Şimdi Ara

dell n5110 servis-değişim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • internet üzerinden bi siteden.(isim vermeye gerek varsa belirtirim) dell n5110b41f45 model laptop aldım.

    ürünü alalı 14 gün oluyor. ürünü aldıktan sonra pzt günü jibo biişim adı altında dell yetkili servisine(jibo bilişim) ssd disk takması için yolladım bu iş için benden ücret aldılar. pzt yollanan ürün çarşmaba takılı vaziyette geldi. açtım laptobu ekrana görüntüyü çok karanlık bir biçimde veriyor. anında yanımda kargo görevlisi ile aradım jibo billişmi ve bana geri yollayın büyük bi ihtimal kablo taşınırken oynamıştır cvbı geldi. aynı gün geri yolladım.
    cuma günü tekarar aradım kablo için sipariş verdik beklemedieyiz dediler.

    buraya kadar hiç sorun yok.
    bugün aradım ne olduğunu sordum üzerinden 10 gün geçti dedim. parça bekliyoruz dediler. anakart kablo ve görüntü arabiriminde sorun olabilir dediler. daha müdahale etmemişler. laptobu aldığım yeri aradım anlattım durumu onlar da yetkili servisin raporu ile değişim yaparız dediler. ama jibo bilşimin yetkili servis olmadığını söylediler. ben tekrar jibo yu aradım. bana dell in partneri olduğunu ve partner numarasını olduğu garanti kapsamında iş yaptığından bahsetti partner numarasını verdi. ve dell yetkili servisi ile rapor tutulcağını söyledi. bende eğer anakart veya başka elektronik ürün değişimini kabul etmeyeceğimi bunu rapor edilmesini istedim.







  • ben Amerika'yı arayıp Dell'in verdiği Türkiye kodunu girdim. Telefon konuşması ücretsizdi bilgisayarın seri nosunu fln istedi telefondaki adam bilgisayarda testler yapmamı istedi hangi tuşlara basacağımı söyleyip. Bilgisayarım açılmıyordu Hdd yanmış. Bilgisayar kapanırken ekranı indirmiştim benim hatamdı. Ertesi gün dell servisi evime geldi bilgisayarımın hdd si 320 gb dı ücretsiz olarak 500 gb taktılar gittiler. Format atma zorunlulukları yoktu rica ettim başlattı formatı başka müşterilere gitmek zorundaydı vakti kısıtlıydı cep telefonunu verdi bir sorun çıkarsa aramam için. Herşey ücretsizdi. Dell'in böyle bir servisi varken keşke göndermeseydin sorunu evinde halletselerdi.

    Bencede geri alma değişimini ya da para iadesini iste.
  • adamlar değişimi kabul ediyo ama dell servisi rapor istiyo
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dell N5110 Wifi Sorunu
    10 yıl önce açıldı
    Dell 5520 Sarj sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.