Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba. Haziran ayında hepsiburada.com'dan dell 5110 model laptop aldım. Başta bir sıkıntısı yoktu fakat eylül ayı başlarında laptopum pilde çalışmamaya ve tam dolu iken dahi açılmamaya başladı. Daha sonra şu ücretsiz olan 0800 le başlayan numarayı aradım orasının artık kullanılmadığını ve 0216 lı bi numaradan teknik servise ulaşabileceğimi söylediler. Bundan 3hafta önce aradım sorunumu anlattım bana pil ve adaptör yolladılar fakat onlarda işe yaramadı Ardından hemen aradım ve durumu izah ettim sorunun büyük ihtimalle anakartta olduğunu ve arıza kaydını aldığını 1hafta içinde arayıp gelip değiştirceklerini söylediler. Fakat arayan olmadı ve geçtiğimiz salı günü tekrar aradım arıza kaydının takıldığını yeniden arıza kaydı aldığını bu hafta içinde arıcaklarını özür dileyerek söyledi. Sonuç olarak yine aramadılar Bu durumda sizce benim ne yapmam gerekiyor? 1aydır teknik servisten cevap alamıyorum. Hepsiburada.com'un bilgisayar sağlayıcısı İndex'i mi arasam böyle bir sorun var diye?







  • valla dell konusu biraz sıkıntı hepsiburadayıda indexide arasan değişen bişey olmaz..seni dell e yönlendirirler yapabilecek bişeylerinin olmadığını söylerler..sen devamlı arayıp başının etlerini yemen lazım dell in...birde oytek i ara istersen çünkü dell türkiyedeki anlaşmalı servisi oytek sana servis gelecek ise oytek ten servis gelecek...ama dell rahatsız etmeni tavsiye ederim her gün
  • şimdi oytek'e mail atıyorum eğer onlar gelmicekse ben götürmeye razıyım laptopu yardım için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultaytug1903 -- 6 Ekim 2012; 11:52:16 >
  • rica ederim ama sanırım seni götürmeni kabul etmiyorlar ya kargo ile isterler yada kendileri gelirler...tabi dell onlara arıza kaydını bildirdilerse
  • Bence cok paniklemişsin. Dell kadar gelişmiş dell kadar iyi bir teknik servis bulamazsın. Biraz bekliyceksin durumu güzelce izah edip anakart yollamalarını sağlıycaksın personel gelip takcak . Telefonda fazla kafa karıştırıcı cümleler kurmaya calıs. Sadece telefondaki teknikeri ikna edip anakartı yolluyorum cümlesini duyman yeterli.
  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 21 Mayıs 2020; 12:9:49 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.