Şimdi Ara

Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi (456. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (4 Mobil) - 4 Masaüstü4 Mobil
5 sn
18.983
Cevap
130
Favori
1.611.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 454455456457458
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    işte 2012 sonu yeni sandero stepway ateş kırmızısı 1.5 dci 90 hp. beş haftalık, 1100 km. lik kullanım raporum:)))

    öncelikle, son kullandığım arabam 2009 renault symbol 1.4 auth. 8v benzinliydi ve bir depo (45-46 lt.) benzin ile 590-600 km. yol yapıyordum. şehir içi ve dışı kulanım oranı (%40-%60). yine aynı şartlarda yeni aracımı kullanıyorum. bunu kıyaslamalarımda kriter alıyorum belirtmek istedim.

    stepway'i navigasyonsuz ve stepnesiz (krikosuz!), park sensörlü 33.100 liraya (aralık ortasında sipariş verdim-8 ocakta teslim) aldım. stepne olmaması bence handikap. tamam lastik normal şekilde patlarsa lastik tamir kiti işimizi görür bizi yolda bırakmaz, fakat oldu da lastik yarıldı ve parçalandı o zaman stepne şart. o yüzden bir tane stepne edindim, bir de kriko peşine düştüm.

    ilk olarak (lt:4,22) 25 liralık (5,9 lt. euro diesel) + 231,76 lira(54,92lt.) eve giderken yakıt aldım. depo 60 lt. sanırım. arabayı sürekli eco mod.' da kullanıyorum. süratim 80-110km. civarında ve devir saati de 1750-2000 civarında. tabi sollamaya çıktığımda bu değerler yükseliyor. eco mod.' da olmasına rağmen gaz pedalının tepkileri oldukça tatminkar. her viteste ivmelenmesi oldukça güzel. ben yüksek performans düşkünü değilim ama sağ ya da orta şerit meraklısı da değilim. vites değiştirici genelde benimle aynı çalışıyor:)) vites yolunun kısa tutulması oldukça iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadım. özellikle üçüncü vitesin esnekliği şehir içinde çok işe yarıyor. hızlanmada dörtten beşe çabuk geçirtiyor ama düşüş daha geç oluyor.

    sabah ilk çalıştırmada ve akşam eve dönmeden önce bir iki dakika rölantide çalıştırıyorum. herhangi bir gürültü veya titreme yok. motor kaput ve iç yalıtım başarılı. direksiyon (elektrik desteği, yükseklik ve derinlik ayarları da olsa süper olurmuş), yol tutuş, süspansiyon ve yan rüzgarlardan etkilenme symbol' e göre daha iyi. rüzgar sesi de biraz azaltılmış gibi belki de kalın kapı fitillerinden kaynaklanıyordur. bu fitiller kapılar kapatılırken güzel ve tok bir ses çıkartıyor. lastikler de hoşuma gitti Good Year efficient grip 205/55/16. jantlar alüminyum alaşımlı olsa daha iyi olurmuş ama yine de görüntüsü güzel. ön frenler disk arkalar malesef kampana. karter koruma ve kaput amortisörü aracın artı özelliklerinden.

    gösterge panelinde hararet bölümünün ve daha gelişmiş yol bilgisayarının olmaması kötü. cam düğmelerinin ve kornanın yeri mutlaka değişmeli. silecek hızları iyi ama lastikleri kötü.

    direksiyondan kumandalı radyo-cd-usb player hızlı çalışıyor ve bence yeterli. bluetooth' u henüz deneyemedim. herkes gibi ben de ön kapılardaki hoparlörlerden memnum değilim. değiştirilmesi şart. arkaya da takmak gerekecek.

    kış olduğu için klimayı kullanamadım. kalorifer biraz geç ısınıyor, bu motor dizel olduğu için olabilir. ön camın önündeki ızgara daha uzun tutulmalı bence. köşelerde bayağı buğu kalıyor. ayak ısıtması da biraz zayıf bence.

    koltuklar spor görünümlü, ergonomisi fena değil, yükseklik ayarı yok ama benim için problem değil. araç içi saklama gözleri oldukça fazla, dört kapı içinde de yer var. yan aynalar malum manuel ayarlı, küçük bir dışbükey ayna ile ölü nokta handikapını ekarte ettim. aynayı elle kapatıp açarken yayı çok sert ve insanı ürkütüyor:))

    gelelim yakıt sarfiyatına:
    ilk olarak 430 km. de yakıt göstergesinden bir çizgi düştü. daha sonra sırasıyla 520-625-705-801-905-1002. km.' lerde göstergede düşüş oldu. 1061.km.' de sesli ikaz verdi, altta pompa ışığı yandı ve onlarla beraber en alt çizginin içindeki bölme yanıp sönmeye başladı.

    yakıt almaya gittiğimde arabanın kilometresi 1089 idi. depo ağzına kadar 60,16 lt. eurodiesel aldı. (258,09 lira. lt:4,29) teknik bilgilerde depo için 50 lt. hacminde yazıyordu, herhalde bir elli-altmış km. daha gidecekti! depolar kaç litrelik anlayamadım.

    hesaplarıma göre (karma kullanım) 5.52lt./100km. tüketim değeri. km.' deki sarfiyat da 0,236 lira.

    daha sonra bu değerler artar mı azalır mı bilemiyorum.



