Şimdi Ara

.DH FIAT DoBLo' TAKIMI!! (488. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.924
Cevap
15
Favori
1.241.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 486487488489490
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Detaylı Temizlik

    Arabanızın kaportası için kullanacağınız şampuanın yanına;

    1-Jantlarınızın temizliği için özel asit (janta temizlemek için özel), lastiklerinizin parlaklığı için köpük veya sprey, biri kuru biri ıslak kullanmak için ince yağlı boya fırçası, iç temizlik için mat temizleme sıvısı (parlak da olabilir ama mat güneşte yansımaz, gözünüzü almaz), camlarınız için beyaz ispirto yada cam temizleme sıvısı, şimdilik işinizi görür.
    2-Bunların kullanımına gelirsek; jant temizliğinde, jantın önce normal sabun süngerle temizlenip durulaması, temizlenmiş jant üstüne asit sıkılması ve kurumasına yakın (yaz aylarında hemen kuruyabilir), 4-5 dakika sonra sert olmayan yağlı boya fırçası ile temizlenmesi tavsiye edilir.
    3-Lastiklerinizi arabanızı yıkarken muhakkak süngerle siliniz ve jant temizleme işlemi bittikten sonra, en iyi sonuç için kurumuş lastik üstüne sıkınız.
    4-Islak yağlı boya fırçasıyla arabanızın kapı çıtaları tampon ve gövde birleşimlerinin aralarını, cam fitillerini ve süngerin giremeyeceği bütün dış yüzeyde çok bastırmadan temizleyebilirsiniz. Bu işlemin sonucu arabanız kuruduğunda daha da belli olacaktır.
    5-Kuru fırça ile arabanızın içini, konsol ve kapı parça birleşimlerini, havalandırma deliklerini ve düğmelerini temizleyebilirsiniz.
    6-Camlarınızın bir sıvı yardımı ile temizlenip yağdan arındırılması kışın çok daha gereklidir. Su ve bezle silinen camda yağ kalır, yağmurlu havalarda hemen buğulanmaya ve karşıdan gelen ışığın kırılıp gözünüzü daha da almasına yol açar.

    otomobil.ntvmsnbc.com




  • Otomobilinizin dilinden anlamak:

    Otomobiller komplike makinelerdir, güvenli ve dayanıklı olması için bakmanız gerekir. Aşağıdaki hususlara dikkat ederseniz, otomobiliniz daha verimli ve sorunsuz olur.

    1-Problemleri es geçmeyin, kontrol edin, tamir edemiyorsanız servise gidin.
    2-Aracınızın bakımını üreticinin tavsiye ettiği şekilde, yetkili kişilerce ve düzenli yaptırın.
    3-Otomobilinize muayene yapılınca güvenli olacağını sanmayın.
    4-Far ve kuyruk lambalarını düzenli kontrol edin.( Duvara karşı kontrol edebilirsiniz.) Ayarsız farlar, hem diğer sürücüleri rahatsız ederek gözlerini alacak ve tehlike yaratacak hem de sizin görüşünüz yetersiz olacaktır.
    5-Lastiklerinizi ayda en az bir kere kontrol edin. Basınçlarını üretici firmanın uygun gördüğü değerlerde tutun. Lastik dişlerinin 2 mm nin altına düşmesine izin vermeyin.
    6-Motor yağı, fren hidroliği, silecek suyu, soğutma suyu, hidrolik direksiyon ve debriyaj sıvılarının eksik olmamasına dikkat edin. Uyarı ışıklarını beklemeyin.
    7-Yağ seviyelerini ölçerken düz bir zemine park edin, yağ çubuğunu silin ve seviyeyi öyle kontrol edin.
    8-Cam sileceklerinizin yeni olmasına dikkat edin.
    9-Ön camınızdaki yağlı, yapışkan veya uzun süre kalmış kiri, sileceklerinizle temizlemeyin. Bu, durumu daha da kötü yapar.
    10-Silecek suyu fıskiyelerinizi bir iğne ile, hep ayarlı tutun.

    otomobil.ntvmsnbc.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eraysgt -- 13 Temmuz 2008; 18:04:10 >




  • eraysgt faydalı paylaşımların için teşekkürler
  • merhabalar takım

    bir hafta önce dobloyla 160km boyunca arka koltukta seyahat ettim ve arkada rahatsız oldum

    bu olaydan sonra sanayide tanıdıgım bir ustaya götürdüm durumu izah ettim..

