Şimdi Ara

Dacia Sandero Stepway'ı nasıl bilirsiniz. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
46.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • stepway ile eşdeğer fiyatta bir alman arabası. bakımlı ve temiz diyor ama ne olursa olsun bu araç 8 yıldır kullanılıyor ve 140 bin km yapmış:

    sahibinden. com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-boyasiz-darbesiz-ve-servis-bakimli-polo-1-4-tdi-96154042/detay

    bence tip olarak stepway in yanından bile geçmez ama zevk meselesi diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgealp.ozturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: amanhem

    quote:

    Orijinalden alıntı: !!!Chinogolog!!!

    dacia sandero stepway 1.5 DCI 24.000 TL ye satılırken gerçekten alınabilecek bir araçtı (bizim hondayı aldığımız zamana denk geliyor, 2010 un şubat ayı)
    sandero stepway 1.5 dci 21-22 bin lira civarındaydı, o zaman bu soruyu sormuş olsaydınız kesinlikle düşünmeden alınabilir araç diyebilirdim..

    ancak şu zamanda, o parayı (33.000 tl) dacia ya bağlamak beni düşündürüyor.
    dış görünüşü ne kadar güzel olsa da aracın içerisinde o atmosfer tamamen yok oluyor.

    kesinlikle katılıyorum hocam dediklerinize.
    bende bir ara dacia düşünüyordum 0 sandero, gel gör ki bu 2 yıllık zaman aralığında fiyatlara 10 bin bindirdiler,
    ee tabi talep olunca vede piyasası oluşunca fiyatı şişirdiler.

    Aynen bu duygularla okumaktaydım mesajları. Başka markalar fiyatları tavan yapınca millet yüzüne bakmadığı Dacia'ya yönelince onlar da uçurdular fiyatları. O zaman alan aldığıyla kaldı.

    Bir süre sonra 2. eli de yükselecektir Daciaların. Alınmaz artık.

    Araç fiyatlarının bu kadar kolay değerlendiği başka ülke yoktur herhalde. İşin kötüsü araç fiyatlarına zam geldikçe belli bir yüzdesi üzerinden alınan vergiler de artmış oluyor. Vergi artışları da otomatiğe bağlı bir bakıma.

    +1. Eski fiyatlar olsa amenna ama 33bin tl yi de göz göre göre bu araca bağlamak mantıklı olmaz.




  • ben normal sandero bakıyorum.
    stepway fazla yakıyor inceyanak lastikte
    tepe tepe kullanmaya gelmez.
  • Arkadaşlar Kusura Bakmayın Konuyu Hortlatmış Bulunmaktayım Fakat Arkadaşlar Biz Orta Gelirliler İçin İyi Bir Araçtır Ben Sıfır Km Sandero Stapway 1.5dci Almayı Düşünüyorum Sizin Yorumları Okuyunca Canım Sıkılıyor Sonuçta Dizel 90 Bg Araç Alıyorsunuz Ve 8 Tane Hava Yastığı Koysa Sen Gidipte 150-160 İle Bir Yere Vursan O Hava Yastıkları Seni Koruyabilecekmi Biz Şahin Ve Doğan İle Büyüyen Bir Milletiz Varsa Çok Paran Mercedes Bmw Tarzı Araçlara Bak 32 Bin TL Fiyat Çektiler Bana Ben Almayı Düşündüm Çünkü Bu Paraya Sadece Tata Vs Gibi Araçlar Ediyor Yada Chery Mi Alsam Yani Dacia Kendini Geliştiriyor Yorumlara Karşı Yinede Alacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MsK27

    Arkadaşlar Kusura Bakmayın Konuyu Hortlatmış Bulunmaktayım Fakat Arkadaşlar Biz Orta Gelirliler İçin İyi Bir Araçtır Ben Sıfır Km Sandero Stapway 1.5dci Almayı Düşünüyorum Sizin Yorumları Okuyunca Canım Sıkılıyor Sonuçta Dizel 90 Bg Araç Alıyorsunuz Ve 8 Tane Hava Yastığı Koysa Sen Gidipte 150-160 İle Bir Yere Vursan O Hava Yastıkları Seni Koruyabilecekmi Biz Şahin Ve Doğan İle Büyüyen Bir Milletiz Varsa Çok Paran Mercedes Bmw Tarzı Araçlara Bak 32 Bin TL Fiyat Çektiler Bana Ben Almayı Düşündüm Çünkü Bu Paraya Sadece Tata Vs Gibi Araçlar Ediyor Yada Chery Mi Alsam Yani Dacia Kendini Geliştiriyor Yorumlara Karşı Yinede Alacağım

    hocam sadece bir tavsiye. citroen c4 lere bi bak derim. fiyatına göre çok yüksek özelliklere sahip. yine de sen bilirsin. 2006-2007 modelleri 22 23 bin tl cıvarı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MsK27

