Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (383. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.670.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 381382383384385
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251


    quote:

    Orijinalden alıntı: trinidat

    Arkadaşlar bende Fiat Albea 1.3 var.2 gün önce klima soğutma yapıyodu bugün soğutma yapmıyor.Soğuk konumdayken bile ısıtma yapıyor.Sorun ne olabilir çözümü nedir ve bir arıza varsa tahmini bana kaç paraya mal olur.


    Elektriksel bir problem olabilir.yada Sistemde gaz kaçağı vardır klima gazı bitmiştir.en kötü ihtimal kompresör arızalanmıştır nedesek boş.En yakın klimacıya yada servise gidip göster.



    Bugün Autoking'e gittim kaskodan ücretsiz(kaskoyu delmeden) Camı yaptırdım.DEünkü görünümünde kat kat iyi oldu.Ama tabikide yeri belli.
    Dün karşıdan bakınca bile belliydi şimdi ancak yakından bakarsan yeri belli oluyor.Orası çizilmiş gibi bir görüntüsü var şimdi.(Kasko olmasaydı fiyatı 80TL.)
     dђ ғіат аlвeа такımı


    hayırlısı olsun kardeşim geçmişler olsun....klima konusunda kardeşime kulak verin tecrübelidir nede olsa..şaka şaka.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanpaşa


    hayırlısı olsun kardeşim geçmişler olsun....klima konusunda kardeşime kulak verin tecrübelidir nede olsa..şaka şaka.....



    Doğru söylüyorsun aslında arkadaşaın arabasını ben yakından inceleseydim şıp diye klima neden çalışmıyor söylerdim.Klima uzmanı gibiyim onca olaydan sonra............
  • @Br251 senin adına sevindim kardeş, dünkünden çok daha güzel durmuş şimdi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 31 Ağustos 2009; 17:39:44 >
  • Merhabalar arkadaşlar,

    Size birkaç sorum bulunacak, boş vaktinizde okuyup yanıtlarsanız çok sevinirim...

    Bugün Tekirdağ/Merkez Haliç Oto Fiat Servisine gittim. Gitmemin sebebi park sensörünün fiyatını öğrenmek ve aracımın far ayarını yaptırmaktı...Far ayarı yaptırma sebebim, geçenlerde aracımın bagajı çok yüklüydü bende far insanların gözünü almasın diye, far yükseklik ayar düğmesi ile aracımın farını yere doğru baktırdım...Bagajı boşalttıktan sonra, tekrar bu ayarı yukarı, (0 konumuna) getidim. Ancak aracımın farları önümü gösteremeyecek kadar kötü yanmaya başladı...Bunun sebebi nedir? Daha öncede bu problemi çok defa yaşadım... Far yükseklik ayarını 0,1,2,3 konumlarından değiştirdiğim zaman, farın ayarı bozuluyor ve eski haline getirsek dahi aydınlatmasında sorun yaşanıyor. Zaten aracın far aydınlatmasını yetersiz bulduğum için Xenon far montajı yaptırdım. (1.5-2 ay önce) Bu montajı yaptırdıktan sonra farlar insanları rahatsız ettirmesin diye, serviste farlara ayar çektirdim. Bosch marka tepegöz gibi bir cihaz ile ayarı yaptılar, bende teşekkür edip çıktım...

    Az önce bahsettiğim gibi bagaj olayları olunca, far yükseklik ayar düğmesi ile farın konumunu değiştirdiğimden farın ayarı bozulmuştu, birinci sebebim bu kontrol düğmesi ile oynayınca neden farımızın ayarı bozuluyor? Fiat bu elektronik sistemi madem bozulacaktı neden koydu?

    2. sorum ise,

    Bu servisten zaten hiç memnun değildim, birde bugün yaşadığım olaylar iyice sinirimi bozdu. Trajikomik âlâkasız cevaplar aldım. Servisten içeri girdim, servis yetkilisi gibi birisi var, odasına girdim hiçbir şekilde nezaket yok...Odasını soyup gitsem ruhu duymayacak beyfendinin. Kafasını yerden kaldırıp bi, "hoşgeldiniz" demek zor geliyor. Neyse oturdum sandalyeye, "merhaba" dedim. Aynı cevabı aldım. Sorunumdan bahsettim ve far yükseklik ayarı yaptırmak istediğimi söyledim. Oradaki sanırım yetkili olan kişi tek bir kelime etmedi, yüzüme dahi bakmadı...(sanki duvarlara anlatıyorum edası verdi) Ve o anda benim muhattabım olmayan elektrikçi, (yandaki masanın üzerinde oturuyordu) "Geçen gün yapmadıkmı zaten?" gibi lakayık bir cevap verdi. (Geçen gün dediğide 2 ay önce bu arada) Bende, "Az önce sorunumu anlattım, geçen gün yapmıştınız ama farın ayarıyla oynayınca yine bozuldu. Biliyorsunuz bizim arabalarda elektronik kontrol düğmesi var, bagajın doluluğuna göre insanların gözünü almasın diye ayarı değiştirebiliyoruz. Ama nedense bunu yapınca ayar bozuldu mümkünse tekrar ayarlarmısınız?" dedim. Adam hiçbir cevap vermeden elini uzattı anahtarı aldı, arabayı götürdü çekti kontrol yerine. Bende bu arada servis yetkilisi kişi ile konuşuyorum. Hepsinin suratı duvar gibi zaten, muhabbet olsunda vakit geçsin diye çabalıyorum. Ancak anlattığım şeylere, "evet", "hayır", "olabilir" gibi küstahça cevaplar veriyor. Görseniz Vehbi Koç sanarsınız, o kadar tepeden bakıyorlar insana...Halbuki aracı alan biziz, onlar ise servis elemanı nedir bu havaları anlayamıyorum. Park sensörünün ücretini öğrenmek istedim, "150 TL" diye cevap verdi. "Montaj, boya vs. dahilmi?" dedim. "evet" dedi. Aslında fiyat çok yüksek, çünkü piyasada o ücrete ekranlı alabiliyorken bu bahsettikleri sadece sesli...Tüm servislerde fiyatların yüksek olduğunu bildiğim için bu olaya takılmadım...Arabayı alıp giden elektrikçi, geldi bu arada...(5 dk sonra)

