Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.722.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şoför

    ARKADAŞLAR BENİM ARABADA VİTES BOŞTA İKEN MOTOR SESİ DEİŞİK DEBR. BASIK İKEN DEĞİŞİK GELİYOR BİRDE İLK CALIŞIRKEN KM SAATİNİN BÖLUMUNDEN SES GELİYOR SİZDEDE AYNIMI.

    Alıntıları Göster
    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve hassaslıkla geliştirdiği bir proje. Renault gibi bir firmanın önem verdiği böyle bir projenin kötü olması zaten çok zor. Satış rakamları da zaten başarılı olduğunu ve kendi sınıfında öncü olduğunu gösteriyor. Diğer firmalarda Loganın başarısından sonra kendi benzer araçlarını üretmek için start verdiler zaten. Logan düşük maliyetlerle, modern ve kaliteli bir arabanın beraber olabileceğini gösteren bir araç. Fiatın Palio denemesinden yaklaşık 10 yıl sonra, Renaultun dünya arabası olarak piyasaya sürdüğü bir araç. Aynı zamanda Grup markası olan Dacia nın da imajının iyileştirme aracı.

    Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve hassaslıkla geliştirdiği bir proje. Renault gibi bir firmanın önem verdiği böyle bir projenin kötü olması zaten çok zor. Satış rakamları da zaten başarılı olduğunu ve kendi sınıfında öncü olduğunu gösteriyor. Diğer firmalarda Loganın başarısından sonra kendi benzer araçlarını üretmek için start verdiler zaten. Logan düşük maliyetlerle, modern ve kaliteli bir arabanın beraber olabileceğini gösteren bir araç. Fiatın Palio denemesinden yaklaşık 10 yıl sonra, Renaultun dünya arabası olarak piyasaya sürdüğü bir araç. Aynı zamanda Grup markası olan Dacia nın da imajının iyileştirme aracı.

    Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.

    Alıntıları Göster
    Logancılar merhaba,
    Kenim aracım 1.4 ambiance pack. Aracımda klima ilk açıldığında "çat" diye bir ses geliyor ve motor sesi çok değişiyor. Bu durumu daha önce de forumda belirtmiştim ve Neziroğlu bana bu durumun normal olmadığı ve servise gitmem gerektiğini belirtmişti. Bugün sabah servise gittim ve durumu izah ettim, bana 1.4 motor araçlarda bu gayet normal dediler. Ama inanın motor sesi çok değişiyor ve araç çekişten çok fazla düşüyor. Aracım şu an 5500 km.de. Acaba sizde de böyle bir durum söz konusu mu? Yani klima açıldığında motorun sesinde bariz bir değişiklik ve aracın sanki yola yığılacakmış gibi bir durumla karşılaştınız mı? Ben bundan önce 1.2 klimalı palio kullanıyordum ve palioda da aracın çekişten düştüğünü hissediyordum. Ama palioda kesinlikle motor sesinde boğulma gibi bir durum yoktu. Başka araçlarda da olmadığını tahmin ediyorum. bu durumda sizden yardım bekliyorum. eğer sizin aracınızda da böyle garip bir motor sesi gelmezse yine bana servisin yolu gözükecek gibi.
    Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fderbeder

    Logancılar merhaba,
    Kenim aracım 1.4 ambiance pack. Aracımda klima ilk açıldığında "çat" diye bir ses geliyor ve motor sesi çok değişiyor. Bu durumu daha önce de forumda belirtmiştim ve Neziroğlu bana bu durumun normal olmadığı ve servise gitmem gerektiğini belirtmişti. Bugün sabah servise gittim ve durumu izah ettim, bana 1.4 motor araçlarda bu gayet normal dediler. Ama inanın motor sesi çok değişiyor ve araç çekişten çok fazla düşüyor. Aracım şu an 5500 km.de. Acaba sizde de böyle bir durum söz konusu mu? Yani klima açıldığında motorun sesinde bariz bir değişiklik ve aracın sanki yola yığılacakmış gibi bir durumla karşılaştınız mı? Ben bundan önce 1.2 klimalı palio kullanıyordum ve palioda da aracın çekişten düştüğünü hissediyordum. Ama palioda kesinlikle motor sesinde boğulma gibi bir durum yoktu. Başka araçlarda da olmadığını tahmin ediyorum. bu durumda sizden yardım bekliyorum. eğer sizin aracınızda da böyle garip bir motor sesi gelmezse yine bana servisin yolu gözükecek gibi.
    Saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fderbeder

