Şimdi Ara

Demirdöküm Neva Hakkında Bilgi (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
241
Cevap
2
Favori
103.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fairwolf

    Öncelikle hassas yaklaşımınız için teşekkür ederim. Elbette kolay kolay herhangi bir şahsın, ya da firmanın günahını almak haddimize değil. Ancak aynı sorunu defalarca yaşayan bir müşteri olarak serzenişimi dile getirmek istiyorum. Şimdi demirdöküm firmasını neden muhatap alarak bunları söylüyorum açıklayayım. Şu an 1500 konutlu bir sitede yaşıyorum ve mütahhit tüm dairelere bu kombiden takmış. Servis talebimiz olduğunda Demirdöküm MİM'i arıyoruz ve servis ekibi direk fabrikadan yani Demirdöküm merkezden geliyor. Yani arada tedarikçi falan yok. Şimdi diyorsunuz ki bir firmayı hemen lekelemeyin. Elbette niyetimiz yargısız infaz değil, ancak ben defalarca demirdökümün merkezine problemimi bildirmeme rağmen, duyarsız ve umursamaz bir tavırla, bide yetmezmiş gibi garantim devam ederken sorunumu çözmeden 380 tlye garantinizi uzatalım teklifini yapıyorlar.Ben garantim devam ederken sorunumu çözmeyen bir firmaya güvenip de garantimi nasıl uzatabilirim. Bir Demirdökümün bu sorunun kaynağı olarak bacaların orjinal baca takılmadığını, bu yüzden sorunun olabileceğini söylüyor(dediğiniz gibi). Güvenilir bir firma daha montaj yaparken nasıl böyle bir şeye izin verebilir? Orjinalini talep ettiğimizde ""olmaz diye nasıl cevap verebilir.Siz yerimizde olsanız ne yaparsınız Allah aşkına. Garantim bittiğinde tüm sorunlarıma para vererek çözüm bulacağıma inandırdılar neredeyse.
    Şu sayfayı baştan beri okursanız bu kombinin çalışma prensibinden tutunda mekanik problemlerine kadar birçok şikayetin olduğuna şahit olursunuz. Yoksa keyfi olarak bir firmayı yani ecayı yüceltip, demirdökümü ala aşağı etmek gibi basitçe bir yakşımın içine niye gireyim. Ne doğalgazla uğraşan bir mühendisim, ne tesisatçı ne de servisçi. Normal sıradan bir vatandaşım ve sorunuma çözüm arıyorum. Eca confeo premixi örnek vermem, aynı şartlarda, aynı m2 de 2 farklı daireyi kıyasladığımızda, bu kombinin mevcut kombimeden hem daha verimli çalıştığına ve daha az yaktığına şahit olmamdır. Yoksa elbette kombinin verimli ısınmada son tercihte yer aldığının bilincindeyim. Ara kat, yalıtımlı ve güneş alan bir dairede oturan bir vatandaş nevadan memnunken, benim gibi altı ve üstü boş, sürekli rüzgarlara maruz kalan bir vatandaş da eca confeo premixden memnun olmayabilir. Amacımız kombiden memnuniyeti objektifleştirmek değil, bu evin şartlarına göre subjektif bir meseledir.Amacım asla reklam değildir. Hem yoğuşmalı bir kombi olan eca confeo premix aynı kazan dercesinde, benzer şartlarda bulunan iki farklı dairede nevaya göre asla fazla yakamaz, yakıyorsa sistemde bir sorun var yada petek metrajı iki kat fazladır demektir.Söylediklerim bundan ibarettir. Yoksa reklam kaygısıyla bir firmayı lekelemek haddimize değildir. Saygılarımla.

    Demirdöküm'de MİM dışında, daha üst makamdaki yetkililere ulaşmayı denediniz mi?

    Annemlerin epeydir kullandıkları kombi için fabrikadan (KOÇ zamanında) inceleme için mühendis göndermiş firmaydı Demirdöküm. Müşteriye alaka o mertebedeydi.