    "Buyrun işiniz bitti." diyecek sandım. Ama verdiği cevapla resmen şok oldum.

    Elektrikçi: "Aracınızı sistem kabul etmiyor!" (Sistem dediği zaten birtane Bosch marka tepegöz gibi birşey...Aracın farının karşısına tutuyor sonra vidayla farı ayarlıyor.)

    Ben: "Neden kabul etmiyor?"

    Elektrikçi: "Çünkü sizin far ampülünüz orjinal değil!" dedi.

    Ben: "Peki geçen sefer nasıl ayarladınız?"

    Elektrikçi: "Bilmem o zaman olmuştu, ama şimdi olmuyor."

    Ben: "Bu nasıl bir kararsızlıktır, böyle birşey olabilirmi!"

    Elektrikçi: "Bilmem valla, şimdi kabul etmiyor. Farı nerden aldıysanız oraya götürün kendi imkanlarıyla yapsınlar."

    Ben: "Bu aracın servisi siz değilmisiniz? Sizden başka kime güveneyim ben?"

    Elektrikçi: "Dediğim gibi, sistem kabul etmiyor. Kendi imkanlarınızla yaptırın"

    Zaten bu arada benim sinirlerim fıttırdı, aldım anahtarı çektim gittim. Çünkü sistemin kabul etmemesiyle hiçbir âlâkası yok. Yaptıkları şey aracın farına karşı bi tepegöz gibi cihaz tutmak. Arabaya birşey bağlasalar, bilgisayar bağlasalar anlarım ama manuel olarak yapılan birşeye "sistem" bahanesi uydurmak abes geldi. Zaten davranışlar lakayık lakayık, müşteri karşısında masada oturma, afedersiniz arkasını kaşıma...Ve bunları yapan bir elektrikçi...Servis yetkisinin ağzından 1 kelime söz almak için, söz cambazlıkları yapıyoruz. Oldukça sinirlerim bozuldu. Madem her ayarda farın, göstermesi bozulacak fiat böyle bir ayarı neden koysun? Demekki suç servisteki beceriksiz elemanda...Ve neden far yükseklik ayarıyla oynuyorum diye beni suçlar cümleler kullanıyor. Zaten bu arabayı üretenler, müşteri farını ayarlasın diye kontrol düğmesi koymuş tabiki oynayacağım..He elime tornavida alıp kaputu açıp, girişsem haklı...Ama ben elektronik kontrol düğmesi kullanırken yaptıkları mantıksızlık...Bu servis her zaman böyle..Geçen arabanın aynası patladı, orjinalini alalım dedik servise gittik yine saçma sapan lakayık konuşmalar..Sanki adamlara avuç açarak alıyoruz ama karşımda laubali laubali konuşmalar yapıyorlar...20.000 bakımına kaldı şurda 1.500 km. Yine bu adamlarla muhattap olmak zorundayız, ben bu servisin elemanlarından son derece şikayetçiyim. Komşum 0 Linea aldı, 2007 yada 2008 yılında şimdi tam hatırlamıyorum. Adamıda bezdirdiler servise gitmez oldu. Bizim ilimizde "kiraz festivali" olur. Her bayii arabaları getirir, Renault 0 Sceniclere, Lagunalara, Megane'lara insanları bindirir, tanıtır. Bizim Fiat bayisi arabaların etrafına kırmızı şerit çeker...Arabanın başına gelenle ilgilenmez köşede çay içerler...Bu bayii Fiat'a çok şey kaybettiriyor! Yeni araba alacak olsam sırf bu bayii yüzünden, pes dedim artık. Komşu Hyundai Getz aldı adamlar bir ilgileniyorki aklın durur hocam...Bizim Fiat bayiimiz neden böyle? İnsan üzülüyor. Bu parayı kolay kazanmıyoruz biz, sıfır araba alırken milyarlar verip alıyoruz arabalarımızı...Ama bu ilgisizlik insanın canını sıkıyor..

