Şimdi Ara

Dacia Sandero TÜRKİYEDE...! (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
0
Favori
56.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: valdes

    arkadaşlar aracın fiyatına bakılırsa orta gelirliler için ve ona görede donanım hazırlamışlar kimse arabayı kötülemesin almassın bu araçtan olur biter. yok sahinle kapıştırılır yok bilmem ne şahin koç un türkiye ye kazıgıdır 2002 yılına kadar klimsız airbagsiz abs siz araba üretti 2001 model şahinde bile camlar otomatik degil bu bir kazıktır. yani sandero bunun yanında lüks araç öyle degilmi....




    türk milletnin ne yazıkki karakteristiği böyle
    bende yaklaşık 4-5ay önce araba aldım logan aldım 2005model 12000liraya banada etrafımda herkes niye alıyosun ne yapıcan o arabayı diye bi sürü laf saydılar ama ben dinlemedim aldım
    hatta ailemden arabadan anlayan brkaç kişi ile pazara gitttim bana görüp beğendiklerri al dedikleri arabalar 2000-2001 model şahin broadway ve bunun gibi yıllarca milletin kazıklandığı arabalar fiyatlarıda 8-10 bin ytl...... bende dedim allah aşkına elinizi vicdanınıza koyun şimdi bu arabalara 8-10milyar vermek mi mantıklı yoksa 2005model klımalı hava yastıklı otomatık camlı uzaktan kumandalı çok daha geniş olan dacıa mı almak mantıklı ama gene bizim türk halkı şahin al şahin der parçası ucuz der ama bi türlü o arabaya gaz tenekesi demez




  • bence tek kelimeyle harika,çokta güzel başlangıç fiyatı var.
    bizim milletede uygun.
  • inceledim, test sürüşü yapmadım. çizgileri çok hoşuma gitti aracın
  • Bana göre eksileri yakıt tüketiminin fazla olması ve ikinci elininin zayıf olması. Onun dışında donanımlı ve şık bir araç. Fiyatı da cazip. Yedek parçaları ve aksesuarları benzeri araçlarla kıyaslandığında pahali mı? Dacia sahibi ya da bilen arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.

    Sağlıcakla kalın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caş

    Bana göre eksileri yakıt tüketiminin fazla olması ve ikinci elininin zayıf olması. Onun dışında donanımlı ve şık bir araç. Fiyatı da cazip. Yedek parçaları ve aksesuarları benzeri araçlarla kıyaslandığında pahali mı? Dacia sahibi ya da bilen arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.

    Sağlıcakla kalın.


    yedek parça sorunu yok.bütün rernault servislerine gidebilirsiniz.amblem dışında her şey renault.yakıt tüketiminin de o kadar olduğuna inanmıyorum. geçen yıl istanbuldan izmire gittiğim zaman kendi aracımla 6.4 litre ortalama yakıt tükettim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: logann


    quote:

    Orjinalden alıntı: caş

    Bana göre eksileri yakıt tüketiminin fazla olması ve ikinci elininin zayıf olması. Onun dışında donanımlı ve şık bir araç. Fiyatı da cazip. Yedek parçaları ve aksesuarları benzeri araçlarla kıyaslandığında pahali mı? Dacia sahibi ya da bilen arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.

    Sağlıcakla kalın.


    yedek parça sorunu yok.bütün rernault servislerine gidebilirsiniz.amblem dışında her şey renault.yakıt tüketiminin de o kadar olduğuna inanmıyorum. geçen yıl istanbuldan izmire gittiğim zaman kendi aracımla 6.4 litre ortalama yakıt tükettim.


    Sevgili logann, sırf bilgilenmek için soruyorum; ikinci eli Renault kadar gitmiyor. Bunun nedeni sizce ne olabilir? Fiyat politikası, ülkemiz pazarına geç girmesi, yeterince reklamının yapılmaması vb. nedenler olabilir mi? Bence Dacia hak ettiği yerde değil, daha üst sıralarda olması gerek diye düşünüyorum. Ben dahil çevremdeki pek çok kişide ön yargı olduğuna inanıyorum. "Dacia mı? Boş ver, onu alacağına üç kuruş daha fazla ver, git X markayı al" diyoruz.

