Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.711.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: se@

    quote:

    Orjinalden alıntı: DERLİ60

    BİLGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BENDE DÜŞÜNÜYORUM.HANGİ FİRMAYA YAPTIRDIN.RUHSAT İŞLEMLERİ KAÇA MAĞAL OLDU.


    ruhsat islerini halletmem icin 1 aylık yasal surem var daha ısletmedım ısletecegim.izmirde anı otogaza yaptırdım.iscilikleri cok guzel.tahmınımce 200-250 arası olacak ruhsat masrafı.


    arkadasım samimi soruyorum araç çekişten düşüyormu bana dediklerine göre bir vites düşüyormuş nasıl samimi yorumlarını bekliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalcin07

    ARKADAŞLAR BEN MOTOR TEMİZLİĞİ KONUSUNDA BİR ŞEYLER SORUCAM.BEN ARACIMI TESLİM ALIRKEN MOTORU YIKATMAMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLADİLER SADECE HAVA TUTUP TEMİZLEYİN DEDİLER .
    İÇİMİZDE HİÇMOTOR YIKATAN VARMI VEYADA SİZİDE UYARDILARMI?

    yok kardeş bana motoru temizle diye bir şey denmedi hem motor niye temizlensinki kaputu açtınmı şıldır şıldır zaten reno 9 vardı bende hemen yıkardım ondan sonrada çalıştıramazdım çıldırırdım.
  • TÜPÜ TAKTIRDIĞIN FİRMA LPG Lİ KULLANIRKEN NEĞİ Bİ TAVSİYERDE BULUNDU.MESALA ARASIRADA MOTOR PARÇALARININ AŞINMAMASI İÇİN BENZİNLİYEDE GEÇMEN GİBİ.VSVS.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    quote:

    Orjinalden alıntı: se@

    quote:

    Orjinalden alıntı: DERLİ60

    BİLGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BENDE DÜŞÜNÜYORUM.HANGİ FİRMAYA YAPTIRDIN.RUHSAT İŞLEMLERİ KAÇA MAĞAL OLDU.


    ruhsat islerini halletmem icin 1 aylık yasal surem var daha ısletmedım ısletecegim.izmirde anı otogaza yaptırdım.iscilikleri cok guzel.tahmınımce 200-250 arası olacak ruhsat masrafı.



    arkadasım samimi soruyorum araç çekişten düşüyormu bana dediklerine göre bir vites düşüyormuş nasıl samimi yorumlarını bekliyorum




    ilk taktırdıgımda sanki biraz hissetim cekısten dusme olayını ama 1 vites degil kesinlikle belki %4-5 gibi.ama motor biraz alısınca hızlanma filan cok iyi rampalarda sorun yok eskiden 3 ile cıktıgım yokusu sımdı bazen 4 ile bile cıkıyorum cunku yakıt gidecek diye gaza basamamaktan korkmuyorum:).size net cevabı verebılmem ıcın 2 hafta kadar bekleyın bir uzun yol yapıp gelecegım ,yenıden ayar yapılacak.birde yakıt olayında 1 kac marka daha deneyecegim.ama su anda dahi arabamı kullanan birisi benzinle lpg arasındaki farkı hissedemez.

    derli arkadasimizin sordugu soruya geline,arac zaten her calısma sırasında belli bir sure benzin ile calısıyor.stop edip yeniden calıstırsanda benzinle calısıyor.ara sıra ıstersen benzıne alıp kullanabılırsın ama boyle birsey yapmamı soylemedıler.enjeksiyonlu araclar zaten kursunsuz benzine gore uretildiginden icinde kursun olmayan lpgnın bu tip yenı nesıl motorlara zarar vermeyecegini eski tip karburatorlu motorlarda sorun yasanacagını soyluyorlar ama ben iki uc depoda bir 50-60km civarı benzinle kullanmayı dusunuyorum. dun depoyu tamamen sıfırlamıstım, cebimdeki bozukluklarla 8ytl lik lpg aldım :) 60km yol yaptım hala lpg var belki 15-20km daha yapar:) baya tasarruflu.arabalarımızı binmek icin alıyorsak ve benzin fiyatlarının yuksekligi yuzunden binemiyorsak lpg sart bence.
    isterseniz bir kac hafta bekleyin olumlu yada olumsuz tum goruslerimi yazarım hemen belli olmaz zaten sorun fılan olusacaksa.ama cekis isini kafanıza hıc takmayın cekis dusuk degıl birazcık dusukluk olsa bıle bu kadar ucuza gezmek cok mutlu edıyor ınsanı, gec bile kaldıgımı dusunuyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: se@