    çok yük atmaktan makas düzleşmiş dedi 2kişi bindiginde esneme yapmaz direk arabanın içindeki kişi sarsılır dedi

    bu sorunu nasıl çözebilirim önerilerini bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasefa -- 13 Temmuz 2008; 19:03:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    arkadaşlar doblonun iç bölümündeki hava ızgaraları ve sigorta kutusunun üstündeki hoparlör'ün dış kabının boyamayı düşünüyorum iç bölümdeki ızgaraları nasıl çıkarabilirim biligisi olan arkadaşlardan cevapları bekliyorum yardımcı olması için resim koyuyorum


     .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!


    HELAL BE KARDEŞİM BENDE BU KONUYU SORACAKTIM




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    merhabalar takım

    bir hafta önce dobloyla 160km boyunca arka koltukta seyahat ettim ve arkada rahatsız oldum

    bu olaydan sonra sanayide tanıdıgım bir ustaya götürdüm durumu izah ettim..

    çok yük atmaktan makas düzleşmiş dedi 2kişi bindiginde esneme yapmaz direk arabanın içindeki kişi sarsılır dedi

    bu sorunu nasıl çözebilirim önerilerini bekliyorum


    USTA BU SORUNU NASIL ÇÖZECEĞİNİ SÖYLEMEDİMİ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 2008 doblo premıo


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    merhabalar takım

    bir hafta önce dobloyla 160km boyunca arka koltukta seyahat ettim ve arkada rahatsız oldum

    bu olaydan sonra sanayide tanıdıgım bir ustaya götürdüm durumu izah ettim..

    çok yük atmaktan makas düzleşmiş dedi 2kişi bindiginde esneme yapmaz direk arabanın içindeki kişi sarsılır dedi

    bu sorunu nasıl çözebilirim önerilerini bekliyorum


    USTA BU SORUNU NASIL ÇÖZECEĞİNİ SÖYLEMEDİMİ?

    sordum abi adam direk değişmesi lazım dedi moralimi bozdu geri geldim başka bi yolu yokmu değiştirmek mi gerekir




  • makasçıya sormak gerekir kardeş onu....yani eyer düzeLmiyecek bişese düzeLmez..ama ıstıLarak bişey oLur ama bu seferde demirin kırıLma noktası zayıfLar....yani fazLa esneme payı kaLmaz diye düşünüyorum...makas işi ayrı bir iş oLdu için sen onu direk bir makasçıya göster..!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fdd24 -- 13 Temmuz 2008; 21:42:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fdd24

    makasçıya sormak gerekir kardeş onu....yani eyer düzeLmiyecek bişese düzeLmez..ama ıstıLarak bişey oLur ama bu seferde demirin kırıLma noktası zayıfLar....yani fazLa esneme payı kaLmaz diye düşünüyorum...makas işi ayrı bir iş oLdu için sen onu direk bir makasçıya göster..!!

    EYVALLAH KARDEŞ BİRDE BUNU DENEYELİM ZIPLAMA KESİLECEK Mİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    şimdiden herkese iyi pazarlar diliyorum.
    sıcakdan bunaldım toros gezisine çıkıyorum.
    önce kendinize sonra doblonuza iyi bakın A.E.O.


    hayırlı yolculuklar abi fazla özletme kendini :)



    biraz önce geldim.
    yakıt değerlerini veriyorum

    350 şehir içi
    350 şehir dışı toplam 700 km
    dörtte bir km de klima açıktı 0.256ytl yaktı.
    toros kayısı-dut-vişne-orman resimlerini yakında koyarım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    yeni kasalar çıkmadan önce sadece dışarıdan bakıldığında
    caddy
    doblo
    connect
    partner
    berlingo
    kango
    combo

    sıralaması yapıyordum.
    şimdi

    tepee
    caddy
    doblo
    kangoo
    connect
    berlingo
    combo

    dışarıdan bakılınca en oturaklı gözüken caddy ardından connect geliyor
    uçurtmalar ise kangoo ve combo

    yukarıda sıralamalar tamamen şahsi görüşüm olup kimseyi bağlamaz. tartışma konusu yapılmassa sevinirim



    geremy bişey sormak istiyorum sana izninle yaa ilk bu doblo bazındaki aracı sanırsam fiat çıkarmıştı deymi!!




    net bilgim yok yanlız 1999 model kango falan var.
    niye sordum caddy ilk model kaç yılında çıkmıştı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozi77

    Beyler Daha ölmedik Yaw Burdayız hemen silivermişler bizi ....