    İlk depoda 900, ikinci depoda biraz devirli kullanınca 770 km. yaptım (depo ışığı sesli ikaz verene kadar kullandım)
    İlk depoda 59 lt almıştı, (kazıklandığımı sanmıştım) 2. depoda 49 lt, yeni depoda da 55,7 lt. mazot aldı araç.
    Son depoyu güvendiğim bir bayiden aldım, (zincirlikuyu bp) araçların deposunun normalden büyük olduğunu söyledi oranın müdürü, diğer dacialarda da rastlamış.
    Yani bu durumda 50 lt. mazot ile 1000 km yapmak ortalama 100 km.de 5 lt. tüketim ile normal sayılabilir,
    normal devirde ve hatta eco modunda kullanılınca bu ortalamayı yakalarız diye düşünüyorum.
    İlk iki depoda kullanmadım ama yavaş yavaş eco modunu kullanmaya başlıyacağım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    işte 2012 sonu yeni sandero stepway ateş kırmızısı 1.5 dci 90 hp. beş haftalık, 1100 km. lik kullanım raporum:)))

    öncelikle, son kullandığım arabam 2009 renault symbol 1.4 auth. 8v benzinliydi ve bir depo (45-46 lt.) benzin ile 590-600 km. yol yapıyordum. şehir içi ve dışı kulanım oranı (%40-%60). yine aynı şartlarda yeni aracımı kullanıyorum. bunu kıyaslamalarımda kriter alıyorum belirtmek istedim.

    stepway'i navigasyonsuz ve stepnesiz (krikosuz!), park sensörlü 33.100 liraya (aralık ortasında sipariş verdim-8 ocakta teslim) aldım. stepne olmaması bence handikap. tamam lastik normal şekilde patlarsa lastik tamir kiti işimizi görür bizi yolda bırakmaz, fakat oldu da lastik yarıldı ve parçalandı o zaman stepne şart. o yüzden bir tane stepne edindim, bir de kriko peşine düştüm.

    ilk olarak (lt:4,22) 25 liralık (5,9 lt. euro diesel) + 231,76 lira(54,92lt.) eve giderken yakıt aldım. depo 60 lt. sanırım. arabayı sürekli eco mod.' da kullanıyorum. süratim 80-110km. civarında ve devir saati de 1750-2000 civarında. tabi sollamaya çıktığımda bu değerler yükseliyor. eco mod.' da olmasına rağmen gaz pedalının tepkileri oldukça tatminkar. her viteste ivmelenmesi oldukça güzel. ben yüksek performans düşkünü değilim ama sağ ya da orta şerit meraklısı da değilim. vites değiştirici genelde benimle aynı çalışıyor:)) vites yolunun kısa tutulması oldukça iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadım. özellikle üçüncü vitesin esnekliği şehir içinde çok işe yarıyor. hızlanmada dörtten beşe çabuk geçirtiyor ama düşüş daha geç oluyor.

    sabah ilk çalıştırmada ve akşam eve dönmeden önce bir iki dakika rölantide çalıştırıyorum. herhangi bir gürültü veya titreme yok. motor kaput ve iç yalıtım başarılı. direksiyon (elektrik desteği, yükseklik ve derinlik ayarları da olsa süper olurmuş), yol tutuş, süspansiyon ve yan rüzgarlardan etkilenme symbol' e göre daha iyi. rüzgar sesi de biraz azaltılmış gibi belki de kalın kapı fitillerinden kaynaklanıyordur. bu fitiller kapılar kapatılırken güzel ve tok bir ses çıkartıyor. lastikler de hoşuma gitti Good Year efficient grip 205/55/16. jantlar alüminyum alaşımlı olsa daha iyi olurmuş ama yine de görüntüsü güzel. ön frenler disk arkalar malesef kampana. karter koruma ve kaput amortisörü aracın artı özelliklerinden.

    gösterge panelinde hararet bölümünün ve daha gelişmiş yol bilgisayarının olmaması kötü. cam düğmelerinin ve kornanın yeri mutlaka değişmeli. silecek hızları iyi ama lastikleri kötü.

    direksiyondan kumandalı radyo-cd-usb player hızlı çalışıyor ve bence yeterli. bluetooth' u henüz deneyemedim. herkes gibi ben de ön kapılardaki hoparlörlerden memnum değilim. değiştirilmesi şart. arkaya da takmak gerekecek.

    kış olduğu için klimayı kullanamadım. kalorifer biraz geç ısınıyor, bu motor dizel olduğu için olabilir. ön camın önündeki ızgara daha uzun tutulmalı bence. köşelerde bayağı buğu kalıyor. ayak ısıtması da biraz zayıf bence.

    koltuklar spor görünümlü, ergonomisi fena değil, yükseklik ayarı yok ama benim için problem değil. araç içi saklama gözleri oldukça fazla, dört kapı içinde de yer var. yan aynalar malum manuel ayarlı, küçük bir dışbükey ayna ile ölü nokta handikapını ekarte ettim. aynayı elle kapatıp açarken yayı çok sert ve insanı ürkütüyor:))

    gelelim yakıt sarfiyatına:
    ilk olarak 430 km. de yakıt göstergesinden bir çizgi düştü. daha sonra sırasıyla 520-625-705-801-905-1002. km.' lerde göstergede düşüş oldu. 1061.km.' de sesli ikaz verdi, altta pompa ışığı yandı ve onlarla beraber en alt çizginin içindeki bölme yanıp sönmeye başladı.

    yakıt almaya gittiğimde arabanın kilometresi 1089 idi. depo ağzına kadar 60,16 lt. eurodiesel aldı. (258,09 lira. lt:4,29) teknik bilgilerde depo için 50 lt. hacminde yazıyordu, herhalde bir elli-altmış km. daha gidecekti! depolar kaç litrelik anlayamadım.

    hesaplarıma göre (karma kullanım) 5.52lt./100km. tüketim değeri. km.' deki sarfiyat da 0,236 lira.

    daha sonra bu değerler artar mı azalır mı bilemiyorum.



    İlk depoda 900, ikinci depoda biraz devirli kullanınca 770 km. yaptım (depo ışığı sesli ikaz verene kadar kullandım)
    İlk depoda 59 lt almıştı, (kazıklandığımı sanmıştım) 2. depoda 49 lt, yeni depoda da 55,7 lt. mazot aldı araç.
    Son depoyu güvendiğim bir bayiden aldım, (zincirlikuyu bp) araçların deposunun normalden büyük olduğunu söyledi oranın müdürü, diğer dacialarda da rastlamış.
    Yani bu durumda 50 lt. mazot ile 1000 km yapmak ortalama 100 km.de 5 lt. tüketim ile normal sayılabilir,
    normal devirde ve hatta eco modunda kullanılınca bu ortalamayı yakalarız diye düşünüyorum.
    İlk iki depoda kullanmadım ama yavaş yavaş eco modunu kullanmaya başlıyacağım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tempesty

    quote:

    Orijinalden alıntı: dummy decoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: emindogru52

    Hafta sonu bende STEPWAY imi teslim aldım.Boğaziçi Mais den.Genel olarak memnun kaldım.Çünkü ne istediğimi ,beklentilerimi biliyordum ve hemen hemen hepsi mevcut.