    2. sorum, Bu şikayetimi nereye bildirmeliyim? Şikayetvar.com'a falan yazsam ilgilenirlermi?

    Yetkili mercih neresidir? Zaten insanlara Fiat aldım diyince, "yauu, yaaa" lı konuşuyor.."Neden başka birşey almadın?" diyorlar..Sizde iyi bilirsiniz, bu markaya karşı bi antipati var halkın gözünde. Birde böyle cins cins insanları müşterilerin karşısına dikerlerse, daha çok antipati kazanırlar...Bugün arabama karşıdan bi baktım, gerçekten Fiat çok güzel araba üretmiş ama anlamadığım şu askeri ücretle çalışan ama Fiat'ı sahiplenen yada bu firmaya zarar veren elemanlar yüzünden biz arabamızdan soğumak zorundamıyız?

    Bu şikayetleri nereye bildirmeliyim?

    Eğer sorun bahsedildiği gibi Xenon ile ilgili olsaydı, o zaman orjinali Xenon olan adamlar ne yapacak? Onlar ayar yaptıramayacakmı?...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 31 Ağustos 2009; 17:34:29 >




  • Ohuzhan Aşar

    Senin farların ayar pimleri bozulmuş olabilir.(yani ayar yaparken dödürülen vidalar ve onları far aynasına bağlayan dişliler......vb. yalama yapmış yada kırılmış olabilir.)Böyle oluncada ayar tutmaz.Serviste komple far satılır yani farın içindeki teferruat satılmaz.Onları ancak çıkmacılardan bulabilirsin.Xenonları yaptırdığın yerle bir görüş olmazsa bir rot balanscıya git far ayarını onlar yapıyorlar.(5TL.)

    Anlattığın servis gerçekten içler acısı..............Benim gittiğim serviste adamlar etrafımızda dönüyorlar iki dakikada bir ne içersiniz ayakta kalmayın buyrun................vb.Tekirdağpa yakın yerlerde başka servis varsa (50-60km mesafede) yıllık bakımlara falan oraya git....

    444 22 55 ara ve bunları şikayet et.

    Ben zamanından bir beyaz eşya servisini genel müdürlüğü destansı bir e-mail atarak öyle bir şikayet ettim ki adamlar beni görünce önlerini ilikler hale geldiler.




  • Merhabalar. aracım düşük viteste iken bir şıkırtı sesi geliyor. servise başka bir işim için gittiğimde sordum katalitik konvertördendir dediler.
    parça fiyatı 600 tl den fazla biraz pahalı geldi. daha önce katalitik konvertör sorunu yaşayan yada konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim. sizce katalitiğ boşalttırayımmı, temzi ve uygun fiyatlı çıkma mı taktırayım yoksa yenisinimi taktıraym yada bu şekilde tıkanıncaya kadar bineyimmi. bu şekilde binsem araca zararı olurmu yada yakıt sarfiyatını arttırırmı.
    yalnız çift sensörlü (oksijen sensörü) araçlarda katalitiğin içini boşaltınca sorun yaşandığını duydum.
    bu arada aracım 2006 model 1.2 16V. paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahakanki


    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    albeaların eski kasalarındaki farlarda follew me özelliği varmı



    bildiğim kadarıyla yok



    bildiğim kadarrıyla yok dedim ama şimdi siz bana güleceksiniz biliyorum.iki yıldır aracımı kullanıyorum ama follew me özelliğinin arabamda olduğunu şimdi farkettim.2004 1.2. albea.evet benim araçta da varmış.şimdiye kadar hiç bakmamıştım. yukarıdakiarkadaşın mesajından sonra baktım evet o özellik bende de varmış.yuuuuuppiiiii.


    şimdi az yukarıda belirttiğim cila ve zift çıkarıcı ürüne gelelim.hızlı cila dediğim şey sprey şeklinde.ekstra birşey katmıyor araca.sadece boya üzerindeki kirleri çıkarıyor,bizim farkedemadiğimiz kirlerifazla parlatmıyor.su damlalarını da o kadar başarılı kaydırmıyor.vasat bir ürün.ama zift çıkarıcı harika bir ürün tavsiye ederim.aşağıda likleri veriyorum.kullanmayı düşünenler bir incelesin.


    http://www.hepsiburada.com/superhelp-bocekziftkatran-guclu-temizleyici-400-ml.-090113/productDetails.aspx?categoryid=26001&productid=otm090113


    http://www.hepsiburada.com/sonax-hizli-cila-288200-500ml/productDetails.aspx?categoryid=26001&productid=otson288200




  • arkadaşlar albeama çelik jant arıyorum yardımcı olursanız temiz çıkmada olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Ohuzhan Aşar

    Senin farların ayar pimleri bozulmuş olabilir.(yani ayar yaparken dödürülen vidalar ve onları far aynasına bağlayan dişliler......vb. yalama yapmış yada kırılmış olabilir.)Böyle oluncada ayar tutmaz.Serviste komple far satılır yani farın içindeki teferruat satılmaz.Onları ancak çıkmacılardan bulabilirsin.Xenonları yaptırdığın yerle bir görüş olmazsa bir rot balanscıya git far ayarını onlar yapıyorlar.(5TL.)

