Mail attım. 15 kere arama kaydı oluşturdum. Şikayetvar’a yazdım ve de instagram hesaplarına yazıyorum ama hiçbir şekilde ücretimi yatırmıyorlar. Konu aynen şöyle :
9 martta kendilerine iade ettiğim toplamda 1800 TL olan ürünler ulaşmasına rağmen ne bir e-posta ile bilgilendirme ne mesaj ne de haber vermediler. Kendilerine ulaşan iade ürünlerim için ücret iadesi istememe rağmen müşteri hizmetleri sürekli beni oyalıyor hem de defalarca aramama rağmen. En kısa zaman da sorununuz çözülecek, iade olacak diye. Ama yok! Bir de netten araştırıp gireyim dedim ki o da ne!
Herkes benim gibi mağdur. Ücretimin bir an evvel yatmasını talep ediyorum. Bundan sonra da bu mağaza benim için bitmiştir. İlk yapacağım iş uygulamayı silmek çevremi uyarmak olacak bu konuda. Gerekli işlemlerin bir an önce yapılmasını istiyorum. Aksi halde farklı Forum sitelerine konuyu açmak ve de hukuki işlem başlatacağımı buradan bildiriyorum.
Arkadaşlar meblağ yüksek ve insanların 4-5 aydandır parasını iade etmemiş bu dolandırıcılar. Sizden ricam D&R da çalışan bir görevli bana yardımcı olabilir mi?
Tüketici hakem heyetini en sona bırakıyorum sebebi bu virüs salgını ve en az 5-6 ay süreç olur.
Ne yapmam gerek? Ayrıca lütfen ama lütfen bu mağazadan alışveriş yapmadan önce sosyal medya hesapları ve Google’dan Araştırma yapın. Sonra bizim gibi mağdur duruma düşmeyin.
Savcılığa git
Tüketiciye verin faiziyle isteyin . Bir daha yapmazlar . Ya da avukat arkadaşınız var ise onla görüşün güzel birde avukatlık ücreti yazsın ve alsın onlardan .
5-6 ay başvursanız da başvurmasanız da geçer, o arada yatırırlarsa ne ala, yatırmazlarsa da işiniz görülür.
Anlatmadigin detaylar var gibi, belki de siparis verip, kirdin ya da bozdun sonra geri iade etmeye calistin? Nereden bilelim bunu?
İlgisi yok hocam. Zaten müşteri temsilcisini arayınca kendilerine sorunsuz şekilde ulaştığını ve prosedürleri yerine getirdiğimi söylüyorlar. Google da araştırısanız bir çok insanın parasını iade etmediğini görürsünüz.
Mekatroniks
kullanıcısına yanıt
En iyisi dediğiniz gibi yapayım. Avukatlık ücreti de eklensin. Bir çok kişinin parasını yatırmamış bunlar. Hukuktan başka çare yok gibi gözüküyor.
d&r magazasında en dandik şeylerin fiyatı bile çok pahallı kimse alışveriş yapmasın bunlardan batıp gitsinler
aslında 5-6 arkadaş bulup elinizde büyük karton kagıtlara d&r ücret iadesi yapmıyor yazıp magazanın önünde durcaksınız pankart açar gibi güzel olurdu hemen ilgilenirlerdi
Banka kartımıydı, kredi kartı mı?
şoray uzun yolda
kullanıcısına yanıt
Kaç bin çalışanı var. Onca kişinin hakkına giriyorsun.
quote:
Orijinalden alıntı: spawn_67
Kaç bin çalışanı var. Onca kişinin hakkına giriyorsun.
çalışanları ilgilendiren bişi degilki kendi hakkını aramasınmı diosunuz eylem yapabilir
Kredi kartı.
Ayrıca ürünleri web sitesinden aldığım için öyle pankart imkanı da yok hadi var desek bu kargaşada avmye de gidemem. Ancak çok sinir ve stres içindeyim. Batsın bu firma aman dikkat edin ben kurumsaldır iyidir diyordum ancak girin şikayetlere bakın çok şaşıracaksınız. Ben yandım siz yanmayın aman!
spawn_67S
kullanıcısına yanıt
Kredi kartı hocam.
Bir tek yolu var gibi gözüküyor gözlerini korkutun savcılığa vereceğim sizi deyince onlarda paranızı verecekler diye düşünüyorum sonuçta Mevla büyük olmazsa dava açın faiziyle alırsınız faiz almanızı tavsiye etmem ama siz bilirsiniz
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme