Şimdi Ara

Derin çizik (resimli)!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar hocam. Nerede yasiyorsunuz?



    Eger cevap istanbulsa tokyo garaj diye bir yer var cakmak umraniye sanayiye yakin bir yerde oraya gidebilirsiniz. Facebook sayfalari falan var bir goz atin.



    2. Secenek ise kendinizin duzeltmesidir bu da pek mumkundir. Cok zor bir is olmamakla birlikte rotusu ince bir fircayla cizik boyunca dagitin kurumasina izin verin sonrasinda pasta ya da islak zimpara ile toparlayin. Bu islemi orjinal boyayla ayni seviyeye gelene kadar tekrar edin sonrasinda 1 gun bekletin ve ince bir kat vernil gecin. 1 gunde onun kurumasini bekleyin. Daha sonrasinda pasta ile toparlayip yuzeyleri esitleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas1000

    Aynı renk ve aynı derinlikte ciziklere sahiptim, 3 parça boyunca.
    Çok kişiye gösterdim tümü boyanacak dedi..

    Sonra sora sora bir adam buldum, İzmir de.
    911 Porsche nin kapısındaki bu derinlikte ama dört parmak uzunluğundaki çiziği doldurarak YOk etmiş.

    Adamı buldum 15 gün bende kalacak 2.500 tl ye tamir ederim dedi.

    Aracımı piyasasının 2.500 tl altına ilana koyup satmıştım.


    Adamda tam paracıymış.

    yüzeyi tam temizledikten sonra önce tam uyumlu boya ile güzelce çizik doldurulacak. aradan bir gün geçtikten sonra ince su zımparası ile doldurulan yüzeydeki fazlalık alınacak sonra işlem yapılan parçaya güzelce pasta ve cila atılıp devam edilecek.

    bir müşterimizin kaputundaki büyük taş izlerini bu şekilde bizzat kendim çalışıp yok ettim (yok ettim derken yaklaşıp bakılınca illaha belli oluyor). adamın etmediği dua kalmadı. 50 tl para almıştım.

    sedefli boyaya yapılacak pek birşey yok. Allah sabır versin sedefli boya sahiplerine.

    bunun için bir seçenek daha var ama uğraşmak lazım.
    çiziğin bir kaç mm altına ve üstüne biraz zımpara yapılacak. daha sonra çizik boylu boyunca kağıt bant ile maskelenip boya atılacak. yani sadece çiziği üzeri boyanacak. zor iştir iyi usta gerektirir ve boyanın rengi yüzde yüz uyumlu olmalıdır.
    boya atılmadan önce başka bir parçanın birleşim yerine genişçe atılıp rengine bakılıp silinmelidir.
    istedikten sonra herşey yapılıyor yeterki zaman ve uğraşacak eli düzgün usta olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 16 Haziran 2017; 0:1:54 >




  • Elazığ da yaşıyorum ve ne yazık ki burada öyle iyi ustalar yok. Daha önce bir kaç tecrübem oldu boya ile ilgili. Mesele uzun ama özetleyecek olursam artık yogurdu üfleyerek yiyorum. Belki ince bir force ile rötuş deneyebilirim. Şu an kafam biraz karışık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: savas1000

    Aynı renk ve aynı derinlikte ciziklere sahiptim, 3 parça boyunca.
    Çok kişiye gösterdim tümü boyanacak dedi..

    Sonra sora sora bir adam buldum, İzmir de.
    911 Porsche nin kapısındaki bu derinlikte ama dört parmak uzunluğundaki çiziği doldurarak YOk etmiş.

    Adamı buldum 15 gün bende kalacak 2.500 tl ye tamir ederim dedi.

    Aracımı piyasasının 2.500 tl altına ilana koyup satmıştım.


    Adamda tam paracıymış.

    yüzeyi tam temizledikten sonra önce tam uyumlu boya ile güzelce çizik doldurulacak. aradan bir gün geçtikten sonra ince su zımparası ile doldurulan yüzeydeki fazlalık alınacak sonra işlem yapılan parçaya güzelce pasta ve cila atılıp devam edilecek.

    bir müşterimizin kaputundaki büyük taş izlerini bu şekilde bizzat kendim çalışıp yok ettim (yok ettim derken yaklaşıp bakılınca illaha belli oluyor). adamın etmediği dua kalmadı. 50 tl para almıştım.

    sedefli boyaya yapılacak pek birşey yok. Allah sabır versin sedefli boya sahiplerine.

    bunun için bir seçenek daha var ama uğraşmak lazım.
    çiziğin bir kaç mm altına ve üstüne biraz zımpara yapılacak. daha sonra çizik boylu boyunca kağıt bant ile maskelenip boya atılacak. yani sadece çiziği üzeri boyanacak. zor iştir iyi usta gerektirir ve boyanın rengi yüzde yüz uyumlu olmalıdır.
    boya atılmadan önce başka bir parçanın birleşim yerine genişçe atılıp rengine bakılıp silinmelidir.
    istedikten sonra herşey yapılıyor yeterki zaman ve uğraşacak eli düzgün usta olsun.

    Yalan dolan bu anlatilan o adam usta degil olsa olsa nitelikli dolandiricidir. İnternette cizik kapatma videosu var herkes kendi yaoabilir aslinda cok kolay. İnce rutus sonra zimpara sonra pasta cila belli bile olmaz. Disarda kimse ugrasmak istemiyor cunku rotus atildiktan zonra 4-5 gun kuurumasi lazim sonra zimpara icin tekrar gitmek lazim yani maliyeti 5 tl lik bir islem ama git gel ugras derdi var. Boyaci senden 50 tl istese adama dersinki bu ne ya 2 dklik ise 50 tl vermem dersiniz aslinda munakasa yasanir. O agiz kokusunu cekmmek icin boyacilarda artik tskmiyor komple boyayalim diyor 45 tl kar etmektense 250-300 kar eder daha iyi. Yani aslinda cok basit jerkesin kendi yapabilecegi bi is bu cizik goderme olayi.ha yakindan belli oluyor ama 3m mesafeden imkansiz ayirt etmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Koyu renkli araçlarda rötuş boya sırıtmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • un momento kullanıcısına yanıt
    sizin yorumunuz kadar mükemmel değil.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.