    Anlattığın servis gerçekten içler acısı..............Benim gittiğim serviste adamlar etrafımızda dönüyorlar iki dakikada bir ne içersiniz ayakta kalmayın buyrun................vb.Tekirdağpa yakın yerlerde başka servis varsa (50-60km mesafede) yıllık bakımlara falan oraya git....

    444 22 55 ara ve bunları şikayet et.

    Ben zamanından bir beyaz eşya servisini genel müdürlüğü destansı bir e-mail atarak öyle bir şikayet ettim ki adamlar beni görünce önlerini ilikler hale geldiler.


    Yok hocam öyle bir bozukluk olsa zaten söylerlerdi...Bunlarınki açıkca kıllık... Aslında yaptıkları çok günah ve ayıp birşey...Sonuçta o bayiinin sahibi onlara aş veriyor, + kendi sermayesini emanet ediyor..Bu sermaye hem maddi hem manevi...Bunlar ne yapıyor, müşteri kaçırarak adamın ekmeğiyle oynuyor...Yaptıkları gerçekten çok ama çok ayıp birşey...

    Ekleme : İrtibat telefonu için teşekkürler hocam...Yarın verdiğin numarayı arıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 1 Eylül 2009; 1:56:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    Merhabalar arkadaşlar,

    Size birkaç sorum bulunacak, boş vaktinizde okuyup yanıtlarsanız çok sevinirim...

    Bugün Tekirdağ/Merkez Haliç Oto Fiat Servisine gittim. Gitmemin sebebi park sensörünün fiyatını öğrenmek ve aracımın far ayarını yaptırmaktı...Far ayarı yaptırma sebebim, geçenlerde aracımın bagajı çok yüklüydü bende far insanların gözünü almasın diye, far yükseklik ayar düğmesi ile aracımın farını yere doğru baktırdım...Bagajı boşalttıktan sonra, tekrar bu ayarı yukarı, (0 konumuna) getidim. Ancak aracımın farları önümü gösteremeyecek kadar kötü yanmaya başladı...Bunun sebebi nedir? Daha öncede bu problemi çok defa yaşadım... Far yükseklik ayarını 0,1,2,3 konumlarından değiştirdiğim zaman, farın ayarı bozuluyor ve eski haline getirsek dahi aydınlatmasında sorun yaşanıyor. Zaten aracın far aydınlatmasını yetersiz bulduğum için Xenon far montajı yaptırdım. (1.5-2 ay önce) Bu montajı yaptırdıktan sonra farlar insanları rahatsız ettirmesin diye, serviste farlara ayar çektirdim. Bosch marka tepegöz gibi bir cihaz ile ayarı yaptılar, bende teşekkür edip çıktım...

    Az önce bahsettiğim gibi bagaj olayları olunca, far yükseklik ayar düğmesi ile farın konumunu değiştirdiğimden farın ayarı bozulmuştu, birinci sebebim bu kontrol düğmesi ile oynayınca neden farımızın ayarı bozuluyor? Fiat bu elektronik sistemi madem bozulacaktı neden koydu?

    2. sorum ise,

    Bu servisten zaten hiç memnun değildim, birde bugün yaşadığım olaylar iyice sinirimi bozdu. Trajikomik âlâkasız cevaplar aldım. Servisten içeri girdim, servis yetkilisi gibi birisi var, odasına girdim hiçbir şekilde nezaket yok...Odasını soyup gitsem ruhu duymayacak beyfendinin. Kafasını yerden kaldırıp bi, "hoşgeldiniz" demek zor geliyor. Neyse oturdum sandalyeye, "merhaba" dedim. Aynı cevabı aldım. Sorunumdan bahsettim ve far yükseklik ayarı yaptırmak istediğimi söyledim. Oradaki sanırım yetkili olan kişi tek bir kelime etmedi, yüzüme dahi bakmadı...(sanki duvarlara anlatıyorum edası verdi) Ve o anda benim muhattabım olmayan elektrikçi, (yandaki masanın üzerinde oturuyordu) "Geçen gün yapmadıkmı zaten?" gibi lakayık bir cevap verdi. (Geçen gün dediğide 2 ay önce bu arada) Bende, "Az önce sorunumu anlattım, geçen gün yapmıştınız ama farın ayarıyla oynayınca yine bozuldu. Biliyorsunuz bizim arabalarda elektronik kontrol düğmesi var, bagajın doluluğuna göre insanların gözünü almasın diye ayarı değiştirebiliyoruz. Ama nedense bunu yapınca ayar bozuldu mümkünse tekrar ayarlarmısınız?" dedim. Adam hiçbir cevap vermeden elini uzattı anahtarı aldı, arabayı götürdü çekti kontrol yerine. Bende bu arada servis yetkilisi kişi ile konuşuyorum. Hepsinin suratı duvar gibi zaten, muhabbet olsunda vakit geçsin diye çabalıyorum. Ancak anlattığım şeylere, "evet", "hayır", "olabilir" gibi küstahça cevaplar veriyor. Görseniz Vehbi Koç sanarsınız, o kadar tepeden bakıyorlar insana...Halbuki aracı alan biziz, onlar ise servis elemanı nedir bu havaları anlayamıyorum. Park sensörünün ücretini öğrenmek istedim, "150 TL" diye cevap verdi. "Montaj, boya vs. dahilmi?" dedim. "evet" dedi. Aslında fiyat çok yüksek, çünkü piyasada o ücrete ekranlı alabiliyorken bu bahsettikleri sadece sesli...Tüm servislerde fiyatların yüksek olduğunu bildiğim için bu olaya takılmadım...Arabayı alıp giden elektrikçi, geldi bu arada...(5 dk sonra)

