Şimdi Ara

Dacia Sandero TÜRKİYEDE...! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
0
Favori
56.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ön farları Clio III e benziyor. Biraz daha inceltilmiş olarak.. Ama şık araba olmuş..
  • sport da ki megane jantları olmamışş
  • fiyatıda uygun şeklide güzel ,güvenlimidir değilmidir zaman gösterir,bir test yapılmışmı güvenlikle ilgili bilen varmı?
  • euro ncap tan 4 yıldız alması dekleniyormuş dacia tarafından ve 2009 yılı araç ödülü içinde adaymış.tasarımı hoş fiyatıda güzel ama motor güçleri zayıf tüketimleri nasıl acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alemdar

    euro ncap tan 4 yıldız alması dekleniyormuş dacia tarafından ve 2009 yılı araç ödülü içinde adaymış.tasarımı hoş fiyatıda güzel ama motor güçleri zayıf tüketimleri nasıl acaba

    4 yıldız alması büyük ihtimal.zaten loganın ncap testini incelerseniz aracın şasesinin ve kabin kısmının sağlamlığını görürüsünüz.bi de 4 yıldız alırsa çok iyi olur.
  • geshu diyorki

    teyp olmadığı ve teybin yerinde kocaman kara bi delik olduğu kesin. bunun haricinde bide klima yoktur. yine ikinci havayastığı yerinde de koca bi kara delik vardır. uzaktan kumanda da yoktur. ön cam manueldir. bunlar geldi aklıma ama böyledir büyük ihtimal.

    bu araç alt kesimi hedefliyor ve türk insanı özellikle alt kesim genelde sedan ve büyük bagaj tercih eder. bu sebepten bence loganın makyajlısı gelsin o daha çok satar bundan. hem bunun dizeli daha gelmemiş türkiyeye. bunu alsa alsa ilk defa araç alacak olan gençler veya yeni işe başlamış memur tipler falan alır heralde. bide emekliler alabilir.



    arkadasım sen 90lı yıllarda kaldın heralde teknoloji gelişiyor bunu takip etsen iyi olur




  • DACIA SANDERO TÜRKİYE’DE!
    Dacia, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de başarısını kanıtlayan Logan ve Logan MCV modellerinden sonra Dacia Sandero ürün gamını genişletmeye devam ediyor.


    DACIA SANDERO TÜRKİYE’DE!

    Sandero, cömert boyutlara sahip, 5 kapılı bir hatchback. Sandero, Dacia gamının temel özellikleri olan geniş iç mekan ve sağlamlık avantajlarının hepsine sahip. Dacia gamının diğer modelleri gibi, Sandero da rakipsiz bir fiyat/donanım oranı sunuyor. 1.4 ve 1.6 Ambiance ve Laureate versiyonları bulunan Dacia’nın yeni modeli 19.400YTL’den başlayan fiyatlarla müşterinin beğenisine sunuluyor.


    Çağdaş çizgiler


    Dacia Sandero, hem dinamizmi hem de sağlamlığı çağrıştıran çekici bir dizayna sahip modern bir hatchback olarak tasarlandı. Ön yüz, son derece özgün ve modern optik elemanlarıyla ve karosere mükemmel şekilde entegre olmuş bir tampon/panjur grubuyla kendini fark ettiriyor. Kasanın “ters dalga” şeklindeki deseni ve onun yanı sıra yanlardaki geniş koruma çubukları (versiyonlara bağlı olarak), sağlamlık izlenimini güçlendiriyor.


    Kendini kanıtlamış motorlar


    Dacia Sandero’da, daha önce Renault ailesinin bir çok aracında kendilerini kanıtlamış ve Dacia gamının da başarısına katkıda bulunmuş olan benzinli (1.4l 75 hp ve 1.6l 90 h) motorlar kullanılmaktadır.


    1.4l ve 1.6l’lik iki benzinli motor, Dacia markasının karakteristik özellikleri olan maliyet, sağlamlık ve bakım kolaylığı kriterlerini mükemmel bir şekilde yerine getirmektedir.


