Şimdi Ara

Dacia Logan MCV LPG

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADASLAR COK KAFAM KARISTI FORUMU OKUDUM KIMSE BU ARABA CEKISI AZ SU BU DIYEREK AKLIMI KARISTIRDI SIFIRINI ALACAGIM DIZEL TABIKI TORK ACISINDAN CEKIC OLARAK IYI AMA BU LPG COKMU KOTU YA KULLANAN YOKMU HEPMI KOTULUYORLAR



  • Kaç model allıyorsunuz ,soru sorarken ayrıntılı bilgi verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,
    2014 aralikta aldim. 1.2 lpg li logan mcv.
    Gayet memnunum 35 e yolcu hava yastikli model.. 45 liraya 250 km gidiyor daha arac 1500 kmde.
    Bagaji iyi. Gelelim can alici noktaya. Gercekten cekisi kotu. Yani yokuslarda filan kalmadim tabii de, aracta gaza basarsin da ileri hamle yapar ya, bunda yapmiyor:)
    Dizel araclara gore zaten cekisi kotu. Ancak daha once 2000 model 1.4 opel astra g aracimdan da kotu. Ama zaten beygir gucu olarak ondan dusuk. 75 bg.
    Sehirler arasinda ondeki araci geciiim deyip sol seride gecip koklesem de gecmekte zorlandigim oldu. Ancak alistim :)
    Ben dacia nin guvenligine de pek guvenemedigim icin sakin, yavas kullaniyorum ve memnunum..
    Ancak aracin atakligi onemli ise test surusu yapmani oneririm.
    Belki benim aracin cekisi artar 5binden sonra ama pek umitli degilim.
    Ekonomi vergi benzin onemli dersen super.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • electranwn kullanıcısına yanıt
    Bizde dizelini aynı tarihte 39.500 e aldık işyerine, bende 1.2 logan var benzinli , çekişi zayıf aynen ,birde şehirlerarası görün daha kötü ama düzyolda çok iyi, en iyi yönü çok az yakıyor kesinlikle.lpg kiti ne marka takılmış bilgi verirmisin.
    Aracın performansı 10 binden sonra bir miktar artıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cok kararsisizim boyle gonlumde 1.2 lpg var ama cekici iyi degil diyorsunuz memnun olan yok
  • Lpg kiti lovato idi diye hatirliyorum. 10000 bakiminda lovato servisine gidip filtreleri orda degistiricez diye hatirliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figu

    cok kararsisizim boyle gonlumde 1.2 lpg var ama cekici iyi degil diyorsunuz memnun olan yok

    1.2 ile 1.5 dci nin düzyolda performansı aynı, ama hafif yokuş görünce 1.2 çekişden düşüyor, tavsiyen almısken dizel alın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 lpg 75 ps ile 1.5 dizel 90 ps düz yola tabiki cok fark etmez yinede dizel tokatlar arkadas.. 1.2 lpg sizin depo kaclik kac kmgidiyor lpg depo ile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figu

    1.2 lpg 75 ps ile 1.5 dizel 90 ps düz yola tabiki cok fark etmez yinede dizel tokatlar arkadas.. 1.2 lpg sizin depo kaclik kac kmgidiyor lpg depo ile

    1.5 dci 75 bg , 90 değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haklisin yanlis yazmisin 1.5 dizelin torku fazla ee tabi yuk tasirken olsun yokus cikarken tork devreye girdigi icin lpg vites kucultmek ister ama her yinede az yakmasi acisindan 1.2 lpg yeni logan almayi dusunuyorum 33 lt lap tanki var kac km gider bilmiyorum sizin nasil yakiyor ayrica 09 tce eco modelide cikti 3 silindir 90 ps turkiyede varmi bilmiyorum
  • Selam,
    1.2 lpg, istepne deposu ile
    Sehirici 300km gidiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cok degilmi mudur 30 lt depo degilmi
  • lpg den vazgectim 0.9 tce logan mcv almaya karar verdim ve lpg takdiricam insallah
  • Depo 30 lt de, nolur nolmaz 300km de dolduruyorum. Sehirdisi 400 km yapiyo sanirim. Lpg yi fabrika cikisi oldugu icin aldim. Sonradan taktirinca problem cikicak diye tirstim. Zira bir onceki aracin beyni filan yamuldu. Ilk 3 yil lpg problemleri de garanti kapsaminda
    ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orjinal lpg cikisli olmasi tabiki avantaj ama kaliteli marka brc gibi marka uyum yorunu olacagini dusunmuyorum kardes
  • Selam,
    1.2 Lpg li logan mcv ile ilk sehir disi yolculugumuzu yaptik. Otobanda 170 ayrik yolda 150 gorebildim max. Ancak nispeten hizli bir sehirlerarasi yolculuk yaptigimizdan midir nedir, depo 320 km de bitti. Yani sehir disi 65 tl ile 320 km yani 20 kurus yakti. Lpg 2.20 den..
    Aracin yuksek hizda motor sesini direk iceri geciriyor. Uzun yol yorucu olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • electranwn kullanıcısına yanıt
    Bence normal yakmış , zaten maximum limite çıkmışsın, benzinde 100 le 5 lt benzin yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun yol icin koltuklari pek konfor yok gibi kullananlar varmi yeni kasa mcv nasil arkadaslar
  • selam,
    2014 den sonraki logan mcv lerle uyumlu kolcak kullanan ve memnun olup onerecek var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hort oluyor ancak bu araç hakkında internette pek bilgi yok. Peder bu arabadan aldı ve birkaç gündür kullanıyorum yorumlarımı yazayım.