    Ama bir şey dikkatimi cekti "DACİA nın resmi ürün kataloğunda ve tanıtım sayfasında "EMNİYET KEMERİ İKAZI SİNYALİ" standart olarak gösteriliyor.Fakat benim arabamda bulamadım yada yok.
    Acaba sizin aracınızda da bu özellik var mı?
    Yoksa OZAMAN NE DİYE ARAC TANITIM BİLGİLERİNDE VAR GİBİ GÖSTERİLİYOR?

    aractaki emniyet kemeri ikazi havalandirma/klima kontrollerinin altinda elektrikli cam acma vs. dugmelerinin tam ortasinda duruyor. eger emniyet kemeri takili degilse burada kirmizi bir ikaz isigi yaniyor olmasi lazim. aracin canli halini gorme sansim olmadi ama resim ve videolardan izledigim kadariyla oyle.

    saygilar

    Bahsettiğiniz uyarı ışığı kemer için değil hocam , yolcu airbag'inin iptal olduğunun uyarısı...

    http://imgim.com/8251250049_2b45b6eb6e_h.jpg bende linkteki resim gibi resimlere bakarak o sonucu cikardim. yani resimde bariz bi sekilde emniyet kemeriyle oturan adam var. havayastigi uyarisinin resmi farkli oluyor, yani surada kucaginda top gibi birsey duran insan resmi yolcu hava yastiginin iptal oldugunu gosteriyor http://kereta.info/wp-content/uploads/2012/02/Warning-Part-2.jpg diger resimde paylastigim oturan emniyet kemerli insan figuru de standart olarak emniyet kemeri ikazi olarak kullaniliyor ama dacianin ingiltereye giden modelleri, rusyaya giden modelleri ve turkiyeye gelen modelleri enteresan farkliliklar gosterebiliyor. mesela dacia.co.uk sitesinde acik acik sesli ve gorsel olarak emniyet kemeri hatirlaticisi var diyor. bu nedenle de o dedigim yerdeki lambanin turkiyeye gelen versiyonlarinda yolcu havayastiginin iptali icin kullanilmis olmasi muhtemel. ben de deigim gibi araci canli olarak inceleme firsati bulamadim. rusya'da yasiyorum ve henuz arac burada satisa cikmadi. uzunca bir sure de cikacak gibi durmuyor. eski modellerin basarisinin uzerine baya agirdan aliyor renault. sizinde araci hali hazirda kullandiginiz goz onune alinirsa yanlis bilgi icin ozrunuze siginiyorum
    _____________________________
    The DuMmY DeCoY
  • 2013 model siparişini teslim alan varmı arkadaşlar?
    Henüz yoksa, 2013 modellerin geliş tarihiyle ilgili güncel bilgisi olan varmı ?
    Gözümüz yollarda kaldı....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaata

    quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    işte 2012 sonu yeni sandero stepway ateş kırmızısı 1.5 dci 90 hp. beş haftalık, 1100 km. lik kullanım raporum:)))

    öncelikle, son kullandığım arabam 2009 renault symbol 1.4 auth. 8v benzinliydi ve bir depo (45-46 lt.) benzin ile 590-600 km. yol yapıyordum. şehir içi ve dışı kulanım oranı (%40-%60). yine aynı şartlarda yeni aracımı kullanıyorum. bunu kıyaslamalarımda kriter alıyorum belirtmek istedim.

    stepway'i navigasyonsuz ve stepnesiz (krikosuz!), park sensörlü 33.100 liraya (aralık ortasında sipariş verdim-8 ocakta teslim) aldım. stepne olmaması bence handikap. tamam lastik normal şekilde patlarsa lastik tamir kiti işimizi görür bizi yolda bırakmaz, fakat oldu da lastik yarıldı ve parçalandı o zaman stepne şart. o yüzden bir tane stepne edindim, bir de kriko peşine düştüm.

    ilk olarak (lt:4,22) 25 liralık (5,9 lt. euro diesel) + 231,76 lira(54,92lt.) eve giderken yakıt aldım. depo 60 lt. sanırım. arabayı sürekli eco mod.' da kullanıyorum. süratim 80-110km. civarında ve devir saati de 1750-2000 civarında. tabi sollamaya çıktığımda bu değerler yükseliyor. eco mod.' da olmasına rağmen gaz pedalının tepkileri oldukça tatminkar. her viteste ivmelenmesi oldukça güzel. ben yüksek performans düşkünü değilim ama sağ ya da orta şerit meraklısı da değilim. vites değiştirici genelde benimle aynı çalışıyor:)) vites yolunun kısa tutulması oldukça iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadım. özellikle üçüncü vitesin esnekliği şehir içinde çok işe yarıyor. hızlanmada dörtten beşe çabuk geçirtiyor ama düşüş daha geç oluyor.

    sabah ilk çalıştırmada ve akşam eve dönmeden önce bir iki dakika rölantide çalıştırıyorum. herhangi bir gürültü veya titreme yok. motor kaput ve iç yalıtım başarılı. direksiyon (elektrik desteği, yükseklik ve derinlik ayarları da olsa süper olurmuş), yol tutuş, süspansiyon ve yan rüzgarlardan etkilenme symbol' e göre daha iyi. rüzgar sesi de biraz azaltılmış gibi belki de kalın kapı fitillerinden kaynaklanıyordur. bu fitiller kapılar kapatılırken güzel ve tok bir ses çıkartıyor. lastikler de hoşuma gitti Good Year efficient grip 205/55/16. jantlar alüminyum alaşımlı olsa daha iyi olurmuş ama yine de görüntüsü güzel. ön frenler disk arkalar malesef kampana. karter koruma ve kaput amortisörü aracın artı özelliklerinden.