    Arkadaşlar Kusura Bakmayın Konuyu Hortlatmış Bulunmaktayım Fakat Arkadaşlar Biz Orta Gelirliler İçin İyi Bir Araçtır Ben Sıfır Km Sandero Stapway 1.5dci Almayı Düşünüyorum Sizin Yorumları Okuyunca Canım Sıkılıyor Sonuçta Dizel 90 Bg Araç Alıyorsunuz Ve 8 Tane Hava Yastığı Koysa Sen Gidipte 150-160 İle Bir Yere Vursan O Hava Yastıkları Seni Koruyabilecekmi Biz Şahin Ve Doğan İle Büyüyen Bir Milletiz Varsa Çok Paran Mercedes Bmw Tarzı Araçlara Bak 32 Bin TL Fiyat Çektiler Bana Ben Almayı Düşündüm Çünkü Bu Paraya Sadece Tata Vs Gibi Araçlar Ediyor Yada Chery Mi Alsam Yani Dacia Kendini Geliştiriyor Yorumlara Karşı Yinede Alacağım

    2012 model sıfır corsayı 1 ay önce 35.400 liraya aldık (kız arkadaşımın ailesine)

    ben dacia düşmanı değilim, sanderoya da ayrıca ilgim var ancak dediğim gibi, fiyatları eskiye nazaran oldukça yüksek




  • Fiyatına göre alınabilecek en iğrenç araçtır.Amcam 2. araba olarak sıfır almış olup 1 ay dayanamayıp satmıştı.Arkadan civciv kafasını andıran bir görünüşü vardır.Anahtarına ve jantlara bir logo bile basmayan dacia her zaman 4. 5. plandadır :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dacia alacagina çin malı al daha iyi hic olmazsa daha ucuza aynı kalite ve daha donanımlı bi arabaya binersin, iç dizaynlarıda daciaya 10 basar iç kaliteleri yaklasik olarak aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • desperado4040 D kullanıcısına yanıt
    çok zamanında müdahale etmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lehonour

    iyi biliriz. gömün

    akşam akşam ne güldüm ya adam öyle doğal yanıtlamış kı yarıldım burda
  • En azindan senden once yetişmişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi sıfırı 40 bin lira.
  • konu hortlamış olacak ama, ben kısaca şunu demek isterim.
    bir atasözü vardır, "Eşeğin kuyruğunu, kalabalıkta kesme, kimi uzun der, kimi kısa." bende bu aracı düşünmüyor değilim çünkü reno tarafından romanyada üretilen bir araç motorları fransadan reno fabrikasından geliyor ve hatta bazı ülkelerde reno diye satıldığı gibi amblemi bile renoya ait.

    amam bazıları hayatında belki hiç arabası olmamış bazıları burada kolay tarafından atıp savurmayı pek seviyorlar, yok tipi yok bilmem nesi, bu ülkede bizlerde biliriz kaliteli arabalara binmeyi ama alınan ücretlerle ancak bu ucuz araçlara gücümüz yetiyor, pahalı aracın belki ikinci elinide bu fiyata alırız ancak bir arıza yaptığında adamın ocağına incir ağacı dikiverir, ondan sonrada burada ahkam kesenler bir yerleri ile gülmeye kalkışırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    konu hortlamış olacak ama, ben kısaca şunu demek isterim.
    bir atasözü vardır, "Eşeğin kuyruğunu, kalabalıkta kesme, kimi uzun der, kimi kısa." bende bu aracı düşünmüyor değilim çünkü reno tarafından romanyada üretilen bir araç motorları fransadan reno fabrikasından geliyor ve hatta bazı ülkelerde reno diye satıldığı gibi amblemi bile renoya ait.

    amam bazıları hayatında belki hiç arabası olmamış bazıları burada kolay tarafından atıp savurmayı pek seviyorlar, yok tipi yok bilmem nesi, bu ülkede bizlerde biliriz kaliteli arabalara binmeyi ama alınan ücretlerle ancak bu ucuz araçlara gücümüz yetiyor, pahalı aracın belki ikinci elinide bu fiyata alırız ancak bir arıza yaptığında adamın ocağına incir ağacı dikiverir, ondan sonrada burada ahkam kesenler bir yerleri ile gülmeye kalkışırlar.