    Bu bloklar, geniş bir kullanım aralığında mevcut olan düşük devirde yüksek tork özelliği ile ve kontrol altına alınmış yakıt tüketimleriyle kendilerini göstermektedirler. 1.4 l ve 1.6 l motorlar, 5500 d/d’da sırasıyla 55 kW (75 bg) ve 64 kW (90 bg) güç üretmekte ve 3000 d/d’da sırasıyla 112 Nm ve 128 Nm tork sağlamaktadırlar. Bu iki motor, 5 ileri mekanik vites kutusuna bağlıdırlar. Dacia Sandero, 1.4 l versiyonunda 100 km’de 7 l, 1.6 l versiyonunda 100 km’de 7.2 l gibi düşük bir tüketim sergilemektedir (karma parkurda).






    Cömertlik, Dacia Sandero’nun genlerinde var


    Üst segmente yaraşan oturma alanı genişliği ve yükleme kapasitesi


    Her ne kadar Dacia Sandero satış fiyatları bakımından B segmenti modeller sınıfına giriyorsa da, son derece cömert iç ve dış boyutları ile aslında üstteki kompakt modeller sınıfına dahil olan bir araçtır : 4,02 m uzunluğu, 1,75 m genişliği ve 2,59 m’lik dingil aralığı ile Dacia Sandero, emsalsiz bir fiyat/iç mekan genişliği oranı sunmaktadır.


    Arkada, 878 mm tavan yüksekliği, 145 mm diz boşluğu, 1425 mm dirsek genişliği 3 yetişkinin rahatlıkla oturmasına ve arkadaki üç koltuğa istendiğinde çocuk koltukları yerleştirmeye imkan vermektedir. Arkadaki geniş oturma alanı avantajına 67°’ye kadar açılan kapılar sayesinde mükemmel bir binme-inme kolaylığı eklenmektedir.


    Aracın fiyatı ve kompakt dış boyutları düşünüldüğünde, 320 litrelik bagaj kapasitesi de rakipsizdir! Arka banketin yatırılarak, versiyonlara bağlı olarak 1/3 – 2/3 oranında katlanabilmesi sayesinde, pratiklik ile modülerlik de bir aradadır.


    Arka banket tamamen yatırıldığında, azami yükleme kapasitesi, 1200 litreye çıkmaktadır.


    Özet olarak, Dacia Sandero, son derece geniş iç mekanıyla ailece veya arkadaşlar olarak 5 kişinin rahatça seyahat etmesine olanak sağlayan kompakt bir hatchback modeldir.


    Sürüş konforu ve performans


    Dacia Sandero’nun üretiminde B0 platformu kullanıldı (Renault-Nissan İttifakı’nın B platformundan üretilen Logan platformu). Ön takımı üçgen salıncaklı Mac Pherson tipindedir. Dacia Sandero’da, önde viraj demiri vardır. Bu çubuk virajlarda üst düzeyde bir kasa tutuşu ve segmentin Avrupa’daki standartlarıyla uyumlu bir yalpa kontrolü sağlar. Dacia Sandero’nun arka takımı de B0 platformu çıkışlıdır. Esnek profilli ve programlı tasarımlı H şeklinde bir dingil söz konusudur. Bu dingil, helezon yaylar ve artırılmış süspansiyon stroklu düşey amortisörlerden oluşuyor.


    Dacia Sandero için süspansiyonların boyutlandırması üzerinde özel çalışma yapıldı : Alt salıncak ve arka dingil eklemleri hızlı yön değiştirmelerde sürüş hassasiyetini ve yol tutuşu kolaylaştırmaktadır. Dacia gamının bütün diğer modellerinde olduğu gibi, Sandero da mükemmel bir zemin yüksekliği sergiliyor (155 mm). Bu sayede, Dacia Sandero, her tür yol koşulunda etkin şekilde kullanılabilmekte ve gerçek bir çok yönlülük sergilemektedir.


    Dacia Sandero’da aynı zamanda bozuk yollarda güvenli bir kullanım için kasa altı korumaları da vardır.