    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    quote:

    Orjinalden alıntı: se@

    quote:

    Orjinalden alıntı: DERLİ60

    BİLGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BENDE DÜŞÜNÜYORUM.HANGİ FİRMAYA YAPTIRDIN.RUHSAT İŞLEMLERİ KAÇA MAĞAL OLDU.


    ruhsat islerini halletmem icin 1 aylık yasal surem var daha ısletmedım ısletecegim.izmirde anı otogaza yaptırdım.iscilikleri cok guzel.tahmınımce 200-250 arası olacak ruhsat masrafı.



    arkadasım samimi soruyorum araç çekişten düşüyormu bana dediklerine göre bir vites düşüyormuş nasıl samimi yorumlarını bekliyorum




    ilk taktırdıgımda sanki biraz hissetim cekısten dusme olayını ama 1 vites degil kesinlikle belki %4-5 gibi.ama motor biraz alısınca hızlanma filan cok iyi rampalarda sorun yok eskiden 3 ile cıktıgım yokusu sımdı bazen 4 ile bile cıkıyorum cunku yakıt gidecek diye gaza basamamaktan korkmuyorum:).size net cevabı verebılmem ıcın 2 hafta kadar bekleyın bir uzun yol yapıp gelecegım ,yenıden ayar yapılacak.birde yakıt olayında 1 kac marka daha deneyecegim.ama su anda dahi arabamı kullanan birisi benzinle lpg arasındaki farkı hissedemez.

    derli arkadasimizin sordugu soruya geline,arac zaten her calısma sırasında belli bir sure benzin ile calısıyor.stop edip yeniden calıstırsanda benzinle calısıyor.ara sıra ıstersen benzıne alıp kullanabılırsın ama boyle birsey yapmamı soylemedıler.enjeksiyonlu araclar zaten kursunsuz benzine gore uretildiginden icinde kursun olmayan lpgnın bu tip yenı nesıl motorlara zarar vermeyecegini eski tip karburatorlu motorlarda sorun yasanacagını soyluyorlar ama ben iki uc depoda bir 50-60km civarı benzinle kullanmayı dusunuyorum. dun depoyu tamamen sıfırlamıstım, cebimdeki bozukluklarla 8ytl lik lpg aldım :) 60km yol yaptım hala lpg var belki 15-20km daha yapar:) baya tasarruflu.arabalarımızı binmek icin alıyorsak ve benzin fiyatlarının yuksekligi yuzunden binemiyorsak lpg sart bence.
    isterseniz bir kac hafta bekleyin olumlu yada olumsuz tum goruslerimi yazarım hemen belli olmaz zaten sorun fılan olusacaksa.ama cekis isini kafanıza hıc takmayın cekis dusuk degıl birazcık dusukluk olsa bıle bu kadar ucuza gezmek cok mutlu edıyor ınsanı, gec bile kaldıgımı dusunuyorum.




    enjeksiyonlu araçlarda sıralı sistem lpg aracın performansına bir etki yapmıyor. benzinle gidiyormuş gibi sorun yok.
    ayrıca lpg ucuz oldugundan dolayı daha performanslı araç kullanmak istenildiğinde yokuşlardsa daha da iyi gidiyor.

    lakin;
    lpg kuru olduğundan dolayı motorda ilerleyen zamanlarda sorun çıkarabiliyor( 70-80 bin km bazen 100bin de olabiliyor)
    gaz bitince benzinde gaz performansını bulamayabilirsiniz.
    arac ayyaşlar gibi gaza alışıyor benzinde gitmiyor.
    sürekli tırmanmalarda (yayla ya giderken mesela) hararet daha fazla artıyor (dikkat edilmesi gerekir)
    gaz ayarının iyi yapılması gerekir fazla veya az oldugunda aracın performansını etkiliyor.
    beyin markası o kadar da önemli değil bence çünkü bir kaç sene sonra kesinlikle arıza verir.(gazın içine karışan toz,zift vb. malzemeler beynin bozukmasına sibopların işlevini yerine getirmesini engelliyor ve değiştirmek gerekiyor. )
    (pahalı değil)
    lpgli aracı devirli kullanmak gerekiyor.
    çünkü benzinlide gaza fazla yuklenildiği zaman araç yaktığı benzini kullanıyor gerisini depoya gönderiyor fakat gazda bu durum yok yaktığını yakıyor gerisi çiğ gaz olarak ekzozdan dışarı atıyor.
    yakıt olarak düsünüldüğünde km de 100bin lira tasarruf sağlıyor lpg.