    Yeni stepwayın kötü kaldığı noktalar;
    -Hemen hemen her hızda, direksiyonu 1mm dahi çevirseniz araç yana yatıyor.
    -Fren hissiyatı berbat. Aracı istediğiniz yerde durdurmak zor.
    -Direksiyon hissiyatı yok. Ayrıca gecikmeli çalışıyor. Hidrolik filan da değil. r9 dan hallice hafif.
    -Araç hem direksiyonunda hem koltuğunda ayar mekanizması yok. İdeal sürüş pozisyonu yok.
    -Orta kol dayamayı bırakın(her araçta olmuyor zaten) kapı kol dayamasını dahi yok. Aslında var ama hem direksiyonu tutup hemde kolunuzu koyamıyorsunuz. Yorucu oluyor.

    İyi olduğu noktalar;
    -Yakıt, çekiş motor ile ilgili herşey
    -Esp nın olması
    -Uzun vites oranlarının hem aracın performansını törpülememesi hem de otoyol hızlarında devrin düşük kalmasını sağlaması.
    -Dizel seçeneklerin diğer araçların benzinli olanlarıyla aynı fiyatta olması.


    Bunların dışında iyi veya kötü özellikleri elbette vardır. Ancak en göze batanlar bunlar. Malzeme kalitesi vs takılmıyorsanız alınabilecek bir araç olmasından ziyade yukarıdaki kötü özelliklere de takılmıyor olmanız lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    konu hortlamış olacak ama, ben kısaca şunu demek isterim.
    bir atasözü vardır, "Eşeğin kuyruğunu, kalabalıkta kesme, kimi uzun der, kimi kısa." bende bu aracı düşünmüyor değilim çünkü reno tarafından romanyada üretilen bir araç motorları fransadan reno fabrikasından geliyor ve hatta bazı ülkelerde reno diye satıldığı gibi amblemi bile renoya ait.

    amam bazıları hayatında belki hiç arabası olmamış bazıları burada kolay tarafından atıp savurmayı pek seviyorlar, yok tipi yok bilmem nesi, bu ülkede bizlerde biliriz kaliteli arabalara binmeyi ama alınan ücretlerle ancak bu ucuz araçlara gücümüz yetiyor, pahalı aracın belki ikinci elinide bu fiyata alırız ancak bir arıza yaptığında adamın ocağına incir ağacı dikiverir, ondan sonrada burada ahkam kesenler bir yerleri ile gülmeye kalkışırlar.

    Yeni stepwayın kötü kaldığı noktalar;
    -Hemen hemen her hızda, direksiyonu 1mm dahi çevirseniz araç yana yatıyor.
    -Fren hissiyatı berbat. Aracı istediğiniz yerde durdurmak zor.
    -Direksiyon hissiyatı yok. Ayrıca gecikmeli çalışıyor. Hidrolik filan da değil. r9 dan hallice hafif.
    -Araç hem direksiyonunda hem koltuğunda ayar mekanizması yok. İdeal sürüş pozisyonu yok.
    -Orta kol dayamayı bırakın(her araçta olmuyor zaten) kapı kol dayamasını dahi yok. Aslında var ama hem direksiyonu tutup hemde kolunuzu koyamıyorsunuz. Yorucu oluyor.

    İyi olduğu noktalar;
    -Yakıt, çekiş motor ile ilgili herşey
    -Esp nın olması
    -Uzun vites oranlarının hem aracın performansını törpülememesi hem de otoyol hızlarında devrin düşük kalmasını sağlaması.
    -Dizel seçeneklerin diğer araçların benzinli olanlarıyla aynı fiyatta olması.


    Bunların dışında iyi veya kötü özellikleri elbette vardır. Ancak en göze batanlar bunlar. Malzeme kalitesi vs takılmıyorsanız alınabilecek bir araç olmasından ziyade yukarıdaki kötü özelliklere de takılmıyor olmanız lazım.

    quote:

    Yeni stepwayın kötü kaldığı noktalar;
    -Hemen hemen her hızda, direksiyonu 1mm dahi çevirseniz araç yana yatıyor.
    -Fren hissiyatı berbat. Aracı istediğiniz yerde durdurmak zor.
    -Direksiyon hissiyatı yok. Ayrıca gecikmeli çalışıyor. Hidrolik filan da değil. r9 dan hallice hafif.
    -Araç hem direksiyonunda hem koltuğunda ayar mekanizması yok. İdeal sürüş pozisyonu yok.
    -Orta kol dayamayı bırakın(her araçta olmuyor zaten) kapı kol dayamasını dahi yok. Aslında var ama hem direksiyonu tutup hemde kolunuzu koyamıyorsunuz. Yorucu oluyor.