    Logancılar merhaba,
    Kenim aracım 1.4 ambiance pack. Aracımda klima ilk açıldığında "çat" diye bir ses geliyor ve motor sesi çok değişiyor. Bu durumu daha önce de forumda belirtmiştim ve Neziroğlu bana bu durumun normal olmadığı ve servise gitmem gerektiğini belirtmişti. Bugün sabah servise gittim ve durumu izah ettim, bana 1.4 motor araçlarda bu gayet normal dediler. Ama inanın motor sesi çok değişiyor ve araç çekişten çok fazla düşüyor. Aracım şu an 5500 km.de. Acaba sizde de böyle bir durum söz konusu mu? Yani klima açıldığında motorun sesinde bariz bir değişiklik ve aracın sanki yola yığılacakmış gibi bir durumla karşılaştınız mı? Ben bundan önce 1.2 klimalı palio kullanıyordum ve palioda da aracın çekişten düştüğünü hissediyordum. Ama palioda kesinlikle motor sesinde boğulma gibi bir durum yoktu. Başka araçlarda da olmadığını tahmin ediyorum. bu durumda sizden yardım bekliyorum. eğer sizin aracınızda da böyle garip bir motor sesi gelmezse yine bana servisin yolu gözükecek gibi.
    Saygılarımla...


    Bende 1.5 dci var. Klimayı açınca "çat" sesi geliyor fakat çekişten düşme, yığılma gibi olaylar olmuyor. Ayrıca motor sesinde de bi fark göremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fderbeder

    Logancılar merhaba,
    Kenim aracım 1.4 ambiance pack. Aracımda klima ilk açıldığında "çat" diye bir ses geliyor ve motor sesi çok değişiyor. Bu durumu daha önce de forumda belirtmiştim ve Neziroğlu bana bu durumun normal olmadığı ve servise gitmem gerektiğini belirtmişti. Bugün sabah servise gittim ve durumu izah ettim, bana 1.4 motor araçlarda bu gayet normal dediler. Ama inanın motor sesi çok değişiyor ve araç çekişten çok fazla düşüyor. Aracım şu an 5500 km.de. Acaba sizde de böyle bir durum söz konusu mu? Yani klima açıldığında motorun sesinde bariz bir değişiklik ve aracın sanki yola yığılacakmış gibi bir durumla karşılaştınız mı? Ben bundan önce 1.2 klimalı palio kullanıyordum ve palioda da aracın çekişten düştüğünü hissediyordum. Ama palioda kesinlikle motor sesinde boğulma gibi bir durum yoktu. Başka araçlarda da olmadığını tahmin ediyorum. bu durumda sizden yardım bekliyorum. eğer sizin aracınızda da böyle garip bir motor sesi gelmezse yine bana servisin yolu gözükecek gibi.
    Saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    quote:

    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler






    quote:

    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.




    kesinLikLe çok doğru bir anaLiz






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seksanddirt -- 10 Temmuz 2006; 15:54:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    quote:

    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler






    quote:

    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.




