Şimdi Ara

Ders çalışmayı becerememek

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
16
Cevap
1
Favori
327
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Ders çalışmayı becerememek
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    Cumartesi başladım. 2 gün oldu ilerleyemedim bile. Hep bunu yaşıyorum. Anlamsızca takılıyorum. Milletin 2 saatte çalıştığı şey tüm haftamı alıyor.

    Fizikte basınç konusuna başladım. Açtım önüme simetri ygs fizik kitabını. İyi güzel 4-5 sayfa ilerledim. Sonra örnek soruda takıldım. Whatsapptan birilerine çözdürdüm ama mantığını bilmediğim için neye göre çözdü anlamadım. Youtubedan videolar taradım benzer soru çözmüşler mi diye umut öncüle vs baktım yok. Soğudum iyice bugünde çalışamadım.

    Bütün gün kafasına göre takılıp akşam gelip 2 saatte konu bitiren insanlara çok özeniyorum. Bi benim mi planlı gitmiyor. Böyle takılıp kalıyorum..



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1397 Mesaj
    Aynı şeyi bende yaşıyorum hocam 3 haftadır aynı konudayım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    666



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    145 Mesaj
    kunduza kayıt ol ilk 3 soru bedava. o mantığını anlamadıgın soruyu sor. açıklama kısmına: adım adım anlatarak çözer misiniz teşekkürler yaz. beğenirsen paket alırsın ve sorularını oradan halledersin.

    Bu aradahttp://musaozdemir.com.tr/index.php/fizik-kitaplari-cozumu/87-10-sinif-fizik-soru-bankasi-cozumleri.html al buradan katı basıncımı sıvı basıncımı hangisiyse seç orada sorular var belki adam senin çözemediğin tipteki soruyu çözmüştür.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    590 Mesaj
    Bana da oluyor bazen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Eletrik-Elektronik Mühendisliği
  • Yüzbaşı
    367 Mesaj
    Becerememek hep bir sorun hocam
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    94 Mesaj
    Ders çalışmak bir istek değil zorunluluktur hadi eyw. Gidiyim de 2 3 saat daha ders çalışıyım.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1397 Mesaj

    Amacın ne kanki satanistmisin lan
    |
    |
    Heisenbrrg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Basınç kaldırma kuvveti fiziğin en sıkıntılı konularıdır bana göre mekanik elektrik optik faso fiso ,ama ösym faso fiso yerlerden zorluyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    Aynı şeyleri yaşıyoruz hocam 3 gündür kimya da aynı konudayım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj

    Yo ne alaka



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    KamyonlaDriftÇekenAdam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    59 Mesaj
    bende 1hatfa önce aynıydım kitap fln sipariş ettim bir heves geldi
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1397 Mesaj

    fizikte sağlam bir basınç sorusu kıytırık bir ösym elektrik sorusundan 10 kat daha zordur bknz: 2015 lys.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KamyonlaDriftÇekenAdam -- 11 Aralık 2017; 0:35:30 >
    |
    |
    rider_33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    425 Mesaj
    önemli yerleri yaz ve ezberle
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1265 Mesaj

    Sağol hocam. Bugün baştan başlayacağım konuya. Uygulamaya da bakacağım. Umarım hallederim. Bundan öncede ısı ve sıcaklıkta yine takılmıştım. Vakit kaybetmemek için atlayıp basınca geçtim. Konular hep yarım kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-ACB5B9068 -- 11 Aralık 2017; 10:58:24 >
    |
    |
    Bahsedilenler: KunSte
    _____________________________
  • Binbaşı
    1114 Mesaj

    güzelmiş hocam sağol



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ExpertisEgo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
Media Sözlük
kolayoto.com
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,233
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.