Şimdi Ara

[DELL WINDOWS7 YÜKSELTME] SİPARİŞLER GÖNDERİLMEYE BAŞLANDI 0$ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
7.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkozen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Baseski

    26 Haziran - 31 Aralık tarihleri arası alınan pc'ler diyor sitesinde. Şimdi biz Dell 1557 alsak Windows 7'ye bedava yükseltemeyecekmiyiz zira 31 Aralık çoktan geçti?



    28şubat son

    sitesinde bitti diyor 28 şubat nerde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murokes


    quote:

    Orijinalden alıntı: bkozen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Baseski

    26 Haziran - 31 Aralık tarihleri arası alınan pc'ler diyor sitesinde. Şimdi biz Dell 1557 alsak Windows 7'ye bedava yükseltemeyecekmiyiz zira 31 Aralık çoktan geçti?



    28şubat son

    sitesinde bitti diyor 28 şubat nerde?


    Çağrı merkezini ara
  • Çağrı merkezi için ulaşamıyoruz diyenler.Ayrıca Win7 geçişi için bitti diyenler.Web kayıt kapanmıştır artık çağrı merkezini aramanız gerekiyor.İşlem şimdilik 28 Şubat 2010 a kadar devam ediyor.

    Çağrı merkezi için bilgi !!!

    Sadece hafta içi arayabilirsiniz ve saat 09:00 17:30 saatleri arası arayabilirsiniz.Cep tel. dan arayamazsınız.Sabit tel dan arayabilirsiniz,hatta ankesörlü tel. dan bile ararsınız çünkü ücretisz tel hattıdır.Atinayı arıyorsunuz,ama ücretsiz olduğu için nereyi ararsanız arayın ücrete tabi değildir.

    Yurt dışı aramalar açıksa tel da şu numara: 00 800 353 90 00 2

    Eğer yurt dışı aranmıyorsa tel dan o zmn ikinci yönteme geçiyoruz.

    0811 288 00 01 aranıyor,ingilizce mesaj duyulduğunda ise hemen ardından dinlemeye gerek kalmadan şunlar tuşlanıyor.888-578-5446

    Her iki seçenek de söylenenlere uyduğunuz taktirde size yol göstericektir.Şayet yine ulaşamıyorsanız atina yerle bir olmuş demektir :))

    İçiniz rahat olsun,biz denedik ulaşıyoruz.Ulaştık da. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 12 Şubat 2010; 1:48:28 >




  • Windows7 yükseltmesi yapan arkadaşlar belki ihtiyaç hissederler diye düşündüm,ben yeni fark ettim Windows7 stickerleri orjinal nette satılıyor,ben link verebilirim ama reklam olurmu bilmiyorum,aman benim uzak yakın bir bağım yok satanla,ilgilenen varsa yazışırız.Sağlıcakla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Çağrı merkezi için ulaşamıyoruz diyenler.Ayrıca Win7 geçişi için bitti diyenler.Web kayıt kapanmıştır artık çağrı merkezini aramanız gerekiyor.İşlem şimdilik 28 Şubat 2010 a kadar devam ediyor.

    Çağrı merkezi için bilgi !!!

    Sadece hafta içi arayabilirsiniz ve saat 09:00 17:30 saatleri arası arayabilirsiniz.Cep tel. dan arayamazsınız.Sabit tel dan arayabilirsiniz,hatta ankesörlü tel. dan bile ararsınız çünkü ücretisz tel hattıdır.Atinayı arıyorsunuz,ama ücretsiz olduğu için nereyi ararsanız arayın ücrete tabi değildir.

    Yurt dışı aramalar açıksa tel da şu numara: 00 800 353 90 00 2

    Eğer yurt dışı aranmıyorsa tel dan o zmn ikinci yönteme geçiyoruz.

    0811 288 00 01 aranıyor,ingilizce mesaj duyulduğunda ise hemen ardından dinlemeye gerek kalmadan şunlar tuşlanıyor.888-578-5446

    Her iki seçenek de söylenenlere uyduğunuz taktirde size yol göstericektir.Şayet yine ulaşamıyorsanız atina yerle bir olmuş demektir :))

    İçiniz rahat olsun,biz denedik ulaşıyoruz.Ulaştık da. :)



    öncelikle verdiğiniz bilgi için teşekkürler. ben bu numarayı aradığımda kendilerinin konu ile direk ilgili olmadıklarını ve bu upgrade meselesini irlanda üzerinden başka bir birimin takip ettiğini söylediler bana. ayrıca gdcps_turkey_cc@dell.com adresine aşağıdaki bilgileri mail ile atmam gerektiği bilgisine de ulaştım.