    Sağlıcakla kalın.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: caş


    quote:

    Orjinalden alıntı: logann


    quote:

    Orjinalden alıntı: caş

    Bana göre eksileri yakıt tüketiminin fazla olması ve ikinci elininin zayıf olması. Onun dışında donanımlı ve şık bir araç. Fiyatı da cazip. Yedek parçaları ve aksesuarları benzeri araçlarla kıyaslandığında pahali mı? Dacia sahibi ya da bilen arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.

    Sağlıcakla kalın.


    yedek parça sorunu yok.bütün rernault servislerine gidebilirsiniz.amblem dışında her şey renault.yakıt tüketiminin de o kadar olduğuna inanmıyorum. geçen yıl istanbuldan izmire gittiğim zaman kendi aracımla 6.4 litre ortalama yakıt tükettim.


    Sevgili logann, sırf bilgilenmek için soruyorum; ikinci eli Renault kadar gitmiyor. Bunun nedeni sizce ne olabilir? Fiyat politikası, ülkemiz pazarına geç girmesi, yeterince reklamının yapılmaması vb. nedenler olabilir mi? Bence Dacia hak ettiği yerde değil, daha üst sıralarda olması gerek diye düşünüyorum. Ben dahil çevremdeki pek çok kişide ön yargı olduğuna inanıyorum. "Dacia mı? Boş ver, onu alacağına üç kuruş daha fazla ver, git X markayı al" diyoruz.

    Sağlıcakla kalın.





    katılıyorum bence renault kadar pazarı olması lazım sonuçta oda renault bi amblem yüzünden fiyat düşüyo......

    ama türk milletinin özelliği ''önyargı'' bu yüzden kus serisinden vazgeçemiyorlar......





  • quote:

    Orjinalden alıntı: caş


    quote:

    Orjinalden alıntı: logann


    quote:

    Orjinalden alıntı: caş

    Bana göre eksileri yakıt tüketiminin fazla olması ve ikinci elininin zayıf olması. Onun dışında donanımlı ve şık bir araç. Fiyatı da cazip. Yedek parçaları ve aksesuarları benzeri araçlarla kıyaslandığında pahali mı? Dacia sahibi ya da bilen arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.

    Sağlıcakla kalın.


    yedek parça sorunu yok.bütün rernault servislerine gidebilirsiniz.amblem dışında her şey renault.yakıt tüketiminin de o kadar olduğuna inanmıyorum. geçen yıl istanbuldan izmire gittiğim zaman kendi aracımla 6.4 litre ortalama yakıt tükettim.


    Sevgili logann, sırf bilgilenmek için soruyorum; ikinci eli Renault kadar gitmiyor. Bunun nedeni sizce ne olabilir? Fiyat politikası, ülkemiz pazarına geç girmesi, yeterince reklamının yapılmaması vb. nedenler olabilir mi? Bence Dacia hak ettiği yerde değil, daha üst sıralarda olması gerek diye düşünüyorum. Ben dahil çevremdeki pek çok kişide ön yargı olduğuna inanıyorum. "Dacia mı? Boş ver, onu alacağına üç kuruş daha fazla ver, git X markayı al" diyoruz.

    Sağlıcakla kalın.




    kendimden örnek vereyim.sıfır araç almaya karar verdik.yıl 2005 aklımızda öncelikle clio symbol vardı.logan da o zamanlar daha çok yeniydi.kartaldaki asf otomotive gittik.önce symbol ü inceledik.1.4 motor araçta devir saati ve ön çamurlukların içinde davlumbaz bile yoktu.tabi sonuçta sorun çıkarmayan bir model.sonra hemen yan tarafa aynı firmanın dacia bölümüne geçtik .araçları inceledik.hoşumuza gitti.aracın 1.6 ful versiyonunu almaya karar verdik.ve boş symbolden daha ucuza aldık.buradaki amacım symbolü kötülemek değil kesinlikle.
    ben aracın her yerini almadan önce çok inceledim.aracın hemen hemen her malzemesinin renault olduğunu gözümle gördüm.sadece lastikler ve akü romen malıydı.
    sonuçta 3 yıldır kullandığım aracımdan memnunum.
    Ülkemizde henüz daha tam olarak istenen seviyeye gelmemesi.dediğiniz gibi geç girmesi,yeterince reklamının yapılmaması vs.fiyat politikasına gelince bence iyi.ikinci el durumu ise zamanla daha iyi olcaktır.özellikle sandero ve yeni loganla birlikte iyileşecektir.
    ön yargı konusundaysa şunu söyleyebilirim.ilk başta benim de aracı incelemeden kuşkularım vardı.ancak aracı inceleyince hoşuma gitti.bir de daha önce önyargılı olanlar aracın sorun çıkartmadığını,servis ve parça sorunu yaşanmadığını görünce araca karşı yaklaşımları değişti.