    En çok merak edilen konu performans. Araç kağıt üstünde pek performanslı değil. Doğru da. Performans arıyorsanız bu aracın ne dizel versiyonu ne de benzinli versiyonu iyi değil. 1.2 LPG'li versiyonu için yorumum ise kesinlikle yetersiz. Aslında yetersiz değil. Devir çevirtirseniz güzel gidiyor. Fakat dizel gibi 5. vitesten çıkmayayım derseniz üzer. Atıyorum şehirlerarası yoldasınız, hızınız 90, 5. vitestesiniz. Sollama yapacaksınız. Gazı köklediniz. Araç çok yavaş ivmeleniyor. Mecburen 4'e hatta 3'e inmeniz gerekiyor. 3 bin deviri geçtikten sonra ise güzel gidiyor.

    Aracı 5. viteste 90'da tutmak için gaza çok az basmanız yeterli. Hatta 90 değilde 110-120 gibi hızlarda devir yükseldiği için çok daha rahat ilerliyor. Özetle bu motora devir çevirteceksiniz yoksa üzer. Karakter olarak bir benzinli motora tezat bir şekilde şehir içinde düşük devirlerde gayet rahat ilerliyor. Bazen göstergede 2 bin devirde bile vites yükseltme uyarısı verebiliyor. Yani şehir içi için fazlasıyla yeterli. Şehir dışı için ise berbat bir motor.

    Konfor olarak yalıtım hariç gayet güzel. Özellikle arka koltuklarda diz mesafesi C sınıfı standartlarında. Baş mesafesi ise ticari :) Çok iyi bir baş mesafesi var. Benzinli motor biraz homurtulu ancak sessiz çalışıyor. Ses karakteri olarak dizelin sessizi gibi. Direksiyonda ve koltukta yükseklik ayarı yok. Yine koltukta bel destek ayarı yok. Koltuklarda sadece ileri geri ve sırtlık eğimi ayarı var.

    Müzik sistemi ergonomisi çok kötü. Direksiyon arkasındaki kumandalar ise ergonomik değil ancak alışabilirseniz iyi. Bagaj hacmi pandizot kapalıyken 570 litre. Sınıfının en büyük bagaj hacmi sanırım bu araçta. Mağara gibi terimi cuk oturuyor. Çok güzel bir pandizot koymuşlar. Makaralı bir sistemi var. Çekince kenarlardaki boşuklara oturuyor. Yine kendinize doğru biraz çekip bıraktığınızda makaraya sarılıp kayboluyor.

    Cam kumandaları bir Dacia ve Renault şakası olarak orta konsolda. R9 kullananlar iyi bilir :) Kesinlikle anti ergonomik ve çağ dışı. Kliması gayet güzel ve çekişten düşmüyor. Araçtan pek birşey beklemeyin ancak az yaksın içi geniş olsun ucuz olsun az biraz da donanımı olsun derseniz alınabilir.

    Ve bir Dacia şakası olarakta kaput amortisörlü. Adamlar neredeyse herşeyden maliyet düşürmek için kırpmış ancak ayda yılda bir açacağınız kaputa amortisör koymuş. Ben ciddi ciddi bu aracın mühendislerin kafası iyiyken tasarladığını düşünüyorum :)

    Yalıtım olarak fiyatına göre iyi aslında. Çok kafa şişirmiyor fakat bundan iyi bir yalıtımı olduğunu sanmayın. 90 km hıza kadar kabul edilebilir. Yol sesi alıyor, rüzgar sesi kabul edilebilir. Motor sesi olarak sadece homurtu duyuyorsunuz.

    Standart donanımda ise bunlar var:

    Bluetooth'lu müzik sistemi. Standart sistemde sadece önlerde hoparlörler var.
    ABS + ASR + ESP + Acil durum fren destek sistemi. ASR kapatma tuşu yok. Kara saplanırsanız uğraştırabilir.
    Sadece sürücü hava yastığı. Yolcu için para ödemeniz gerekiyor.
    Elektrikli ön camlar. Arka camlar için opsiyon yok. Hiçbir şekilde alamıyorsunuz. En azından şimdilik. Belki ileride daha donanımlı versiyonları satılabilir.
    Manuel klima.

    Opsiyonla da şunları koyabiliyorsunuz:

    Navigasyonlu müzik sistemi ve arka hoparlörler.
    Geri görüş kamerası. İnternette opsiyon listesinde yok ancak nasıl olduysa bizim araca bunu da koymuşlar. Teybin markası Necvox. Büyük ihtimal Dacia'nın orjinal ünitesi değil de sonradan servis kendi takmış.
    Alaşım jantlar, tavan barları ve birkaç krom aksesuar.
    Yolcu hava yastığı




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.