Şimdi Ara

Daimler, 3 milyon dizel Mercedes-Benz'i geri çağırıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ateş olmayan yerden duman çıkmaz derler. Kuvvetle muhtemel Mercedes'in yaptığı bir şey var ancak Vw'nin başına gelenleri görünce muhtemelen pazarlık vs. yollarla işi düzeltme yoluna gittiler. Lüks sınıfta satan bir üretici Vw gibi geniş davranamaz bu tarz konularda. Ülkemizdeki fiyatları bir kenara bırakırsak yurt dışında Vw gayet ulaşılabilir bir marka. Orta gelir düzeyinde kaybedilen müşterinin yerine yenisini bulmak daha kolay. Ancak S class sahibi bir müşteriyi kendinizden soğutursanız gider Bentley alır yüzünüze de çok bakmaz.
  • the_japan kullanıcısına yanıt
    Hocam siz daha tecrübelisiniz öyleyse, ben yeni fark ediyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oray kullanıcısına yanıt
    İnşallah onda da birşey çıkmaz hocam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    A ve B haric mercedes alan neden dizel alirki anlamak zor.iphone alip kontorlu hat takmak gibi bisey.o markayi secen zaten maliyeti dusunerek secmiyor,bunu da amblemiyle gosteriyor.ford olsa renault olsa siritmaz ama o yildizla dizel diye gorununce pinti dedirtiyor kendine

    Tork

    bu sınıf motorlarında torkun hiçbir yararı yok.benzinlinin ataklığı ve beygiri yanında dizelin şansı yok.hele hele sportiflik arayan kişinin dizelle asla işi olmaz.sallantılı,gürültülü,gaz tepkisi ağır,4500rpm'de kesilir.torku fazla görünen dizellerden birkaç tecbrübemi sıraliyim...

    c180 ile c200d kıyasladık.arada 70nm tork farkı var dizel çekmiyor.
    c250 ile 320d kıyasladık.arada 50nm tork farkı var dizel çekmiyor.
    tiguan 1.4 122bg ile crv 1.6 160bg kıyasladık.arada 150nm tork farkı var dizel çekmiyor.
    1.2TSI 105bg ile 1.6TDI 110bg kıyasladık.arada 75nm tork farkı var dizel çekmiyor.konuya göre alt sınıf kalıyorlar ama bunu da koyiyim dedim.

    çekmiyor derken hepsi kendi çapında başarılı dizel motorlar ama muadil benzinlere kıyaslayınca çekmezler

    Çekmez derken 0-100 performansı mi.bu torku yüksek araçlar 100-200 arası daha başarılı olmuyorlar mi .



    Yada geniş bir rpm aralığında ayağınızın altında sürekli gücü hissetmek dizel ile daha çok mümkün değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    A ve B haric mercedes alan neden dizel alirki anlamak zor.iphone alip kontorlu hat takmak gibi bisey.o markayi secen zaten maliyeti dusunerek secmiyor,bunu da amblemiyle gosteriyor.ford olsa renault olsa siritmaz ama o yildizla dizel diye gorununce pinti dedirtiyor kendine

    Tork

    bu sınıf motorlarında torkun hiçbir yararı yok.benzinlinin ataklığı ve beygiri yanında dizelin şansı yok.hele hele sportiflik arayan kişinin dizelle asla işi olmaz.sallantılı,gürültülü,gaz tepkisi ağır,4500rpm'de kesilir.torku fazla görünen dizellerden birkaç tecbrübemi sıraliyim...

    c180 ile c200d kıyasladık.arada 70nm tork farkı var dizel çekmiyor.
    c250 ile 320d kıyasladık.arada 50nm tork farkı var dizel çekmiyor.
    tiguan 1.4 122bg ile crv 1.6 160bg kıyasladık.arada 150nm tork farkı var dizel çekmiyor.
    1.2TSI 105bg ile 1.6TDI 110bg kıyasladık.arada 75nm tork farkı var dizel çekmiyor.konuya göre alt sınıf kalıyorlar ama bunu da koyiyim dedim.

    çekmiyor derken hepsi kendi çapında başarılı dizel motorlar ama muadil benzinlere kıyaslayınca çekmezler

    Çekmez derken 0-100 performansı mi.bu torku yüksek araçlar 100-200 arası daha başarılı olmuyorlar mi .



    Yada geniş bir rpm aralığında ayağınızın altında sürekli gücü hissetmek dizel ile daha çok mümkün değil mi

    0-100 olsun 100-200 olsun dizel daha geri kalir daima.dizelin rpm araligi cok dardir.1800-3500 disina cikinca bayilir.benzinde 2000-6500 rpm araligi boyunca max gucle cok daha esnek ve dinamik kullanim sunar.dizelde bir de hantal gaz tepkisi olur.gaza yuklenince 1sn sonra tepki verir.benzin ise aninda hizlanmaya baslar.

    Tekrar ediyorum,bu kiyaslamalari premium segmentte sunulan motorlarda denk gucteki secenekler arasi yaziyorum.multijet ile 1.2 benzinli kiyaslamiyoruz yani.benim hantal dedidigim dizeller size guclu gibi gelse de kendi sikletlerinde benzinli ile uzun menzil disinda yarisamazlar.ne performans,ne de konfor olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.