    Isı konforu, çok sayıda ülkenin iklim şartlarının gereklerine cevap verecek şekilde etüt edilmiştir. Havalandırma kanallarının güzergahı da, aracın ilk çalıştırılma aşamasında, özellikle aşırı sıcak ve soğuk ortamlarda, gerekli sıcaklığın hızla sağlanmasını sağlayacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.





    Güvenlik: Vazgeçilmez ön koşul


    Dacia Sandero, Renault grubunun güvenlik alanındaki genel kabul gören uzmanlığından yararlanmaktadır.


    Aktif güvenlik konusunda, Dacia Sandero’nun fren sistemine özel bir özen gösterilmiştir. Fren konforunun ince ayarı (fren gücü, dayanımı) Avrupa’da B segmentinde yürürlükte olan kriterlere göre belirlenmiştir. Dacia Sandero’ya, son nesil Bosch 8.1 ABS sistemi uyarlanabilmektedir. Bu sistemde, bir elektronik fren dağıtıcısı (EBV) ve Dacia gamında gerçek bir yenilik olan, acil durum fren yardımı (AFU) bulunmaktadır.


    Dacia Sandero’da pasif güvenlik konusunda da çok sayıda düzenek sunulmaktadır. En başta, yüksek elastikiyet sınırlı saclar (HLE) gibi malzemelerin kullanılması sayılabilir. Bunlar, özellikle önden çarpışma durumunda kabininin deformasyonlarını sınırlayarak iç mekana daha yüksek bir direnç kazandırmaktadır. Magnezyum direksiyon simidi ve ona bağlı geri çekilebilir direksiyon sütunu darbe anında ortaya çıkan kinetik enerjinin dağılmasına katkıda bulunur. Aynı şey, petek yapılı polipropilen torpido paneli için de geçerlidir. Bu torpido paneli, darbenin diz üzerindeki etkilerini azaltmaktadır. Malzemelerin ötesinde, kokpit panelinin tasarımında da güvenlik dikkate alınmıştır. Kokpitin alt kısmının kavisli şekli kaval kemiği ile temas anında güçlerin dağılmasını sağlar. Yolcu ve sürücü tarafında bulunan ayak dolguları bacakları ve bilekleri koruyarak güvenlik sistemini tamamlarlar.


    Dacia Sandero’da, 3 noktalı emniyet kemerleri vardır. Önde, bu kemerlerde, göğsü daha iyi korumaya yönelik güç sınırlayıcılar bulunmaktadır. Versiyonlara bağlı olarak, bu 3 noktalı emniyet kemerleri, darbe anında vücudun mümkün olduğunca sabit kalmasını sağlayan bir yükseklik ayarı ile tamamlanmıştır. Tutma düzeneği, aynı zamanda, ön koltuklarda fişekli ön gergilerle de zenginleştirilebilmektedir. Bütün bu donanımlar optimum düzeyde bir tutuş sağlarlar.


    Dacia Sandero için özel olarak etüt edilmiş olan sürücü hava yastığında, yastığın açılması esnasında yastık tarafından sürücüye yapılan basıncı düzenleyen bir supap vardır. Ayrıca kapı panolarında darbe emiciler ve (standart olarak) basen koruma plakaları vardır. Koltuklarda ise arkadan şiddetli darbe durumunda boyun omurlarında travmayı önlemek için özel olarak tasarlanmış Yeni Nesil kafalıklar da bulunmaktadır.


    Bu yeni konfigürasyon, sırtın konumunu, kafanın duruşunu ve oturma konforunu iyileştirmektedir. Öte yandan, Dacia Sandero arka yan koltuklarında çocuklar için ISOFIX koltuk sabitleme sisteminden de yararlanmaktadır.