    "Buyrun işiniz bitti." diyecek sandım. Ama verdiği cevapla resmen şok oldum.

    Elektrikçi: "Aracınızı sistem kabul etmiyor!" (Sistem dediği zaten birtane Bosch marka tepegöz gibi birşey...Aracın farının karşısına tutuyor sonra vidayla farı ayarlıyor.)

    Ben: "Neden kabul etmiyor?"

    Elektrikçi: "Çünkü sizin far ampülünüz orjinal değil!" dedi.

    Ben: "Peki geçen sefer nasıl ayarladınız?"

    Elektrikçi: "Bilmem o zaman olmuştu, ama şimdi olmuyor."

    Ben: "Bu nasıl bir kararsızlıktır, böyle birşey olabilirmi!"

    Elektrikçi: "Bilmem valla, şimdi kabul etmiyor. Farı nerden aldıysanız oraya götürün kendi imkanlarıyla yapsınlar."

    Ben: "Bu aracın servisi siz değilmisiniz? Sizden başka kime güveneyim ben?"

    Elektrikçi: "Dediğim gibi, sistem kabul etmiyor. Kendi imkanlarınızla yaptırın"

    Zaten bu arada benim sinirlerim fıttırdı, aldım anahtarı çektim gittim. Çünkü sistemin kabul etmemesiyle hiçbir âlâkası yok. Yaptıkları şey aracın farına karşı bi tepegöz gibi cihaz tutmak. Arabaya birşey bağlasalar, bilgisayar bağlasalar anlarım ama manuel olarak yapılan birşeye "sistem" bahanesi uydurmak abes geldi. Zaten davranışlar lakayık lakayık, müşteri karşısında masada oturma, afedersiniz arkasını kaşıma...Ve bunları yapan bir elektrikçi...Servis yetkisinin ağzından 1 kelime söz almak için, söz cambazlıkları yapıyoruz. Oldukça sinirlerim bozuldu. Madem her ayarda farın, göstermesi bozulacak fiat böyle bir ayarı neden koysun? Demekki suç servisteki beceriksiz elemanda...Ve neden far yükseklik ayarıyla oynuyorum diye beni suçlar cümleler kullanıyor. Zaten bu arabayı üretenler, müşteri farını ayarlasın diye kontrol düğmesi koymuş tabiki oynayacağım..He elime tornavida alıp kaputu açıp, girişsem haklı...Ama ben elektronik kontrol düğmesi kullanırken yaptıkları mantıksızlık...Bu servis her zaman böyle..Geçen arabanın aynası patladı, orjinalini alalım dedik servise gittik yine saçma sapan lakayık konuşmalar..Sanki adamlara avuç açarak alıyoruz ama karşımda laubali laubali konuşmalar yapıyorlar...20.000 bakımına kaldı şurda 1.500 km. Yine bu adamlarla muhattap olmak zorundayız, ben bu servisin elemanlarından son derece şikayetçiyim. Komşum 0 Linea aldı, 2007 yada 2008 yılında şimdi tam hatırlamıyorum. Adamıda bezdirdiler servise gitmez oldu. Bizim ilimizde "kiraz festivali" olur. Her bayii arabaları getirir, Renault 0 Sceniclere, Lagunalara, Megane'lara insanları bindirir, tanıtır. Bizim Fiat bayisi arabaların etrafına kırmızı şerit çeker...Arabanın başına gelenle ilgilenmez köşede çay içerler...Bu bayii Fiat'a çok şey kaybettiriyor! Yeni araba alacak olsam sırf bu bayii yüzünden, pes dedim artık. Komşu Hyundai Getz aldı adamlar bir ilgileniyorki aklın durur hocam...Bizim Fiat bayiimiz neden böyle? İnsan üzülüyor. Bu parayı kolay kazanmıyoruz biz, sıfır araba alırken milyarlar verip alıyoruz arabalarımızı...Ama bu ilgisizlik insanın canını sıkıyor..

    2. sorum, Bu şikayetimi nereye bildirmeliyim? Şikayetvar.com'a falan yazsam ilgilenirlermi?