    bunların hiç birisine katılmıyorum.

    araçta abs, ebd, esp var araç yana yatıyor demişsiniz öyle bir şey yok sanırım siz bu aracı kullanmadınız, araç ülkemizde ve romanyada dacia diye satılıyor aynı araç bazı ülkelerde reno diye satılıyor, parçası her reno parçacısında var bugün bizzat sanayi çarşısına gidip araştırdım.
    direksiyon elektrik destekli hız arttıkça direksiyon sertleşiyor ki güzel bir özellik direksiyon ayarlamasına dikkat etmedim ancak koltukta ayarlama var.
    kol dayamaya hiç ihtiyaç duymadım bundan önceki aracımda vardı ve 2 yıl boyunca hiç kullanmadım daha önceki aracımada taktırmıştım onuda kullanmadım sadece süs ve aksesuar olarak kaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    konu hortlamış olacak ama, ben kısaca şunu demek isterim.
    bir atasözü vardır, "Eşeğin kuyruğunu, kalabalıkta kesme, kimi uzun der, kimi kısa." bende bu aracı düşünmüyor değilim çünkü reno tarafından romanyada üretilen bir araç motorları fransadan reno fabrikasından geliyor ve hatta bazı ülkelerde reno diye satıldığı gibi amblemi bile renoya ait.

    amam bazıları hayatında belki hiç arabası olmamış bazıları burada kolay tarafından atıp savurmayı pek seviyorlar, yok tipi yok bilmem nesi, bu ülkede bizlerde biliriz kaliteli arabalara binmeyi ama alınan ücretlerle ancak bu ucuz araçlara gücümüz yetiyor, pahalı aracın belki ikinci elinide bu fiyata alırız ancak bir arıza yaptığında adamın ocağına incir ağacı dikiverir, ondan sonrada burada ahkam kesenler bir yerleri ile gülmeye kalkışırlar.

    Yeni stepwayın kötü kaldığı noktalar;
    -Hemen hemen her hızda, direksiyonu 1mm dahi çevirseniz araç yana yatıyor.
    -Fren hissiyatı berbat. Aracı istediğiniz yerde durdurmak zor.
    -Direksiyon hissiyatı yok. Ayrıca gecikmeli çalışıyor. Hidrolik filan da değil. r9 dan hallice hafif.
    -Araç hem direksiyonunda hem koltuğunda ayar mekanizması yok. İdeal sürüş pozisyonu yok.
    -Orta kol dayamayı bırakın(her araçta olmuyor zaten) kapı kol dayamasını dahi yok. Aslında var ama hem direksiyonu tutup hemde kolunuzu koyamıyorsunuz. Yorucu oluyor.

    İyi olduğu noktalar;
    -Yakıt, çekiş motor ile ilgili herşey
    -Esp nın olması
    -Uzun vites oranlarının hem aracın performansını törpülememesi hem de otoyol hızlarında devrin düşük kalmasını sağlaması.
    -Dizel seçeneklerin diğer araçların benzinli olanlarıyla aynı fiyatta olması.


    Bunların dışında iyi veya kötü özellikleri elbette vardır. Ancak en göze batanlar bunlar. Malzeme kalitesi vs takılmıyorsanız alınabilecek bir araç olmasından ziyade yukarıdaki kötü özelliklere de takılmıyor olmanız lazım.

    quote:

    Yeni stepwayın kötü kaldığı noktalar;
    -Hemen hemen her hızda, direksiyonu 1mm dahi çevirseniz araç yana yatıyor.
    -Fren hissiyatı berbat. Aracı istediğiniz yerde durdurmak zor.
    -Direksiyon hissiyatı yok. Ayrıca gecikmeli çalışıyor. Hidrolik filan da değil. r9 dan hallice hafif.
    -Araç hem direksiyonunda hem koltuğunda ayar mekanizması yok. İdeal sürüş pozisyonu yok.
    -Orta kol dayamayı bırakın(her araçta olmuyor zaten) kapı kol dayamasını dahi yok. Aslında var ama hem direksiyonu tutup hemde kolunuzu koyamıyorsunuz. Yorucu oluyor.


    bunların hiç birisine katılmıyorum.

    araçta abs, ebd, esp var araç yana yatıyor demişsiniz öyle bir şey yok sanırım siz bu aracı kullanmadınız, araç ülkemizde ve romanyada dacia diye satılıyor aynı araç bazı ülkelerde reno diye satılıyor, parçası her reno parçacısında var bugün bizzat sanayi çarşısına gidip araştırdım.
    direksiyon elektrik destekli hız arttıkça direksiyon sertleşiyor ki güzel bir özellik direksiyon ayarlamasına dikkat etmedim ancak koltukta ayarlama var.
    kol dayamaya hiç ihtiyaç duymadım bundan önceki aracımda vardı ve 2 yıl boyunca hiç kullanmadım daha önceki aracımada taktırmıştım onuda kullanmadım sadece süs ve aksesuar olarak kaldı.