    -e-posta adresi
    -isim, soyad
    -tel numarası
    -service tag numarası.

    ben mailimi attım henüz bir cevap gelmedi şimdilik beklemedeyim. siz bir sonuç alabildiniz mi acaba?




  • service tag numarası nedir nerde bulunur? bi de ben iki gün önce 1557 aldım şimdi 00 800 353 90 00 2 numarasını ararsam win 7 alabilecek miyim bi de atinayı arıyoruz diyorsunuz yunanca konuşmuyolar dimi:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr

    service tag numarası nedir nerde bulunur? bi de ben iki gün önce 1557 aldım şimdi 00 800 353 90 00 2 numarasını ararsam win 7 alabilecek miyim bi de atinayı arıyoruz diyorsunuz yunanca konuşmuyolar dimi:))


    Servis Tag numarası laptop'un altında bulunur 8 haneyi geçmeyen (tam hatırlamıyorum) bir rakam ve harfler serisidir. Telefon ile Atina'ı aramak yerine, aşağıdaki şekilde sorununuzu çözümleyebilirsiniz.

    gdcps_turkey_cc@dell.com

    adresine aşağıdaki bilgilerinizi e-posta ile göndererek ürün kaydı ve bedava windows 7 upgrade dvd siparişini gerçekleştirebilirsiniz.


    eposta adresiniz
    isim, soyad
    telefon numaranız
    service tag numaranız




  • tşkler, eve gidip service tag no yu bulduktan sonra mail atıcam. bu yöntemle alabilenler vardır heralde dimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr

    tşkler, eve gidip service tag no yu bulduktan sonra mail atıcam. bu yöntemle alabilenler vardır heralde dimi?


    Artık yöntem bu şekilde, telefonla aradığınız takdirde size yardımcı olamayacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malko


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr

    tşkler, eve gidip service tag no yu bulduktan sonra mail atıcam. bu yöntemle alabilenler vardır heralde dimi?


    Artık yöntem bu şekilde, telefonla aradığınız takdirde size yardımcı olamayacaklardır.

    ya peki mail attık da gelecek mi gelmeyecek mi ben emin olamıyorum?iki gün oldu ben atalı cvp filan dönecekler mi?Bu şekilde maille alan varsa nasıl bir süreç olacak anlatabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Malko


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr

    tşkler, eve gidip service tag no yu bulduktan sonra mail atıcam. bu yöntemle alabilenler vardır heralde dimi?


    Artık yöntem bu şekilde, telefonla aradığınız takdirde size yardımcı olamayacaklardır.

    ya peki mail attık da gelecek mi gelmeyecek mi ben emin olamıyorum?iki gün oldu ben atalı cvp filan dönecekler mi?Bu şekilde maille alan varsa nasıl bir süreç olacak anlatabilir mi?


    Size bir mail ile geri dönecekler. Bu mailde size bir şifre ve adres verilecek. Bahsedilen adrese girdikten sonra mail'de bulunan şifre ile kullanıcı açıp tekrardan service tag numaranızı yazarak elinizdeki ürünün doğrulugunu belirliyorsunuz. Daha sonrasında sizden açık adres istiyor ve belirttiğiniz adrese ürünün gönderilmesini emrini veriyorsunuz. Daha sonra siparişin verildiği tarih ve elinize ulaşacağı tarih sistemde beliriyor, bu adrese tekrar girerek durumunuzu takip edebiliyorsunuz. Son bir not: bu işlem için kesinlikle herhangi bir ücret talep edilmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malko


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Malko


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr

    tşkler, eve gidip service tag no yu bulduktan sonra mail atıcam. bu yöntemle alabilenler vardır heralde dimi?


    Artık yöntem bu şekilde, telefonla aradığınız takdirde size yardımcı olamayacaklardır.

    ya peki mail attık da gelecek mi gelmeyecek mi ben emin olamıyorum?iki gün oldu ben atalı cvp filan dönecekler mi?Bu şekilde maille alan varsa nasıl bir süreç olacak anlatabilir mi?


    Size bir mail ile geri dönecekler. Bu mailde size bir şifre ve adres verilecek. Bahsedilen adrese girdikten sonra mail'de bulunan şifre ile kullanıcı açıp tekrardan service tag numaranızı yazarak elinizdeki ürünün doğrulugunu belirliyorsunuz. Daha sonrasında sizden açık adres istiyor ve belirttiğiniz adrese ürünün gönderilmesini emrini veriyorsunuz. Daha sonra siparişin verildiği tarih ve elinize ulaşacağı tarih sistemde beliriyor, bu adrese tekrar girerek durumunuzu takip edebiliyorsunuz. Son bir not: bu işlem için kesinlikle herhangi bir ücret talep edilmiyor.

    çok saol arkadaşım verdiğin bilgiler için. son bir soru daha sorayım:)ya böyle çok soru sormamın sebebi 28 şubat bitmeden alayım şunu diye kasıyorum:)
    ya şimdi maili atalı iki gün oldu herhangi bi dönüş olmadı normal mi bu sürer mi böyle bi kaç gün?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Malko


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Malko


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemr

    tşkler, eve gidip service tag no yu bulduktan sonra mail atıcam. bu yöntemle alabilenler vardır heralde dimi?


    Artık yöntem bu şekilde, telefonla aradığınız takdirde size yardımcı olamayacaklardır.

    ya peki mail attık da gelecek mi gelmeyecek mi ben emin olamıyorum?iki gün oldu ben atalı cvp filan dönecekler mi?Bu şekilde maille alan varsa nasıl bir süreç olacak anlatabilir mi?


    Size bir mail ile geri dönecekler. Bu mailde size bir şifre ve adres verilecek. Bahsedilen adrese girdikten sonra mail'de bulunan şifre ile kullanıcı açıp tekrardan service tag numaranızı yazarak elinizdeki ürünün doğrulugunu belirliyorsunuz. Daha sonrasında sizden açık adres istiyor ve belirttiğiniz adrese ürünün gönderilmesini emrini veriyorsunuz. Daha sonra siparişin verildiği tarih ve elinize ulaşacağı tarih sistemde beliriyor, bu adrese tekrar girerek durumunuzu takip edebiliyorsunuz. Son bir not: bu işlem için kesinlikle herhangi bir ücret talep edilmiyor.

    çok saol arkadaşım verdiğin bilgiler için. son bir soru daha sorayım:)ya böyle çok soru sormamın sebebi 28 şubat bitmeden alayım şunu diye kasıyorum:)
    ya şimdi maili atalı iki gün oldu herhangi bi dönüş olmadı normal mi bu sürer mi böyle bi kaç gün?


    NŞA bir-iki gün içinde dönmeleri gerekiyor ancak bu süre yoğunluktan dolayı geçmiş ise, tekrar mail atıp hatırlatmakta fayda var. İkinci mail'inizde daha önce mail attığınızı belirtmeni tavsiye ederim.




  • Slm arkadaşlar ben de iki gün önce mail gönderdim bana da dönüş yapmadılar. Tekrar deneyeceğim. Bakalım inş Win 7 gelir.
    Bi de bu gelecek olan win 7 64 bit mi ve herlade premium home dur.
  • Win 7 yükseltmesi dvd si bekleyen arkadaşlar dikkat !!! Az önce 00 800 353 90 002 numaralı dell servisiyle görüştüm. O mail gönderdiğimiz adresin aktif olmadığını Win 7 yükseltmesinin 28 şubata kadar devam ettiğini ancak bu yükseltmenin muhtemelen haftaya tekrar aktif hale gelecek olan https://win7.dell. adresinden bilgiler verilerek yapılacağını win 7 dvd lerinin ise finlandiya dan gönderileceğini söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aakkin

    Win 7 yükseltmesi dvd si bekleyen arkadaşlar dikkat !!! Az önce 00 800 353 90 002 numaralı dell servisiyle görüştüm. O mail gönderdiğimiz adresin aktif olmadığını Win 7 yükseltmesinin 28 şubata kadar devam ettiğini ancak bu yükseltmenin muhtemelen haftaya tekrar aktif hale gelecek olan https://win7.dell. adresinden bilgiler verilerek yapılacağını win 7 dvd lerinin ise finlandiya dan gönderileceğini söyledi.


    Ben yukarıdaki adresten cevap aldım ve sipariş geçtim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aakkin

    Slm arkadaşlar ben de iki gün önce mail gönderdim bana da dönüş yapmadılar. Tekrar deneyeceğim. Bakalım inş Win 7 gelir.
    Bi de bu gelecek olan win 7 64 bit mi ve herlade premium home dur.


    Mevcut işlerim sistemin ne ise window7 olarak gelir.

    64bit Premium ise window7 64bit Premium gelir.
  • Merhaba arkadaşlar,Driverları gelenler kargo ücreti ödüyorlarmı?
  • @yalavu

    Ücretsiz.
  • Ben makinamı 2008 kasım ayında aldım ben bu durumdan faydalanamıyormuyum şimdi?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.