    Yetkili mercih neresidir? Zaten insanlara Fiat aldım diyince, "yauu, yaaa" lı konuşuyor.."Neden başka birşey almadın?" diyorlar..Sizde iyi bilirsiniz, bu markaya karşı bi antipati var halkın gözünde. Birde böyle cins cins insanları müşterilerin karşısına dikerlerse, daha çok antipati kazanırlar...Bugün arabama karşıdan bi baktım, gerçekten Fiat çok güzel araba üretmiş ama anlamadığım şu askeri ücretle çalışan ama Fiat'ı sahiplenen yada bu firmaya zarar veren elemanlar yüzünden biz arabamızdan soğumak zorundamıyız?

    Bu şikayetleri nereye bildirmeliyim?

    Eğer sorun bahsedildiği gibi Xenon ile ilgili olsaydı, o zaman orjinali Xenon olan adamlar ne yapacak? Onlar ayar yaptıramayacakmı?...



    ARKADAŞIM GEÇMİŞ OLSUN MUTLAKA ŞİKAYET ET




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Ohuzhan Aşar

    Senin farların ayar pimleri bozulmuş olabilir.(yani ayar yaparken dödürülen vidalar ve onları far aynasına bağlayan dişliler......vb. yalama yapmış yada kırılmış olabilir.)Böyle oluncada ayar tutmaz.Serviste komple far satılır yani farın içindeki teferruat satılmaz.Onları ancak çıkmacılardan bulabilirsin.Xenonları yaptırdığın yerle bir görüş olmazsa bir rot balanscıya git far ayarını onlar yapıyorlar.(5TL.)

    Anlattığın servis gerçekten içler acısı..............Benim gittiğim serviste adamlar etrafımızda dönüyorlar iki dakikada bir ne içersiniz ayakta kalmayın buyrun................vb.Tekirdağpa yakın yerlerde başka servis varsa (50-60km mesafede) yıllık bakımlara falan oraya git....

    444 22 55 ara ve bunları şikayet et.

    Ben zamanından bir beyaz eşya servisini genel müdürlüğü destansı bir e-mail atarak öyle bir şikayet ettim ki adamlar beni görünce önlerini ilikler hale geldiler.


    Yok hocam öyle bir bozukluk olsa zaten söylerlerdi...Bunlarınki açıkca kıllık... Aslında yaptıkları çok günah ve ayıp birşey...Sonuçta o bayiinin sahibi onlara aş veriyor, + kendi sermayesini emanet ediyor..Bu sermaye hem maddi hem manevi...Bunlar ne yapıyor, müşteri kaçırarak adamın ekmeğiyle oynuyor...Yaptıkları gerçekten çok ama çok ayıp birşey...

    Ekleme : İrtibat telefonu için teşekkürler hocam...Yarın verdiğin numarayı arıyorum...

    biladerim o şerefsizlere kusura bakma önce yetkilsi kimse direk ona şikayetlerini bildir olmadı ara fiat ı irtibat numarasından ver ayarı olmadı gir sitesine mail at kesin ilgilenirler hatta bu yazdığın şeyleri direk gönder bu dediklerinde olmadı tüketici derneği var hakem heyeti var Türkiye eski Türkiye değil forum u yıkarız oraya yine alırız alcağımızı adilik yapmasınlar takma kafaya sonuna kadar arkandayız arkadaşlarım adınada söylüyorum bunu gerekirse mail bombardımanına tutalım ne dersiniz arkadaşlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astekin10

    Merhabalar. aracım düşük viteste iken bir şıkırtı sesi geliyor. servise başka bir işim için gittiğimde sordum katalitik konvertördendir dediler.
    parça fiyatı 600 tl den fazla biraz pahalı geldi. daha önce katalitik konvertör sorunu yaşayan yada konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim. sizce katalitiğ boşalttırayımmı, temzi ve uygun fiyatlı çıkma mı taktırayım yoksa yenisinimi taktıraym yada bu şekilde tıkanıncaya kadar bineyimmi. bu şekilde binsem araca zararı olurmu yada yakıt sarfiyatını arttırırmı.
    yalnız çift sensörlü (oksijen sensörü) araçlarda katalitiğin içini boşaltınca sorun yaşandığını duydum.
    bu arada aracım 2006 model 1.2 16V. paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.


    Forumda daha önce katalitik konvektör sorunu yaşayan hatırlamıyorum
    Bahsettiğin ses kesin olarak katalitik konvektörden mi geliyor acaba.Çünkü 2006 model 3 yıllık bir otomobilde katalitiğe birşey olmaması lazım.Arızanın orada olduğunu kesin olarak tespit ettir.(Yada kesin belliyse)

    Böyle idare eder derlerse gittiği yere kadar gisersin.Yok değişmesi gerekiyorsa ozamanda piyasayı araştırırsın.Genelde içini boşaltıyorlar yada oraya bir boru kaynatıyorlar(Katalitiği söküp) Sensörlerden gelen uyarıyıda birşekilde hallediyorlar.Karar senin.....




  • hocam gelme imkanın varsa edirne vede kırklarelinde özakıncı bayileri var süper ilgileniyorlar. tabiki far ayarı için gelinmez ama periyodik bakımlar için gelebilirsin. ben 40 bin bakımını edirne özakıncılarda yaptırdım 10 üzerinden 9 veriyorum iyiler yani
    quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Ohuzhan Aşar

    Senin farların ayar pimleri bozulmuş olabilir.(yani ayar yaparken dödürülen vidalar ve onları far aynasına bağlayan dişliler......vb. yalama yapmış yada kırılmış olabilir.)Böyle oluncada ayar tutmaz.Serviste komple far satılır yani farın içindeki teferruat satılmaz.Onları ancak çıkmacılardan bulabilirsin.Xenonları yaptırdığın yerle bir görüş olmazsa bir rot balanscıya git far ayarını onlar yapıyorlar.(5TL.)

    Anlattığın servis gerçekten içler acısı..............Benim gittiğim serviste adamlar etrafımızda dönüyorlar iki dakikada bir ne içersiniz ayakta kalmayın buyrun................vb.Tekirdağpa yakın yerlerde başka servis varsa (50-60km mesafede) yıllık bakımlara falan oraya git....

    444 22 55 ara ve bunları şikayet et.

    Ben zamanından bir beyaz eşya servisini genel müdürlüğü destansı bir e-mail atarak öyle bir şikayet ettim ki adamlar beni görünce önlerini ilikler hale geldiler.


    Yok hocam öyle bir bozukluk olsa zaten söylerlerdi...Bunlarınki açıkca kıllık... Aslında yaptıkları çok günah ve ayıp birşey...Sonuçta o bayiinin sahibi onlara aş veriyor, + kendi sermayesini emanet ediyor..Bu sermaye hem maddi hem manevi...Bunlar ne yapıyor, müşteri kaçırarak adamın ekmeğiyle oynuyor...Yaptıkları gerçekten çok ama çok ayıp birşey...

    Ekleme : İrtibat telefonu için teşekkürler hocam...Yarın verdiğin numarayı arıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevenlve2 -- 1 Eylül 2009; 13:19:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanpaşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Ohuzhan Aşar

    Senin farların ayar pimleri bozulmuş olabilir.(yani ayar yaparken dödürülen vidalar ve onları far aynasına bağlayan dişliler......vb. yalama yapmış yada kırılmış olabilir.)Böyle oluncada ayar tutmaz.Serviste komple far satılır yani farın içindeki teferruat satılmaz.Onları ancak çıkmacılardan bulabilirsin.Xenonları yaptırdığın yerle bir görüş olmazsa bir rot balanscıya git far ayarını onlar yapıyorlar.(5TL.)

    Anlattığın servis gerçekten içler acısı..............Benim gittiğim serviste adamlar etrafımızda dönüyorlar iki dakikada bir ne içersiniz ayakta kalmayın buyrun................vb.Tekirdağpa yakın yerlerde başka servis varsa (50-60km mesafede) yıllık bakımlara falan oraya git....

    444 22 55 ara ve bunları şikayet et.

    Ben zamanından bir beyaz eşya servisini genel müdürlüğü destansı bir e-mail atarak öyle bir şikayet ettim ki adamlar beni görünce önlerini ilikler hale geldiler.


    Yok hocam öyle bir bozukluk olsa zaten söylerlerdi...Bunlarınki açıkca kıllık... Aslında yaptıkları çok günah ve ayıp birşey...Sonuçta o bayiinin sahibi onlara aş veriyor, + kendi sermayesini emanet ediyor..Bu sermaye hem maddi hem manevi...Bunlar ne yapıyor, müşteri kaçırarak adamın ekmeğiyle oynuyor...Yaptıkları gerçekten çok ama çok ayıp birşey...

    Ekleme : İrtibat telefonu için teşekkürler hocam...Yarın verdiğin numarayı arıyorum...

    biladerim o şerefsizlere kusura bakma önce yetkilsi kimse direk ona şikayetlerini bildir olmadı ara fiat ı irtibat numarasından ver ayarı olmadı gir sitesine mail at kesin ilgilenirler hatta bu yazdığın şeyleri direk gönder bu dediklerinde olmadı tüketici derneği var hakem heyeti var Türkiye eski Türkiye değil forum u yıkarız oraya yine alırız alcağımızı adilik yapmasınlar takma kafaya sonuna kadar arkandayız arkadaşlarım adınada söylüyorum bunu gerekirse mail bombardımanına tutalım ne dersiniz arkadaşlar....


    Çok sağol kardeş...Gerçekten böyle düşünmen beni çok memnun etti.. Hepinize çok çok teşekkür ediyorum arkadaşlar, bugün FIAT'ı arıyıp gereken şikayeti bildireceğim... Bunlar alışmış millet sesini çıkartmıyor diye kendilerini bi halt sanıyorlar, yukarlardan bi gelsin telefonda ondan sonraki durumlarını paylaşırım sizlerle... Çok çok teşekkür ederim hepinizin düşünceleri yeter...

    Ekleme: Kardeş şikayet edebileceğimiz bi mail adresi varmı? Eğer varsa ordanda bir şikayet bildirsem daha iyi olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 1 Eylül 2009; 15:56:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenlve2

    hocam gelme imkanın varsa edirne vede kırklarelinde özakıncı bayileri var süper ilgileniyorlar. tabiki far ayarı için gelinmez ama periyodik bakımlar için gelebilirsin. ben 40 bin bakımını edirne özakıncılarda yaptırdım 10 üzerinden 9 veriyorum iyiler yani
    quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Ohuzhan Aşar

    Senin farların ayar pimleri bozulmuş olabilir.(yani ayar yaparken dödürülen vidalar ve onları far aynasına bağlayan dişliler......vb. yalama yapmış yada kırılmış olabilir.)Böyle oluncada ayar tutmaz.Serviste komple far satılır yani farın içindeki teferruat satılmaz.Onları ancak çıkmacılardan bulabilirsin.Xenonları yaptırdığın yerle bir görüş olmazsa bir rot balanscıya git far ayarını onlar yapıyorlar.(5TL.)

    Anlattığın servis gerçekten içler acısı..............Benim gittiğim serviste adamlar etrafımızda dönüyorlar iki dakikada bir ne içersiniz ayakta kalmayın buyrun................vb.Tekirdağpa yakın yerlerde başka servis varsa (50-60km mesafede) yıllık bakımlara falan oraya git....

    444 22 55 ara ve bunları şikayet et.

    Ben zamanından bir beyaz eşya servisini genel müdürlüğü destansı bir e-mail atarak öyle bir şikayet ettim ki adamlar beni görünce önlerini ilikler hale geldiler.


    Yok hocam öyle bir bozukluk olsa zaten söylerlerdi...Bunlarınki açıkca kıllık... Aslında yaptıkları çok günah ve ayıp birşey...Sonuçta o bayiinin sahibi onlara aş veriyor, + kendi sermayesini emanet ediyor..Bu sermaye hem maddi hem manevi...Bunlar ne yapıyor, müşteri kaçırarak adamın ekmeğiyle oynuyor...Yaptıkları gerçekten çok ama çok ayıp birşey...

    Ekleme : İrtibat telefonu için teşekkürler hocam...Yarın verdiğin numarayı arıyorum...




    Olmassa öyle yaparım hocam, bu haysiyetsiz insanlarla uğraşmak istemiyorum...




  • Oğuzhan baba gir fiat ın sitesine orda iletişim var ordan yaz ver ayarı hatta dediğim gibi foruma yazdığını kes yapıştır oraya verirler ayarı sıkma canını birbirimize destek olacaz tabi aga bu günler için kuruldu bu forum zaten...
  • geçmiş olsun arkadaşım bende 2006 speedgear dynamıc var aynı sorunu yaşamadım ama kalkışta geç tepki veriyordu ve bazen hiç hareket etmiyordu yani 4-5 saniye gibi yetkili servise gittim yağını ve yağ filitresini değiştiler 280 tl sorun ortadan kalktı şimdi canavar maşallah şunu da söyleyim fıat yetkili servisleri arasında bariz fiyat farkalrı var bazıları uçuyorlar bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanpaşa

    Oğuzhan baba gir fiat ın sitesine orda iletişim var ordan yaz ver ayarı hatta dediğim gibi foruma yazdığını kes yapıştır oraya verirler ayarı sıkma canını birbirimize destek olacaz tabi aga bu günler için kuruldu bu forum zaten...

    Hacım dediğin yerde bulamadım iletişimi, birtek telefon numarası var...Telefonla arayacaktım bugün vakit bulamadım, yarın ararımda mail ile desteklemek lazım...Bi türlü bulamadım E-mail linkini link verirsen sevinirim kardeşim.. DH READY
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanpaşa

    Oğuzhan baba gir fiat ın sitesine orda iletişim var ordan yaz ver ayarı hatta dediğim gibi foruma yazdığını kes yapıştır oraya verirler ayarı sıkma canını birbirimize destek olacaz tabi aga bu günler için kuruldu bu forum zaten...

    Hacım dediğin yerde bulamadım iletişimi, birtek telefon numarası var...Telefonla arayacaktım bugün vakit bulamadım, yarın ararımda mail ile desteklemek lazım...Bi türlü bulamadım E-mail linkini link verirsen sevinirim kardeşim.. DH READY



    Numarayı ara Fiat çağrı merkezi 7/24 açık.(444 22 55)Şuan bile arayabilirsin.Yalnız ciddi olduğunu hissettir telefonda mutlaka ilgilenirler.........Israrcı ol bayiye bir yaptırım iste hizaya getirsinler............




  • Oğuzhan solda e-hizmetlerin altında çağrı merkezi yazan yere tıkla gelen sayfayı doldur postala baba...resim aşağıda...

     dђ ғіат аlвeа такımı
  • 
Sayfa: önceki 381382383384385
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.