    Dediklerim kullanım tecrübelerimden. Hızlandıkça sertleşen direksiyon i20 de var. Kaliteli çalışmıyor. Varlığını anlıyorsunuz. Moduste var. Varlığını hızınız yükseldikçe iki parmakla tutabildiğiniz direksiyonundan anlıyorsunuz. Stepwayın hidrolik direksiyonu aynen dediğim gibi çalışıyor. Başka araçlarla tecrübeniz var ise kolaylıkla fark edersiniz.

    Esp vs aracın yana yatmasını engellemez. Fren hissiyatını iyileştirmez. Fren sistemin kalitesi bu donanımlarla anlaşılmaz. Esp sadece sensörün abs beyni vasıtasıyla araca duruma göre fren uygulatmasıdır. Frenlerin kalitesi kullanılan malzemeye ve ayar işçiliğine bağlıdır. (örn symbolun frenleri r19 dan kötüdür.)

    Koltuk ileri geri ayarlanıyor şahin gibi doğru. Ancak modern araçlarda yüksekilik ayarı denen koltuğun yüksekliğini ayarlayan bir mekanizma da var.

    Orta kol dayamadan değil, kapıda olan aracı kullanırken kolunuzun yorulması engelleyen kol dayamadan bahsettim.

    İnanmıyorsanız test edin.

    Hatta anahtarın metal kısmı r9 ların deliksiz halidir. Aracı o kadar iyi biliyorum nedense.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 22 Temmuz 2014; 22:26:59 >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    işte siz kendiniz demişsiniz modern araçlarda diye, o modern araçlar kaç para onuda biliyorsunuzdur sanırım.
    bu araç bu paraya bu kadar imkan tanıyor modern araçlarda mali gücümüz yetse burada bu araçla ilgili araştırma yapmazdık, öyle değil mi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    işte siz kendiniz demişsiniz modern araçlarda diye, o modern araçlar kaç para onuda biliyorsunuzdur sanırım.
    bu araç bu paraya bu kadar imkan tanıyor modern araçlarda mali gücümüz yetse burada bu araçla ilgili araştırma yapmazdık, öyle değil mi.

    Örn araçta 2 tane hoparlor koymuşlar onlarda acayip kötü ses veriyor. Ama ben söylemedim. Üç kuruşa beş köfte olmaz.

    Ancak güvenli tehlikeye attığı, araç ne kadar ucuz olursa olsun kaçınılmaması gereken noktaları söyledim.

    İyi yönü olarakta benzinli parasına mükemmel bir dizel motoru olan araç dedim. Örneğin 1.6tdi polonun motor özellikleri bu aracın yanına yaklaşamaz. 2000 devri geçmeden diğer araçlarla aynı hızlanmayı yakalıyorsunuzki bu da ekonomi demek.

    Kendiniz araca sahip olmadığınız halde renaultun tarafını tuttuğunuz için bu şekilde anladınız. Ki modernden kastım 2006 model modus kullanım olarak bu aracı her türlü geçer.




  • Genel olarak vasat bir araç Bizde 2012 Logan mcv var 1.6 LPG var.Zaten hepsinin içi aynı biz iş gereği üzere aldık en ekonomik sıfır km bu paraya bu araç vardı aldık (30.500)Şahsım adıma alıcak olsam Babamın oğlu yalvarsa illede al diye almam.İmza'ma bile koymuyorum aracı utanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Genel olarak vasat bir araç Bizde 2012 Logan mcv var 1.6 LPG var.Zaten hepsinin içi aynı biz iş gereği üzere aldık en ekonomik sıfır km bu paraya bu araç vardı aldık (30.500)Şahsım adıma alıcak olsam Babamın oğlu yalvarsa illede al diye almam.İmza'ma bile koymuyorum aracı utanıyorum

    gece gece

    ek olarak ; bende babamın kurbanı oluyordum az daha vazgeçtik almakdan.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.