  • Hayır aramadım ama zaten MİM direkt Demirdöküm firmasının iletişim aracı. Gelen elamanlar da direkt fabrikanın elamanları. Firma sahipleri ne kadar iyi niyetli olurlarsa olsunlar, çalıştırdığınız tüm personel sizin müşteriye uzandığınız eliniz, kolunuz ve bacağınızdır. Ne yazık ki gelen elemanların birçoğu bilgisiz ve deneyimsiz.Temsil ettikleri firma adına iş yaptıklarının farkında değiller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fairwolf

    Hayır aramadım ama zaten MİM direkt Demirdöküm firmasının iletişim aracı. Gelen elamanlar da direkt fabrikanın elamanları. Firma sahipleri ne kadar iyi niyetli olurlarsa olsunlar, çalıştırdığınız tüm personel sizin müşteriye uzandığınız eliniz, kolunuz ve bacağınızdır. Ne yazık ki gelen elemanların birçoğu bilgisiz ve deneyimsiz.Temsil ettikleri firma adına iş yaptıklarının farkında değiller.

    Hiçbir firma, milyon tl'ler harcanarak oluşturulan marka imaj ve itibarının, kifayetsiz servis elemanlarınca bozulmasına göz yummaz. Naçizane fikrimi dinleyip üst makamlara ulaşmayı denemenizi öneririm.
  • fairwolf kullanıcısına yanıt
    zaten ne geldiyse o mim yüzünden gelmiştir bugune kadar firmaların başına gelenler.Haklısın sorun yaşamışsın cevrende yaşayanlarda olmuş.Ama arkadaşın dedigi gibi daha üst makamlara ulaşıp sorununu çözmeye çalaışmalısın.Sen haklıısn çünkü peşini bırakma .Samimiyetimle söylüyorum arge bölümünden gelip senin kombinin sorununu çözemeyip gidecek, çözemese bile onu degiştirmeyecek bir insan yoktur.Tüm servisler degil ama genel itibariyle çok fazla bilgili degiller işi en kolay yolla geçici çözümle halledip parasını almaya bakıyolar.burdan herzaman sorununuzu yazabilirsinin elimden geldigincede size yardımcı olmaya çalışırım.Olamasam bile sizin için yetkili kişilerin tlf bulmaya çalışırım
  • hugo__mboy kullanıcısına yanıt
    kombiniz eskimi peki nezaman takılmış.Soguktan dolayı deidigim olayın olma ihtimali çok yüksektir.Devreye girmeme sorunu.Zaten bunun olabilmesi için bişeylerin yanlış okunması yada çalışması gerekiyor.Devreye girebilmesi için dönüş ntc degeri okunur.İstenilen degerde ise kombiye yan komutu gönderilir.Ntc dogru oldugu halde girmezse işlemci bi şekilde hata yapıyor demektir.Buda kart üzerindeki komponetler degerlerinin sıcaklıkla degişmesinden kaynaklanıyo olabilir.
  • aliance21 A kullanıcısına yanıt
    Bina 1 yıllık hocam. Kombide 1 yıllık yani. Dün gece sorun olmadığı için şu anlık beklemeye geçtim. Dediğim gibi umarım bir daha devreye girmeme olayı olmaz.
  • hugo__mboy kullanıcısına yanıt
    inşallah dostum bişey olursa haberdar et burdan herzman yardımcı olmaya çalışırım
  • Şimdi bu sorunların kaynağının sizinde vurguladığınız gibi bacayla ilgisi olduğu çok aşikar. Şimdi ben yetkililerden garantim devam ederken orjinal yeni bir baca talebinde bulunabilirmiyim? Çünkü servis her geldiğinde cihazın F05 ya da F09 arızalarından birini verdiğini söylememe rağmen cihazın ekranından birşeyler girip, cihazın böyle bir arıza göstermediğini ısrarla iddia ediyorlar. Sizce bacanın değiştirmeden bu sıkıntıların çözülmesi için ne yapılabilir? Özellikle her sıcak su kulanımı sonrası (özellikle duş için uzun süreli kullanımlarda) cihaz kalorifer devresi için gerekli ısıtmayı yapmıyor. Sanki çalışıyormuş gibi sürekli bir fan sesi ve ekrandaki su sıcaklığında sürekli bir düşme görülüyor. Sorunu ancak fişi defalarca yerinden çektiğim zaman çözebiliyorum, ancak evde olmadığımız zamanlarda kombi takılı kaldığı için buz gibi bir ortamla karşılaşıyoruz. Yardımlarınız için çok teşşekür ederim. Saygılarımla..