    ama 100 bin kmde tasarruf olarak hesap yapacak olursak
    1 km 10ykr
    10 km 1 ytl
    100 km 10 ytl
    1000 km 100 ytl
    10000 km 1000 ytl
    100000 km 10000 ytl

    yanlış 10bin ytl
    tüp taktırma ve diger masraflar 3bin dersek
    3-4 yıllık bir süre zarfında iyi bir tasarruf...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: se@


    quote:

    Orjinalden alıntı: logan_birol

    arkadaşlar bu birleşme konusu güzel bir fikir veya bir fun kurula bilir aramızda webtasarımla fln ilgilenene arklar varsa bu konunun üzerinde durursa logancılar olarak seviniriz bu arada msn si olan arklar birbirlerine iletsinler ve msn den de fikir paylaşımında bulunalım logancılar benim msn adresin loganci_birol@hotmail.com ok burdan konuşa biliriz bu sitedeki logancılardan msn si olan ların hepsi msj la iletirlerse msn adreslerini daha i olur paylaşıcak çok şeyimiz var


    bende 7 aydır logan kullanıyorum.aslinda 2-3 aydır logan hakkinda websayfasi yapip fanclub kurma dusunceleri kafamda var,400-500 e yakın logan resmi,videoları,teknik dokumanlar v.s. toparladım.Toparlamaya devam ediyorum.Belki yakında bu tarz bi girisimde bulunabilirim.Loganında teknik problem yasayanlar varsa bana ozel mesaj atsınlar.bilgilerimizi paylasalım.

    kardeş teknik bilgiler olduğunu söylemişsin lütfen bana teknik dökümanlardan şanzımanın çalışma şeması vesaire vrsa koyda bakalım izin verirsen.




  • dostum yenerz, soylediklerinin bir kısmına katılıyorum.soylediklerin karburatorlu bir arac icin biraz daha fazla gecerli olsada enjeksiyonlularda durum biraz daha farklı.enjeksiyonlu araclarda lpg kulanan arkadaslarımın sayısı hayli fazla,bircoguda sirket aracında kullanıyor.cok fazla km yapıyorlar ve enjeksiyonlu araclarda sadece 1 kez yapılan ayar ,tutturulduktan sonra sorun cıkarmıyor.oyle beyın arızasına fılanda rastlamadım.daha once 7 yıl lpg li arac kullandım.tasarruf soylediginden biraz daha fazla yanı her arac ıcın km de 100bin (10ykr) lira degil.aracına gore degisiyor ama genelde sehir ici %45-50 sehirler arası %65 e kadar varıyor.sehir ici km de 400 binlira yakan otomatık sanzımanlı bir arac 220binlira civarlarına dusuyor.
    yılda 12-15bin km gibi yaparsan lpg tum masraflarıyla kendını telafi ediyor.ayrıca arada benzınle gezmek cok ta pahalıya patlamaz ve motorunuda korumus olursun.zaten enjeksiyonlular her calısmada benzınle calısıyor ve bir sure benzınle yol alıyor.eger 100bin km de sorun cıkaracaksada cok sorun degıl zaten sıfır arac aldıysak 3-4 yılda bır modeli yenılemek lazım arabanın cok deger kaybetmemesı ıcın.ben daha onceleri lpgli aracımla ayda 10000km bile yaptıgımı biliyorum (lpgnın ılk donemleri fiyatı okadar ucuzduki:) ) aracımın lpg sistemi 7 yıl hic sorun cıkarmadı.yani aracınızla bol bol gezmek istiyorsanız lpg yada dizel arac sart.sakın benım lpg donusum servisim oldugunu fılan dusunmeyın haa :) ben duyduklarımı degil tecrubelerımı paylasmak istedim sadece.ayrıca ilgilenen arkadaslar icin bu konuyla ilgili cok sayıda yararlı bilginin oldugu bir topikte var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi se@ -- 30 Haziran 2006; 10:11:37 >




  • loganın yeni cıkacak makyajlı halinin resimlerini buldum arkadaslar.foruma resim ekleme ozelligi acılsın koyacagım resimleri.aynalar farklı tampon ,kapı kolları,yan citalar,aynalar hep govde rengi.motor 1,6 16valve , far sinyalleri beyaz stoplardaki sinyaller beyaz. v.s v.s.

