Şimdi Ara

DCİ MOTOR MU MULTİJET MOTOR MU ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
0
Favori
30.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iki motoru da kullandım,bence DCİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayak kokusu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    TDI(Ciğerli)

    En ciğerlisi

    öldüm gülmekten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakinharman -- 10 Mayıs 2014; 15:55:46 >
  • 1.3 Mjet aslinda iyi bir motor.Elestiren insanlar genel olarak dobloda bu motoru kullanmislar.

    Fakat bu noktada suc motorun degil, 1248 cc lik motoru jip gibi bir araca koyan fiatta.

    Ornegin bu motoru kullanan punto sahipleri genel olarak memnun.Arabanin hakki olan kasa o cunku.

    Bu arada 90liklarda olan turbo lag ina ben de katiliyorum fakat 95'liklerde bu sorun bir nebze duzeltildi.Ayrica unutmayin ki ayni sorun 105 dci'de de vardi.2000 devir alti yoktu resmen arabada.Sonradan onu da duzelttiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Multijet'te dCi da rüştünü ispatlamış motorlardır. Hemen "benim babam senin babanı döver" moduna girmeyin. Otomobil genel'de hangi konuya girsem sidik yarışı var. Forum son zamanlarda lise çıkışına döndü iyice.
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Yeni QQ kullanılan dizel motor da dci Türkiyede 10bin km de bakıma çağrılan bu araç ingilterede 30 bin kmde bakıma gidiyor, bu kazığın sebebi nedir! Bu işlere bakan kamu kurumları bakanlıklar yada tüketici dernekleri nissana bunun sebebini neden sormaz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ChonDanger kullanıcısına yanıt
    Merhabalar sorunuzun cevabı bence oldukça basit. Türkiyede ki dizel yakıt kalitesine ne kadar güveniyorsunuz :)
  • Winston29 kullanıcısına yanıt
    Bu problemin cevabının yakıt kalitesi olduğunu zannetmiyorum belki 15-20 yıl önce olsa haklıydınız! Kaldıki hemen hemen her firma sattığı yakıttan dolayı oluşacak hasarları karşılıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault/Dacia 20 bin kmde bakım.
    Nissan hala 10bin kmyse demek ki, fazla para kazanmak istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mjet 1.3 lerin 75 liklerini değil 95 liklerini düşünün. 1248 cc den 95 beygir çıkartmış adamlar. dci de mj de iyi motor. Kullanıldığı aracına göre değerlendirip seçip almak lazım.
  • 2010 yılında 2 arabam vardi 2008 clio 1.6 dci ve 2010 fiat fiorino 1.3 mjet derdim ki nasıl olurda 1.3 motor daha iyi çeker. (Kendi markamı övmüyorum ikiside benim) clio 250 binde motor istedi 2012 yılında. Şu an mjet 240 binde tıkır tıkır yakitta dci daha iyi ama motorunu zaten 5 bin küsür verdim mjet daha dayanıklı biraz fazla yaksa bile dayanıklı ve daha seri ben mjet derim. Zaten mjette de common rail sistemi var yani dci nin multijet enjektörlü hali kısacası bir üst modeli gibi bir şey..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraakcner -- 27 Aralık 2015; 18:45:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • multijet bu gidişle müzedeki yerini alacak. kesinlikle dci. kıyaslanmaz bile.
  • dci
  • İkisi de iyi dci biraz daha onde bana gore

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dci motoru kullanmadım, kullanmak isterdim ama bu motorun kullanıldığı araçlar inanılmaz zevksiz oluyor(bütçem dahilindekiler)

    1.3 95 beygir mjet linea (2 yıl kullandım), 1.3 mjet 75 beygir punto(halen kullanmaktayım), 1,4 70 beygir hdi c3 (halen kullanmaktayım)

    hdi motoru katmamın sebebi bazı arkadaşlar bu motordan bahsetmişler. dci kullandım fakat üzerine konuşup yorum yapabileceğim kadar değil.