  • 1 + 2+
    3 - 4 -
    5 e 6 c
    7 m 8 on-off

    Backlight yanıyor durumdayken, sırasıyla 2,4,1,3 tuşlarına birer kere bastıktan sonra MODE tuşuna basılı tut

    ekranda -- karşına gelicek.buraya 26 yazıcaksın yukarıdaki tuşlarla ve mode tuşuna bir defa basacaksın hata ekranına gireceksin 1 nolu tuş ile bir sonraki hataya geçebilirsin.6 nolu tuş ile hangi hatayı verdigini görüntülersin.8 nolu tuş ile hatanın içinden çıkabilirsin ve tekrar sıradaki hataya bakma için 1 ve 6 nolu tuşları kullanabilirsin.yazarak gerçekten zor oluyor.26 yerine (11) yazılırsa parametre degerlerine girilir.Burda gaz tipi,kw,oda termostatını aktif hale getirme,devreye giriş süresini ayarlama gibi özellikler mevcut. sizin kombiniizn bacayla ilgilimi sorunu yoksa prosestatlamı tam olarak burdan bişey söylemek mümkün degil orjinal baca takılmadıysada bunu kim söyledi size bacayı kim taktıysa ona söyleyin servis neden açmış orjinal baca olmadan en son olarakta dd şikayet edin talep edin sizinle ilgileneceklerdir




  • Merhaba arkadaşlar. 2 gündür geçen mesajda bahsettiğim olay yine meydana geldi. Dün sabah ve bu sabah kaltığımda kombi yine kendini kısmıştı. Dün 21 di sanırım suyun sıcaklığı. 21 e düşmüş ve çalışmamış. Bugünkü olay daha farklı. Kombi F04 hatası vermiş. Kapatma tuşuna bir kere basınca çalışmaya başladı. Bu işten hiç bir şey anlamadım vallahi billahi.
  • 4senedir neva kullanıyorum ilk iki yıl sorunsuz çalıştı sonraki iki yıldevamlı hata veriyo sık sık kombiyi resetlemem gerekiyo iyi bir usta arkadaşım var onunla bu konuda muhabbet ettik bana söylediği şu Demirdökümün gelmiş geçmiş en dandik en sorunlu kombisi nevadır servisi bile illellah etti diğer yandanda Demirdökümün Nitron modeli kombisi ise piyasadaki birçok kombiden üstün ve çok kaliteli bir kombidir dedi bencede sonuna kadar haklı Neva beş para etmez
  • Arkadaşlar sıcak su 38-40 dereceye ayarlı ama kombi kullanım suyunu 60 dereceye kadar ısıtıyor ve banyodan haşlak su geliyor. Ne yapabilirim neden böyle oluyordur?
  • mkkadi kullanıcısına yanıt
    su debiniz yetersiz oldugu için su çok ısınıyor.Ayrıca parametre ayarlarından kullanım suyu sıcaklıgını set+7 c kapatacak sekilde ayarlatabilirisiniz
  • Parametre ayarları nereden yapılıyor acaba?

    Not: Kombim nepto.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkkadi -- 16 Haziran 2015; 11:01:21 >
  • Arkadaşlar kirada oturduğum evimde neva kombinin daha öncesinde kartını ve motorunu değiştirmiştik. Maalesef her Neva kullanıcısı gibi ben de servislerin kazığını yedim.
    Dün akşam evimde garantisi bitmiş Neva kombimin 3 saatlik çalışma aralığını not almaya çalıştım. Hava 15 derece ve kombi comfortta 45 dereceye ayarlı olmasına rağmen kombi genelde 15-20 dakikalık molaların ardından 2-3 dakikalık ateşlemeler yaptı. Ateşleme esnasında ekranda ateş sembolü de var iken sıcaklık 45 derecelere çıkıyor, ateşleme sembolü geçer geçmez de aşağıda son sıcaklık olarak not aldığım 36-38 derece sıcaklığını gösteriyordu. Daha sonrasında da 20 dakikaya varan, 33 dereceye inen uzun bir çalışmama süresi oluyor. Tüm bu süreçlerde genel olarak radyatörler ılıktı.