    gösterge panelinde hararet bölümünün ve daha gelişmiş yol bilgisayarının olmaması kötü. cam düğmelerinin ve kornanın yeri mutlaka değişmeli. silecek hızları iyi ama lastikleri kötü.

    direksiyondan kumandalı radyo-cd-usb player hızlı çalışıyor ve bence yeterli. bluetooth' u henüz deneyemedim. herkes gibi ben de ön kapılardaki hoparlörlerden memnum değilim. değiştirilmesi şart. arkaya da takmak gerekecek.

    kış olduğu için klimayı kullanamadım. kalorifer biraz geç ısınıyor, bu motor dizel olduğu için olabilir. ön camın önündeki ızgara daha uzun tutulmalı bence. köşelerde bayağı buğu kalıyor. ayak ısıtması da biraz zayıf bence.

    koltuklar spor görünümlü, ergonomisi fena değil, yükseklik ayarı yok ama benim için problem değil. araç içi saklama gözleri oldukça fazla, dört kapı içinde de yer var. yan aynalar malum manuel ayarlı, küçük bir dışbükey ayna ile ölü nokta handikapını ekarte ettim. aynayı elle kapatıp açarken yayı çok sert ve insanı ürkütüyor:))

    gelelim yakıt sarfiyatına:
    ilk olarak 430 km. de yakıt göstergesinden bir çizgi düştü. daha sonra sırasıyla 520-625-705-801-905-1002. km.' lerde göstergede düşüş oldu. 1061.km.' de sesli ikaz verdi, altta pompa ışığı yandı ve onlarla beraber en alt çizginin içindeki bölme yanıp sönmeye başladı.

    yakıt almaya gittiğimde arabanın kilometresi 1089 idi. depo ağzına kadar 60,16 lt. eurodiesel aldı. (258,09 lira. lt:4,29) teknik bilgilerde depo için 50 lt. hacminde yazıyordu, herhalde bir elli-altmış km. daha gidecekti! depolar kaç litrelik anlayamadım.

    hesaplarıma göre (karma kullanım) 5.52lt./100km. tüketim değeri. km.' deki sarfiyat da 0,236 lira.

    daha sonra bu değerler artar mı azalır mı bilemiyorum.



    İlk depoda 900, ikinci depoda biraz devirli kullanınca 770 km. yaptım (depo ışığı sesli ikaz verene kadar kullandım)
    İlk depoda 59 lt almıştı, (kazıklandığımı sanmıştım) 2. depoda 49 lt, yeni depoda da 55,7 lt. mazot aldı araç.
    Son depoyu güvendiğim bir bayiden aldım, (zincirlikuyu bp) araçların deposunun normalden büyük olduğunu söyledi oranın müdürü, diğer dacialarda da rastlamış.
    Yani bu durumda 50 lt. mazot ile 1000 km yapmak ortalama 100 km.de 5 lt. tüketim ile normal sayılabilir,
    normal devirde ve hatta eco modunda kullanılınca bu ortalamayı yakalarız diye düşünüyorum.
    İlk iki depoda kullanmadım ama yavaş yavaş eco modunu kullanmaya başlıyacağım.

    iki depo dolduruşumda da pompacılar bana dacia' ların depolarının büyük olduğunu söylediler. depo dolarken 50-51 lt. civarında pompanın tabancası attı. sonrasında da yaklaşık 10 litre daha alıyor. peki bilen varsa açıklayabilir mi? bu araçların reserve' si ne kadar? yani ışık yandığında depoda ne kadar yakıt kalmış oluyor? bence bu çok önemli bir konu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerturka

    herkese hayırlı akşamlar. Arka kapı içlerinde de cep mevcut mu araçta? eski kasada yoktu hatırladığım kadarıyla. fotoğraflarda gördüğüm kolçak montajında da o bahsi geçen el freni altındaki plastik olmadığından tek noktadan montaj yapılmış. en eski cliolarda da o plastik olmadığı için kolçağı ince tip yani yeni sanderodakinin aynı olmuş. eski kasada o plastik olduğu için sağ ve sol da her iki ayağı olan ve çok az daha geniş olan kolçak vardı.

    evet arka kapı içlerinde de cep var. resimde görülen armster kolçaklar hepsiburada da 162 liraya satılıyor, kaliteli duruyor ama çok pahalı değil mi?
    _____________________________
  • renoya ya gittim sandero yoktu.stepway vardı.dışarda eski kasası vardı.eski kasaya göre aynı diyordum ama bana daha bi güzel gözüktü.genel anlamda işçilik kötü ama ben stepwayi beğendim.3 kişi(2 erkek 1bayan) arkaya oturduk ön koltuklar geride olmasından dolayı çok az dardı.ön koltugu biraz öne alınca süper oldu.ama genel anlamda iyi.hemen yan standta clio ya baktık .bayan arkadaşımız kasasına hayran kaldı.gelin arkaya 3 kişi oturalım dedim.stepwayle :) aynı şekilde oturduk bayan arkadaş kapıları kapatınca ,kapıya sıkıştı elini kolunu oynatamadı :) dedim bu şekilde yolculuk yapılırmı yapılmaz dedi.bu sebeple clio 4 almayacağım zaten.görevli sanderolarla stepwaylerin içi aynı hacimde dedi sadece yüksek hali dedi.yeni smybolde vardı :) fena d
    eğildi. .keşke dacia logan olsaydı alırdık ama bu fiyatına stepway alınır.fordda ise 29 a olan eski fiestalar kalmadı dedi artık 1,2 benzinli yeni makyajlanmışı vardı 33milyar .birde yeni kasa vardı 1,4 benzinli 41 milyar fiyat verdiler :)
    stepway alacağım karar verdim stepwayi dizelini 35500 navigazyon yok stepnesiz (tamir seti veriliyormuş)sandero dizel için 32500,lpgli,sine 28250 verdiler.bu fiyatlar harici trAFİK SIGORTASI en az 250tl,banka kredi masrafı 600 tl ıstedılerkskaskosuda en az 800-1200 arası sanırım.parrk sensoruna 185tl istediler.bayide takılıyormuş üstünde gelmiyormuş.fiyatlara bakınca stepway dizeli 100 tl siteye göre pahalı verdi.sandero dizeli 50 tl pahalı.lpg liyi ise 200 tl ucuza verdi.bu nasıl iş anlamadım:) sonuç olarak ben bu fiyata navigasyonluyu alırım diyordum(yada 34500 e navigasyonsuzunu alırım diyordum)ama alamadık biraz daha bekleyeceğim daha iyi fiyat alan olursa haberleşelim :)
    _____________________________
    iphone 6 64 GB Space Grey (uzay grisi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dummy decoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: tempesty

    quote:

    Orijinalden alıntı: dummy decoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: emindogru52

    Hafta sonu bende STEPWAY imi teslim aldım.Boğaziçi Mais den.Genel olarak memnun kaldım.Çünkü ne istediğimi ,beklentilerimi biliyordum ve hemen hemen hepsi mevcut.

    Ama bir şey dikkatimi cekti "DACİA nın resmi ürün kataloğunda ve tanıtım sayfasında "EMNİYET KEMERİ İKAZI SİNYALİ" standart olarak gösteriliyor.Fakat benim arabamda bulamadım yada yok.
    Acaba sizin aracınızda da bu özellik var mı?
    Yoksa OZAMAN NE DİYE ARAC TANITIM BİLGİLERİNDE VAR GİBİ GÖSTERİLİYOR?

    aractaki emniyet kemeri ikazi havalandirma/klima kontrollerinin altinda elektrikli cam acma vs. dugmelerinin tam ortasinda duruyor. eger emniyet kemeri takili degilse burada kirmizi bir ikaz isigi yaniyor olmasi lazim. aracin canli halini gorme sansim olmadi ama resim ve videolardan izledigim kadariyla oyle.

    saygilar

    Bahsettiğiniz uyarı ışığı kemer için değil hocam , yolcu airbag'inin iptal olduğunun uyarısı...

    http://imgim.com/8251250049_2b45b6eb6e_h.jpg bende linkteki resim gibi resimlere bakarak o sonucu cikardim. yani resimde bariz bi sekilde emniyet kemeriyle oturan adam var. havayastigi uyarisinin resmi farkli oluyor, yani surada kucaginda top gibi birsey duran insan resmi yolcu hava yastiginin iptal oldugunu gosteriyor http://kereta.info/wp-content/uploads/2012/02/Warning-Part-2.jpg diger resimde paylastigim oturan emniyet kemerli insan figuru de standart olarak emniyet kemeri ikazi olarak kullaniliyor ama dacianin ingiltereye giden modelleri, rusyaya giden modelleri ve turkiyeye gelen modelleri enteresan farkliliklar gosterebiliyor. mesela dacia.co.uk sitesinde acik acik sesli ve gorsel olarak emniyet kemeri hatirlaticisi var diyor. bu nedenle de o dedigim yerdeki lambanin turkiyeye gelen versiyonlarinda yolcu havayastiginin iptali icin kullanilmis olmasi muhtemel. ben de deigim gibi araci canli olarak inceleme firsati bulamadim. rusya'da yasiyorum ve henuz arac burada satisa cikmadi. uzunca bir sure de cikacak gibi durmuyor. eski modellerin basarisinin uzerine baya agirdan aliyor renault. sizinde araci hali hazirda kullandiginiz goz onune alinirsa yanlis bilgi icin ozrunuze siginiyorum

    Estafurullah hocam ne demek , benim araç 2200 km oldu bugün yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum , arabada emniyet kemer ikazı yok , yolcu tarafı havayastğını iptal ettiğimde ise , sizinde resimde gösterdiğiniz o emniyet kemerli oturan adam uyarı ışığı yanıyor evet...Dediğiniz gibi bize gelen araçlarda böyle bir farklı durum var sanırsam...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaata

    quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    işte 2012 sonu yeni sandero stepway ateş kırmızısı 1.5 dci 90 hp. beş haftalık, 1100 km. lik kullanım raporum:)))

    öncelikle, son kullandığım arabam 2009 renault symbol 1.4 auth. 8v benzinliydi ve bir depo (45-46 lt.) benzin ile 590-600 km. yol yapıyordum. şehir içi ve dışı kulanım oranı (%40-%60). yine aynı şartlarda yeni aracımı kullanıyorum. bunu kıyaslamalarımda kriter alıyorum belirtmek istedim.

    stepway'i navigasyonsuz ve stepnesiz (krikosuz!), park sensörlü 33.100 liraya (aralık ortasında sipariş verdim-8 ocakta teslim) aldım. stepne olmaması bence handikap. tamam lastik normal şekilde patlarsa lastik tamir kiti işimizi görür bizi yolda bırakmaz, fakat oldu da lastik yarıldı ve parçalandı o zaman stepne şart. o yüzden bir tane stepne edindim, bir de kriko peşine düştüm.

    ilk olarak (lt:4,22) 25 liralık (5,9 lt. euro diesel) + 231,76 lira(54,92lt.) eve giderken yakıt aldım. depo 60 lt. sanırım. arabayı sürekli eco mod.' da kullanıyorum. süratim 80-110km. civarında ve devir saati de 1750-2000 civarında. tabi sollamaya çıktığımda bu değerler yükseliyor. eco mod.' da olmasına rağmen gaz pedalının tepkileri oldukça tatminkar. her viteste ivmelenmesi oldukça güzel. ben yüksek performans düşkünü değilim ama sağ ya da orta şerit meraklısı da değilim. vites değiştirici genelde benimle aynı çalışıyor:)) vites yolunun kısa tutulması oldukça iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadım. özellikle üçüncü vitesin esnekliği şehir içinde çok işe yarıyor. hızlanmada dörtten beşe çabuk geçirtiyor ama düşüş daha geç oluyor.