    bu resim olayı ne zaman acılacak bileniniz varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi se@ -- 30 Haziran 2006; 14:39:33 >
  • Orjinalden alıntı: se@

    loganın yeni cıkacak makyajlı halinin resimlerini buldum arkadaslar.foruma resim ekleme ozelligi acılsın koyacagım resimleri.aynalar farklı tampon ,kapı kolları,yan citalar,aynalar hep govde rengi.motor 1,6 16valve , far sinyalleri beyaz stoplardaki sinyaller beyaz. v.s v.s.

    bu resim olayı ne zaman acılacak bileniniz
    KARDEŞ ŞU FOTOĞRAFLARI GÖRDÜĞÜN SİTENİN LİNLERİNİ VERİRSEN SEVİNİRİZ.............
  • merhaba arkadaslar uzun bir zamandı yoktum ama geldim bu lpg olayı kafamı çok karıştırıyor




  • VALLAHİ ASLINDA FENA SAYILMAZ BENCE GÜZELDE OLMUŞ
  • Jantlar çok güzel, kapı kolları ve tamponlar aynı sadece siyah olan kısımlar da boyanmış . Ön farlar değişmemiş. Yan aynalar değişmiş, daha kaliteli duruyor ama biraz aşağı bakması kötü gibi birde sağ ve sol ayrı artık. Ben birde arka stopların sinyallerinin beyaz olmasını beğenmedim. Kırmızımsı olsaydı daha iyi olurdu. Turuncu bile daha güzel bence. İçinde de bizim daha önce yapıp resimlerini koyduğumuz gibi havalandırma çerçevelerini gümüş grisi yapmışlar. Bizden gördüler galiba Vites topuzunu da megane 2 ninki ile aynı yapmışlar. Renk çeşitliliği de artacak galiba öyle görünüyor. Yan camların arasının siyah olması hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum. Bence çok önemli değil, ben asıl motor performansını bekliyorum, eminim bu motorla 980 kg birleşince manyak olacak. Zaten mevcut 1.6 bile çok sıkıydı, bu uçurur. Öğrendiğime göre 0-100 10 sn. civarı imiş.
    Yalnız yalıtımda bir gelişme olmazsa iyi olmaz, çünkü çoğu 16v motor gibi bununda maksimum torku daha yukarı devirlerde çıkıyor (3500-4000 arasında). 8v liler de ise 3000 devirde maksimum torka ulaşılıyor ve alt devirler 16v den daha güçlü. Mevcut halde 3500 devirden sonra ses seviyesinin arttığını düşünürseniz, yalıtımsız 16v pek hoş olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsd -- 2 Temmuz 2006; 18:02:32 >




  • iç döşemedede değişiklik yapmışlardır umarım çünkü ihtiyacı var
  • ufak tefek makyaj var...bence eskiaksa yeni kasa pek farketmez.işlevleri aynı olduktan sonra...
  • renault ürüngamında araçların iki yıl sonra makyajlo halleri çıkıyor daha sonra ise yani altı yıl sonra araç tamamen yenileniyor sanırım loganda 2010 yılında tamamen yenilenecek
  • arkadaslar logan combi sanırım eylül gibi üretilmeye başlıyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebituran -- 1 Temmuz 2006; 18:38:48 >
  • ya arkadaşlar kusura bakmayın ama logan çok iğrenç bi araba ona vereceğim paraya ikinciel astra filan alırsın daha iii ben aynı konserve kutusuna benzetiyorum gerçi symbolünde pek farkı yokya neyse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sharkemre

    ya arkadaşlar kusura bakmayın ama logan çok iğrenç bi araba ona vereceğim paraya ikinciel astra filan alırsın daha iii ben aynı konserve kutusuna benzetiyorum gerçi symbolünde pek farkı yokya neyse



    neye göre iğrenç peki hiç denedin mi kullandın mı arabayı ???
  • yahu boşverin böylelerini isteyen istediği gibi düşünsün biz yolumuza bakalım ne istiyorlarsada gitsin onu alsınlar biz burada logan kullananlar olarak birbirimize yardım edelim böylelerinide eger güzel güzel cümleler ile elstirip geröekten katılmak istiyorlarsa buyur edelim yok eger sırf ortalığı kızıstırmak için geliyor ve yazıyorlarsa kaale almayalım olsun bitsin biz memnunmuyuz ona bakalım gerisini boşverelim
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.