    kesinLikLe çok doğru bir anaLiz





    Alıntıları Göster
    kLimayı açınca "çat" diye bir ses geLmesi ya da motorda bir yığıLma gibi bir sorun farketmedim ama fan gürüLtüsü çok fazLa geLiyor bana

    bir de kontak anahtarını yuvasına yerLeştirdiğimde bazen anahtarı çeviremiyorum, tutukLuk yapıyor...bir kaç defa anahtarı çıkarıp sokuyorum ancak öyLe çaLıştırabiLiyorum arabayı
    böyLe bir sorunLa karşıLaşan varsa ve beni aydınLatabiLirse sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    kLimayı açınca "çat" diye bir ses geLmesi ya da motorda bir yığıLma gibi bir sorun farketmedim ama fan gürüLtüsü çok fazLa geLiyor bana

    bir de kontak anahtarını yuvasına yerLeştirdiğimde bazen anahtarı çeviremiyorum, tutukLuk yapıyor...bir kaç defa anahtarı çıkarıp sokuyorum ancak öyLe çaLıştırabiLiyorum arabayı
    böyLe bir sorunLa karşıLaşan varsa ve beni aydınLatabiLirse sevinirim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: seksanddirt

    kLimayı açınca "çat" diye bir ses geLmesi ya da motorda bir yığıLma gibi bir sorun farketmedim ama fan gürüLtüsü çok fazLa geLiyor bana

    bir de kontak anahtarını yuvasına yerLeştirdiğimde bazen anahtarı çeviremiyorum, tutukLuk yapıyor...bir kaç defa anahtarı çıkarıp sokuyorum ancak öyLe çaLıştırabiLiyorum arabayı
    böyLe bir sorunLa karşıLaşan varsa ve beni aydınLatabiLirse sevinirim


    Anahtar tam tutukluk yaptıgı anda direksiyonu sağa sola oynatın o zaman kontak açılacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve hassaslıkla geliştirdiği bir proje. Renault gibi bir firmanın önem verdiği böyle bir projenin kötü olması zaten çok zor. Satış rakamları da zaten başarılı olduğunu ve kendi sınıfında öncü olduğunu gösteriyor. Diğer firmalarda Loganın başarısından sonra kendi benzer araçlarını üretmek için start verdiler zaten. Logan düşük maliyetlerle, modern ve kaliteli bir arabanın beraber olabileceğini gösteren bir araç. Fiatın Palio denemesinden yaklaşık 10 yıl sonra, Renaultun dünya arabası olarak piyasaya sürdüğü bir araç. Aynı zamanda Grup markası olan Dacia nın da imajının iyileştirme aracı.

    Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd

    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.



    kardeş alkışlıyorum seni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve hassaslıkla geliştirdiği bir proje. Renault gibi bir firmanın önem verdiği böyle bir projenin kötü olması zaten çok zor. Satış rakamları da zaten başarılı olduğunu ve kendi sınıfında öncü olduğunu gösteriyor. Diğer firmalarda Loganın başarısından sonra kendi benzer araçlarını üretmek için start verdiler zaten. Logan düşük maliyetlerle, modern ve kaliteli bir arabanın beraber olabileceğini gösteren bir araç. Fiatın Palio denemesinden yaklaşık 10 yıl sonra, Renaultun dünya arabası olarak piyasaya sürdüğü bir araç. Aynı zamanda Grup markası olan Dacia nın da imajının iyileştirme aracı.

    Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd

    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve hassaslıkla geliştirdiği bir proje. Renault gibi bir firmanın önem verdiği böyle bir projenin kötü olması zaten çok zor. Satış rakamları da zaten başarılı olduğunu ve kendi sınıfında öncü olduğunu gösteriyor. Diğer firmalarda Loganın başarısından sonra kendi benzer araçlarını üretmek için start verdiler zaten. Logan düşük maliyetlerle, modern ve kaliteli bir arabanın beraber olabileceğini gösteren bir araç. Fiatın Palio denemesinden yaklaşık 10 yıl sonra, Renaultun dünya arabası olarak piyasaya sürdüğü bir araç. Aynı zamanda Grup markası olan Dacia nın da imajının iyileştirme aracı.

    Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.




    Çok güzel açıklamışsın, özellikle """ Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar """ kısmı gerçekten süper olmuş.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd

    Bence kulakların fazla hasas Debriyaja basılı olmakla olmamak arasında hafif ton farkı olabiliyor her arabada. Çünkü baskı bala ta kısmı da dönmeye başlıyor. İlk çalıştırma anında lamba kontolü esnasında kontak açılmasıyla beraber devreye giren makanizmalardan çok hafif elektrik motoru benzeri ses geliyor. Ama bir sorun olduğunu düşünüyorsanız servise başvurun derim.