  • Dun otobanda hollandada ,tirin ustunde gordum bu sandereyoyu ,X6,X5 3 serie touring,1 serie ve SL65 amg vardi
    adama isaret yapiyoruz arkadaki arabalar guzelmis diye 1 tane versene diye ,para isareti yapti eleman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NayirNolamaz -- 19 Temmuz 2008; 22:20:09 >
  • dün arabayı inceledim, resimlerdekinden çok geniş ve yüksek. bagaj konusunda ise kimsenin sıkıntısı olmaz, ev bile taşıyabilirsiniz.
    Fiyata gelince 1.6 nın en dolusu 26 bin. en dolu modelinde ise çift havayastığı var. esp asr gibi donanımlar beklemeyin.
    renonun totostan düşen prestijini böylesi malları dacia ya yıkarak kazanma çabası olduğunu düşünüyorum.
    kötü günü de düşündüğümüzde 26 ya aldığımız dacia yı 16 ya ancak satabailiriz diye düşünüyorum.
    renault u beğenmiyorum (kendi arabam da reno 19), benzer arabalardan ford fusion u düşünüyorum.
  • ee yok mu daha alan?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    ee yok mu daha alan?


    Beklemedeyiz halen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    ee yok mu daha alan?


    Beklemedeyiz halen

    o kadar araba alacak olana araba öneriyoruz biraz sandero önerelim bari..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: garfieldt

    dün arabayı inceledim, resimlerdekinden çok geniş ve yüksek. bagaj konusunda ise kimsenin sıkıntısı olmaz, ev bile taşıyabilirsiniz.
    Fiyata gelince 1.6 nın en dolusu 26 bin. en dolu modelinde ise çift havayastığı var. esp asr gibi donanımlar beklemeyin.
    renonun totostan düşen prestijini böylesi malları dacia ya yıkarak kazanma çabası olduğunu düşünüyorum.
    kötü günü de düşündüğümüzde 26 ya aldığımız dacia yı 16 ya ancak satabailiriz diye düşünüyorum.
    renault u beğenmiyorum (kendi arabam da reno 19), benzer arabalardan ford fusion u düşünüyorum.



    Sevgili garfieldt kardeşimin Toros'un Renault'un prestijini düşünmesi ile ilgili yorumuna saygı duymakla beraber katılmıyorum. TS 12 modelini 13 yıl kullandım. (1980-1993 yılları arasında). Yolda hiç bırakmadı. Çok sağlamdı, tank gibiydi. Suyunu, yağını koy gerisine karışma. O zamanlar dönemin en prestijli yerli araçlarıydı. Hala Anadolu'da ikinci eli peynir ekmek gibi satılıyor. Renault'un şu anda sağlamalık ve kalite konusundaki ününe biraz da geçmiş yıllarda üretilen TS 12 ve Torosların az da olsa katkısı yok mu?

    Sağlıcakla kalın.




  • caş hocam
    size katılıyorum, anadoluda toroslar çok işe yarıyor, yeri geldi minübüs yeri geldi kamyonet yeri geldi 4X4 olarak kullanılıyor. Kastım hayalleri süsleyen araba değil, kimse ah bi torosum olsun da 100milyar borcum olsun demez Ama yine de torossuz yapamazlar, mercedes ile köye gidilmez altı vurur dünya masraf açar.
  • Dacia'yla ilgili bir kaç şey yazmak istedim:
    - Renault 1999 da Dacia'nın %99undan fazlasını satın aldı. O zamanlar Dacia sadece 1310 modelinin pick-uplarını üretiyordu.

     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!


    - Yıl 2003 e gelindiğinde Renault etkisi kendini göstermeye başladı; ilk ürün Solenza ortaya çıktı. Dacia Super Nova modelinde kullanılan kasaya Clio motoru koyularak geliştirilen bu model bile bazı sorunlarına rağmen rağbet gördü.

