Şimdi Ara

DCİ MI D-4D Mİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayigucu

    Hdi ve dci ders diye okutuluyor.

    Fransız arabalarını eleştirebiliriz ama Dci ve Hdi motorları tartışmasız candır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    D4d ile 50tlye 300km gidiliyor

    araba neydi ki?
  • Yağ yakıyor daha ne olsun
  • ikisini de uzun süre kullanan birisi olarak söylüyorum, ikisinde de sıkıntı yaşamadım, lakin benim tercihim DCİ...

    haa 1,6 dizel ünite toyota dersen ( yeni gelmesi muhtemel ) o zaman tekrar bir değerlendirme yapılabilir test sonuçlarına ve son kullanıcıda ki etkileri göz önüne alınarak..
  • Yağ yakıyor diyenler, her D-4D'nin yağ yaktığını zannediyor herhalde.
    2012 modellerinde bu sıkıntı vardı diye hatırlıyorum.
    2007 Model D-4D Yaris'imle 119 bin (ChipTuning'li haliyle 90 - 100 bin km civarı) yaptım. Yağ yakma sorunum vs yok.
  • Bu ikisi arasından Dci.

    Aynı vergi diliminde D-4D ile ve daha performanslı.(Toyota nın klasik vergi sistemimize ters düşme durumu.Örn:1.33 benzinli motor)
  • D-4D araçlarda millet yağ bidonuyla geziyor hala iyi diyenler var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Dci'nin kokladığı doğrudur ama D4-D gayet az yakar bir Crdi,TDI veya eski nesi HDI'lardan daha az yakar ayrıca motor karakteri olarak D-4d benim daha çok hoşuma gidiyor 90 HP Bile 5.000 Devire kadar rahat devirleniyor Dci'lerin geneli 2000 Rpm civarı tork patlaması yapıyor 3000-3500'den sonrası ölü bu sebeple D4-D Diyorum

    D4-D 90 bence de güzel bir karaktere sahip, kullanırken hep "aynı karakterde bir 1.6 sı olsa" demişimdir içimden.
  • d4-d yağ yakıyor, dci az yakıyor

    ticari takside hangisi daha çok kullanılıyorsa o motor daha az yakan daha uzun ömürlü olandır
  • Hepsi az yakar ama motorları küçük ve güçsüz. DCİ öyle değil. Kesinlikle DCİ
  • 2012 mart uretiminden sonra olan D4-D motorlarda yag yakma sorunu yok. Arabalarda istediginiz kadar yukleyin her turlu cekiyor. Ama performans olarak zayiflar. Dci ya gore sessizler. Fluence e kiyasla soyluyorum. Yakitta da cok az farkla dci ondedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boss___

    dci az yakar fakat biraz narin motorlardır yani mazot seçen lerden d-4d sağlam sıkıntı çıkarmayan tarzda motordur.

    kesinlkle mazot seçiyor. clio4 ile bp yakıtına bile arıza lambası yakıyor. ancak çok ekonomik.
  • Bazı markalar dci motorlu araç üretseler ikinci elde değerine değer katarlar ama d4d de böyle bir durum yok. 1.6 toyotalar bile belli bir yaştan sonra d4d den daha pahalı oluyorlar. Dci, hdi, multijet gibi motorları kullanan araçlar eskiyince en azından benzinli olanları ile aynı paraya gidiyor.

    Ayrıca bmw, mercedes, ford, volvo gibi birçok marka küçük hacimde fransız dizelini tercih ediyor. Kendi dizelini üreten vw nin hali belli. Yüksek tork dışında vw nin dizelinin çok fazla bir avantajı yok.
  • 1.4 D-4D'nin 1.5dCi'ye göre avantajı daha sessiz çalışmasıdır, dCi'nin güzel yanı düşük devirden itibaren tork veriyor olması, D-4D 1700 devirlerden sonra atak yapıyor, yeniledikleri d-4d motor modellerinde bu değeri 1400 devire çekmişler. Ancak mevcut durumda dci daha keyifli ve kullanımı daha kolay, düşük devirde vites düşürmeye gerek kalmayabiliyor (yol eğimi ve yüke göre elbette)

    2012 auris ve 2013 sandero stepway ile denenmiştir, yağ yakma yok, 2 motor da 90 beygir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Bazı markalar dci motorlu araç üretseler ikinci elde değerine değer katarlar ama d4d de böyle bir durum yok. 1.6 toyotalar bile belli bir yaştan sonra d4d den daha pahalı oluyorlar. Dci, hdi, multijet gibi motorları kullanan araçlar eskiyince en azından benzinli olanları ile aynı paraya gidiyor.

    Ayrıca bmw, mercedes, ford, volvo gibi birçok marka küçük hacimde fransız dizelini tercih ediyor. Kendi dizelini üreten vw nin hali belli. Yüksek tork dışında vw nin dizelinin çok fazla bir avantajı yok.

    vw'nin hangi dizeli yüksek tork üretiyor?Umarım 1.6 105 HP TDI'dan bahsetmiyorsunuzdur tarihi eser ve 250 nm tork üreten bir motor Rakipleri 1600 cc Turbo dizelden 300 Nm'nin üzerinde tork çıkarıyor 1.5 dci bile 270 Nm oldu




  • elcas kullanıcısına yanıt
    aynen hocam az yakıyor fakat dikkat etmek gerekiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Bazı markalar dci motorlu araç üretseler ikinci elde değerine değer katarlar ama d4d de böyle bir durum yok. 1.6 toyotalar bile belli bir yaştan sonra d4d den daha pahalı oluyorlar. Dci, hdi, multijet gibi motorları kullanan araçlar eskiyince en azından benzinli olanları ile aynı paraya gidiyor.

    Ayrıca bmw, mercedes, ford, volvo gibi birçok marka küçük hacimde fransız dizelini tercih ediyor. Kendi dizelini üreten vw nin hali belli. Yüksek tork dışında vw nin dizelinin çok fazla bir avantajı yok.

    vw'nin hangi dizeli yüksek tork üretiyor?Umarım 1.6 105 HP TDI'dan bahsetmiyorsunuzdur tarihi eser ve 250 nm tork üreten bir motor Rakipleri 1600 cc Turbo dizelden 300 Nm'nin üzerinde tork çıkarıyor 1.5 dci bile 270 Nm oldu

    Vw de benzinli almak yerine dizel almanın tek avantajı yüksek tork demek istedim.




  • Hdi ve mjt'de iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Corolla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.