    Bu arada Loganı biraz acımasız eleştiren hatta aşağılayan arkadaşlara birkaç lafım var:

    Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz, Loganı beğenmeyen arkadaşlar da olabilir ama bunların çoğunluğu, Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar oluşturuyor. Biz logan kullanıcıları olarak büyük çoğunlukla memnunuz çünkü beklentilerimizi karşılıyor. Logan kendi sınıfında ve hedef kitlesinde çok başarılı bir araçtır. Renault'un pazar payını arttırması için çok önem verdiği ve hassaslıkla geliştirdiği bir proje. Renault gibi bir firmanın önem verdiği böyle bir projenin kötü olması zaten çok zor. Satış rakamları da zaten başarılı olduğunu ve kendi sınıfında öncü olduğunu gösteriyor. Diğer firmalarda Loganın başarısından sonra kendi benzer araçlarını üretmek için start verdiler zaten. Logan düşük maliyetlerle, modern ve kaliteli bir arabanın beraber olabileceğini gösteren bir araç. Fiatın Palio denemesinden yaklaşık 10 yıl sonra, Renaultun dünya arabası olarak piyasaya sürdüğü bir araç. Aynı zamanda Grup markası olan Dacia nın da imajının iyileştirme aracı.

    Aşağıdaki şartların 1-2 tanesi size uyuyorsa Logan düşünülebilir:
    1-Sıfır araba olarak 17-27 milyar aralığı arasında bütcesi olanlar
    2-ilk arabasını alacak olanlar
    3-Sıfır isteyen 2. el araba sahipleri
    4-Ekonomiklik, düşük bakım giderleri, bol servis-yedek parça öncelikli tercihi olanlar (Renault servisleri ve yedek parçaları)
    5-Sağlam araba isteyenler, bozuk yollarda kullananlar, bakım sürelerinin aşılma durumları, çok çeşitli yakıt kalitesine maruz bırakılma durumları (Türkiye gibi)
    6-Geniş ferah iç mekan ve büyük bagaj isteyenler.
    7-Heybetli-köşeli (biraz erkeksi) tasarım sevenler ve sabun gibi yuvarlak hatlardan daral gelenler.
    8-Otobanda 180 in üstünde hızla işi olmayanlar ama seri olsun isteyenler (Avrupadan ödüllü K7M benzinli ve 1.5 dci turbo dizel motorlar)
    9-Araba içinde tırnaklarına oje sürmeyecek olanlar.
    10-fiyat performans oranına önem verenler.
    11-İşini görürken baş ağrısını sevmeyenler.

    Arabanın eksikleri-daha iyi olabilecek kısmları yok mu, var. Ama bunlar diğer arabalara göre ve hatta kendi sınıfındaki arabalara göre çok çok az. Bugüne kadar önemli kayda değer bir üretim ve tasarım hatası da ortaya çıkmadı. Forum da da bunları tartışıp çözümlerine ulaşıyoruz zaten. İkinci eli içinde tahmin edilenden çok daha iyi olacak, bekleyin görün. Arabanın yıllar içerisinde sağlamlığı daha da anlaşılacak. Nede olsa
    Renault.

    Yok zevkinize uymazsa veya başka sınıf araba bakıyorsanız, Paris şehir merkezinde yaşıyorsanız veya paranız çoksa başka araba alın gitsin.




    Çok güzel açıklamışsın, özellikle """ Logana hiç binmemiş ve incelememiş olanlar ile daha önce üst sınıf arabalara binmiş ( bunların alım,bakım ve benzin giderlerini de çoğunlukla kendisi karşılamadığı için cefasını çekmemiş) arkadaşlar """ kısmı gerçekten süper olmuş.....