     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!


    - Yıl 2004. Renault Dacia daki etkilerini göstermeye başladı ve 2004 ağustos ayında ilk esaslı ürünleri Logan'ın Kapadakyo'da lansmanı yapıldı. 2004 ağustosundan 2008 haziranına kadar 550.000 civarında Logan sedan satıldı.

     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!


    - Yıl 2007, Dacia Logan MCV'yi sundu.

     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!


    - Yıl 2008 yeni Sandero piyasaya çıktı.

     Dacia Sandero TÜRKİYEDE...!



    Yukarıdaki fotoğraflara baktığınızda bile Dacia'nın nereden nereye geldiğini görebilirsiniz. Bir Solenza'ya bakın, bir de Sandero'ya...Renault Dacia'nın Piteşti fabrikasında Logan'ı ve Sandero'yu üretebilmek için milyonlarca Euro yatırım yaptı ve yapmaya devam ediyor. Her ne kadar Logan Dacia'nın sıçrayışı olsa bile Logan'la Sandero arasında bile her anlamda kalite farklarının olduğu belli. Logan'ı üretebilen fabrika Sandero'yu üretebilmek için teknoloji olarak yatırıma ihtiyaç duydu. Yani Dacia her yeni modelinde ister teknoloji, ister tasarım, ister marka imajı anlamında kendisine birşeyler katan bir firma. Bu anlamda bir Alman dergisinin yaptığı Polo, Fabia, Sandero, Getz, Aveo testinde Sandero'nun 3. gelmesi Dacia için bir başarıdır. Renault bünyesine geçtikten sonraki ilk modellerinde bu başarıyı yakalayan bir markayı taktir etmek gerektiğini düşünüyorum. Nasıl Volkswagen Skoda'yı adam ettiyse, Dacia da Renault'un ellerinde yeniden doğacaktır. Açıkçası ben Dacia'nın piyasaya süreceği yeni modellerini merakla bekliyorum...
    Kaldı ki son teknoloji olmasa bile 2008 yılında üretilmiş bir otomobili Tofaş'ın yıllarca bizlere kaktırdığı Kuş serisiyle kıyaslayan zihniyeti anlamakta güçlük çekiyorum. 26bin ytl'ye alınan Dacia'nın 16bin ytl'ye zor satılacağından bahsetmiş bir arkadaşımız...Vakt-i zamanında 28binlere alınan Grande Punto'ların ikinci el performansları ortada. Biz Logan almadan birkaç hafta önce bir tanıdığımız gidip Marea aldı. Onun Marea'sıyla bizim Logan arasındaki fiyat farkı 6bin ytl idi. Ben şimdi satacak olsam, zararım 2-3bin ytl ise Marea'da durum en az 6-7bin ytl.
    İşin içine kullanım giderleri, sorunsuzluk gibi faktörleri de eklerseniz Dacia'nın o kadar da kötü olmadığını daha iyi idrak etmiş olabiriz...




  • sandero yu ilk defa canlı olarak bugun gördüm yani internette gördüğümden daha fazla etkilendim
    araba o kadar aracın içinde ben burdayım diyo
    yanlız aracın arkası biraz yüksek kalmış keşke biraz düşürselermiş daha hoş dururdu tek eksik bu bence dış görünümde
  • İçimden Bir Ses Bu Araba Çok Güzel Modifiye Edilir Diyor
  • ucuz araba imajına darbe,26,500 verilmez bu arabaya.en ucuzu da 19,500.O paraya palio albea symbol accent dururken kimse enayilik etmez.Ha logan iyi araba fiyatına göre.16,500 e klimalı 0 araç hem de chevy,tata,samand dan falan çok daha iyi.Renonun kuyuya attığı taşı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pekda

    ucuz araba imajına darbe,26,500 verilmez bu arabaya.en ucuzu da 19,500.O paraya palio albea symbol accent dururken kimse enayilik etmez.Ha logan iyi araba fiyatına göre.16,500 e klimalı 0 araç hem de chevy,tata,samand dan falan çok daha iyi.Renonun kuyuya attığı taşı.


    fiyatı gerçekten az değil.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.