    Ve doğal olarak Dacia markasının temel özellikleri : Güvenilirlik ve sağlamlık


    B0 platformunun felsefesine sadık kalan Dacia Sandero’nun tasarımında bütün tercihlerde, markanın imajını borçlu olduğu özellikler olan güvenilirlik ve sağlamlık esas alınmıştır. Korozyona karşı korumaya özel bir dikkat gösterilmiş, çok sayıda düzenek uygulamaya konulmuştur:


    • Alt yapıdaki ve kapılardaki çukur gövdelere balmumu enjeksiyonu

    • Dış bağlantılarda macunlama yoluyla sızdırmazlık

    • Alt yapıdaki mekanik parçalarda tamamlayıcı balmumu kullanılması

    • Alt yapıda, eşik saçlarında ve çamurluklarda taş sıçramalarına karşı güçlendirilmiş koruma


    Aracın yüksek kalite düzeyini müşterinin hemen algılamasını sağlamak için, Dacia Sandero’da 3 yıl veya 100,000 km garanti sunulmaktadır.



    Sandero, Dacia ürün gamının yeni modeli


    Sandero’nun piyasaya sürülüşü, Dacia’nın gelişiminde önemli bir dönüm noktası oluşturuyor. Sedan ve MCV modellerinden oluşan Dacia ürün gamı, Sandero ile yeni bir segmente, kompakt hatchback segmentine açılıyor ve yeni bir müşteri kitlesini fethetmek üzere yola çıkıyor.


    Dacia Sandero, 2008 Haziran ayından itibaren aşamalı olarak Avrupa’da ve Kuzey Afrika’da satışa sunuluyor. DACIA Sandero 11 Temmuz 2008 tarihinden itibaren DACIA showroomlarında Türk tüketicisi ile buluşacak. Dacia gamının diğer modelleri gibi, Sandero da, rasyonel, pragmatik ve daha genç bir müşteri kitlesine hitap ediyor. Dacia Sandero öncelikle, uygun fiyatı ve kullanım maliyetleri ile geniş iç mekanlı bir hatchback arayışında olan müşterileri baştan çıkaracak.


    Geliştirme ve üretim : Tüm Dacia gamı ile güçlü sinerjiler


    Dacia Sandero, Piteşti fabrikasına 2007 Ekim ayı sonunda girdi. Brezilya’daki Curitiba fabrikası da, Brezilya ve Arjantin için Renault Sandero üretiyor.


    Dacia Sandero’nun Avrupa’da geliştirilmesi ve üretilmesi için toplam 147 milyon Euro yatırım yapıldı. Bunun 65 milyonu etüt ve mühendislik giderlerine, 82 milyonu da Piteşti fabrikasındaki yatırımlara harcandı.


    Yatırımların çoğunluğu, Dacia Sandero üretimi ile fabrika üretim kapasitesinin saatte 60 araç düzeyine çıkarılması içen müştereken gerçekleştirildi. Kapasite artışı, 100 milyon Euro ilave yatırım gerektirdi. Sac birleştirme hattında cam montajında esneklik sağlayan yeni bir robot teknolojisinin uygulamaya konması üretimde çeşitliliğin yönetilmesine olanak veriyor.


    Renault Laguna’da olduğu gibi, Dacia Sandero projesinin daha en başından itibaren, tasarımda, üretimde ve satışta bir Kalite Mükemmeliyet planı uygulamaya konuldu. Yerli satın alma ekibi, mühendislik departmanı ve fabrika ile bağlantılı çalışarak, en yüksek düzeyde kalite sağlayacak şekilde imalatçılarla yakın bir çalışma gerçekleştirdi.


    Dünya çapında hedefleri olan bir model


    2008 yılı Ocak ayında Brezilya ve Arjantin’de, 2008 yılı ortasından itibaren Türkie dışında Avrupa ve Kuzey Afrika’da piyasaya sürülen Sandero, tıpkı Logan gibi, tüm dünyaya yayılacak. 2008 yılı sonuna kadar bu yeni 5 kapılı kompakt hatchback Kolombiya’da üretilmeye başlayacak (Medellin’deki Sofasa fabrikasında Renault markasıyla). 2009’da Fas’ta (Kazablanka’da Somaca fabrikasında, Dacia markası altında), Rusya’da (Moskova’da Avtoframos fabrikasında Renault markası altında) ve Güney Afrika’da (Rosslyn’deki Nissan fabrikasında Renault markası altında) üretilmeye başlayacak.


    Başka ülkelerde satışı da etüt aşamasındadır.







    BAGAJ HACMİ (dm3 ISO standardı)


    Bagaj hacmi 320

    Banket katlanmış olarak 1200

    ÖLÇÜLENDİRİLMİŞ RESİM (mm)

    A Dingil aralığı 2588

    B Toplam uzunluk 4020

    C Ön dingil çıkıntısı 781

    D Arka dingil çıkıntısı 651

    E Ön tekerlek izi 1480

    F Arka tekerlek izi 1469

    G Toplam genişlik – dikiz aynaları hariç/dahil 1746/1990

    H Boş yükseklik 1534

    K Yüklü halde zemin yüksekliği 155

    L Arkada diz yarı çapı 145

    M Önde dirsek genişliği 1414

    M1 Arkada dirsek genişliği 1425

    N Önde omuz genişliği 1388

    N1 Arkada omuz genişliği 1400

    P1 Ön koltuklarda basen - tavan mesafesi 892

    P2 Arka koltuklarda basen - tavan mesafesi 878

    Y2 Çamurluklar arası iç genişlik 1006

    Z1 Yükleme uzunluğu (bagajdan katlanmış arka bankete kadar) 818





    DACIA SANDERO’NUN TEKNİK ÖZELLİKLERİ

    Benzin

    MOTOR 1.4 MPI 75 cl H 1.6 MPI 90 ch

    Vites kutusu tipi BVM BVM

    Kirlilik giderme düzeyi Euro4 Euro4

    Koltuk sayısı 5 5

    MOTOR ÖZELLİKLERİ

    Motor tipi K7J 710 K7M 710

    Silindir hacmi (cm3) 1 390 1 598

    Piston çapı x stroku (mm) 79,5 X 70 79,5x80,5

    Silindir sayısı 4 4

    Sıkıştırma oranı 9,5 9,5

    Toplam supap sayısı 8 8

    Azami güç kW CEE (hp) 55 (75) 64(87)

    Azami güçte devir (dönüş/dakika) 5 500 5 500

    Azami tork Nm CEE 112 128

    Azami torkta devir (dönüş/dakika) 3 000 3 000

    Enjeksiyon tipi Çok noktalı Çok noktalı

    Besleme Hava Hava

    Yakıt Benzin Benzin

    Katalizör SS

    VİTES KUTUSU

    Tip JH1 JH3

    İleri vites sayısı 5 5

    1. viteste 1000 d/d’da hız (km/saat) 7,23 7,23

    2. viteste 13,17 13,17

    3. viteste 19,36 19,36

    4. viteste 26,19 26,19

    5. viteste 33,92 33,92

    DİREKSİYON

    Kaldırımlar arasında dönüş çapı (m) 10,5 10,5

    Direksiyon dönüş sayısı (düz/hidrolik) 4,6/3,2 4,6/ 3,2

    YÜRÜR AKSAM

    Ön takım tipi Üçgen salıncaklı Mc-Pherson tipi

    Arka takım tipi Esnek profilli ve programlı tasarımlı H biçiminde dingil- Helezon yaylar

    TEKERLEK VE LASTİKLER

    Referans jantlar 14" -15"

    Ön/arka referans lastikler 165/80 R14 -185/65 R15

    FREN SİSTEMİ

    Fren devresi tipi X

    ABS Bosch8.1 Standart

    AFU Standart

    Elektronik fren dağıtıcı Standart

    Ön: disk (mm) 259

    Arka: tambur (inç) 8"

    PERFORMANSLAR

    Azami hız (km/saat) 161 174

    0-100 km/saat (s) 13"00 11"50

    1 000 m DA (s) 35"00 33"60

    AERODİNAMİK

    Cx 0,36 0,36

    CEE n° 99/100 standardına göre tüketim (l/100 km cinsinden)

    CO2 (g/km) 165 170

    Şehir içinde 9,6 10

    Şehir dışında 5,4 5,6

    Karma 7,0 7,2

    KAPASİTE

    Yakıt deposu (l) 50 50

    AĞIRLIKLAR (kg), manuel direksiyon

    Seyir halinde boş 975 980

    Seyir halinde boş ön 575 580

    Seyir halinde boş arka 400 400

    İzin verilen azami ağırlık (MMAC) 1470 1470

    İstiap haddi (MTR) 2 300 2 300

    Frenli römorklu azami ağırlık 1100 1100

    Frensiz römorklu azami ağırlık 525 525


    bunlar özellikleri resimler,videolar ve fiyatlar içinwww.yenisandero.com-www.dacia.com.tr




  • ayrıca donanımına göre 4 hava yastığına kadar çıkabilir...
    ayrıca her modelinde iyi bir cd çalar ve müzik sistemi vardır....