    Alıntıları Göster
    bsd arkadaşımızın anaLizi gerçekten başarıLı oLmuş...öyLe ki ben neziroğLu onur bey yerinde oLsam, bu topikte yazıLanLarı iLgiLi yerLere biLdirir ve Logan ın tanıtımı iiçin kuLLanırdım...
    meseLa dacia nın web sayfasında şöyLe bir kuLLanıcı görüşLeri kısmı oLsa, bu kuLLanıcıLarın görüşLeri daha fazLa kitLeLere duyuruLsa, Logan satışLarında büyük bir artış oLur bence...düşünün ki Logan bu kadar kısıtLı rekLama rağmen 2005 yıLında 8500 adet giibi bir satış rakamı yakaLadı...daha fazLa tanıtıLsa satış patLaması yaşanır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    bsd arkadaşımızın anaLizi gerçekten başarıLı oLmuş...öyLe ki ben neziroğLu onur bey yerinde oLsam, bu topikte yazıLanLarı iLgiLi yerLere biLdirir ve Logan ın tanıtımı iiçin kuLLanırdım...
    meseLa dacia nın web sayfasında şöyLe bir kuLLanıcı görüşLeri kısmı oLsa, bu kuLLanıcıLarın görüşLeri daha fazLa kitLeLere duyuruLsa, Logan satışLarında büyük bir artış oLur bence...düşünün ki Logan bu kadar kısıtLı rekLama rağmen 2005 yıLında 8500 adet giibi bir satış rakamı yakaLadı...daha fazLa tanıtıLsa satış patLaması yaşanır...

    Alıntıları Göster
    neziroglunda satış görevlisi sayın arkadasım bizim burda bir tane logan 1.5 dcia klimalı düşünüyoruz en son ne olur bildirirseninz sevirniim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    neziroglunda satış görevlisi sayın arkadasım bizim burda bir tane logan 1.5 dcia klimalı düşünüyoruz en son ne olur bildirirseninz sevirniim

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Logan ımı bugün teslim aldim,
    Anladım ki bu araba çok populer olacak, Arabamı alır almaz doğal olarak 300m ilerideki bir benzinciye girdim ve ben ödemeyi yaptıktan sonra arabamın başında beni bekleyip soru sormak isteyen biriyle karşılaştım. Adam arabasından inmiş benim arabamın başında bekliyor, bana arabanın nasıl olduğunu, memnun olup olmadığım gibi bir sürü soru sordu ve almak istediğini söyledi,
    Şimdilik menunum daha 45km yol yaptım, ama haftasonunu bekliyorum,

    Herkese bol selam,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neziroglu_ANK


    kardeş bi sorum olcak.
    bi arkdaşım bu logana takmış durumda ama dizeline'
    bu dizel loganların motoru turbolu mu?
    eğer turbo var ise 1.5 motora göre 65 hp çok az
    multijet bile 1.3 70 hp
    bunu açıklayabilirsen sevinirim
    bide dizelin orta halli donanımlısı (mesela içinde en azından bi klima olsun,metalik renk değil) kaç paradır?onu da öğrenirsek çok makbule geçer
    şimdiden teşekkürler
    not=dacia'nın sitesine baktık ama 1.5 dci'nin turbolu olup olmadığı hakkında bi bilgi yoktu..


    MERHABALAR 1.5 DİZEL MOTOR TURBODUR.İLK BAŞTA BUNA AÇIKLIK GETİRİYİM.1.5 65 BEYGİRDİR EVET AMA ARAÇIN TORKU 160 DIR.YANİ ÇEKİŞTE FELAN HİÇBİR PROBLEM OLMUYACAĞINA GARANTİ VERİRİM.DİZELİN ORTA HALLİ DONANIMLISI (KLİMALI) 23.000YTL CİVARINDADIR, FİYATTA BİŞEYLER YAPABİLİRİZ 3 AŞAGI 5 YUKARI HERKESE İYİ GÜNLER DİLİYORUM.

