Şimdi Ara

Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.712
Cevap
88
Favori
408.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Evet,alabiliyorsun ama gemiye götürme durumu söz konusu değil,kişisel olarak sahip olabiliyorsun.O da gemide görev yaptığın sürece.

    Silah bulundurma ruhsatı değil silah taşıma ruhsatından bahsediyoruz dimi ? Öyleyse çok iyi ya .
  • Suoh Mikoto kullanıcısına yanıt
    Evet,silah taşıma ruhsatı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suoh Mikoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Evet,alabiliyorsun ama gemiye götürme durumu söz konusu değil,kişisel olarak sahip olabiliyorsun.O da gemide görev yaptığın sürece.

    Silah bulundurma ruhsatı değil silah taşıma ruhsatından bahsediyoruz dimi ? Öyleyse çok iyi ya .

    napican reis somalili fakir korsanlarimi vurucaksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuxResset


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suoh Mikoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Evet,alabiliyorsun ama gemiye götürme durumu söz konusu değil,kişisel olarak sahip olabiliyorsun.O da gemide görev yaptığın sürece.

    Silah bulundurma ruhsatı değil silah taşıma ruhsatından bahsediyoruz dimi ? Öyleyse çok iyi ya .

    napican reis somalili fakir korsanlarimi vurucaksin

    Yok ya silah lazım normal yaşantıda hırlısı var hırsızı var , silah taşıma ruhsatım olsun başkada bi şey istemem bu meslekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suoh Mikoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: LuxResset


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suoh Mikoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Evet,alabiliyorsun ama gemiye götürme durumu söz konusu değil,kişisel olarak sahip olabiliyorsun.O da gemide görev yaptığın sürece.

    Silah bulundurma ruhsatı değil silah taşıma ruhsatından bahsediyoruz dimi ? Öyleyse çok iyi ya .

    napican reis somalili fakir korsanlarimi vurucaksin

    Yok ya silah lazım normal yaşantıda hırlısı var hırsızı var , silah taşıma ruhsatım olsun başkada bi şey istemem bu meslekten

    Alıntıları Göster
    korsanlar gemimize çıkmaya çalışıyo diyelim onlara ateş edebilir miyiz ? bunu gibi http://www.youtube.com/watch?v=RVnpY8HhTwU




  • Ch0pSu3y C kullanıcısına yanıt
    O hatta çalışan tanker gemileri videodaki gibi özel güvenlik görevlisi alıyor gemiye.Onların böyle yetkisi var evet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ch0pSu3y

    korsanlar gemimize çıkmaya çalışıyo diyelim onlara ateş edebilir miyiz ? bunu gibi http://www.youtube.com/watch?v=RVnpY8HhTwU

    Dostum gemide silahlı güvenlik varsa ancak onlar çatışmaya girebilir. Gemide hususi olarak silah bulundurmak ancak kaptana mahsustur ki o da çatışmaya girmez. Bir korsan saldırısı olduğunda amaç deniz kuvvetlerine çağrı yapıp ardından tüm personeli makine dairesine kilitlemek ve kaportaya(kapı) siperlik ekipmanlar koymaktır. Korsanlar gelir, değerli eşyaları alır, etrafa zarar verir gider. En temiz yol budur.

    Korsan saldırılarıyla ilgili birkaç kare koymak isterim, daha iyi fikir oluşturmana yardımcı olur

    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ch0pSu3y

    korsanlar gemimize çıkmaya çalışıyo diyelim onlara ateş edebilir miyiz ? bunu gibi http://www.youtube.com/watch?v=RVnpY8HhTwU

    Dostum gemide silahlı güvenlik varsa ancak onlar çatışmaya girebilir. Gemide hususi olarak silah bulundurmak ancak kaptana mahsustur ki o da çatışmaya girmez. Bir korsan saldırısı olduğunda amaç deniz kuvvetlerine çağrı yapıp ardından tüm personeli makine dairesine kilitlemek ve kaportaya(kapı) siperlik ekipmanlar koymaktır. Korsanlar gelir, değerli eşyaları alır, etrafa zarar verir gider. En temiz yol budur.

