TEK SIKINTIM BENZİNDEN TÜPE GEÇERKEN STOP ETMESİ.BIKTIM ARACI VURDURA VURDURA GAZA GEÇİRMEKTEN.BİR GÜN ENJEKTÖRLER MOTORUN BİR YERİ ELİMDE KALACAK. LÜTFEN YARDIMCI OLUN BIKTIM BU DURUMDAN...

    Mesaji buyuk harfle yazman hos olmamis......

    Cozumun basit, birincisi tupun beyni daha asagiya monte edilmeli, ikinciside enjektorlerin manifolda dahada yaklastirilip yeni ayarla ve 2filteninde degismesiyle duzelir, benim 1.6mda oldugu gibi.

    Yanliz tum bunlar birarada ise yariyor.

    peki bunları yapma amacım nedir onu anlamadım.beyin zaten yeterince aşağıda.aşağıya alınınca ne fark ediyor??enjeksiyonların manifota yaklaştırılmasının nedeni nedir??açıklarsanız sevinirim.teşekkür ederim..

    beyin asagiya alininca daha cabuk ve cok isiniyor, enjektorler manifolda yaklasinca da gecislerdeki ilk puskurtme mesafesi kisaldigindan daha verimli oluyor.

    Tabi bu arada 2. filtreye sokmeye yanasmazlar, oysa kucuk oldugundan ozellikle kotu gazdan cok cabuk etkilendiginden onuda kontrol ettirmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knalcaci

    Merhaba, marea hlx aracım var, bir kaç gündür çalısmama sorunu var, çalışmadığı zaman enjeksiyon lambası yanıyor ve araç ancak vurdurunca çalışıyor, cihaza bağlayıp baktık "Eksantirik sensörü arızası" verdi, sensörün değişmesi gerekiyormuş beş silindirim olunca herkes yapamaz dediler, bir ustaya yönlendirdiler o da parça hariç işçilik 250 TL alırım dedi. Sizin görüşleriniz nedir, bu tür bir olayla karşılasan oldumu cevabınız bekliyorum iyi akşamlar

    aracinizin sorunu krank devir sensoru olmali ki onun da zaten 60 tl lik bir fiyati var bosch marka.

    Sokup takmasi cok zor degil bu motorlari biraz bilen her usta takabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bond777 -- 3 Kasım 2011; 9:35:42 >
  • arkadaşlar benim araba sağa çekiyor ve rotçu bunun ayarla ilgisi olmadığını söylüyor ne dersiniz?
  • bir de şunu sorayım aklıma takıldı, trigerin sadece kayışını değiştirsek olur mu? bir sitede 50 liraya kayış var 45 liraya da anlaşmalı bosch car serviste taktırıyorlar. nasıl sizce? girilir mi bu işe?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaen

    bir de şunu sorayım aklıma takıldı, trigerin sadece kayışını değiştirsek olur mu? bir sitede 50 liraya kayış var 45 liraya da anlaşmalı bosch car serviste taktırıyorlar. nasıl sizce? girilir mi bu işe?



    triger setinde değiştirmediğin parçalardan birinin ileride kayışın kopmasına neden olursa ortaya çıkacak yaklaşık 3000-5000 tl lik subap piston ve krank ile ilgili masrafı göze alıyorsan girilir almıyorsan girilmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bond777

    quote:

    Orijinalden alıntı: knalcaci

    Merhaba, marea hlx aracım var, bir kaç gündür çalısmama sorunu var, çalışmadığı zaman enjeksiyon lambası yanıyor ve araç ancak vurdurunca çalışıyor, cihaza bağlayıp baktık "Eksantirik sensörü arızası" verdi, sensörün değişmesi gerekiyormuş beş silindirim olunca herkes yapamaz dediler, bir ustaya yönlendirdiler o da parça hariç işçilik 250 TL alırım dedi. Sizin görüşleriniz nedir, bu tür bir olayla karşılasan oldumu cevabınız bekliyorum iyi akşamlar

    aracinizin sorunu krank devir sensoru olmali ki onun da zaten 60 tl lik bir fiyati var bosch marka.

    Sokup takmasi cok zor degil bu motorlari biraz bilen her usta takabilir.


    Evet muhatemel sebeplerden biride krank sensörü fiyatı aynen 60 tl gibi bir fiyat.
    yapılması gerekenlerden biride bu iki sensörün soketlerinden gelen pals'ları ölçtürmek. egzantrik sensörü bildiğim kadarıyla her gördüğünde 5 V. pals gönderiyor, normalde 0 V.
    Aracı çalıştırmak için vurdurma yöntemi kötü sonuçların doğmasına sebep olabilir.
    birde bu egzantrik sensörü her 5 silindir motorla aynı değil, motor koduna göre değişken oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _AnatoliA -- 3 Kasım 2011; 16:54:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaen

    bir de şunu sorayım aklıma takıldı, trigerin sadece kayışını değiştirsek olur mu? bir sitede 50 liraya kayış var 45 liraya da anlaşmalı bosch car serviste taktırıyorlar. nasıl sizce? girilir mi bu işe?

    trigeri değiştireim kafam rahat olsun diyorsun.
    kafan rahat olacakmı bunu set hainde değiştir hatta vantilatör kayışlarınıda dahil et. başıma bu vantilatör kayışından sebep ne işler geldiğini biliyorsun.

    triger setinin değişimini ben aracı almadan bir Fİat servisten sormuştum 1500 tl demişlerdi . başka bir özel servis 380 tl., devirdaimde değişmesi gerekirse 530 tl demişti.
    aaen bu motorun işçiliği gerçekten zor, motorun inmesi gerekiyor bu işlemler için.




  • +++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darth630 -- 3 Kasım 2011; 22:32:24 >
  • 2005 Fiat Marea Liberty model aracımın triger seti polen filtresi yağ filtresi yağ değişimi hava filtresi ve bujileri değiştirdim bu geçen yaz toplamda herşey dahil 360 tl Kayseri/Özel yeni Fiat Servisi fiyatlar gerçekten çok ideal ve kaliteli bi işçilik vardır
  • iyi geceler arkadaşlar aracıma xenon far kiti taktırmayı planlıyorum sizce kaçlık sistemi kullanmalıyım? aracımın farları mercekli 2004 exculisive...
    (4000k, 6000k, 8000k, 10000k, 12000k)????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muyangor

    iyi geceler arkadaşlar aracıma xenon far kiti taktırmayı planlıyorum sizce kaçlık sistemi kullanmalıyım? aracımın farları mercekli 2004 exculisive...
    (4000k, 6000k, 8000k, 10000k, 12000k)????

    mercekli farlarda xenon kalitesi daha fazla olur 4000k sarı 6000k beyaz 8000k buz mavisi 10000k mavi şeklinde renkler değişiyor bence en ideal ve en hoş duranı 8000 k buz mavisi 6000 k da fena değil karar senin benimki şuan uzunlar 6000k kısalar 8000k
  • 
Sayfa: önceki 15611562156315641565
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.