    ONUR ÖZÇELİK
    SATIŞ TEMSİLCİSİ
    LOGAN BY RENAULT
    -NEZİROĞLU- ( ANKARA )

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: Neziroglu_ANK


    kardeş bi sorum olcak.
    bi arkdaşım bu logana takmış durumda ama dizeline'
    bu dizel loganların motoru turbolu mu?
    eğer turbo var ise 1.5 motora göre 65 hp çok az
    multijet bile 1.3 70 hp
    bunu açıklayabilirsen sevinirim
    bide dizelin orta halli donanımlısı (mesela içinde en azından bi klima olsun,metalik renk değil) kaç paradır?onu da öğrenirsek çok makbule geçer
    şimdiden teşekkürler
    not=dacia'nın sitesine baktık ama 1.5 dci'nin turbolu olup olmadığı hakkında bi bilgi yoktu..


    MERHABALAR 1.5 DİZEL MOTOR TURBODUR.İLK BAŞTA BUNA AÇIKLIK GETİRİYİM.1.5 65 BEYGİRDİR EVET AMA ARAÇIN TORKU 160 DIR.YANİ ÇEKİŞTE FELAN HİÇBİR PROBLEM OLMUYACAĞINA GARANTİ VERİRİM.DİZELİN ORTA HALLİ DONANIMLISI (KLİMALI) 23.000YTL CİVARINDADIR, FİYATTA BİŞEYLER YAPABİLİRİZ 3 AŞAGI 5 YUKARI HERKESE İYİ GÜNLER DİLİYORUM.

    ONUR ÖZÇELİK
    SATIŞ TEMSİLCİSİ
    LOGAN BY RENAULT
    -NEZİROĞLU- ( ANKARA )

    çok sağolasın
    bakalım artık alıp-almayacağına kendisi karar vercek arkadaş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Orjinalden alıntı: Neziroglu_ANK


    kardeş bi sorum olcak.
    bi arkdaşım bu logana takmış durumda ama dizeline'
    bu dizel loganların motoru turbolu mu?
    eğer turbo var ise 1.5 motora göre 65 hp çok az
    multijet bile 1.3 70 hp
    bunu açıklayabilirsen sevinirim
    bide dizelin orta halli donanımlısı (mesela içinde en azından bi klima olsun,metalik renk değil) kaç paradır?onu da öğrenirsek çok makbule geçer
    şimdiden teşekkürler
    not=dacia'nın sitesine baktık ama 1.5 dci'nin turbolu olup olmadığı hakkında bi bilgi yoktu..


    MERHABALAR 1.5 DİZEL MOTOR TURBODUR.İLK BAŞTA BUNA AÇIKLIK GETİRİYİM.1.5 65 BEYGİRDİR EVET AMA ARAÇIN TORKU 160 DIR.YANİ ÇEKİŞTE FELAN HİÇBİR PROBLEM OLMUYACAĞINA GARANTİ VERİRİM.DİZELİN ORTA HALLİ DONANIMLISI (KLİMALI) 23.000YTL CİVARINDADIR, FİYATTA BİŞEYLER YAPABİLİRİZ 3 AŞAGI 5 YUKARI HERKESE İYİ GÜNLER DİLİYORUM.

    ONUR ÖZÇELİK
    SATIŞ TEMSİLCİSİ
    LOGAN BY RENAULT
    -NEZİROĞLU- ( ANKARA )

    çok sağolasın
    bakalım artık alıp-almayacağına kendisi karar vercek arkadaş..

    Alıntıları Göster
    Övgülerinize teşeekkürler arkadaşlar , yazdıklarımda içten olmaya çalıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: Neziroglu_ANK

    TÜM TÜRKİYE'DEN LOGAN ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLARA HER KONUDA YARDIMCI OLABİLİRİM.AYRICA AKSESUAR DA TEMİN EDEBİLİRİZ.HERKESE GÜNAYDIN VE İYİ GÜNLER DİLİYORUM