    Korsan saldırılarıyla ilgili birkaç kare koymak isterim, daha iyi fikir oluşturmana yardımcı olur

    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı
    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı

    Alıntıları Göster
    Beyler ben de ilk sayfadan beri okuyorum başlığı, herkes çok kaliteli bilgiler sunmuş, benim merak ettiğim ise şu,

    Exxon veya Chevron gibi yabacı sektörün zirvesi konumundaki firmalarda hiçbir şekilde çalışabilme şansımız yok mudur, varsa bunun için neler yapmamız gerekir. Önceki bunun gibi sorularda Türk vatandaşlığından dolayı mümkün değil gibi cevaplar verilmiş ama internette Exxon veya Chevron gibi yerlerde görev almayı başarmış Türk Kaptanlardan bahsedilmekte, bu insanlar nasıl başarmış durumda bunu. Bu firmalarda çok kaliteli bir iş ortamı olduğu söylendiğinden soruyorum bunu ve tabi ki maaş da önemli bir etken. Bu firmalarda çalışabilmenin herhangi bir yolunu ve çalışanların aldığı ortalama maaşları (tanker) yazabilirseniz sevinirim.

    Şimdiden Teşekkürler..




  • Caliber C kullanıcısına yanıt
    Çalışma şansın var.İtü de ilk 3 için yanlış bilmiyorsam firmalar alım yapabiliyor.Vereceğim linkte maaştan da bahsedilmiş.

    http://www.denizticaretgazetesi.org/chevronda-bir-turk-kaptan-makale,78.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Çalışma şansın var.İtü de ilk 3 için yanlış bilmiyorsam firmalar alım yapabiliyor.Vereceğim linkte maaştan da bahsedilmiş.

    http://www.denizticaretgazetesi.org/chevronda-bir-turk-kaptan-makale,78.html
    o zaman ne gerek var ki kaptanın silah almasına ? sonuçta korsanlara karşı kullanmıcaksa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ch0pSu3y

    o zaman ne gerek var ki kaptanın silah almasına ? sonuçta korsanlara karşı kullanmıcaksa
    gemide çalışanlarda senin sorumluluğnda oluyo arama filn yapabiliyosn gemide tabii sıkıntı biri oldumu gemide silah çok işe yarar
  • Ch0pSu3y C kullanıcısına yanıt
    Gemi için sadece korsanlar tehlike arz etmez.Yeri gelir limandayken gemiye yabancı birileri girebilir,yeri gelir mürettebatta tehlikeli davranışlarda bulunan olabilir.Caydırıcı olarak kullanılır burada silah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    6aylik kurs , eski Tudev,Ekol veya 2 senelik MYO ların intibaklarında vardi.

    4 sene okuyunca zaten Uzakyol icin gerekli olan Imo 7.01 ve 7.02 derslerini aliyorsun. O yuzden bir daha kursa gerek yok.
    Ama bunun disinda Ecdis (Elektronik Harita) yada Köprüüstü yönetimi gibi özelleşmiş kurslar olabiliyor. Onlara katılabiliyorsun eğerki okulda eğitimi yoksa.

    Abi staja usta gemici veya stajyer olarak gitme konusunda aldığım yorumlar kafamı karıştırıyor. Usta gemici bir arkadaş gemici olarak gitmemi öneriyor, gemide stajyerin bir şey öğrenemediğini aksine sürekli ezildiğini söylüyor. Bazı danıştıklarım da tam tersini söylüyor.

    Benim aklımda ise eğer stajyer konumunda gemi bulamazsam karada kalmaktansa stajımı gemici olarak yapmak var. Bir stajyerin günlük yaptığı şeyler nelerdir? En son çare staj bulamayıp usta gemici olarak çıkarsam günlük 8 saat köprüüstü vardiyam oluyormuş sanırım, zabitin insafına mı kalmış bana bir şey öğretip öğretmemesi?