    sabah ilk çalıştırmada ve akşam eve dönmeden önce bir iki dakika rölantide çalıştırıyorum. herhangi bir gürültü veya titreme yok. motor kaput ve iç yalıtım başarılı. direksiyon (elektrik desteği, yükseklik ve derinlik ayarları da olsa süper olurmuş), yol tutuş, süspansiyon ve yan rüzgarlardan etkilenme symbol' e göre daha iyi. rüzgar sesi de biraz azaltılmış gibi belki de kalın kapı fitillerinden kaynaklanıyordur. bu fitiller kapılar kapatılırken güzel ve tok bir ses çıkartıyor. lastikler de hoşuma gitti Good Year efficient grip 205/55/16. jantlar alüminyum alaşımlı olsa daha iyi olurmuş ama yine de görüntüsü güzel. ön frenler disk arkalar malesef kampana. karter koruma ve kaput amortisörü aracın artı özelliklerinden.

    gösterge panelinde hararet bölümünün ve daha gelişmiş yol bilgisayarının olmaması kötü. cam düğmelerinin ve kornanın yeri mutlaka değişmeli. silecek hızları iyi ama lastikleri kötü.

    direksiyondan kumandalı radyo-cd-usb player hızlı çalışıyor ve bence yeterli. bluetooth' u henüz deneyemedim. herkes gibi ben de ön kapılardaki hoparlörlerden memnum değilim. değiştirilmesi şart. arkaya da takmak gerekecek.

    kış olduğu için klimayı kullanamadım. kalorifer biraz geç ısınıyor, bu motor dizel olduğu için olabilir. ön camın önündeki ızgara daha uzun tutulmalı bence. köşelerde bayağı buğu kalıyor. ayak ısıtması da biraz zayıf bence.

    koltuklar spor görünümlü, ergonomisi fena değil, yükseklik ayarı yok ama benim için problem değil. araç içi saklama gözleri oldukça fazla, dört kapı içinde de yer var. yan aynalar malum manuel ayarlı, küçük bir dışbükey ayna ile ölü nokta handikapını ekarte ettim. aynayı elle kapatıp açarken yayı çok sert ve insanı ürkütüyor:))

    gelelim yakıt sarfiyatına:
    ilk olarak 430 km. de yakıt göstergesinden bir çizgi düştü. daha sonra sırasıyla 520-625-705-801-905-1002. km.' lerde göstergede düşüş oldu. 1061.km.' de sesli ikaz verdi, altta pompa ışığı yandı ve onlarla beraber en alt çizginin içindeki bölme yanıp sönmeye başladı.

    yakıt almaya gittiğimde arabanın kilometresi 1089 idi. depo ağzına kadar 60,16 lt. eurodiesel aldı. (258,09 lira. lt:4,29) teknik bilgilerde depo için 50 lt. hacminde yazıyordu, herhalde bir elli-altmış km. daha gidecekti! depolar kaç litrelik anlayamadım.

    hesaplarıma göre (karma kullanım) 5.52lt./100km. tüketim değeri. km.' deki sarfiyat da 0,236 lira.

    daha sonra bu değerler artar mı azalır mı bilemiyorum.



    İlk depoda 900, ikinci depoda biraz devirli kullanınca 770 km. yaptım (depo ışığı sesli ikaz verene kadar kullandım)
    İlk depoda 59 lt almıştı, (kazıklandığımı sanmıştım) 2. depoda 49 lt, yeni depoda da 55,7 lt. mazot aldı araç.
    Son depoyu güvendiğim bir bayiden aldım, (zincirlikuyu bp) araçların deposunun normalden büyük olduğunu söyledi oranın müdürü, diğer dacialarda da rastlamış.
    Yani bu durumda 50 lt. mazot ile 1000 km yapmak ortalama 100 km.de 5 lt. tüketim ile normal sayılabilir,
    normal devirde ve hatta eco modunda kullanılınca bu ortalamayı yakalarız diye düşünüyorum.
    İlk iki depoda kullanmadım ama yavaş yavaş eco modunu kullanmaya başlıyacağım.

    iki depo dolduruşumda da pompacılar bana dacia' ların depolarının büyük olduğunu söylediler. depo dolarken 50-51 lt. civarında pompanın tabancası attı. sonrasında da yaklaşık 10 litre daha alıyor. peki bilen varsa açıklayabilir mi? bu araçların reserve' si ne kadar? yani ışık yandığında depoda ne kadar yakıt kalmış oluyor? bence bu çok önemli bir konu.

    Ben bugün 3.depomu doldurdum her seferinde 47 litreden bi gram daha fazla almadı hocam , sanırım araçtan araca da fark mı var ne anlamadım , Bu arada bendeki kullanma kitapçığında kırmızı ışık yandıktan sonra aracınız yaklaşık 50 km. daha gider yazıyor..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaata

    quote:

    Orijinalden alıntı: puma72

    işte 2012 sonu yeni sandero stepway ateş kırmızısı 1.5 dci 90 hp. beş haftalık, 1100 km. lik kullanım raporum:)))

    öncelikle, son kullandığım arabam 2009 renault symbol 1.4 auth. 8v benzinliydi ve bir depo (45-46 lt.) benzin ile 590-600 km. yol yapıyordum. şehir içi ve dışı kulanım oranı (%40-%60). yine aynı şartlarda yeni aracımı kullanıyorum. bunu kıyaslamalarımda kriter alıyorum belirtmek istedim.

    stepway'i navigasyonsuz ve stepnesiz (krikosuz!), park sensörlü 33.100 liraya (aralık ortasında sipariş verdim-8 ocakta teslim) aldım. stepne olmaması bence handikap. tamam lastik normal şekilde patlarsa lastik tamir kiti işimizi görür bizi yolda bırakmaz, fakat oldu da lastik yarıldı ve parçalandı o zaman stepne şart. o yüzden bir tane stepne edindim, bir de kriko peşine düştüm.