    ONUR ÖZÇELİK
    SATIŞ TEMSİLCİSİ
    LOGAN BY RENAULT
    -NEZİROĞLU-

    kardeş bi sorum olcak.
    bi arkdaşım bu logana takmış durumda ama dizeline'
    bu dizel loganların motoru turbolu mu?
    eğer turbo var ise 1.5 motora göre 65 hp çok az
    multijet bile 1.3 70 hp
    bunu açıklayabilirsen sevinirim
    bide dizelin orta halli donanımlısı (mesela içinde en azından bi klima olsun,metalik renk değil) kaç paradır?onu da öğrenirsek çok makbule geçer
    şimdiden teşekkürler
    not=dacia'nın sitesine baktık ama 1.5 dci'nin turbolu olup olmadığı hakkında bi bilgi yoktu..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: Neziroglu_ANK

    TÜM TÜRKİYE'DEN LOGAN ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLARA HER KONUDA YARDIMCI OLABİLİRİM.AYRICA AKSESUAR DA TEMİN EDEBİLİRİZ.HERKESE GÜNAYDIN VE İYİ GÜNLER DİLİYORUM

    ONUR ÖZÇELİK
    SATIŞ TEMSİLCİSİ
    LOGAN BY RENAULT
    -NEZİROĞLU-

    kardeş bi sorum olcak.
    bi arkdaşım bu logana takmış durumda ama dizeline'
    bu dizel loganların motoru turbolu mu?
    eğer turbo var ise 1.5 motora göre 65 hp çok az
    multijet bile 1.3 70 hp
    bunu açıklayabilirsen sevinirim
    bide dizelin orta halli donanımlısı (mesela içinde en azından bi klima olsun,metalik renk değil) kaç paradır?onu da öğrenirsek çok makbule geçer
    şimdiden teşekkürler
    not=dacia'nın sitesine baktık ama 1.5 dci'nin turbolu olup olmadığı hakkında bi bilgi yoktu..



    1.4 MPI 75 hp - 112 nm tork
    1.6 MPI 90 hp - 128 nm tork
    1.5 DCI 65 hp - 160 nm tork

    1.5 DCI motor turbodur, turbo olması nedeniyle beygir gücüne göre torku yüksektir. Rampalarda ve ara hızlanmalarda 1.4 ve 1.6 MPI motordan seridir.

    Performans konusunda hiç bi şüpheniz olmasın;
    1.5 DCI loganımla;
    -180 km hıza ulaştım ve daha devir saati 4100-4200 civarındaydı. (daha da çevirmezdi herhalde)
    -2. viteste 80 yaptım

    Ayrıca 1.5 dCi 65 hplik az beygirli motorumuz chip tuning ile 104 beygir 200-210 torka ulaşabiliyor. Bu ne demek, 0-100 km 10 saniyenin altında demek Şaka bi yana ben elim genişleyince chipi taktıracağım. Gerçekten motordan çok iyi verim alıyorsunuz ve yakıt tüketiminiz azalıyor.

    Dediğim gibi 1.5 dci konusunda şüpheniz olmasın, hâla şüpheniz varsa gidin test edin derim.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: Neziroglu_ANK

    TÜM TÜRKİYE'DEN LOGAN ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLARA HER KONUDA YARDIMCI OLABİLİRİM.AYRICA AKSESUAR DA TEMİN EDEBİLİRİZ.HERKESE GÜNAYDIN VE İYİ GÜNLER DİLİYORUM

    ONUR ÖZÇELİK
    SATIŞ TEMSİLCİSİ
    LOGAN BY RENAULT
    -NEZİROĞLU-

    kardeş bi sorum olcak.
    bi arkdaşım bu logana takmış durumda ama dizeline'
    bu dizel loganların motoru turbolu mu?
    eğer turbo var ise 1.5 motora göre 65 hp çok az
    multijet bile 1.3 70 hp
    bunu açıklayabilirsen sevinirim
    bide dizelin orta halli donanımlısı (mesela içinde en azından bi klima olsun,metalik renk değil) kaç paradır?onu da öğrenirsek çok makbule geçer
    şimdiden teşekkürler
    not=dacia'nın sitesine baktık ama 1.5 dci'nin turbolu olup olmadığı hakkında bi bilgi yoktu..