    Staja stajyer olarak gitmek avantajlidir. Az parada alsan yada hic alamasan bile yinede yerin belli olur. Gemici gitmeyi tasvip etmiyorum pek. Sonucta orada calisacagin adamlarla yarin birgun zabit olarak calisirsan sıkıntı yasarsin otorite konusunda.

    Teşekkürler abi.

    Peki bu ambara inme çok tehlikeli bir iş mi? Her gemideki merdiven şöyle değil mi? Değilse bu olay harbi tehlikeli değil mi abi

    Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı

    Konudaki mesajlara bakıyordum da şunu buldum, gemi inşa stajı yaparken kaç kere indiydim. Hele konteyner gemilerinde. Böyle koruma falanda yok arkasında, açık açık iniyosun.

    Ambara inmek neyse de, pisliğin içinde double bottom'a girmek, o ufacık yerde emekleye emekleye dolanmak berbat.

    Bir keresinde de Tuzla'da açıktaki bir muz gemisine gitmiştik, kıştı bide denizde dalgalıydı. Borda merdiveni değilde şeytan çarmıhı ile çıkmıştım gemiye, sonra tövbe etmiştim.




  • kaptanbarbaros K kullanıcısına yanıt
    16.000 dolar diyor süvari için, biraz uçuk değil mi bu miktar

    ve ayrıca itü'deki ilk üçe girme olayının sadece staja yaradığını duymuştum, başlığı açan arkadaş ta bahsetmişti, o da Zodiac ta staj yapmış fakat sonra çalışma şansı bulamamış, aynı durum Exxon veya Chevron için de geçerli mi o zaman, Türk ehliyetine rağmen bu firmalara girebilir miyiz. (Chevron daki Türk haberinde detay verilmemiş sadece 3. kaptan olduğu belirtilmiş, nerede okumuş, stajı nerede yapmış, ehliyet durumu nedir bahsedilmemiş bu yüzden soruyorum.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caliber

    16.000 dolar diyor süvari için, biraz uçuk değil mi bu miktar

    ve ayrıca itü'deki ilk üçe girme olayının sadece staja yaradığını duymuştum, başlığı açan arkadaş ta bahsetmişti, o da Zodiac ta staj yapmış fakat sonra çalışma şansı bulamamış, aynı durum Exxon veya Chevron için de geçerli mi o zaman, Türk ehliyetine rağmen bu firmalara girebilir miyiz. (Chevron daki Türk haberinde detay verilmemiş sadece 3. kaptan olduğu belirtilmiş, nerede okumuş, stajı nerede yapmış, ehliyet durumu nedir bahsedilmemiş bu yüzden soruyorum.)

    benim duyduğum kadaıyla ilk üç veya nereden mezun olduğunun öneminden çok,dil bilgine dikkat ediyorlar ve akıcı bir ingilizce ve varsa başka bir dil daha istiyorlar. ama ingilizcenin çok iyi olması gerek diye duydum




  • Caliber C kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam,bir gazete haberi okumuştum bu konuyla ilgili.Haberde bu şirketlerin,en başarılı öğrencileri aldıklarını yazıyordu,haber İtü içindi.İnternetten okumuştum.

    16000 dolar çok değil,bahsedilen şirketler en yüksek noktadaki şirketler.Tankerler süper tanker ki daha çok da alabilir süvariler.Sadece tahminde bulunulmuş haberde.

    Piri Reis rektörü Osman Kamil Sağ Sadık Gültekin'in programında "geçen gün İtü'den eski öğrencim elimi öpmeye geldi.Lng tankerinde 15 bin euro alıyor" demişti.Mümkün yani bu ücretler bazı firmalarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caliber

    16.000 dolar diyor süvari için, biraz uçuk değil mi bu miktar

    ve ayrıca itü'deki ilk üçe girme olayının sadece staja yaradığını duymuştum, başlığı açan arkadaş ta bahsetmişti, o da Zodiac ta staj yapmış fakat sonra çalışma şansı bulamamış, aynı durum Exxon veya Chevron için de geçerli mi o zaman, Türk ehliyetine rağmen bu firmalara girebilir miyiz. (Chevron daki Türk haberinde detay verilmemiş sadece 3. kaptan olduğu belirtilmiş, nerede okumuş, stajı nerede yapmış, ehliyet durumu nedir bahsedilmemiş bu yüzden soruyorum.)