    Bazen bu çalışmama süresinin 20 dakikadan çıkıp saatlere de vardığı oluyor. Kombi iyi çalışıp radyatörleri çok güzel ısıtırken uzun süre çalışmayıp radyatörleri soğutuyor ve hem ısınma açısından hem de enerji kullanımı açısından hiç tasarruflu bir yöntem gibi görünmüyor.

    Servisler büyük ihtimalle yine kartı değiştirmeye girişecekler ancak daha önce de kart değişti ve fayda etmedi. Tekrar bir masraf yapıp da çalışmama ihtimali kötü olur benim için. Termostat koyalım diye teklif ettiğimde bana termostatın uzun uzun yanan kombileri düzene sokmak için koyulduğunu, benim kombimin sıkıntısının ise az çalışması olduğunu belirtiyorlar.

    Kombinin ateşleme sistemini düzene koymak için termostat koysak nasıl olur dersiniz? Termostatın anakartın çalışma prensibinden bağımsız olarak bu uzun çalışma ve çalışmama sürelerini optimize edeceğini düşünüyorum.Termostat kullanan arkadaşlar da verimlilik açısında yorumlarını ve tecrübelerini iletirse sevinirim.


    3 SAATLİK ÇALIŞMA DÜZENİ
    Başlangıç Saati Bitiş Saati Son Sıcaklık
    Çalışma 20:29 20:31 36
    Durma 20:31 20:44 33
    Çalışma 20:44 20:46 36
    Durma 20:46 22:00 33
    Çalışma 22:00 22:02 36
    Durma 22:02 22:20 33
    Çalışma 22:20 22:23 36
    Durma 22:23 22:35 33
    Çalışma 22:35 22:37 38
    Durma 22:37 22:59 33
    Çalışma 22:59 23:03 38
    Durma 23:03 23:17 33
    Çalışma 23:17 23:21 35
    Çalışma 23:21 23:24 37
     Demirdöküm Neva Hakkında Bilgi




  • Arkadaşlar bende sizler gibi neva mağduruyum. Aldığım evle birlikte bu kombiye de sahip oldum. Sizlerle aynı sorunları bende yaşadım. Oda termostatı aldım ve taktırdım. Fakat sonuç aynı. Oda termostatı kombiye ateşle komutu gönderdiği halde kombi ateşleme yapmıyor; yine tesisat suyu sıcaklığının 20 derece düşmesini bekliyor. Demirdöküm Neva pişmanlıktır.
  • bizim evdeki neva kombi A6 veya Ab gibi bir hata veriyor. Ve ekranda başka bir işlem yapamıyoruz kombi şuan yaz konumunda kaldı donuyoruz evde yardım edebilecek biri varmı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi statius -- 3 Ocak 2016; 17:41:52 >
  • Neva'nın hata kodları listesi fotoğraftaki gibidir.
     Demirdöküm Neva Hakkında Bilgi
  • Tesisat suyu basıncının genellikle 1,5 düzeyinde olması istenir. Ancak kombi ısıtma konumunda çalıştırıldığında sistemdeki su genleştiğinden basıncı da artıyor. Kombi soğukken 1,5'a getirdiğiniz ayar, kombi ısındığında 2'yi geçebiliyor. Ve 2'yi geçtiğinde de kombi F10 hatası verip çalışmayı durduruyor. Dolayısıyla kombinin tesisat suyu basıncını aslında kombi soğukken 1,5 altında olacak şekilde ayarlamak gerekiyor. Böylece su ısındığında bile basınç, azami düzey olan 2'yi geçmiyor, kombi F10 hatası vermiyor. Buna dikkat etmek lazım.
  • statius kullanıcısına yanıt
    kombi suanda antiblokoj korumasına girmiş normalde bi defa pompanın çalışıp durması ve devreden çıkması gerekiyor antiblokaj korumasının
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.