    1.4 MPI 75 hp - 112 nm tork
    1.6 MPI 90 hp - 128 nm tork
    1.5 DCI 65 hp - 160 nm tork

    1.5 DCI motor turbodur, turbo olması nedeniyle beygir gücüne göre torku yüksektir. Rampalarda ve ara hızlanmalarda 1.4 ve 1.6 MPI motordan seridir.

    Performans konusunda hiç bi şüpheniz olmasın;
    1.5 DCI loganımla;
    -180 km hıza ulaştım ve daha devir saati 4100-4200 civarındaydı. (daha da çevirmezdi herhalde)
    -2. viteste 80 yaptım

    Ayrıca 1.5 dCi 65 hplik az beygirli motorumuz chip tuning ile 104 beygir 200-210 torka ulaşabiliyor. Bu ne demek, 0-100 km 10 saniyenin altında demek Şaka bi yana ben elim genişleyince chipi taktıracağım. Gerçekten motordan çok iyi verim alıyorsunuz ve yakıt tüketiminiz azalıyor.

    Dediğim gibi 1.5 dci konusunda şüpheniz olmasın, hâla şüpheniz varsa gidin test edin derim.....

    Alıntıları Göster
    1.6 MPI 190km/s hız yapabiliyor yalnız. Tabi bu hızda 10litre/100km yakıt tüketimi oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    1.6 MPI 190km/s hız yapabiliyor yalnız. Tabi bu hızda 10litre/100km yakıt tüketimi oluyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd

    1.6 MPI 190km/s hız yapabiliyor yalnız. Tabi bu hızda 10litre/100km yakıt tüketimi oluyor.


    1.5 DCI de 190 ı görebilir ama sonuçta sürat felakettir. 1.6 mpi de çok seri motordur. Dediklerin hakkında ben şöyle bi bağıntı kurdum, 1.6 mpi uzun yolda 95 le giderken 5 litre/100 yakıyorsa, 190 la giderken 10 litre/100 yakması çok normal, hem de gideceğin yere 2 kat az zamanda gitmiş olursun Ama tekrar söylüyorum sürat felakettir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd

    1.6 MPI 190km/s hız yapabiliyor yalnız. Tabi bu hızda 10litre/100km yakıt tüketimi oluyor.


    1.5 DCI de 190 ı görebilir ama sonuçta sürat felakettir. 1.6 mpi de çok seri motordur. Dediklerin hakkında ben şöyle bi bağıntı kurdum, 1.6 mpi uzun yolda 95 le giderken 5 litre/100 yakıyorsa, 190 la giderken 10 litre/100 yakması çok normal, hem de gideceğin yere 2 kat az zamanda gitmiş olursun Ama tekrar söylüyorum sürat felakettir.

    Alıntıları Göster
    selam ben ziya sitenizi cok begendım ve uye oldum...Babam dacia logan kullanıyo ve cok memnun kalıyoruz ailecek yalnızca biraz modifiye istiyor.Bir arkadaşımız far resimleri koymuş acaba fiyatlarını biliyo musunuz??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dacia_sever

    selam ben ziya sitenizi cok begendım ve uye oldum...Babam dacia logan kullanıyo ve cok memnun kalıyoruz ailecek yalnızca biraz modifiye istiyor.Bir arkadaşımız far resimleri koymuş acaba fiyatlarını biliyo musunuz??


    Alıntıları Göster
    [link]http://www.dacia.com.tr[/link]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dacia_sever

    [link]http://www.dacia.com.tr[/link]

    Alıntıları Göster
    Ayrca hız konusunda biraz hassas olmalısınız BANA GÖRE!git 100-130
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dacia_sever

    Ayrca hız konusunda biraz hassas olmalısınız BANA GÖRE!git 100-130

    Alıntıları Göster
    Kardeş öncelikle aramıza hoşgeldin. O far resimlerini ben koymuştum. Ama fiyatlarını bilmiyorum çünkü Romanya'nın tuning sitesinde buldum onları. (www.4tuni*g.ro )




  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.