  • keşke türkiyeye de renault markası altında gelse ama o zmn kesin fiyat değişirdi...
    acaba sport modelide gelicekmi türkiyeye.....

    bence kaçırılmıyacak bir araba

    bu arada en full modeli 26,510 ytl 4 hava yastığı olan...
  • özellikle aks mesafesi ve iz genişliği deperleri b segmetine göre çok iyi değerler

    ama şehiriçi 10 litre yakıt tüketimiyle ne yapsa boş bence, 26 bin verip jazz veya colt alırsın, aradaki 6 bin ytl yi 60 bin km olmadan çıkarırsın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geshu

    teyp olmadığı ve teybin yerinde kocaman kara bi delik olduğu kesin. bunun haricinde bide klima yoktur. yine ikinci havayastığı yerinde de koca bi kara delik vardır. uzaktan kumanda da yoktur. ön cam manueldir. bunlar geldi aklıma ama böyledir büyük ihtimal.

    bu araç alt kesimi hedefliyor ve türk insanı özellikle alt kesim genelde sedan ve büyük bagaj tercih eder. bu sebepten bence loganın makyajlısı gelsin o daha çok satar bundan. hem bunun dizeli daha gelmemiş türkiyeye. bunu alsa alsa ilk defa araç alacak olan gençler veya yeni işe başlamış memur tipler falan alır heralde. bide emekliler alabilir.


    insanlara "memur tipler" diyen geshu'ya kocaman bir.

    parayla adam olunmuyor lafını hiç duymamış bu vatandaş.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yunusduman26

    keşke türkiyeye de renault markası altında gelse ama o zmn kesin fiyat değişirdi...
    acaba sport modelide gelicekmi türkiyeye.....

    bence kaçırılmıyacak bir araba

    bu arada en full modeli 26,510 ytl 4 hava yastığı olan...




    26.500 ytlyi çok az kişi fullune bağlar.satarsa baz olanı satar
  • ben bugün inceledim.

    Sonra Bika aynı zamanda Suzuki bayisiydi, Suzuki Swift inceledim...


    Arada o kadar fark var ki...


    O kadar olur.

    Romensin sen Romen kal diyorum başka bişi demiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: yunusduman26

    keşke türkiyeye de renault markası altında gelse ama o zmn kesin fiyat değişirdi...
    acaba sport modelide gelicekmi türkiyeye.....

    bence kaçırılmıyacak bir araba

    bu arada en full modeli 26,510 ytl 4 hava yastığı olan...




    26.500 ytlyi çok az kişi fullune bağlar.satarsa baz olanı satar



    bencede baz satar ama ben olsam full alırdım arada çok uçurum bi fiyat farkı yok......




  • acaba renault gelirmi dersiniz belki oda biiraz daha donanımlı gelir motor 1.9 olur fln
  • renault daha güzel karizma duruyo

     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!


     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!
  • Bakalım forumdan ilk kim alıp bizimle paylaşacak.
  • reklamları sitelerde dolaşmaya başlamış..

    http://www.mynet.com
  • arkadaşlar aracın fiyatına bakılırsa orta gelirliler için ve ona görede donanım hazırlamışlar kimse arabayı kötülemesin almassın bu araçtan olur biter. yok sahinle kapıştırılır yok bilmem ne şahin koç un türkiye ye kazıgıdır 2002 yılına kadar klimsız airbagsiz abs siz araba üretti 2001 model şahinde bile camlar otomatik degil bu bir kazıktır. yani sandero bunun yanında lüks araç öyle degilmi....
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.