    Geremy do you remember me ???



    ölmedinde ses seda yok paylaşımlara devam edelim.
    listeye ekliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    eraysgt faydalı paylaşımların için teşekkürler



    ellerine sağlık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    merhabalar takım

    bir hafta önce dobloyla 160km boyunca arka koltukta seyahat ettim ve arkada rahatsız oldum

    bu olaydan sonra sanayide tanıdıgım bir ustaya götürdüm durumu izah ettim..

    çok yük atmaktan makas düzleşmiş dedi 2kişi bindiginde esneme yapmaz direk arabanın içindeki kişi sarsılır dedi

    bu sorunu nasıl çözebilirim önerilerini bekliyorum




    combiye nekadar yük atacanca makası düzleştirecen ustayı pek beğenmedim.
    makas yapı itibari ile düzleşmez(zor)
    kamyonlar her yıl makasmı değiştirecek bu durumda makası kırarsında düzleştiremessin
    cengizhan nerdesin makas senin konun




  • herkese hayırlı geceler.
    yarın iyi bir hafta başlangıcıyla esen kalın.
  • hayırlı geceler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    merhabalar takım

    bir hafta önce dobloyla 160km boyunca arka koltukta seyahat ettim ve arkada rahatsız oldum

    bu olaydan sonra sanayide tanıdıgım bir ustaya götürdüm durumu izah ettim..

    çok yük atmaktan makas düzleşmiş dedi 2kişi bindiginde esneme yapmaz direk arabanın içindeki kişi sarsılır dedi

    bu sorunu nasıl çözebilirim önerilerini bekliyorum




    combiye nekadar yük atacanca makası düzleştirecen ustayı pek beğenmedim.
    makas yapı itibari ile düzleşmez(zor)
    kamyonlar her yıl makasmı değiştirecek bu durumda makası kırarsında düzleştiremessin
    cengizhan nerdesin makas senin konun



    abi ilk önce hoş geldin

    usta hakkeden yamuk yaptı...

    son zamanlarda arabada taşımadıgımız yük kalmadı ev yaptırıyoruz inşaat malzemelerini doblodaya atıp götürdügümüzün sayısını unuttum ama hakkeden makas düzleşmiş abi doblo geldiginde resim eklerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasefa -- 13 Temmuz 2008; 22:58:26 >




  • merhaba team bende şimdi geldim vallahi doblo ile arazide göl kenarında ormanda filan gezmek çok zevkli oluyor

    droll sizin araba kaç modeldi ve kaç km

    bizim bi abide palio dynamic var takas düşünür müsünüz

    grande doblon hakikaten deniz kenarında çok güzel çıkmış kazasız belasız sürüşler

    eray temizlik konusu tam benlik çünkü arabada temizlik bende hastalık oldu paylaşım için teşşekkürler
    gremey bence arabanız iyi yakmış bu 1.4 ler heralde en ekonomik benzinli

    mustafasefa biz o dediğin kapakları deri kapladık süper oldu çok kolay çıkıyor tırnaklı



    herkese hayırlı geceler bol kaznçlı bir hafta oması dileği ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 15 Temmuz 2008; 7:51:17 >
  • multijet allah nazardan saklasın gerçekten kıskandıran güzellikte bir doblon var deri kaplama işi nasıl oldu deriyi yapştırdın mı kapaklara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasefa -- 14 Temmuz 2008; 0:13:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 2008 doblo premıo


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    arkadaşlar doblonun iç bölümündeki hava ızgaraları ve sigorta kutusunun üstündeki hoparlör'ün dış kabının boyamayı düşünüyorum iç bölümdeki ızgaraları nasıl çıkarabilirim biligisi olan arkadaşlardan cevapları bekliyorum yardımcı olması için resim koyuyorum


     .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!


    HELAL BE KARDEŞİM BENDE BU KONUYU SORACAKTIM



    ön konsoldaki havaa ızgaralarını çıkarmanın yolunu bir doblocu abime sordum kendi çıkarmış

    elimize bir bıçak alıyoruz bıçagı bir bezle kaplıyoruz ızgaralar dıştan kastarı kastarı çıkarabiliyormuş ben yarın denerim görüşlerimi yazarım

    hoparlör kapaklarını çıkarmak kolay zaten biraz ugrassanız çıkarırsınız




  • 
Sayfa: önceki 486487488489490
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.