    ilk olarak (lt:4,22) 25 liralık (5,9 lt. euro diesel) + 231,76 lira(54,92lt.) eve giderken yakıt aldım. depo 60 lt. sanırım. arabayı sürekli eco mod.' da kullanıyorum. süratim 80-110km. civarında ve devir saati de 1750-2000 civarında. tabi sollamaya çıktığımda bu değerler yükseliyor. eco mod.' da olmasına rağmen gaz pedalının tepkileri oldukça tatminkar. her viteste ivmelenmesi oldukça güzel. ben yüksek performans düşkünü değilim ama sağ ya da orta şerit meraklısı da değilim. vites değiştirici genelde benimle aynı çalışıyor:)) vites yolunun kısa tutulması oldukça iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadım. özellikle üçüncü vitesin esnekliği şehir içinde çok işe yarıyor. hızlanmada dörtten beşe çabuk geçirtiyor ama düşüş daha geç oluyor.

    sabah ilk çalıştırmada ve akşam eve dönmeden önce bir iki dakika rölantide çalıştırıyorum. herhangi bir gürültü veya titreme yok. motor kaput ve iç yalıtım başarılı. direksiyon (elektrik desteği, yükseklik ve derinlik ayarları da olsa süper olurmuş), yol tutuş, süspansiyon ve yan rüzgarlardan etkilenme symbol' e göre daha iyi. rüzgar sesi de biraz azaltılmış gibi belki de kalın kapı fitillerinden kaynaklanıyordur. bu fitiller kapılar kapatılırken güzel ve tok bir ses çıkartıyor. lastikler de hoşuma gitti Good Year efficient grip 205/55/16. jantlar alüminyum alaşımlı olsa daha iyi olurmuş ama yine de görüntüsü güzel. ön frenler disk arkalar malesef kampana. karter koruma ve kaput amortisörü aracın artı özelliklerinden.

    gösterge panelinde hararet bölümünün ve daha gelişmiş yol bilgisayarının olmaması kötü. cam düğmelerinin ve kornanın yeri mutlaka değişmeli. silecek hızları iyi ama lastikleri kötü.

    direksiyondan kumandalı radyo-cd-usb player hızlı çalışıyor ve bence yeterli. bluetooth' u henüz deneyemedim. herkes gibi ben de ön kapılardaki hoparlörlerden memnum değilim. değiştirilmesi şart. arkaya da takmak gerekecek.

    kış olduğu için klimayı kullanamadım. kalorifer biraz geç ısınıyor, bu motor dizel olduğu için olabilir. ön camın önündeki ızgara daha uzun tutulmalı bence. köşelerde bayağı buğu kalıyor. ayak ısıtması da biraz zayıf bence.

    koltuklar spor görünümlü, ergonomisi fena değil, yükseklik ayarı yok ama benim için problem değil. araç içi saklama gözleri oldukça fazla, dört kapı içinde de yer var. yan aynalar malum manuel ayarlı, küçük bir dışbükey ayna ile ölü nokta handikapını ekarte ettim. aynayı elle kapatıp açarken yayı çok sert ve insanı ürkütüyor:))

    gelelim yakıt sarfiyatına:
    ilk olarak 430 km. de yakıt göstergesinden bir çizgi düştü. daha sonra sırasıyla 520-625-705-801-905-1002. km.' lerde göstergede düşüş oldu. 1061.km.' de sesli ikaz verdi, altta pompa ışığı yandı ve onlarla beraber en alt çizginin içindeki bölme yanıp sönmeye başladı.

    yakıt almaya gittiğimde arabanın kilometresi 1089 idi. depo ağzına kadar 60,16 lt. eurodiesel aldı. (258,09 lira. lt:4,29) teknik bilgilerde depo için 50 lt. hacminde yazıyordu, herhalde bir elli-altmış km. daha gidecekti! depolar kaç litrelik anlayamadım.

    hesaplarıma göre (karma kullanım) 5.52lt./100km. tüketim değeri. km.' deki sarfiyat da 0,236 lira.

    daha sonra bu değerler artar mı azalır mı bilemiyorum.



    İlk depoda 900, ikinci depoda biraz devirli kullanınca 770 km. yaptım (depo ışığı sesli ikaz verene kadar kullandım)
    İlk depoda 59 lt almıştı, (kazıklandığımı sanmıştım) 2. depoda 49 lt, yeni depoda da 55,7 lt. mazot aldı araç.
    Son depoyu güvendiğim bir bayiden aldım, (zincirlikuyu bp) araçların deposunun normalden büyük olduğunu söyledi oranın müdürü, diğer dacialarda da rastlamış.
    Yani bu durumda 50 lt. mazot ile 1000 km yapmak ortalama 100 km.de 5 lt. tüketim ile normal sayılabilir,
    normal devirde ve hatta eco modunda kullanılınca bu ortalamayı yakalarız diye düşünüyorum.
    İlk iki depoda kullanmadım ama yavaş yavaş eco modunu kullanmaya başlıyacağım.

    iki depo dolduruşumda da pompacılar bana dacia' ların depolarının büyük olduğunu söylediler. depo dolarken 50-51 lt. civarında pompanın tabancası attı. sonrasında da yaklaşık 10 litre daha alıyor. peki bilen varsa açıklayabilir mi? bu araçların reserve' si ne kadar? yani ışık yandığında depoda ne kadar yakıt kalmış oluyor? bence bu çok önemli bir konu.