    Chevron'da calisan devre arkadasim var 2. Kaptan.. Ayrica bizim okuldan benim donemimdeki herkes (ben dahil) stajlarimizi Zodiac'ta tamamladik. Zabit olarak Zodiac'ta basladik calisma sansi bulamadim degil TC bayraga gectim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coaxem -- 30 Temmuz 2013; 19:40:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coaxem kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın hata için, ilk sayfada yazılanları unutmuşum, malum 24 sayfa geçmiş arkasından. Zodiac hatası o yüzden.

    Benim anladığım kadarıyla TC nin en önemli olayı sigorta, çünkü hayatının sonuna kadar gerekirse kişiyi koruyacak bir olay Türk gemide çalışıp sigorta güvencesinde olmak.

    Ama dediğim gibi bu büyük Chevron gibi şirketler çalışanlarına özel bir sigorta sunmuyor mu. Bahsettiğimiz dünya devi şirketler, illa ki vardır çalışanlarına bir güvencesi.

    Türk gemide çalışmanın verdiği sigortayı hiçbir zaman veremez onun farkındayım ama yine de bir avantaj, durumu telafi edecek bir imkanı vardır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caliber -- 30 Temmuz 2013; 20:09:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Yanlış hatırlamıyorsam,bir gazete haberi okumuştum bu konuyla ilgili.Haberde bu şirketlerin,en başarılı öğrencileri aldıklarını yazıyordu,haber İtü içindi.İnternetten okumuştum.

    16000 dolar çok değil,bahsedilen şirketler en yüksek noktadaki şirketler.Tankerler süper tanker ki daha çok da alabilir süvariler.Sadece tahminde bulunulmuş haberde.

    Piri Reis rektörü Osman Kamil Sağ Sadık Gültekin'in programında "geçen gün İtü'den eski öğrencim elimi öpmeye geldi.Lng tankerinde 15 bin euro alıyor" demişti.Mümkün yani bu ücretler bazı firmalarda.

    Abi ben makinlarla uğraşmayı daha çok sevdiğimden ve duimin genelde sözl konular olmasından gmimnin daha çok sayısal olduğundan gmim tercih ettim.Mesleğin zirvesine çıkma adına kaptanlar daha mı avantajlı oluyor ?Sanki mühendisler 2. planda kalıyor bana mı öyle geldi yorumlar nette yazanlar falan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makinamüh

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanbarbaros

    Yanlış hatırlamıyorsam,bir gazete haberi okumuştum bu konuyla ilgili.Haberde bu şirketlerin,en başarılı öğrencileri aldıklarını yazıyordu,haber İtü içindi.İnternetten okumuştum.

    16000 dolar çok değil,bahsedilen şirketler en yüksek noktadaki şirketler.Tankerler süper tanker ki daha çok da alabilir süvariler.Sadece tahminde bulunulmuş haberde.

    Piri Reis rektörü Osman Kamil Sağ Sadık Gültekin'in programında "geçen gün İtü'den eski öğrencim elimi öpmeye geldi.Lng tankerinde 15 bin euro alıyor" demişti.Mümkün yani bu ücretler bazı firmalarda.

    Abi ben makinlarla uğraşmayı daha çok sevdiğimden ve duimin genelde sözl konular olmasından gmimnin daha çok sayısal olduğundan gmim tercih ettim.Mesleğin zirvesine çıkma adına kaptanlar daha mı avantajlı oluyor ?Sanki mühendisler 2. planda kalıyor bana mı öyle geldi yorumlar nette yazanlar falan?

    Alıntıları Göster
    makinecilerin karada daha rahat iş buluyor bence tek avantajı bu




  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.