Şimdi Ara

Daha kaliteli uyku için ne yapabilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
78
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NassinGözüm (1 mesaj) quax77 (1 mesaj) gavuroglan (1 mesaj) crux07 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bu aralar geceleri sık sık uykum bölünüyor.Uyurken kullanılan şu göz bandını alayım dedim fayda etmedi.Hafif bir baskı yaptığından dolayı rahatsızlık veriyor bana.Ve sağa ya da sola dönerek yatmak da rahatsızlık veriyor.Genelde göğüs üstü yatıyorum ve 2 yorganla yatıyorum hep.Biri üstümü örtmek için biri de sarılmak içinNedense yatarken sarılma ihtiyacı hissediyorum.Ama 1 yastık kullanıyorum o da düzgün sayılmaz pek.Sizce uykumu düzeltmek için ne yapabilirim?



    |
    |
  • Uyumadan önce odanı iyice havalandır,kollarını bacaklarını iyice esnet. bir fincan papatya çayı, ıhlamur vs içersen bir tık daha kaliteli uyursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spor yap iyice yorul, ter at. yatmadan 1 saat önce 31 çek hafif sıcak olması şartıyla ılık, duş al, jakuzi varsa doldur rahatlat vucudunu.

    sigara iciyosan yatmadan yarım saat, 1 saat önce iç.

    ağır yağlı şeyler yeme, gün içerisinde çok kafein tüketme, çay içme çok.

    enerji veren gıdalar, aburcubur vs. yeme akşam.

    odanı havalandır, odada sigara içme içiyosan.

    stresten arın, yatakta yatarken yarım saat loş ışıkta kitap oku.

    belini kafanı falan esnet güzelce


    -odanı ışık geçirdiği için göz bandı alma, perde al, göz bandı tavsiye etmem.

    -düzgün yastık ve yatak seçimi,

    -uyku hijyeni dedigimiz birsey var, çokta fifi gelebilir ama; 2-3 haftada 1 battaniyeleri, yastık kılıflarını yıka, çarşafları haftalık değiştir

    -lateral yatış pozisyonu dediğimiz yana doğru yat, sağlıklı yatış pozisyonudur

    -en önemlisi; biyolojik saatini ayarla ve uyku düzenin bozuksa, düzene oturt, yoksa saydığım maddeler hikaye...


    uyku uzmanıyım soruları alabilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gavuroglan -- 13 Ocak 2021; 18:34:26 >




  • Kitap oku , duş al veya sıcak ballı süt iç
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.