    bende 2011 dizel stepway var depo 55lt lik fakat aracın boğaz dediğimiz kısım depoda enjektorlere olan kısım( gidiş ve dönüş borusu, yakıt pompası, yakıt filtresi, el pompası vs.) bu ksımlarda yaklasık 10-15 lt arası yakıt almakta. ben her ışık yandığında toplam 70 lt yakıt alıyorum. deneme amaçlı başka yakıt istasyonuda denedim acaba az yakıt verip göstergelerinde ayarlama yapıp fazla yakıt mı satıyorlar diye ama olmadı daima 70 lt yakıt alıyor. yeni kasalarında kullanılan yakıt sistemini sordum ve eski-yeni kasada aynı olduğunu söylediler. gösterge ışıgına gelince depodaki 55 lt lik için yakıt oranını göstermektedir. Bizim araçlarda 9 kademe bulunup her çizgi 6 lt yi temsil etmekte. ışık yandığında ben sahsen 100 km gittim. (boğazda kalan yakıt dahil) aldığım yakıtıda harcanan yakıtıda yol bilgisayarından takip etmektedyim ve sonuç hep aynı. İlk kademe düşene kadar araçlarımız 300-400 km yol yapmakta(60-65 lt yakıt) daha sonra düşüş hızlanıyor. araçta depo yatay durmakta sebebi bu. Araçlarında yol pc. olmasa bile yakıt akışını ve harcanan yakıtı hesaplayan bir sistem var. Elektronik bir sistem olduğu için digital ekranda böyle olması normaldir. Özellikle araçlarınızda şu sıkıntının olmamasına dikkat edin. alığınız yakıtla ışık yandıktan sonraki aldığınız yakıt miktarını gözlemleyin. 50lt yakıt alıp ışık yanınca 40 lt veya 45 lt alıpta sonra 50-55lt alırsa (zıt yönlü) sıkıntı var demektir.
    Bilgilernize.....
    _____________________________
  • Merhaba arkadaşlar.
    Pazartesi günü Aydın-Mimar Oto'da 390 TL'ye 20000 km bakımı yaptırdım. Diğer aracımın bakımı (Opel Corsa) 300 tl tutuyordu. Dacia için bu rakamlar fazla değil mi?
    _____________________________
    2019 Mazda CX-5 Soul Red Crystal
    2023 Mazda MX-5 Soul Red Crystal
  • Merhabalar Arkadaşlar

    Perşembe günü itibariyle 2013 model gökyüzü mavisi 1.5 Dci Dacia Stepway aracı 34750 ye aldım.
    Ekstra olarak Park Sensörü hediye istedim onu da ücretsiz olarak takıcaklar.
    Cumaya plaka işlemleri yetişmediği için aracı Pazartesi teslim alacağım.
    Kırmızı istiyordum ama Ateş kırmızısı 2013 modeller mart ayı son haftası gelecekmiş o yüzden
    lansman rengi olan mavi rengi tercih ettim. Aracımı aldığımda detaylı bir şekilde yorum
    paylaşacağım hatta tanıtım videosu bile çekmeyi düşünüyorum.

    Daha önce sahip olduğum araçlar
    1995 Honda Civic
    2002 Clio II
    2011 Yeni Astra J ve halen bir astra j forumunun da yöneticisiyim. Ev aldığım için Astra J aracımı
    satıp Dacia stepway aldım.
    Görüşmek Dileğiyle....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi two_fast_two_furious -- 23 Şubat 2013; 9:19:58 >
    _____________________________
    ... Audi A5 Sportback (2017)....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: renavatio999


    yenisi çıkınca bizimkilerin pabucu dama atıldı sanırım

    arada bir hatırlatmak gerek

    aynen öyle....

     Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi




     Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 23 Şubat 2013; 12:40:42 >
    _____________________________

    "Türklerin yaşadıkları her yer misak-i milli hudutları içindedir". Mustafa Kemal Atatürk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    quote:

    Orijinalden alıntı: renavatio999


    yenisi çıkınca bizimkilerin pabucu dama atıldı sanırım

    arada bir hatırlatmak gerek
     Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi



    aynen öyle....

     Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi  Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi



    10 NUMARA 5 YILDIZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi renavatio999 -- 23 Şubat 2013; 13:57:02 >
    _____________________________
    Sandero Ambiance 1.4MPI / Lovato Sıralı LPG / Konfor Paket / Platin Gri
    Nitimur in Vetitum - Yasaklanmış Olana Erişmektir Amacımız


  • quote:

    Orijinalden alıntı: two_fast_two_furious

    Merhabalar Arkadaşlar

    Perşembe günü itibariyle 2013 model gökyüzü mavisi 1.5 Dci Dacia Stepway aracı 34750 ye aldım.
    Ekstra olarak Park Sensörü hediye istedim onu da ücretsiz olarak takıcaklar.
    Cumaya plaka işlemleri yetişmediği için aracı Pazartesi teslim alacağım.
    Kırmızı istiyordum ama Ateş kırmızısı 2013 modeller mart ayı son haftası gelecekmiş o yüzden
    lansman rengi olan mavi rengi tercih ettim. Aracımı aldığımda detaylı bir şekilde yorum
    paylaşacağım hatta tanıtım videosu bile çekmeyi düşünüyorum.

    Daha önce sahip olduğum araçlar
    1995 Honda Civic
    2002 Clio II
    2011 Yeni Astra J ve halen bir astra j forumunun da yöneticisiyim. Ev aldığım için Astra J aracımı
    satıp Dacia stepway aldım.
    Görüşmek Dileğiyle....

    Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın İnşallah , sizinde yorumlarınızı bekliyoruz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    quote:

    Orijinalden alıntı: renavatio999


    yenisi çıkınca bizimkilerin pabucu dama atıldı sanırım

    arada bir hatırlatmak gerek

    aynen öyle....





     Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi

    Çok güzel hocam nazar değmesin bende plakaların kenarlarını kesip yapıştırmayı düşünüyorum..
    _____________________________
  • 2500 DEVİR 5.VİTES 130 KM / H

     Dacia Sandero ve sandero stepway serisi araclarin bilgi paylasim sayfasi
    _____________________________
  • bi önceki kasa yine 90hp lik motorda 2.500dd da 130 yapmıyormu?
    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba. Bende 1.4 motor fabrikadan lpg sandero var. Son zamanlarda sol alt taraftan su almaya başladı. Araç kazasız. Hani biyerlere sürtmüş olsamda açılmış olsa neyse diyeceğim. Daha önce böyle bir sorun yaşayan varmı acaba ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djbko

    Arkadaşlar merhaba. Bende 1.4 motor fabrikadan lpg sandero var. Son zamanlarda sol alt taraftan su almaya başladı. Araç kazasız. Hani biyerlere sürtmüş olsamda açılmış olsa neyse diyeceğim. Daha önce böyle bir sorun yaşayan varmı acaba ?

    merhaba sol alt paspas mı yoksa kapıdanmı nereden geldiğini bir fotoğrafla
    belirtirsen yardımcı olurum.


    mesut buyuk
    _____________________________
    1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
  • 
Sayfa: önceki 454455456457458
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.