Şimdi Ara

D&R % 30 İNDİRİM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
5.679
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tecrübe say hocam , uzak durmak lazım.

    @BlıtzKrıeg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stanco -- 20 Aralık 2014; 1:19:45 >
  • Lütfen konuya link ekleyiniz...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Sonrada okuma oranı niye düşük, benimde kitapla aram yok ama bunları yaşamamk için mecburen uzak duruyorum.
  • Her zaman kitapyurdu'ndan sorunsuz bir şekilde kitapları temin ederken BKM indiriminden dolayı D&R'dan tek siparişim oldu ve bir tanesi haricinde ürünlerin tamamı 1 hafta sonra ulaştı. Ancak kalan ürünü iptal etmişler ve iptali kendileri yapmasına rağmen para iadesi yerine o tutarda indirim kuponu göndermişler... Tekrar sipariş vermeyi düşünmediğim bir site...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R Çok şikayet almış ama geçen pazar günü yeğenim aradı ve "Dart Vader ışın kılıcı" hem de kırmızı renkli istediğini söyledi. Üye olup siparişi verdim, not olarak hediye kısmına "Kırmızı olsun lütfen" yazdım ve kargo takip numarasından takip ettiğim gibi çarşamba günü aynısı yeğenime teslim edilmiş ve kendisi mutlu idi.
  • O zaman bulaşmamak gerek, Kitapyurdu ile şimdiye kadar yaptığım alışverişlerin hepsi sorunsuzdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kitapyurdu ve idefixten su ana kadar sorun yasamadim 10'dan fazla siparisim oldu. Hatta dun verdigim 8 kitap ayni gun icinde kargoya verildi. (Idefix)

    Bir kez d r'dan indirim cekiyle uciza geliyor diye cizgi roman aldim gelen sayilarin bir ikisi cok yipranmisti. Birinde de kapaginda yirtik vardi. Bir daha bulasmayi dusunmuyorum.

    Ama oyle sikayetvar linki koyacaksak her firma için buluruz benzer seyleri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu şahsen benim başıma gelen olay, defalarca alışveriş yaptım hala da yapıyorum ama bu yaptıkları çok çirkin birolay..

    Mail geliş tarihi: 16.09.2014


    Sayın XXXXXX

    W........ numaralı siparişinize istinaden 27.11.2013 00:08:29 tarihinde başlatılan iade işlemleriniz iban bilgilerinizin olmaması yada hatalı olması sebebi ile yapılamamıştır. Buna istinaden tarafınıza mail göndererek iban bilgilerinizi istedik ancak yanıt alamadık. Bu sebeple 10.15 TL iadeniz üyeliğinize çek olarak tanımlanmıştır.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    D&R Müşteri Hizmetleri
  • İdeefixe den yaklaşık 12-13 yıldır alışveriş yaparım. Yalansız 100 lerce kitap almışımdır. 1 veya 2 defa problem yaşadım onda da hiç bir sıkıntı çıkarmadan sorunumu çözdüler.
    D&R dan ise sıcak fırsatlara takılmaya başladıktan sonra 3-5 defa alışveriş yaptım onda da bir problem yaşamadım.
    Yukarıda bir arkadaşı dediğine katılıyorum. İnternette araştırma yapmaya başlarsan her firma için şikayet bulursun.
  • Yalnız ideefix de doğan grubunun yani ikisi de aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son bir ay içerisinde, iki kere alışveriş yaptım.
    Birincisi yaklaşık 20 günde geldi, hiç anlam veremedim. Kitap-kalem için.
    İkincisi 9 gündür temin ediliyor, beklemedeyim.
    Biraz daha uygun fiyatlı diye tercih ettim ama DRden online alışveriş yapmak çoğu zaman sıkıntılıu.

    Geçen facebook sayflarına girdim aynen, orada da şikayetler dolu.
    Acil ihtiyaçlarınızı veya merakla beklediğiniz ürünleri buradan almanızı önermem.
    Pişman olursunuz.
  • Sadece sikayetvar ile sınırlı kalsa hadi neyse , facebook sayfasını açıp yorumlara bakabilirsiniz , diğer platformlardaki yorumları okuyabilirsiniz.
    4-5 aydır yapılmayan para iadeleri,gönderilmeyen , değiştirilmeyen siparişler vs. 1-2 ile sınırlı olsa hadi neyse onlarca örnek var.
    Hiçbir firmada böyle rezaletler görülmemiştir. Bu kadarı görülmemiştir.
    En canlı örneği benim , 38 gün oldu siparişler ortada yok.
    12 kez Müşteri Hizmetleri ile görüştüm , defalarca yalan söylendi.
    "her firma için buluruz benzer şeyleri" demişsiniz doğru her firma için türlü şikayetler var ama hiçbiri bu D&R kadar beter,rezil hadiseler değil.

    Şikayetvar sitesinde D&R Tüketici Politikası sayfasında ne yazıyor biliyor musun? :

    "D&R ekibi, müşterilerine sunmakta olduğu tüm hizmetlerde “Mutlak Müşteri Memnuniyeti” prensibi doğrultusunda hareket etmektedir."

    “Mutlak Müşteri Memnuniyeti” prensibi doğrultusunda hareket ediyorlarmış.
    Hayatımda duyduğum en büyük yalan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stanco -- 20 Aralık 2014; 14:53:29 >




  • hocam yazdığın hiçbirşey beni ilgilendirmiyor. bugüne dek yaptığım işlem sayısı minimum 60-70tir. ve yaşadığım sorun sıfır.. o yüzden benim için 10 numaradır her iki sitede. ayrıca kitapyurdu.com, okuoku.com, pandora.com gibi sitelerdende gönül rahatlığıyla alışveriş yapılabilir. onlardan da hiçbir sorun yaşamadım..
  • rebel23 kullanıcısına yanıt
    Beni sorun yaşayan insanlar ilgilendiriyor ama o yüzden yazdım bunları.Siz sorun yaşamadıysanız ne ala memnun oldum. Ama bunca rezalet varken "bende sorun yok, gerisi umrumda olmaz" yaklaşımı pek hoş görünmüyor. Bu firmanın Müşteri Hizmetleri konusunda çağdışı noktada olduğu aşikar. Tarafıma söylenen yalanlar, aylardır gönderilmeyen siparişim , onlarca telefon görüşmesi vs. Keşke tek örnek ben olsam , yüzlerce örnek var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stanco -- 24 Aralık 2014; 0:26:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Link yoksa konu kapansın arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laider

    Link yoksa konu kapansın arkadaşlar

    hakkaten millet dünya şey yazmış biri de şu indirimli kitaplar hangisi onu söylememiş. girdim siteye buulamadım ben şahsen
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.