Şimdi Ara

Dell Teknik Servisi - 2016

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Dell XPS 13 almayı düşünüyorum, ama bu ara Dell servisi konusunda arkadaşlarımdan duyduklarım ve internetten okuduklarım pek olumlu şeyler değil. Benim eskiden bildiğim, Dell garanti veteknik servis alanında en iyi firmalardan biriydi. Şimdi okuduklarıma göre yerinde servis olayı kalkmış (veya sadece belirli modeller için geçerli artık) ve servis ilgisiz/yetersizmiş.

    Dell kullanan arkadaşlar varsa bu sene içindeki deneyimlerinizi paylaşabilir mi? Yurtdışında bu tarz sıkıntılar çok sık yaşanmıyor, insanlar Amazon'a iade edebiliyorlar en kötü ihtimalle, ülkemizde böyle bi seçenek yok maalesef, o yüzden satın alıp başım ağrımadan önce araştırmak istedim.



  • Hocam cevapları bende merak ediyorum .bende düşünüyorum ama garanti konusunda şüphelerim var veya bir tarafında sıkıntı çıktı mı parçası pahalı mi olur ne olur ne biter merak etmiyor değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen, ben de aynı şeyi düşünüyorum. Forumdan hiç cevap gelmedi ama
  • +1 merak
  • ben de bunu merak ediyorum. yakın zamanda dell servisi ile muhattap olmuş bir arkadaş bilgi verirse seviniriz. yukarı
  • Geçen sene Dell 7559 model bilgisyarımı ekrandaki (sanırım ölü piksel) beyaz noktadan ötürü Koç Sistem'e yurtiçi kargo ile gönderdim. Servisteki arkadaşlar ilgiliydi. Yerinde servis olayı sanırım XPS ve Alienware modellerini kapsıyor. Yine de servisten ya da Dell Türkiye'yi arayarak bilgi almanızı tavsiye ederim.

    Belki fikir verebilir Erdi Özüağ, Dell Türkiye'den Ufuk Tosun ile röportajı:
    https://www.youtube.com/watch?v=y1rZpI2F4tM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dmclskn -- 7 Ekim 2017; 23:7:9 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.