    95 beygir linea ile 75 beygir punto arasında çok az fark var. ikisinin hızlanması hemen hemen aynı. mjet motoru uzun süre kullanmadıysanız bu motor size iğrenç bir motor gibi gelebilir çünkü ben linea yı kullandığımda böyle araba mı olur demiştim. gereken devirde gereken vites geçişlerini yaparsanız mjet hiç de geç hızlanan bir motor değil aksine muazzam hızlanan bir motordur. punto da hiç denemedim ama linea ya 3. viteste defalarca patinaj çektirmişliğim vardır. üst hız olarak izmir otobanında ise full bagaj ve ful yolcu kapasiteli 192 km hızı gördüm.

    ses konusuna gelirsek benim şahsi fikrim mjet, dci motordan daha sessiz çalışıyor.

    yakıt konusunda ise mjet sanırım dci motordan biraz daha fazla yakıyor ama hdi motordan daha fazla yaktığına kesinlikle eminim.

    hdi motor sessiz diyen arkadaşlar olmuş, hdi mjetten daha sesli çalışan bir motor. hdi alt devirlerde turboyu açıyor ve yakıt konusunda daha az yakıyor. 2. vitesleri kıyaslarsam hdi mjet e göre turbo açasıya kadar daha zor devirleniyor. titremeler hissediliyor mesela.

    bir de multijette turbo açma devrini ayarlatabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla.




  • İki motoru da sürdüm, lakin hdi motor fena.. Peugeot motorun LeBron James'ini yapmış..
  • hackersun kullanıcısına yanıt
    Tamamen Nissan servislerinin çakallığı. Sonuçta aynı motor
  • Kesinlikle dci.

    En iyi motorları renault yapar. Bkz. F1.
  • merhaba, multijet hakkında tecrübem sadece taksinin birinde (linea) 750.000 km yapmış olduğunu görüp şaşırmam ve taksicinin daha bir bu kadar daha gider demesi kadar sınırlı dci ile ilgili olarak ise yalaşık 6 yıl 100bin km kadar renault laguna 1.5 dci araç kullandım, hiç performans ve teknik bir sorun yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    peki
    kaç bg idi o yıllarda 1,5 dcı ?ve kaç nm tork veriyordu ?
    1,6 mjet 20 000 de bakıma girerken 1,5Dcı niye 10 000 de bakıma giriyordu ?
    mjet triger değişimini 120 000km de yapıyorken , dci niye 60 000 km de yapıyordu , yoksa o yıllarda
    renault dcı motorlarına güvenemiyordu mu ?
    dcı daha yeni yeni adam olmaya başladı
    1,6 dcı ise şu an için en verimli dizel motor , tabi rakiplerinden bir karşılık gelene kadar ,
    ve yine de kendini ispatlaması lazım ,
    Cahil diyeceğim en sonunda bu kadar gereksiz konuşulmaz. Dci motor bakım aralığı 20.000 km’dir. Kimi motorlar zincir kullanır kimi triger. Her motorun karakteri farklıdır. Her ikisinin de bir birlerine karşı avantajı ve dezavantajı vardır. Mercedes de triger kullanıyor oda tüü kaka o halde. Renault motor yapmayı bilmiyor ne demektir çok komik ve bilgisiz aynı zamanda ergen tarzında bir düşünceye sahipsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2011 yılında megane 3 dci edc aldım, 6 yıl kullandım 120 bin km yaptım zerre sorun çıkarmadı sattım.



    2017 model megane 4 dci edc aldım. 30 bin km yaptı tık demedi. Tork 250 nm gayet yeterli. 200 km hıza seri bir şekilde çıkıyor. Yüksek hızda daha az yakıyor namussuz.



    Toplamda iki aracı 150 bin km kullandım müthiş memnuniyet yarattı bende.



    Fiat'ın dizel motorunu bilmiyorum dolayısıyla yorum yapmam yanlış olur ancak dci motordan çok çok memnunum bunu belirtmem yeterli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.